Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2013 21:26 - Духовният свят доказан Тетралектично
Автор: budha2 Категория: Други   
Прочетен: 871 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.11.2016 18:17


 Цветан Павлов в  „Тетралектика на природата” прокарва идеята че първо е създаден материалния а след него Духовният свят.Всичките негови разсъждения показват обратното.Божествен промисъл ли е  един материалист да докаже обратното на това което иска да докаже. Да го оборим с неговите думи                                                                                                                                                                                                                        
Какво представлява първичната материя или материалната субстанция без разумен дух.                                                        
 
Материалният свят(НЕРЕАЛНИЯТ,АСАТ) е създаден от духовният(РЕАЛНИЯТ, САТ) остава да видим как е създаден реалният. Дали е създаден от някаква друг вид материя или енергия?

Вечният Баща, Бог, Свами Парамбрахман, е единствената Реална Същност и е всичко във 
вселената - Той е вечен, съвършен, без начало и край , неделим, не сътворим и не унищожим . Сила и Осезание са единствените качества на този духовен свят.

                                                                                           

Геометричната ТОЧКА – е най-простия, несъвършен, абстрактен, неопределен, относителен, безформен, неделима и най закривен геометричен елемент с нулево измерение, нулева симетрия, начало на всички геометрични елементи без спин без маса.Това определение води до издигане на хипотезата, че обективно съществуващата точка е оня първичен, неделим, не сътворим и не унищожим Демокритов атом стоящ в началото на всичко съществуващо и развиващо се. Така че обективно съществуващата точка поради нейните занулени параметри вече не е пространство, а се явява като четвъртото измерение, времето, от което започва раждането на геометричното пространство като съществуване и развитие на света. Ако фундаменталната частица е само една, тя не би могла да взаимодейства сама със себе си и няма да има възможността да структурира материята.С частица и античастица подчинявайки се на Антисиметрията само така може да се стигне до взаимодействие.Ограничението за делимост на Материалната субстанция се определя по необходимост от нейната безструктурност, което я прави безформена, защото няма как и няма на какво да разделим нещо безструуктурно .
Ако допуснем, че делимостта е безкрайна, тогава няма да има начало, а без начало не може да има постоянство и цялост на съществуването. Също така при такава делимост няма откъде да започне развитието, а ще има вечно движение към малката безкрайност с постоянно приближаване до абсолютното нищо. Така че развитие, съществуване и управление на духовният свят без начало не може да има, както не може да има развитие, съществуване и управление на този свят и при постоянна промяна на началото, което предполага безкрайната делимост. Това са причините това начало, да е неделимо, да е неразумно, несътворимо и неунищожимо, но с потенциални свойства за развитие.Така субстанционалните /идеални/материални частици и античастици са единствените точковидни, безтруктурни, безформени елементарни частици с потенциални свойства за съществуването, развитието и закономерното управление на света и достигане до разум Законите на симетрията,са по висши от законите на битието а промяна на посоката води до промяна на качеството.Безформените точковидни частици и античастици са огледални двойници, които се подчиняват на Антисиметрията и представляват Съвършената материална /нематериална/точка, първопричина и начало на всички неща или на всички материални структури и форми. Веднага възниква въпросът за създателя и сътворението на Съвършената материална точка или нейните носители субстанционалните частица и античастица.Така определените потенциални свойства на Съвършената субстанция точка я прави не сътворима и не унищожима. Защото тяхната неделимост и безформие не могат да бъдат създадени или унищожени .Несътворимостта и неунищожимостта на тази субстанция /точка/се определя от нейната безструктурност и безформие или от същността на Идеалната материална точка. Ето защото никой не може да сътвори и унищожи Идеалната/енергийна/точка – същност на духовната субстанция. Така че прото субстанцията може да бъде идеална, но тази идеалност не съдържа разум/поне в началото/ поради простотата на своята безструктурност и безформие. Излиза, че простотата на Материалната идеална точка е несътворима и не унищожима, а е сътворима и унищожима само организираната сложна структурирана от нея. Ето че на това фундаментално ниво липса разум, който да бъде носител на първично съзнание, дух и идеалност на мисълта, а съществува най-простта материална, неделима, безформена и точковидна субстанция с неразумен потенциал за развитие. При това положение на фундаменталната субстанция отпада нуждата от сътворението и, и сътворението на света до този момент.begetron426.blog.bg/                                                                                                                           
Парабрахман кара творението, инертната Природа (Пракрити) да се появи. От Ом (Пранава, Словото, проявлението на Всемогъщата Сила) произлизат Кала, Време; Деша, Пространство; и Ану, Атома (вибрационна структура на творението).Проявлението на Всемогъщата Сила (Отблъскване и неговото допълващо изразяване, Всезнаещото Усещане или Любов, Привличането) е вибрация, която се проявява като особен звук: Словото, Амен, Ом. В неговите различни аспекти Ом представлява идея за промяна, която е Време (Кала), във Вечно-Неизменното; и идея за разделяне, което е Пространство (Деша), във Вечно-Неделимото. Произтичащият ефект е идея за частици – безбройните атоми (патра или ану)Тези атоми се наричат трон на духът. Тези четири – Словото, Времето, Пространството и Атомът – са следователно едно и също,и по същество нищо друго освен обикновени идеи. Тази проява на Словото (ставайки плът, външна материя) създаде този видим свят. Така Словото (Амен, Ом), бидейки проява на Вечната Природа на Всемогъщия Баща или Неговия Собствен Аз, е неделима от Бога и нищо друго освен Самият Бог.





Гласувай:
1
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: budha2
Категория: Други
Прочетен: 5151325
Постинги: 4191
Коментари: 1137
Гласове: 1512
Календар
«  Април, 2018  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30