Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2016 18:26 - Как тайните общества се рекламират чрез Холивуд
Автор: budha2 Категория: Други   
Прочетен: 1539 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 08.03.2016 20:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

А РЕЙЧЪЛ УАЙЗ - ЗАЩО ХОЛИВУДСКИTE ЕВРЕИ ПРЕДПОЧИТАТ БЛОНДИНКИ

1. Eврейската актриса, интервюиранa от еврейски журналист, изрича неописуемото-, че евреите управляват Холивуд, че те променят имената си, за да се"смесят" и по този начин, да прикрият факта, че те са там в качеството си на евреи, за задълбочаване на еврейските интереси.

2. Еврейските актриса членки, "действат като проститутки, и холивудски евреи не искат техните собствени жените да участват", но предпочитат вместо това "мръсната работа" се прави от "shiksas".

image

Масова аката на еврейското превъзходството от  "Антиклеветническата лига" (ADL) срещу актьора Гари Олдман за това че смее да спомене, че евреите управляват Холивуд подчертаваме факта, че евреите могат рутинно да се похвалят за този факт, но ако езичник казва същото нещо, той е нападнат като "антисемит".

Олдман (известен с ролите като Хари Потър Сириус Блек и шпионин Джордж Смайли в Tinker Tailor Soldier Spy ), когато попита в скорошно Playboy интервю за ранни забележки актьор / продуцент Мел Гибсън за евреи, каза, че "Мел Гибсън е в един град, който се контролира от евреи и той казва нещо погрешно, защото той всъщност е ухапал ръката, която предполагам, че го храни. "

За този "грях" Олдман бе осъден от ADL и веднага "излъчи" пълзящо извинение, казвайки, че се надява неговото "прочувствено извинение да се получи като истинско, както е възнамерявал " и че той няма "нищо против евреите."




Най-важният факт е че тук нямаме скърцане и ридание от еврейските групи като ADL както обикновено се случва, когато изявления като тези излизат от устата на езичници.

image

Книга за еврейския контрол над Холивуд, написана от евреина Нийл Gabler, озаглавена Империя на собствените: Как евреите избраха Холивуд.

На страница 263, Габлер дори описва това поглъщане, като работа на "еврейски заговор".

На първата страница на книгата си той посочва, как индустрията е "контролирана" от евреи, продължава подробно да разкрива работата на "еврейска мрежа", и уточнява как студията "предпочитат да работят с други евреи" (p.272) ,

Габлер разкрива също, че холивудските евреи практикуват 
анти-езичническа,  дискриминация.

"Тези гои!" Хари Warner крещи в присмех, или "Той е хубав колега за Goy" евреин може да се каже, но само в техните вътрешни sanctums, когато те са в безопасност сред колеги евреи, и само устно. (P.280) ,


ИНТЕРВЮ В ЕВРЕЙСКИ ВЕСТНИК  -

EMMA: Когато бяхме в аптеката ви невинно отвори Magazine Talk и чух писък на ужас.

Рейчъл: Да, аз буквално видях не само най-отвратителната, но и най-смешна снимка, която съм виждал на жена.

EMMA: А кой е на,...?

image

Рейчъл: Това бях аз. [Смее се] Бях снимана от Дейвид Бейли, който имаше някаква концепция, че тъй като тя е за един руски филм, и изисквашe носенето на руска шапка. Но наистина не може да се види шапката, само козината навсякъде. И носът ми изглеждаше като че е ... просто наистина извънгабаритен, знаете какво имам предвид.

EMMA: Казвайки това, което казахте в магазина, като че си мислите, че изглеждаше твърде еврейски. Това изглежда един вид,... ограничаването ви като актриса, т.е. да се възприемате твърде етническа по някакъв начин?

Рейчъл: Е, мисля, че ти и аз винаги сме се чувствали по същия начин - че ние сме еврейки, но ние може да се размине с просто е екзотична. Ние сме вида на евреите в маскировката. Тези културни стереотипи за евреина с големия нос и месесто лицето пада върху нас. Това е ужасно да си призная, но е така.

image

EMMA: Е, това е, като виц на Джаки Мейсън за това как не еврейската жена иска да изглежда еврейски: "? Мислиш ли, че аз изгледам може би малко италиански, малко руски, или може би мога да бъда испанка" ... "Изглеждаш еврейски!"

Rachel: Бях посъветвана от американски агент, когато бях на 19, да променя моята фамилия. И аз казах: "Защо? Евреите управляват Холивуд. "Той каза:" Точно така. "Той имаше една теория, че всички ръководители действайки е работа за shiksas.

EMMA: От всичките самоомраза на евреи по света, най-самоомразни са холивудските евреи. Те не искат да видят снимките си на екран. Ето защо Лорън Бакол трябваше да скрие самоличността си, и Уинона Райдър променя името си от Хоровиц.

image


Рейчъл: По някакъв начин актьорската работа е проституция, и холивудски евреи не искат техните собствени жените да участват. Също така, има един елемент на жалба Portnoy - те всички фантазират за арийски блондинки.

image

Еврейските медии публикуват "момент", в който се казва че евреи управляват Холивуд, да 
това е така,... но когато се потвърди тази информация от друга раса, ние сме с надпис "антисемити".

"Знам за Мел Гибсън. Той се напи и каза няколко неща,... но ние всички сме казвали тези неща. Ние всички
 сме шибани лицемери. Това е, което мисля за него. Полицаят, който го арестува сигурно никога не е използвал думата негър или е шибан евреин?

image


Аз не го обвинявам. Така че те гонят Мел Гибсън в един град, който се управлява от евреи и той е казал нещо погрешно, защото той всъщност е ухапал ръката, която храни, предполагам, че е го-й, не е необходимо да го хранят повече, защото той има достатъчно, така евреите от Хитлер до днес продължават да се доказват че са расисти.

smoloko.com/

image


www.jesus-is-savior.com/Evils%20in%20America/Hellivision/hollywood_jews.htmSOURCE

image

Как тайните общества се рекламират чрез Холивуд

През последното десетилетие и по-назад във времето се забелязва нова тенденция в Холивуд: тайните общества са в центъра на филмовите интриги. Някои могат и да намират това за изненадващо тъй като тайните общества би трябвало да са тайна. Много хора от филмовата индустрия са част от тези братства, така че какъв е смисъла на всичко това? Ще погледнем какъв мит Холивуд се опитва да създаде като изследваме филма ,,Съкровището"


Преди десет години филмите за масонство, илюминати и други подобни теми бяха рядкост.
Публиката по целия свят вижда тези братства в центъра на историята.

image



Техните екзотерични символи (за масовата публика) се прожектират в изобилие и дори тяхната история се обяснява. Защо тези общества се показват на обикновените хора, които в по-голямата си част дори не подозират за тяхното съществуване? Не е ли тайната им важна част за оцеляването на тези общества?

image

Комуникационната стратегия на тези елитни общества в момента претърпява промяна. Настъпването на дигиталната ера, в която всеки човек може да създава и публикува, прави опазването в тайна на подобни организации невъзможно. Сайтове, книги, документални филми и други медийни носители разкриват много от тайните на масонството и други подобни общества. Информация, която по принцип може да се намери само в някои редки и специални книги, сега е на едно google - търсене разстояние.

image

Тъй като дигиталната промяна е необратима (и завършена), окултните общества са адаптирали тяхната стратегия към новия контекст. Те са знаели че това ще стане още преди интернет и останалите технологии да се измислят и появят.

Стратегията им е:
,,Ако те трябва да знаят за нас, ние ще им кажем какво знаят".

Чрез Холивуд и книгите бестсекъри, тайните общества се показват на обикновения човек с едно голямо условие: придава се изкривен, романтичен портрет на тайните общества.

image

В популярната култура се насажда митичното около тайните общества. Те се асоциират със запленяващи символи, лов на съкровища и екзотични приключения. Зрителите вярват че действително научават факти за фримасонството и илюминати и напускат кинозалите с чувство на почуда, очарование и възхищение. Тези чувства обаче се базират на тотално погрешни факти, съмнителни обяснения и разказване на чудодейни приказки.

След като гледат тези филми, зрителите имат положителна нагласа относно тези общества и биват по-малко склонни да изследват или вярват в конспирации свързани с тях.

image

Този приключенски филм е произведен от ,,Walt Disney Pictures" - марка която гарантира семейни забавления. Така че родителите могат да доведат техните деца и да се насладят на една прекрасна цялостна масонска дезинформационна сесия. Филмът се върти около лов на съкровище на базата на следи оставени от видни масони в Декларацията за Независимост на САЩ. Филмът започва с главния герой (представен от Никълъс Кейдж) докато е още малко момче, което търси информация за семейната си история. Дядото на момчето пристига и му дава (както и на зрителите) - тотално изкривена история за Рицарите Тамплиери и фримасоните.

Ето и някои от твърденията:

,,Рицарите Тамплиери намерили под Храма на Соломон голямо съкровище, което било изгубено за хиляда години. Те донесли съкровището обратно в Европа. Казано е че Тамплиерите са притежавали изключително редки религиозни арефакти. Били ли са те намерени под Храма на Соломон? Легендата казва - да. Филмът обаче описва съкровището като златни монети, статуи и т.н.
,,Тамплиерите решават да пренесат тайно съкровището в САЩ и променят своето име на фримасони.
Тук всичко се разпада. Тамплиерите не са си сменяли името на фримасони в зората на американската цивилизация. Те на практика изчезват през 1312г., което е повече от 400 години преди създаването на САЩ.

Изглеждащи недосегаеми за почти два века, Тамплиерите се сгромолясали грандиозно след загубата на Светата Земя; през 1307г., всички Тамплиери във Франция били арестувани с обвинение за ерес, хомосексуализъм, отричане на кръста и дяволско поклонение. Орденът е забранен от Папата през 1312г. и Жак дьо Моле, последният Велик Майстор е бил изгорен като еретик два години по-късно.
Шон Мартин - ,,Рицарите Тамплиери"

Фримасоните не са всеобща американска институция както се опитва да внуши филма.

Те са европейско тайно общество от средновековието, което отваря ложи в Северна Америка за да увеличи своето влияние. Целта на масонството не е да ,,пази великото Тамплиерско съкровище". Това е древен орден на строители, които са възприели през годините ученията на Тамплиерите, Розенкройцерите и илюминатите.

Тамплиерите са били окултен орден, който е водел битки по време на кръстоносните походи от страната на Църквата. По време на техния престой в Близкия Изток, те успяват да си осигурят окултни познания от източните мистици и да донесат това познание в Европа. Те стават банкери и строители на катедрали (в които включват окултни символи). Те практикували кабала, много форми на магия и черни изкуства.

Техните конфликтни интереси с католическата църква довеждат до тяхното преследване и унищожение.

Фримасоните могат да бъдат считани за духовни наследници на рицарите Тамплиери поради тяхното изучаване на езотерични науки, строенето на паметници и философията им базирана на гностическите принципи. Връзката между Тамплиерите и масоните обаче се преекспонира поради митичната осанка на рицарите Тамплиерите.

С други думи - това е реклама.

,,За да осигури голяма популярност на шотландския орден, той (Исак Лонг) прави директна връзка с Тамплиерите чрез мистериозна легенда."
Доменико Маргиота 33, ,,Адриано Леми

image


Така ,,образователната" част на филма дава една митична и романтична история на
фримасонството.

Някои зрители могат да видят това изкривяване като факт, а други ще асоциират всичко масонско с детски приказки. Важното е че истината за Фримасонството е скрита зад завесата на митологията.

Интересен избор за смяна на кадрите между лицето на дядото, който разказва историята и пирамидата в Гиза.

image

Неговите очи се превръщат в ,,Всевиждащото око на Великия Архитект".

Като всички истински митологични истории, ,,Съкровището" има екзотерично значение за невежите маси и езотерично значение за посветените. Ако екзотеричната история има за цел да заблуди масите, езотеричното значение носи велики истини за окултните братства. Ето го и скритото значение.

,,Древното съкровище", което е ревниво пазено от древните цивилизации е на практика окултното познание, тайни, които могат да счупят оковите на материализма и да помогнат на притежателя на това знание да постигне божествен статус (кабала, алхимия, гностизъм и окултни науки).

Това съкровище изчезва за хиляди години от западния свят, което кореспондира с ранния християнски период. Филмът казва че то накрая е намерено от Рицарите Тамплиери в Йерусалим, под храма на Соломон (свещената сграда на фримасоните) и донесено обратно в Европа. Това познание после мигрира към САЩ чрез тайните общества.

Героят на филма е на пътешествие за просветление и загадките, които трябва да реши представляват посвещенията, които всеки трябва да премине преди да достигне до по-висше познание. Това изключително важно съкровище е символично заровено под Църквата Света Троица в Ню Йорк, в скрита тъна пещера с много пещери. Бен Гейтс трябва да запали факела на просветлението за да намери пътя към скритото познание.

Факелът представлява луциферинаската доктрина на американското масонство създадено от Албърт Пайк.

В най-високите степени, масоните научават че Луцифер е ,,носителят на светлината" Бога на "Доброто", който показва пътя към "просветлението".

ЧОВЕЧЕСТВОТО Е КОЛОНИЗИРАНО ОТ САТАНИНСКИ КУЛТ


image

illuminatibg.blogspot.bg/2016/02/blog-post_25.html

image



Гласувай:
4
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: budha2
Категория: Други
Прочетен: 6642030
Постинги: 4190
Коментари: 1127
Гласове: 1556
Календар
«  Юли, 2020  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031