Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2015 20:13 - Нова карта на Близкия Изток/Ротшилд съживява пътя на коприната
Автор: budha2 Категория: Други   
Прочетен: 4498 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 31.01.2015 21:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image  Китай планира да създаде фонд с $16.3 млрд. държавни средства, за да финансира инфраструктурата за търговия с други страни, съобщи Bloomberg, като се позова на китайски източници, участвали в разработката на плановете.

Средствата от фонда ще бъдат насочени към строителство и разширяване на тръбопроводи, магистрали и жп пътища в провинции в Китайската народна република. Инвестициите ще са съобразени със стратегията на страната за развитие на сухопътните и морски маршрути за търговия на Китай с Европа – т.нар. нов Път на коприната.

За реализацията на проекта ще отговарят китайските банки за развитие. Освен създаването на фонда, китайските власти планират да стимулират инвеститорите да вложат средства в инфраструктурата на страните, през които ще преминават търговските маршрути.

За плановете на Китай да създаде „икономически коридор на Пътя на коприната“ през страните от Централна Азия съобщи през септември 2013 г. председателят на КНР Си Дзинпин в Казахстан. По време на обиколка из Централна Азия, Дзинпин подписа с държавните лидери договори за над $60 млрд., свързани с добив на природни ресурси в тези страни и тяхното транспортиране.

През юли 2014 г. шефът на администрацията на руския президент Путин – Сергей Иванов, предложи Пътят на коприната да бъде съединен с Транссибирската магистрала и Байкало-амурската магистрала (БАМ), за да се съживи икономиката на Русия и Китай.
image
                Eто как е изглеждал и древният Път на коприната.                                                                                                   Великият път на коприната е система от пътища, през които са преминавали керваните от Китай за Европа, възникнала около II век преди новата ера. Основните маршрути са преминавали през територията на съвременен Китай, Монголия, Киргизя и Казахстан, Узебкистан, Туркменистан, Индия, Иран, Турция, кавказките страни, Гърция и Балканите, включително и България.                       image                                                                                  Около XV век маршрутът запада заради развитието на търговията по море и военните конфликти в Централна Азия.

Международната организация ТРАСЕКА (TRACECA), която обединява 12 страни от Кавказ, Черно море и Средна Азия, с подкрепата на САЩ, има за цел създаванане на железопътен, морски, въздушен, автомобилен коридор от Китай и Монголия към Европа, който да заобикаля Русия. Членовете на организацията наричат транспортния коридор „новия Път на коприната“. България също е член на ТРАСЕКА.

През 1993 г. в Брюксел, под егидата на ЕС, се проведе конференция, в която участваха министрите на транспорта и търговията на пет държави от Централна Азия (Казахстан, Туркменистан, Узбекистан, Таджикистан и Киргизстан) и три от Кавказкия регион (Азербайджан, Армения и Грузия) – всички доскоро републики на бившия Съветски съюз. Подписано бе споразумение за създаване и прилагане на Програма за техническо съдействие, финансирана от ЕС, за развитието на транспортен коридор по направлението Запад – Изток, през Адриатическо и Черно море, Кавказ, Каспийско море и Централна Азия, за Китай (ТРАСЕКА).

В коридора, който започва от италианското пристанище Бриндизи, са включени албанските адриатически портове Дуръс и Вльора, черноморските Варна, Бургас, Констанца, Поти и Батуми на България, Румъния и Грузия, черноморската и каспийската фериботни връзки Варна – Иличовск – Поти/Батуми и Баку – Туркменбаши, железопътните и автомобилните мрежи на Албания, Македония, България, Грузия, Азербайджан, Туркменистан, Узбекистан, Киргизстан, Казахстан и Китай, както и тихоокеанските пристанища на Китай и иранските на Каспийско море и Персийския залив. През следващите няколко години, в програмата се включиха Украйна и Молдова, а през 2000 – България, Румъния и Турция. През 2004-а се присъедини и Иран.

В България, заради липсата на институционална подкрепа, този коридор, известен като коридор №8, трудно се развива.                                                                                                                               През сепември миналата година китайският президент Си Цзинпин посети Шри Ланка, Индия и Малдивските острови. Същевременно той “оплита в мрежата си” централноазиатските държави Казахстан, Узбекистан, Туркменистан, Таджикистан, Киргизстан и дори Иран, нещо, което не е правил никой от неговите предшественици.

Интензивното изграждане на отношения преследва една цел: Китай иска да постави под свой контрол търговията по този исторически маршрут.

Визията на Пекин за нов Път на коприната предвижда два маршрута. Единият се простира от Китай през централноазиатските държави до Европа и по този начин до голяма степен се припокрива с историческия Път на коприната.

Вторият така наречен Морски път на коприната, преминава през Южнокитайско море, през Индийския океан към Африка и Близкия изток, през Червено море и Суецкия канал до Средиземно море. В съвремието този маршрут и без това е сред най-често използваните търговски пътища в света. Повечето междинни точки по него обаче не са във владение на Китай. Поради тази причина правителството в Пекин иска да създаде собствени бази.

В момента Китай строи или спонсорира огромни пристанищни съоръжения по морския маршрут. В Коломбо, столицата на Шри Ланка, китайските лидери са предоставили приблизително 1,1 милиарда евро за изграждане на пристанище. Това е най-голямата пряка чуждестранна инвестиция, правена някога в островната държава.

Китай освен това подкрепя изграждането на пристанища в Колката (Западна Индия - бел. прев.), Янгон (най-населения град в Мианма - бел. прев.) и Найроби (Кения). Част от този амбициозен план е и покупката на гръцкото пристанище Пирея.

Същевременно Пекин инвестира огромни суми в построяването на трансконтинентална железопътна мрежа за товарни превози. Китайските градове Чунцин, Чжънчжоу, Сиан и Шънян вече са свързани с Истанбул, Дуисбург, Хамбург или Ротердам.
Очаква се скоро да бъдат построени и нови линии към Европа. Досега транспортът по море отнемаше четири до шест седмици, а сега жп линиите съкращават времето за доставки до 14 дни.

Става дума обаче не само за по-бързи търговски връзки с Европа. Китайските лидери са насочили вниманието си и към страните от Централна Азия. Казахстан е на десето място сред държавите с най-големи петролни залежи. Поради тази причина Китай неотдавна прокара тръбопровод с дължима 3000 километра между северозападната китайска провинция Синцзян и Каспийско море, който преминава през богатата на суровини страна.

Строят се и други съоръжения. Китайците са хвърлили око също така на залежите на Туркменистан. През 2013 година, например, Туркменистан е изнесъл за Китай над половината от газа, добит в страната. В замяна китайците внасят в централноазиатската държава електроника и потребителски стоки.                                                                                                         Все пак пред напредъка на китайците в Централна Азия има едно препятствие. Предимно авторитарните режими в тези държави приветстват засилването на китайското присъствие, но сред населението китайците са всичко друго, но не и обичани. Хората се оплакват от често наглия начин на действие на китайските бизнесмени.

В Централна Азия Китай е изправен пред опасността от така наречения синдром Мианма. Когато военната хунта управляваше южноазиатската страна с твърда ръка, китайските инвеститори бяха добре дошли. След като обаче режимът отпусна юздите, в Мианма се засилва недоволството на населението срещу
Китай.                                                                       image  Вече на всички е ясно, че под лозунга за т.н. ,,Арабска пролет" вече цяла година в редица арабски страни се провеждат държавни преврати. Това, което е по-малко известно е, че те се извършват в изпълнение на концепцията за ,,Нов Близък Изток", която е неразделна част от геостратегическия план на Ротшилд за "Пътя на коприната".                                                                                                                                                Дестабилизиране на региона е чрез стратегията ,,Контролиран хаос". И двете са разработени по поръчка на неоконсерваторите на САЩ, чийто задкулисен лидер е семейство Ротшилд в мозъчния тръст на неоконсерваторите - Американския център за стратегически изследвания на Далечния Изток. Тъкмо този център е ковачницата на арабските революции, където се организират и координират действията на САЩ и техните съюзници.                                                                                                                     В основата на стратегията е ,,съзидателното разрушаване и хаос", разглеждани като основно средство за реализацията на концепцията за ,,Нов Близък Изток". Идеологическата база на концепцията е възраждането на Арабския халифат.

Първата лястовица, свидетелстваща за съществуването на тази концепция е статията на полк. Ралф Петерс ,,Кървави Граници", публикувана в началото на юни 2006г. в списанието на Пентагон - "Armed Forces Journal", съпроводена от карта с многозначително наименование: ,,Как може да изглежда по-добре Близкия Изток". Няколко седмици след това тогавашният държавен секретар на САЩ Кондолиза Райс по следния начин характеризира войната, водена през този период между Израел и Ливан: ,,Това което наблюдаваме днес по своята същност са родилните мъки, в резултат на които ще се роди един ,,Нов Близък Изток"и каквото и да правим, трябва да си даваме сметка, че работим в името на този ,,Нов Близък Изток".
Непосредствено след това Райс публикува книгата си ,,Никога не спирайте сражението" в която обосновава ,,своите" виждания за прекрояването на понастоящем съществуващите граници. По този начин Райс публично се идентифицира като акушерка на тази геостратегическа концепция.

Внимателният поглед върху картата на полк. Петерс дава основание за следните основни изводи:

Става дума за дестабилизация, с цел последващ контрол на огромна територия, простираща се от Израел до Средна Азия и Индия.
Главният печеливш реализацията на концепцията ,,Нов Близък Изток" е новата държава "Кюрдистан", в която ще бъдат включени големи територии от Турция, Иран, Сирия, Армения и Азербайджан.                                                                           
Главни потърпевши от кървавото прекрояване на съществуващите граници е не само Иран, разделен на няколко квазидържавни образования, но и основните съюзници на САЩ в региона Турция, значителна част от територията на която ще бъде включена в новосъздадения Кюрдистан и Саудитска Арабия, която се планира да бъде разделена на три самостоятелни държавици.         http://illuminatibg.blogspot.com/2015/01/blog-post_28.html                                                              image  6000-километрова железопътна линия, която трябва да свързва китайския Синдзян-уйгурски автономен регион с Киргизстан, Таджикистан, Узбекистан, Туркменистан, Иран, Турция и България, е на прав път, съобщава People daily. (В България продължението на Пътя на коприната е по линията на транспортен коридор №8 – Бургас – Вльора, албанското пристанище – бел.р.)

За напредъка на проекта обаче според експерти са нужни нови преговори за обсъждане на геополитическите, технологичните и финансовите въпроси. Според експерти Китай вече е започнал преговори с Казахстан, тъй като страната е изявила желание за сътрудничество за изграждане на железопътната връзка.

Ако проектът стане факт, пътнически високоскоростни влакове, достигащи 200 км/ч, и товарни композиции със скорост 160 км/ч ще свързват уйгурския регион на Китай с Източна Европа.                                                                     image  Програмата за развитие на предприятията и конкурентоспособността на пазарите (Enterprise Development and Market Competitiveness, EDMC) на американската агенция за международно развитие USAID, съвместно с проекта за опознаване на паметниците на Армения (АМАР) обявиха началото на съвместен проект, наречен „Черноморския коридор на Великия път на коприната”, съобщава кореспондентът на РИА „Новости” в Ереван.

„Двугодишната програма „Пътят на коприната” има за цел да стимулира трансграничното сътрудничество и икономическото развитие на четирите страни от Черноморския регион и включва съвместни проекти между 173 общини от Турция, Гърция, Грузия и Армения”, цитира агенцията думите на представителят на Европейската комисия в Ереван Траян Христеа.

Проектът ще бъде финансиран съвместно с Програмата за Черноморско сътрудничество на ЕС и се очаква да допринесе за намаляване на изолацията на селските райони и развитие на общините посредством създаването на зони за туризъм и производство на традиционни изделия, завършва кореспонденцията на РИА „Новости”.                                                                                                                                                                      image                                                                                  Кюрдския политически анализатор Рамадан Осман , от 15 години работи в Иракски Кюрдистан и пряко ръководи изграждането на американския "голям Близък изток": " Американците провеждат експерименти върху Близкия изток - като учени в лабораториите над бели мишки. В действителност, Ирак - е морско свинче ... Реорганизира се Близкия изток, за да се променят границите от тип по отворени, но своя собствена армия, американците не могат да използват. Тя е непопулярна сред избирателите, скъпо, кърваво най-евтини излизат клиповете и чрез пълномощници. И тук влиза в действие халифат "ислямска държава" - в действителност, за реорганизацията на армията в Близкия изток, американски, британски и израелски план . "Халифата е оборудван с оръжие благодарение на американците. За сваляне на режима на Кадафи в Либия и Асад в Сирия, американците, въоръжиха радикални терористични организации, и всичко това попада в ръцете на ИДИЛ, както и най-новите американски оръжия от иракската армия. IG - е най-оборудвана, професионална и богата терористична армия в света ". " богатство на: нефт, вода и човешки ресурси, пълен контрол върху обширни територии.Сега, благодарение на страшния световен тероризъм "ислямска държава" Американците имат право да заемат официално Сирия и Ирак отново . " " Според нашия анализ халифата ще се премести в Кавказ и Европа.Това ще бъде Армагедон.                          communitarian.ru/publikacii/novyy_mirovoy_poryadok_metody/specoperaciya_ya_sharli_-_mehanizm_manipulirovaniya_v_deystvii_12012015/    image   „Ислямска държава“ взриви крепост на 2700 години... по "пътя на коприната". Представител на Кюрдистанската демократическа партия в Мосул, Саид Момосин, е заявил пред иракска медия, че джихадистите са взривили голяма част от легендарната крепост.
“Стената на Ниневия е един от най-известните археологически монументи в Ирак и Близкия изток. Строителството й датира още от асирийската цивилизация”, добавя той.                                                                            ureport.bg/21469/2014/07/07/ikonomika/kitay-obmislya-zheleznitsa-po-patya-na-koprinata/                                                                                                Guardian - 13 юли 2013:                                                                                                                              Some of the most rapid increases are expected in the world"s 49 least-developed countries. The populations of Mali, Niger, Somalia, Tanzania and Zambia are expected to increase at least fivefold by 2100.

In contrast, the populations of 43 countries are expected to decrease over the next few decades. Belarus, Bulgaria, Cuba, Romania, Russia, and Ukraine are among the countries where populations are expected to drop by more than 15% by 2050.

За неговорещите този език:

Някои от най-бързо увеличаващите се по население държави са тези измежду 49те най-бедни в света. Населението на Мали, Нигер, Сомалия, Танзания и Замбия се очаква да се увеличи петорно до 2100 година.
За разлика от тях, населението на 43 държави се очаква да намалее през следващите няколко десетилетия. Беларус, България, Куба, Румъния, Русия и Украйна са сред страните, където населението се очаква да намалее с повече от 15% до 2050 година.

А защо намалява населението в България? Защото един от базовите показатели, че една страна е в криза е срива в раждаемостта и. А България има перманентно признаци на криза от 23 години насам. И понякога тази криза даже се поддържа изкуствено - когато в другите страни кризата отминава!!! А кой и защо има полза от това?

Последнете страните с най-лоши демографски показатели от статията на Guardian - забележете, че това все са страни от бившата зона на ""комунизъм"" (включая и самата Русия). И освен това страни, които териториално са в региони, с интересна геополитическа и ресурсна стойност (България - териториално/транспортно, Румъния - залежи на нефт, Украйна и Беларус - житниците на Европа, Куба - геополитическо разположение!). Т.е. това са интересни земи, но .... май са по-необходими опразнени от население си за някого и за нещо!

Когато Колумб открива Карибските острови, в Куба например има процъфтяващо и множащо се индианско население, За 100 години тази популация е напълно унищожена чрез системен геноцид - например конкистадорите са си хранели кучетата с индиански бебета. (вж. Цветан Тодоров "Завладяването на Америка"). За 100 години испанската инвазия унищожава 70 милиона индианци, прочиства голяма част от мезо и южна Америка и заселва емигранти и африкански роби, за да установи политически изгоден икономически модел в тази част на света. И почти 200 години е най-силната икономика в света тогава.

През 2013 година по света се случват разни военни и протестни събития. И става следното: http://www.mediapool.bg/broyat-na-bezhantsite-v-bulgaria-se-e-uvelichil-dvoino-za-shest-mesetsa-news210116.html броят на бежанците се е увеличил двойно за последните 6 месеца. Бежанци от хора на средна възраст с деца. В детеродна възраст, които ще имат още деца. Които не знаят български, не са с православна религия, не могат да ползват българската образователна система, носят небългарски културен и социален модел и често нямат образователен ценз по европейски стандарт, за да станат производителна сила в България. Бежанци от конфликтите в Сирия и Северна Африка основно. Спасяват децата си. Вие няма ли да спасите децата си, ако някой стреля и по вас?

А българските деца? Някой спасява ли ги?                                                                                                Кой НЕ СЕ нуждае от българи, а само от територията?                                                                                                                                              Този исторически важен международен път, който някога свързвал Китай със Средиземноморието, възникнал през 2 век пр. Хр. за обслужването на военни и политически цели на Китай и е една от причините, предопределили съдбата на България.
Кой свали Бойко Борисов от власт? Не, не са февруарските стачки. Тогава сметките за ток бяха само искрата, замислена и планувана с цел. Точно такива са и сегашните причини за протестите срещу това правителство - борбата кой ще владее железниците, атомната енергия и тръбата за газ. Борба между няколко супер сили.
Дали искате или не, дали вярвате или се съмнявате - световни суперсили отдавна разработват план за глобално световно правителство. Защото не буди никакво съмнение, че големите мултинационални компании никога няма да оставят печалбите си и вложенията си ей така, на произвола на съдбата и е ясно, че тези огромни бизнес структури отдавна внимателно
проучват, прогнозират и предопределят бъдещето развитие на света.
"Това световно правителство ще се роди в резултат на гигантски икономически, валутен, военен, екологичен, демографски, етичен и политически хаос или пък, което е по-малко вероятно, вместо подобен хаос.
То ще дойде като шокова терапия или пък ще се наложи малко по малко, заемайки празнините в
анархията посредством връзките, установени от държавите, предприятията, профсъюзите,
политическите партии, НПО и хората. То ще е тоталитарно или демократично в зависимост от начина, по който се установи. Спешно се налага да помислим за него, преди то да се замисли за нас."
Жак Атали
Така, че ако търсите някаква специална причина да се мрази България, лично отмъщение или
засегната в миналото благородническа чест - такава няма( или ако е имало, вече е минало).                                                                                       Борбата за световно господство сега се определя от корпоративни интереси и най-вече интереса на глобалния пазар.
Мястото, което заема България в този план, е особено важно, въпреки че на много хора тя може да им се струва малка и маловажна страна и пазар. Това определя и сегашното й състояние. Страна, запланувана да бъде обслужваща в йерархията на елита на света. Население около 3 милиона, бедно и покорно, без силни фигури и патриотичен елит, слаба държавност.                                                                                                   Интереса за овладяване Пътя на коприната датира още първият кръстоносен поход обявен през 1905 година от папа Урбан II с цел отнемане на свещеният град Йерусалим и християнските
Свети земи от мюсюлманите има като за цел и помощ за Византийската империя, която е
претърпяла тежко поражение в битката при Манцикерт от силите на селджукските турци на 26
август 1071 г. и като допълнителен мотив стремеж да се постави под контрол част от Пътя на коприната, по който в Европа идват от изток стоки с висока добавена стойност като коприна,
подправки и др.
Пътят на коприната е мрежа от търговски пътища, свързваща Китай с Европа и Африка.
Сухоземните пътища минават през Сиам, Кашгар, Самарканд, Багдад, Константинопол, а главният
морски път преминава през Южнокитайско море, Индийския океан, Червено море и Средиземно море.
Днешният "Път на коприната" се нарича още "железният път на коприната" и е поредица от пътища и железопътни магистрали. Сега обаче се изгражда и почти е готов един нов железопътен път чрез отваряне на тунела под Босфора, който ще генерира огромен поток от транзитни товари и пътници.
Този път ще придобие най-голямо значение и ще обезсмисли останалите, така че ролята му се
очертава да бъде от огромно значение и важност.
Този път заедно с преноса на газ през Черно море от и за Европа и собствеността на атомната
енергия предопределиха съдбата на България. Защото "Пътят на коприната" означава невъобразим по мащаби пренос на стоки, суровини и пътници по тази железопътна магистрала, а за газопроводите вече всички знаем колко огромно е значението им и как бъдещето на всички страни и народи ще бъде подчинено на този, който владее тръбите, а според това и регулацията на производство на атомна енергия.
Няма такъв инвеститор, който да желае негови вложения с такова голямо значение и мащаби да
преминават през силна и готова да налага ограничения, включително и такси или заплахи за
стопиране, независима и стабилно политическа и икономическа страна, с младо, работоспособно,
здраво и силно патриотично население, опряла границите си на три морета!                                                                                                                       Ето един пример:
Иран ще забрани превоза на петрол през протока Ормуз в случай на нови международни санкции
Агенция "Фокус"
Техеран. Протокът Ормуз, през който преминават около 40% от световния морски трафик на петрол,
ще бъде затворен за петролни танкери в случай на нови международни санкции срещу иранския
петролен износ. Това предупреди иранският вицепрезидент Али Рахими, цитиран от АФП.
„Ако се приемат санкции срещу петролния износ на Иран, нито една капка петрол няма да премине
през протока Ормуз”, заяви Рахими. „Нямаме никакво желание за враждебни действия или насилие, но враговете ще се откажат от заговорите си само ако ги поставим на мястото им”, добави Рахими.
САЩ и няколко европейски страни обмислят нови санкции срещу Иран заради ядрената програма на
Техеран./
********
Справка:
Континенталният път на коприната се разделя на северен и южен, като и двата започват от
търговските центрове в Северен Китай. Северният път преминава през Волжка България и достига Кримския полуостров, а оттам през Черно море и Мраморно море или Балканите до Венеция. Южният път преминава през Туркестан, Хорасан, Иран и Месопотамия, а оттам през Антиохия към Средиземно море или през Египет към Северна Африка.                                                                                                                     В древността морето е наричано Понтос Аксинос, Евксински Понт. През Черно море минава едно от
разклоненията на средновековния Път на коприната свързващо Европа през Кавказкия регион и Централна Азия с Китай. Днес по това направление минава трасето на трансконтиненталния транспортен коридор Трасека (TRACECA, TRAnsport Corridor Europe Caucassus Asia, Транспортен
коридор Европа – Кавказ – Азия).
******
Поради тези причини никоя от силите, планиращи бъдещето на света, не иска силна и в нейните
исторически граници България!
Така че разпадът на Югославия, най-близка по език, манталитет и произход до България, беше
предизвестен и очакван. Това е и причината БДЖ да е доведено пред фалит и приготвено да бъде
продадено за жълти стотинки - план почти на ръба да бъде осъществен. Именно железниците и
неуспеха с продажбата бяха причина за краха на предходното правителство.                                                                                                                        Да си припомним всичко, което досега е свършено - разрушено, ограбено, изнесено от България, макар, че го знаем отлично от личен опит.
- целта на всички мерки против България са намаляване на българското население - чрез лошо здравеопазване, ниски пенсии, минимум заплати и заграбване на младото и умно поколение на работа в западни държави.
- разложение на морала, заменяне на моралните и човешки ценности с алчност, завист, омраза към държавата - чрез неработеща съдебна система, нестимулирана и поради това незаинтересована да защити правата полиция, политически раздори и унищожаване на способната журналистика
- лошо образование - чрез ниско заплатени учители, липса на заинтересованост в младото поколение да се образова, недостиг на детски градини и т.н. и т.н....
- подклаждане на расова и верска нетърпимост - чрез създаване на противоречия между различните националности, чрез преднамерено неглижиране на ромския проблем, с ниското образование,бедността и високата раждаемост
- разпродаване на националните богатства, природни ресурси - злато, полезни изкопаеми, вода и земеделска земя, заводи, телекомуникации и т.н. на чужди компании с цел източване на парите на България и последваща бедност за държавата и българите.
- разпродаване на търговските площи и търговия на западни вериги, източващи паричния поток от
българите
- разрушаване на държавната банкова система и ограбване на българите чрез високи лихви и  последващо изземване на собствеността върху жилищата - ЕДНА ОТ ОСНОВНИТЕ ПРИЧИНИ ЗА
НЕЗАВИСИМОСТТА НА БЪЛГАРИТЕ                                                                                                         Съществуват няколко групировки, борещи се за овладяване на световното господство и в него
вече влизат между 50 и 80 милиона души, десетки световни икономически империи, нетърговски предприятия, средства за масова информация. Те имат своя структура, своя пирамида, своя йерархия. Точно те управляват планетата.
Дали този план ще се осъществи в пълния си замисъл е относително. "Западният елит е изправен пред много сериозен проблем. Западното общество страда поради глобалния, идеологически, морален и икономически фалит. В действителност, ние сме свидетели на ясни сигнали за края на западната цивилизация, която се основава на християнските ценности и които са в разпад в тези страни.
През 20 век "библейският проект" на Запад се срина, въпреки че влиянието на католическата църква все още е високо, а Ватикана е много важен играч на международната сцена.
Манипулирането на човешкия ум чрез технически средства замени религията, но това не създаде
"идеалистическия проект", напротив - стана ясно, че полза от това имат конкретни елити.
Очевидно е, че днес светът се прекланя пред "златния телец" и неговият морал е близък до този на Содом и Гомор.                                                                                                                             Духовният потенциал и историческата идентичност на българския народ са способни при
определени обстоятелства да създадат такава мобилизация, която може да повлияе на
стопанските процеси – ако българите почувстват пред себе си «велика цел».
Западът се страхува от преврата в идеологията на България, затова критикува всяка наша
предпоставка за създаване на идеалистичния проект. Ние трябва да престанем да бъдем територия, от която взимат ресурси и ни бутат в ефир скъпи, но всъщност евтини чалгарски програми и личности.
В 21 век ще спечели тази идеалистична сила, която ще създаде новия идеалистичен проект. Армията няма да победи идеята, ако е дошло нейното време."                                     



Гласувай:
1
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: budha2
Категория: Други
Прочетен: 5458713
Постинги: 4191
Коментари: 1142
Гласове: 1513
Календар
«  Септември, 2018  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930