Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2016 18:23 - TAЙНАТА, СКРИТА ЗАД МАТЕРИЯТА
Автор: budha2 Категория: Други   
Прочетен: 900 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.02.2016 15:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image

Каква е фигурата в центъра на нашата галактика? -санскритския символ "Аум". 

В хиндуизма центъра на Галактиката го наричат Вишну набху (пъпа на Бога, който представлява Черната дупка в Центъра на Галактиката). Когато сме в близост до него има възход на морала и интелекта, а когато се отдалечаваме става обратното, защото Черната дупка е нещо като портал към по-фините измерения на Вселената и от там се излъчват фини божествени вибрации към звездите и планетите в Галактиката. Така че колкото по-близо до Центъра, толкова по-добре.

 image

"Свещената Тора" или реверсираната Рота/сРоти-Срати-Шрати-Шрасти-Шастри/започва с втората буква от азбуката иврит. Интересно е че йудеиските драскачи - левити не са пропуснали да наложат в свещенните думи друго семантично значение: серати,...и така при всяко нейно изговаряне гоите призвеждат мисъл форма която явно не е свързана с нещо свещенно. Тъй като кодовете/словото в холограмата не могат/же да се променя/т -единствено могат да се реверсират - а Дявола е реверсиран Бог,... т.е. с тези думи в абрахамските религии се хвали еврейският " бог".

Предвид сериозността на отношението към еврейската азбука (иврит) и специфичната и употреба в такива специални учения като Тора - Кабала-зохара, Талмуд и модерните "еврейски" в лицето на преките последователи на законите на Тора като Синедриона - на Хасиди, Сефаради, ашкенази и т.н. - Първият стих на Петокнижието (Петокнижието), би трябвало да започва с първата буква от еврейската "Алеф - א»: ... но тя започва с втората - "Бет - ב ", като по този начин намеква на всички" Посветени ", че сегашната Тора е "Бета Тора", или средна между Тората и Петокнижието, защото всичко започва с втора поредна на иврит - писмото "Бет - ב», а първият Хиперборейски Toра КАЛЕНДАР  е започвал с първата буква, която не е буквата "Алеф - א»: еврейската, а тракийската буква "A" (Аум), защото тя се използва за " Аум " - звука на Светлината - Ра. 

Сутра 3

[Парабрахман кара творението, инертната Природа (Пракрити) да се появи. От Ом 
(Пранава, Словото, проявлението на Всемогъщата Сила) произлизат Кала - Време; Деша - Пространство; и Ану -Атома (вибрационна структура на творението).] 

Проявлението на Всемогъщата Сила (Отблъскване и неговото
допълващо изразяване, Всезнаещото Усещане или Любов, Привличането) е вибрация, която се проявява като особен звук: Словото, Амен, Ом.

В неговите 
различни аспекти Ом представлява:

- идея за промяна, която е Време (Кала), във 

Вечно-Неизменното;

- идея за разделяне, което е Пространство (Деша), във 

Вечно-Неделимото.

Произтичащият ефект е: 

- идея за частици – безбройните 

атоми (патра или ану).

Тези четири – Словото, Времето, Пространството и
Атомът – са следователно едно и също, и по същество нищо друго освен обикновени идеи. 

Тази проява на Словото (ставайки плът, външна материя) създаде този 
видим свят. Така Словото (Амен, Ом), бидейки проява на Вечната Природа на 
Всемогъщия Баща или Неговия Собствен Аз, е неделима от Бога и нищо друго освен Самият Бог; както силата да изгаря е неделима от огъня и нищо друго 
освен самият огън.
Виж: 

"...тези неща казва Амин, свидетел верен и истински, начало на създанието от Бога..." 
(Откровение, гл. 3, ст. 14) 
"В началото бе Словото, и Словото бе с Бога, и Словото бе Бог... 
Всичко чрез Него стана, и без него не е станало нищо от това което е станало… 
И Словото стана плът и пребивава между нас..." 
(Евангелие от Йоана, гл. 1, ст.1, 3, 14



image

"Трактат за принципите на човешкото познание"
Джордж Бъркли

Наистина едно мнение, което по непонятен начин преобладава сред хората е, че къщите, планините, реките - с една дума всички сетивни обекти имат съществуване, отделно от това да бъдат възприемани от разума. Но с каквато и сигурност и общо съгласие да се споделя този принцип по света, все пак всеки, който намери смелост да го постави под въпрос, може да усети, че той включва едно противоречие. Защото какво друго са споменатите обекти, освен предмети, които ние възприемаме чрез сетивата.
Целият небесен хор и предмети по земята – всички онези тела, които съставляват устройството на света, нямат никакво съществуване извън един ум; тяхното битие трябва да бъде възприето или познато. Докато те не бъдат действително възприети от мен или не съществуват в моя ум, те трябва въобще да нямат съществуване.
Не съществува друга субстанция освен духа или това, което той възприема.
Самото понятие за това, което се нарича материя или телесна субстанция, съдържа противоречие в себе си.
Но дори и да е възможно твърдите, оформените, подвижните субстанции да могат да съществуват извън ума, като съответстват на идеите, които имаме за телата, все пак как е възможно ние да узнаем това? Ние трябва да узнаем това или чрез сетивата, или чрез разума. Що се отнася до сетивата, то чрез тях ние притежаваме познанието само на нашите усещания, идеи или онези неща, които непосредствено се възприемат чрез сетивата, наречете ги както искате: но те не ни информират, че нещата съществуват извън ума или невъзприемани. Ако ние въобще имаме някакво познание за външни предмети, то трябва да става чрез разума, който заключава за тяхното съществуване от това, което непосредствено се възприема чрез сетивата. Но аз не виждам какво основание може да ни подбуди да вярваме, че съществуват тела вън от ума, извън това, което възприемаме, след като и самите покровители на материята не се залъгват, че съществува някаква необходима връзка между тях и нашите идеи.
Допускането на външни тела не е необходимо за образуването на нашите идеи.
Накратко казано, ако съществуват външни тела, ще бъде невъзможно ние да можем някога да ги опознаем, а ако не съществуват, ние можем да имаме съвсем същото основание да считаме, че те съществуват, каквото имаме и сега.
Догмата за съществуването на материята е причинила безчислени противопоставяния и спорове във философията.
Давайки всичко от себе си, за да схванем съществуването на външни тела, ние съзерцаваме само нашите собствени идеи. Но умът, като не забелязва себе си, се заблуждава да мисли, че може и наистина схваща телата като съществуващи без да бъдат мислени или извън ума, макар, че в същото време, те се мислят или съществуват в него.
Абсолютното съществуване на сетивни обекти сами по себе си или извън ума представлява само пряко противоречие и нищо повече.
Това, което имате предвид под думата материя, е само неизвестният поддръжник на неизвестни качества. Няма значение дали съществува такова нещо или не, тъй като то по никакъв начин не ни засяга. Няма смисъл да обсъждаме това, което не знаем какво е и не знаем защо е.
Ще кажете, какво ще стане, ако се откажем от каузата на материалната субстанция и започнем да твърдим, че материята е едно непознато нещо – нито субстанция, нито акциденция, нито дух, нито идея, инертна, немислеща, неразчленима, неподвижна, непротяжна, която не съществува никъде. Аз отговарям, вие можете, ако така ви се стори по-добре, да употребявате думата „материя” в същия смисъл, в който другите хора употребяват думата „нищо” и така да превърнете тези термини в синоними във вашия стил.

neonula.blogspot.bg/


Сутра 4

[Причината за творението е Ану или Атомите. В съвкупност те се наричат Мая или Божията сила на илюзията; всяка индивидуална Ану се нарича Авидя, Невежество.] Тези атоми, които представляват вътрешно и външно четирите идеи, споменати по-горе, са тронът на Духа, Създателя, който осветявайки ги,
създава тази вселена. Те се наричат в съвкупност Мая, Тъмнината, понеже не
позволяват да се възприеме Духовната Светлина; и всяка от тях поотделно се нарича Авидя, Невежеството, тъй като прави човек невеж дори по отношение на неговия собствен Аз.

Ето защо гореспоменатите четири идеи, които
пораждат цялото неразбиране, са посочени в Библията като четирите животни.

Човек, дотогава докато се отъждествява с неговото грубо материално тяло, се
намира в състояние далече по-низше от този първичен четворен Атом и естествено не успява да възприеме същия. Но когато той се издигне от това ниво, не само възприема този Атом, вътрешно и външно, но също и цялото
творение, проявено и непроявено . (т.е. „отпред и отзад”). ... и посред престола и около престола бяха четири животни, пълни с очи отпред и отзади." (Откровение, гл.4, ст. 6)

image
Сутра 14
[Пуруша е покрит от пет коши или обвивки.]
Този Пуруша, Синът на Бога, е прикрит от пет покривала, наречени Коши
или обвивки.

1. Първата от тези пет е Сърце, Читта, Атомът, композиран от четири
идеи, както е обяснено преди, който чувства или се радва, и така бидейки
местонахождението на блаженство, ананда, се нарича Анандамая Коша.

2. Втората е магнетичната аура на електричеството, проявление на
Будхи, Интелектът, който определя какво е истина. Така, бидейки местонахождение на знание, джнана, тя се нарича Джнанамая Коша.

3. Третата е тялото на Манас, Умът, композиран от органи на сетивата, както е обяснено преди, и се нарича Маномая Коша.

4. Четвъртата е тялото на енергията, живата сила или Прана, композирана от органите на действие както е обяснено преди, и затова се
нарича Пранамая Коша.

5. Петата и последна от тези сфери е грубата материя, която, ставайки Анна, препитание, поддържа този видим свят и затова се нарича Аннамая Коша.

Действието на Отблъскване, проявлението на Всемогъщата Енергия, бидейки по този начин завършена, започва да се проявява дейността на
Привличане (Всемогъщата Любов в дълбините на сърцето). Под влиянието на тази Всезнаеща Любов, Привличането, Атомите, бидейки привличани един към друг, се сближават все по-близо и по-близо, образувайки етерни, газообразни, огнени, течни и твърди форми. Така този видим свят се украсява със слънца,
планети и луни, които ние отнасяме към неодушевеното царство на творението.

По този начин, когато действието на Божествената Любов стане високо развита, еволюцията на Авидя, Невежеството (частицата на Тъмнината, Мая, проявената Всемогъщата Енергия), започва да се оттегля.

Аннамая Коша, външната обвивка на Атома от груба материя започва да се оттегля,

Пранамая Коша (обвивката, композирана от Кармендрии, органите на действие) започва да функционира.

В това органично състояние Атомите, обгръщайки се един друг все по-здраво към тяхното сърце, се появяват като растително царство на творението.

Когато Пранамая Коша се оттегля, Маномая Коша (обвивката, композирана от Джанендрии, органите на сетивата), се появява на сцената. Aтомите тогава възприемат природата на външния свят и, притегляйки други. Атоми от различна природа, формират тела като необходими за наслаждение, и по този начин животинското царство се появява в творението.

Когато Маномая Коша се оттегля, Джнанамая Коша (тялото на Интелекта композирано от електричества) става видимо. Атомът, добивайки силата да различава правилното и грешното, става човек, разумното същество в
творението.

Когато човек, развивайки Божествения дух или Всезнаещата Любов вътре в своето сърце, е в състояние да изолира тази Джнанамая Коша, тогава най-вътрешната обвивка, Читта, Сърцето (композирано от четири идеи), става
проявена. Човек тогава се нарича Девата или Ангел в творението.

Когато Сърцето или най-вътрешната обвивка също се отстрани, не остава нищо да държи човек в робство към това творение на Тъмнината, Мая. Тогава той става свободен, Санняси, Син Божи, и влиза в царството на Светлината.

image

Джива-атма няма природата на машината за живот- матрицата Шри Янтра.Въпреки това, около нея са разположени фини тела (кошас).


Според Веданта същинският аз(джива-атма), който е идентичен с Брахман, единното общо необусловено съзнание се представя символично в центъра на една сфера. Около него са различните тела (шарира-Sarira शरीर) и обвивки (коша-Kosa कोश ). Обикновено се счита, че има пет обвивки (коша - буквално "ножница" на сабя). Тези обвивки са майа, т.е. илюзорни, защото се идентифицираме с тях и ги считаме за своя „аз”.:
1. Анна майа коша или буквално Хранителна илюзорна обвивка, т.е. грубото физическо тяло, което се изгражда и подържа чрез храненето. АННА-МАРИЯ иде от АННА-МАЙА, буквално - ХРАНИТЕЛНА МАТЕРИЯ. "Анна" на Санскр. "храна".

2. Прана майа коша или букв. Илюзорна Обвивка на жизнената енергия, която бива груба (отговаря за физическата активност) и финна прана (отговаря за менталните процеси).

3. Мано Майа Коша или Умствена илюзорна обвивка. Това е чувственият ум (Манас).

4. Виджнана майа коша или Илюзорна обвивка на различаващия интелекта (Будхи), който е груб (различава материалните и умствените феномени) и финият интелект (различава по-финни състояния на ума с и без мисли).

5. Ананда майа коша или Блажена илюзорна обвивка, която съдържа непроявените желания и тенденции (Васаните) или кармичните семена (карма биджа). При сън без сънища е активна само тя.


image

Средната -Чакра 4(Анахата) е тази на Върховният Бог(за матрицата) Горните 3(5, 6, 7) са огледален образ на долните 3(3, 2, 1).

2-ра сакрална чакра е на гениталиите, а 6-на преражданието. Интерпретацията на нюйеджърите е, че "Короната"(Сахасрара) е Плутон или Кали. Сахаджа-майа-вади тантра, Неистово наблягат на 6 и 7 ма чакри. 6-та чакра е позната, като "3-то око" (за проникване в матрицата).7-ма чакра(Сахасрара).

7 е число на Сатурн, 7-ма планета над Земята. Тази чакра, обаче е свързана с ПРЕРАЖДАНИЕТО (Шива и Кали).

Чудно ли е че йудеите(като наги) са екзекутирали месията си
Исус Христос Назарянинът, който ги учил, че
БОГ В МАТЕРИЯТА Е В СЪРЦЕТО( 4 чакра).Триъгълникът с върха надолу е изплезеният език и символ на Окултното Знание на Змията в матрицата

В Астрологията символ на жената е Луната, но символ на мъжът И ДЕТЕТО е Слънцето. Независимо от полът детето се асоциира с ПРЕРОДЕНОТО СЛЪНЦЕ.Новият световен ред на йудео-масоните имат същият принцип на "Слънцето на върха" и за това лансират материнската енергия, тъй като им трябва за ПРЕРОДЕНОТО СЛЪНЦЕ. Невежеството на масоните иде от невежеството на йудеите. Общото им невежество иде от МАЙАВАДИ-сектите във ВЕДА. Затова структурата на обществата им е рационална пирамида със Змията на върха и(за жертвоприношения за прераждане).

Те нямат Трансцеденталното Знание, че Бог се намира В СРЕДАТА НА МАТРИЦАТА, А НЕ-НА ВЪРХЪТ И(което ще рече-НА ДЪНОТО И).




Гласувай:
2
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: budha2
Категория: Други
Прочетен: 5511729
Постинги: 4190
Коментари: 1141
Гласове: 1514
Календар
«  Октомври, 2018  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031