Постинг
05.04.2015 17:06 -
Путин изпревари Че Гевара - Автор: Оля Ал-Ахмед
Касапинът от палестинските бежански лагери Шабра и Шатила Ариел Шарон е първи братовчед на комунистическия садист Ернесто „Че“ Гевара. Неговият баща бил брат на майката на латиноамериканския сатрап, който е получавал наставления от Адолф Хитлер. Колко неприятно, нали? Но е факт. Публикувано от: Наталия Петрова
Марковите глезотии са издигнати в култ. Всеки бранд води – ако е успешен – до революционни промени на пазара. Една или друга стока придобива статут на символ. За да се случи това, са ангажирани хиляди хора и цели компании. Но всяко правило си има изключение.
Особено когато “брандът” има милиони фенове – като Че Гевара, който четири десетилетия след смъртта си остава могъщ източник на търговски продажби. > Koй е Eрнесто Гевара де ла Серна ? Няма спор, че снимката на кубинския фотограф Алберто Корда Диас, направена на 5 март 1960 г., е от най-мощните брандове в света. Тя се появи през 1967 г. във френското списание “Пари Мач” само няколко седмици преди може би най-известният революционер на планетата да бъде убит. Тениски, запалки, чаши и други сувенири с лика на Че се продават по цял свят и най-вече в Латинска Америка.
“Той е част от нашия начин на мислене”, заяви министърът на образованието Вела Валдес. Учениците в страната започват деня с клетва Seremos como El Che! (Ще бъдем като Че). На банкнотите той е изобразен как сече захарна тръстика. Че бе управител на централната банка и министър на промишлеността на страната. “Лабиофам” – най-големият кубински производител на природни продукти, представи два одеколона за поддръжниците на международния социализъм, които искат да бъдат разпознавани с нещо повече от култовата тениска с лика на Че Гевара, предаде “Асошиейтед прес”. С “Ернесто” – аромат от дървесина, цитруси и талк – компанията почита прочутия бунтовник. Доскоро той водеше класацията за брандиране на лидери, но вече има претендент да надмине вечния символ на свободата – руският президент Путин.
Новият руски бранд би по популярност дори Диего Марадона и Наоми Кембъл. И въпреки, че целта на брандирането е то да допринесе със своята полезност, никой не е наясно каква точно е ползата от новоутвърдения бранд “Путин”, но той съществува и трайно се е наложил на руския пазар. Експерти и психолози твърдят, че “брандирането” на политици е откровено прекланяне пред култа към личността – и е много трудно да се уцели мярката на допустимото. Но на братушките не им пука и ликът на обичания президент е навсякъде.
Най-известната търговска пешеходна зона в Москва – “Арбат” – освен със сергиите за книги, се слави и с най-скъпите сувенирни магазини, които привличат минувачите с многообразните тениски с образа на Путин. Ликът задължително е съпроводен с интересен надпис като “Путин – най-добрият президент” или “Путин – най-вежливият човек на света”. Тези тениски са предпочитани от дамите. Блузките, на които Путин е прегърнал кученцето Бафи, подарено му от българския премиер Бойко Борисов през 2010 г., са любими на децата и младежите. Култовата фланелка с “Путин на кон” и с “Нас не догонят!” (“Няма да ни стигнат”) води класацията в продажбите. По-малко купуват матрьошките с физиономията на президента, докато порцелановите чаши с Путин са отличен подарък. На тях политикът е в най-различни мигове – като най се търси Путин с тъмните очила. За младите юнаци са тениските с Путин като боксьор и “Держим удар” (“Държим ответния удар”). Производителите сякаш са предвидели, че този модел ще се търси предимно от спортисти и са пуснали в мрежата чак до номер XXL.
За пънкарите и рокерите също има по нещичко. Кожени якета и страхотни суитчъри с Путин също се продават по “Арбат” и на Червения площад. Цените са от 600 рубли нагоре – ако успеете да се спазарите за количество, може и да ви направят отстъпка. Но смее ли някой да се пазари за лика на президента!
Миналата година в Русия се появи за продажба шоколад с изображението на държавния глава. Серията със сладости се нарича “Президент. Човекът с най-добрата душа” и има три различни вкуса – “Горчив”, “Добър” и млечен “Нежен”. Опаковката на изкушението е изрисувана с държавния глава.
На едната страна е прегърнал кученцето Бафи, на друга картина Путин храни малка сърничка, а на трета рони сълза по време на митинг, след като е избран за трети път за президент. “Купувайки този шоколад, повишавате БВП на страната”, гласи слоганът на шоколадовата кампания. Шоколадите се произвеждат в Санкт Петербург. На сайта на производителя освен стандартна опаковка, струваща 150 рубли, се предлага и комплект от девет миниатюри от по 5 грама на цена от 200 рубли. Новото патриотично лакомство се разпространява най-вече в град Екатеринбург, разказват потребители на социалните мрежи. Сладкото изкушение може да бъде закупено и от онлайн магазина shokobox.ru. Най-голямата иновация са автоматичните машини с бранда “Путин”, които са на летище “Шереметиево”. С тях посрещат и изпращат. Ако сте били на бизнес конференция и сте нямали време да обикаляте магазините, за да купите оригинален подарък с бранда “Путин”, не се ядосвайте – това спокойно може да го сторите срещу няколко купюри, пуснати в автомата, на който пише “Все путем”, което в превод означава “Всичко е наред!” Тениските са по 1500 рубли, а калъфите за айфони са по 2000 рубли. И все пак най-продаваният продукт с бранда “Путин” е култовата водка “Путинка”, която въпреки кризата, е със стабилна и достъпна цена в супермаркетите и бакалиите – само 340 рубли. Водката наистина си заслужава и е прекрасен подарък.
Самият руски президент, по думите на говорителя му Дмитрий Песков, е заявявал нееднократно, че не одобрява комерсиализирането на образа му, но и не го забранява. Независимо дали с тениска, чашка, водка или шоколад, рейтингът на Путин вече е над 86 процента, според последното допитване на “Левада Център”, съобщи Интерфакс. Путин е напълно против “човек да се вкопчва в нещо”.
Автор: Оля Ал-Ахмед, журналист в. Стандарт
Снимки: Юсеф Ал-Ахмед
Москва-София "Леви-десни, леви-десни, ще вървим напред" ПРОТОКОЛ №9
ЮДЕИТЕ ДЪРЖАТ В РЪКА ВСИЧКИ ОБЩЕСТВЕНИ СИЛИ.
В действителност за нас няма препятствия. Нашето свръхправителство се намира в такива особено благоприятни условия, които са дали основание да го наричат с динамичната дума – диктатура. Аз мога с положителност да заявя, че в сегашното време ние сме законодателите; ние определяме състава на съда и ние раздаваме правосъдието; ние наказваме и помилваме; ние седим на водаческия кон като повелители на всички войски. Ние управляваме със силна ръка, защото държим в ръцете си и остатъците на разнебитената гоевска общественост, която някога е била силна, но сега покорна нам. Ние държим в ръце необузданите честолюбия, ненаситната алчност, безпощадното отмъщение и злобната ненавист.
ЮДЕИТЕ СЪЗДАВАТ РАЗЕДИНЕНИЕТО И ПОДРИВАТ ОСНОВИТЕ НА ДЪРЖАВНАТА ВЛАСТ.
От нас изхожда всесковаващият терор. Ние имаме в услуга хора, представляващи всички мнения и всички доктрини: монархисти, демократи социалисти, комунисти и всякакви утописти. Ние сме впрегнали в работа всички и всеки един подкопава последните остатъци на властта, старае се да срине всички установени порядки. Всички държави, измъчени от неуредици, искат покой. За да имат мир, те са готови да пожертват всичко. Но ние няма да им дадем мир, докато те открито и с покорност не признаят нашето интернационално свръхправителство.
Народите пищят и искат разрешението на социалния въпрос посредством международни съглашения. Разпокъсаността на партиите хвърли народите в наши ръце, защото за водене на партийни борби са необходими пари, а всичките пари са в нашите каси. "Десните" са републиканците("Слона"), а левите-демократите("Магарето").Циониста болшевик(което е едновременно и десен и ляв, "оксиморонен"), но и "нео-либерал", заема функция в Ционизма като "катализатор" на левите процеси на деструкция в обществото с цел "гео-стратегия чрез социален инжинеринг", неговият "либерализъм" и "демократизъм" е подстрекателен към деструкция и обслужващ ре-аранжиране на хаоса от страна на ционистите. "Републиката трябва да падне"/The republic must fall(чрез "демократични средства", "смени в конституцията", т.нат.), чрез поредица от нео-либерални манипулации на масите с цел извършване на революции за сваляне на правителства, които не изпълняват по "Протоколите"(на ционистите) директно. Целта е народът сам да си сваля "гоевските правителства"(дори и чрез избори) без да забележи КОЙ дирижира цялата бутафория, да се измори и да признае ЕДИННО СВЕТОВНО УПРАВЛЕНИЕ, под егидата на Ционския Цар и да си приеме доброволно робството. Но, коя е "републиката" в САЩ и по света?- Тя е конституциирана от масони, които днес се управляват от юдеи(както пише в "Протоколите на ционистите", че "ционистите са създали, контролират и ще унищожат масоните на даден етап към Ционското тотално господство").В такъв аспект, бутафорната игра на "парламентаризъм" напр. в САЩ е, че "консерваторите"(републиканци) са юдеи и генерират агенти, които играят "либерални"("демократични, "народни", "реформаторски") игри("стратегии"), присъщи за своята "опозиция" и така насочват масите към "правилната" посока. Т.е. "о-позицията" е контролирана от Позиционера. За това се казва, че няма значение дали е "републиканец" или "демократ" в САЩ- все плутокрацията(като интрументариум на ционизма)управлява политическия живот в САЩ, известен като "корпоративизъм, монополизъм". Т.е. интересите на СРЕДНАТА КЛАСА не са защитени и така ЦИОНИЗМА контролира масите, превръщайки ги в ПРОЛЕТАРИИ(безимотни и безправни лумпени, готови на революционни действия и манипулация по всяко време). Какъв е сценария на ционистите
за скапване на човечеството и света?
Лансират се и се финансират("finance", "fiscal" иде от Lat.-"finis"/Fr.-"fin"="край","завършвам") неолибералите и крайните елементи под слогана "Power to the People".
Така ескалира екстремизма и хаоса, а в последствие - СЪЩИТЕ тези ционисти, които така щедро и "прозрачно" финансират такива като Ципрас които да "пръскат плюнки от демокрацион", но идват на по-късен етап с желязната сопа("irod rod"), както е обещано за "Синът Давидов" в юдео-ционистката доктрина. Властта се централизира във все по-тесен кръг "богоизбрани", а масите все повече се лумпенизират, до момента на превръщането им тотално в добитък, който сам да си изисква робството в кошарата. "Неотдавна нашият народ даде на света нов пророк. Той има две лица и носи две имена: едното е Ротшилд - лидер на всички капиталисти, а другото е Карл Маркс(Мойсей-Леви Мордехай) - апостол на тези, които искат да унищожат всички останали."
Блументал< Blumenthal, Judisk Tidskrift, 57 Sweden, 1929
"Някои го наричат марксизъм. Аз го наричам юдеизъм."
Равин Стефан С. Вайс
The American Bulletin, New Уоrk, May 15,1935 "От нас произхожда всесковаващият терор" http://rusofili.bg/
Марковите глезотии са издигнати в култ. Всеки бранд води – ако е успешен – до революционни промени на пазара. Една или друга стока придобива статут на символ. За да се случи това, са ангажирани хиляди хора и цели компании. Но всяко правило си има изключение.
Особено когато “брандът” има милиони фенове – като Че Гевара, който четири десетилетия след смъртта си остава могъщ източник на търговски продажби. > Koй е Eрнесто Гевара де ла Серна ? Няма спор, че снимката на кубинския фотограф Алберто Корда Диас, направена на 5 март 1960 г., е от най-мощните брандове в света. Тя се появи през 1967 г. във френското списание “Пари Мач” само няколко седмици преди може би най-известният революционер на планетата да бъде убит. Тениски, запалки, чаши и други сувенири с лика на Че се продават по цял свят и най-вече в Латинска Америка.
“Той е част от нашия начин на мислене”, заяви министърът на образованието Вела Валдес. Учениците в страната започват деня с клетва Seremos como El Che! (Ще бъдем като Че). На банкнотите той е изобразен как сече захарна тръстика. Че бе управител на централната банка и министър на промишлеността на страната. “Лабиофам” – най-големият кубински производител на природни продукти, представи два одеколона за поддръжниците на международния социализъм, които искат да бъдат разпознавани с нещо повече от култовата тениска с лика на Че Гевара, предаде “Асошиейтед прес”. С “Ернесто” – аромат от дървесина, цитруси и талк – компанията почита прочутия бунтовник. Доскоро той водеше класацията за брандиране на лидери, но вече има претендент да надмине вечния символ на свободата – руският президент Путин.
Новият руски бранд би по популярност дори Диего Марадона и Наоми Кембъл. И въпреки, че целта на брандирането е то да допринесе със своята полезност, никой не е наясно каква точно е ползата от новоутвърдения бранд “Путин”, но той съществува и трайно се е наложил на руския пазар. Експерти и психолози твърдят, че “брандирането” на политици е откровено прекланяне пред култа към личността – и е много трудно да се уцели мярката на допустимото. Но на братушките не им пука и ликът на обичания президент е навсякъде.
Най-известната търговска пешеходна зона в Москва – “Арбат” – освен със сергиите за книги, се слави и с най-скъпите сувенирни магазини, които привличат минувачите с многообразните тениски с образа на Путин. Ликът задължително е съпроводен с интересен надпис като “Путин – най-добрият президент” или “Путин – най-вежливият човек на света”. Тези тениски са предпочитани от дамите. Блузките, на които Путин е прегърнал кученцето Бафи, подарено му от българския премиер Бойко Борисов през 2010 г., са любими на децата и младежите. Култовата фланелка с “Путин на кон” и с “Нас не догонят!” (“Няма да ни стигнат”) води класацията в продажбите. По-малко купуват матрьошките с физиономията на президента, докато порцелановите чаши с Путин са отличен подарък. На тях политикът е в най-различни мигове – като най се търси Путин с тъмните очила. За младите юнаци са тениските с Путин като боксьор и “Держим удар” (“Държим ответния удар”). Производителите сякаш са предвидели, че този модел ще се търси предимно от спортисти и са пуснали в мрежата чак до номер XXL.
За пънкарите и рокерите също има по нещичко. Кожени якета и страхотни суитчъри с Путин също се продават по “Арбат” и на Червения площад. Цените са от 600 рубли нагоре – ако успеете да се спазарите за количество, може и да ви направят отстъпка. Но смее ли някой да се пазари за лика на президента!
Миналата година в Русия се появи за продажба шоколад с изображението на държавния глава. Серията със сладости се нарича “Президент. Човекът с най-добрата душа” и има три различни вкуса – “Горчив”, “Добър” и млечен “Нежен”. Опаковката на изкушението е изрисувана с държавния глава.
На едната страна е прегърнал кученцето Бафи, на друга картина Путин храни малка сърничка, а на трета рони сълза по време на митинг, след като е избран за трети път за президент. “Купувайки този шоколад, повишавате БВП на страната”, гласи слоганът на шоколадовата кампания. Шоколадите се произвеждат в Санкт Петербург. На сайта на производителя освен стандартна опаковка, струваща 150 рубли, се предлага и комплект от девет миниатюри от по 5 грама на цена от 200 рубли. Новото патриотично лакомство се разпространява най-вече в град Екатеринбург, разказват потребители на социалните мрежи. Сладкото изкушение може да бъде закупено и от онлайн магазина shokobox.ru. Най-голямата иновация са автоматичните машини с бранда “Путин”, които са на летище “Шереметиево”. С тях посрещат и изпращат. Ако сте били на бизнес конференция и сте нямали време да обикаляте магазините, за да купите оригинален подарък с бранда “Путин”, не се ядосвайте – това спокойно може да го сторите срещу няколко купюри, пуснати в автомата, на който пише “Все путем”, което в превод означава “Всичко е наред!” Тениските са по 1500 рубли, а калъфите за айфони са по 2000 рубли. И все пак най-продаваният продукт с бранда “Путин” е култовата водка “Путинка”, която въпреки кризата, е със стабилна и достъпна цена в супермаркетите и бакалиите – само 340 рубли. Водката наистина си заслужава и е прекрасен подарък.
Самият руски президент, по думите на говорителя му Дмитрий Песков, е заявявал нееднократно, че не одобрява комерсиализирането на образа му, но и не го забранява. Независимо дали с тениска, чашка, водка или шоколад, рейтингът на Путин вече е над 86 процента, според последното допитване на “Левада Център”, съобщи Интерфакс. Путин е напълно против “човек да се вкопчва в нещо”.
Автор: Оля Ал-Ахмед, журналист в. Стандарт
Снимки: Юсеф Ал-Ахмед
Москва-София "Леви-десни, леви-десни, ще вървим напред" ПРОТОКОЛ №9
ЮДЕИТЕ ДЪРЖАТ В РЪКА ВСИЧКИ ОБЩЕСТВЕНИ СИЛИ.
В действителност за нас няма препятствия. Нашето свръхправителство се намира в такива особено благоприятни условия, които са дали основание да го наричат с динамичната дума – диктатура. Аз мога с положителност да заявя, че в сегашното време ние сме законодателите; ние определяме състава на съда и ние раздаваме правосъдието; ние наказваме и помилваме; ние седим на водаческия кон като повелители на всички войски. Ние управляваме със силна ръка, защото държим в ръцете си и остатъците на разнебитената гоевска общественост, която някога е била силна, но сега покорна нам. Ние държим в ръце необузданите честолюбия, ненаситната алчност, безпощадното отмъщение и злобната ненавист.
ЮДЕИТЕ СЪЗДАВАТ РАЗЕДИНЕНИЕТО И ПОДРИВАТ ОСНОВИТЕ НА ДЪРЖАВНАТА ВЛАСТ.
От нас изхожда всесковаващият терор. Ние имаме в услуга хора, представляващи всички мнения и всички доктрини: монархисти, демократи социалисти, комунисти и всякакви утописти. Ние сме впрегнали в работа всички и всеки един подкопава последните остатъци на властта, старае се да срине всички установени порядки. Всички държави, измъчени от неуредици, искат покой. За да имат мир, те са готови да пожертват всичко. Но ние няма да им дадем мир, докато те открито и с покорност не признаят нашето интернационално свръхправителство.
Народите пищят и искат разрешението на социалния въпрос посредством международни съглашения. Разпокъсаността на партиите хвърли народите в наши ръце, защото за водене на партийни борби са необходими пари, а всичките пари са в нашите каси. "Десните" са републиканците("Слона"), а левите-демократите("Магарето").Циониста болшевик(което е едновременно и десен и ляв, "оксиморонен"), но и "нео-либерал", заема функция в Ционизма като "катализатор" на левите процеси на деструкция в обществото с цел "гео-стратегия чрез социален инжинеринг", неговият "либерализъм" и "демократизъм" е подстрекателен към деструкция и обслужващ ре-аранжиране на хаоса от страна на ционистите. "Републиката трябва да падне"/The republic must fall(чрез "демократични средства", "смени в конституцията", т.нат.), чрез поредица от нео-либерални манипулации на масите с цел извършване на революции за сваляне на правителства, които не изпълняват по "Протоколите"(на ционистите) директно. Целта е народът сам да си сваля "гоевските правителства"(дори и чрез избори) без да забележи КОЙ дирижира цялата бутафория, да се измори и да признае ЕДИННО СВЕТОВНО УПРАВЛЕНИЕ, под егидата на Ционския Цар и да си приеме доброволно робството. Но, коя е "републиката" в САЩ и по света?- Тя е конституциирана от масони, които днес се управляват от юдеи(както пише в "Протоколите на ционистите", че "ционистите са създали, контролират и ще унищожат масоните на даден етап към Ционското тотално господство").В такъв аспект, бутафорната игра на "парламентаризъм" напр. в САЩ е, че "консерваторите"(републиканци) са юдеи и генерират агенти, които играят "либерални"("демократични, "народни", "реформаторски") игри("стратегии"), присъщи за своята "опозиция" и така насочват масите към "правилната" посока. Т.е. "о-позицията" е контролирана от Позиционера. За това се казва, че няма значение дали е "републиканец" или "демократ" в САЩ- все плутокрацията(като интрументариум на ционизма)управлява политическия живот в САЩ, известен като "корпоративизъм, монополизъм". Т.е. интересите на СРЕДНАТА КЛАСА не са защитени и така ЦИОНИЗМА контролира масите, превръщайки ги в ПРОЛЕТАРИИ(безимотни и безправни лумпени, готови на революционни действия и манипулация по всяко време). Какъв е сценария на ционистите
за скапване на човечеството и света?
Лансират се и се финансират("finance", "fiscal" иде от Lat.-"finis"/Fr.-"fin"="край","завършвам") неолибералите и крайните елементи под слогана "Power to the People".
Така ескалира екстремизма и хаоса, а в последствие - СЪЩИТЕ тези ционисти, които така щедро и "прозрачно" финансират такива като Ципрас които да "пръскат плюнки от демокрацион", но идват на по-късен етап с желязната сопа("irod rod"), както е обещано за "Синът Давидов" в юдео-ционистката доктрина. Властта се централизира във все по-тесен кръг "богоизбрани", а масите все повече се лумпенизират, до момента на превръщането им тотално в добитък, който сам да си изисква робството в кошарата. "Неотдавна нашият народ даде на света нов пророк. Той има две лица и носи две имена: едното е Ротшилд - лидер на всички капиталисти, а другото е Карл Маркс(Мойсей-Леви Мордехай) - апостол на тези, които искат да унищожат всички останали."
Блументал< Blumenthal, Judisk Tidskrift, 57 Sweden, 1929
"Някои го наричат марксизъм. Аз го наричам юдеизъм."
Равин Стефан С. Вайс
The American Bulletin, New Уоrk, May 15,1935 "От нас произхожда всесковаващият терор" http://rusofili.bg/
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
Блогрол
1. ПАРАЛЕНА РЕАЛНОСТ
2. spectator-bg.
3. http://smoloko.com/
4. Андромеда Нео Нула
5. universalnite1neo
6. Религия-maranatha
7. Митът за Холокоста
8. get
9. Как бяха измислени “волжките българи”.
10. gepard96
11. memoriabg.com
12. История-Записки колымчанина
13. rebellion
14. Портос
15. Terra Byzantica
16. история
17. Нео Нула
18. bainiki
19. dbs
20. За Буквите,Числата и Времето...
21. windowsnikolai
22. mominasylza
23. shtaparov
24. автор: jedidiah
25. Ламбо
26. Логик
27. ezdra
28. Древните
29. Илюминати
30. netsky
2. spectator-bg.
3. http://smoloko.com/
4. Андромеда Нео Нула
5. universalnite1neo
6. Религия-maranatha
7. Митът за Холокоста
8. get
9. Как бяха измислени “волжките българи”.
10. gepard96
11. memoriabg.com
12. История-Записки колымчанина
13. rebellion
14. Портос
15. Terra Byzantica
16. история
17. Нео Нула
18. bainiki
19. dbs
20. За Буквите,Числата и Времето...
21. windowsnikolai
22. mominasylza
23. shtaparov
24. автор: jedidiah
25. Ламбо
26. Логик
27. ezdra
28. Древните
29. Илюминати
30. netsky