26.02.2016 19:56 - Рентгенови лъчи - Геноцид/Х-радиацията може да предизвика рак

Последна промяна: 27.02.2016 16:54

Вилхелм Рьонтген
Старозаветни физиономии и геноцид

Ционистки Протокол - III

По отношение на това, че те посягат на вашия живот: направете вашите синове лекари и аптекари, така че те да могат да отнемат живота на християните.

Ционистки Протокол - XIII. Унищожаване на противника със средствата на медицината:

3. Да се спъва профилактиката и да се прави всичко за намаляване средната продължителност на живота на гоите.
4. По време на лечение или зъболечение, в раната да се поставят зарази или отровни вещества.
5. При всяка операция да се присаждат на пациента ракови клетки от онкологично болни.
6. Да се употребяват лекарства с променен химичен състав и лекарства, лишени от лечебни свойства, чрез предварително облъчване, замразяване и т. н. от лекарите.
7. Класическо бавно отравяне с малки дози отрова.
8. При рентгенови снимки и прегледи да се увеличава силата и продължителността на облъчването.

1. Откриване на рентгеновите лъчи

Първата Нобелова награда по физика е присъдена на германския физик Вилхелм Барух Рьонтген за откриването през 1895 година на неизвестно по онова време лъчение, което той нарича Х-лъчи. Днес Х-лъчи или рентгенови лъчи се нарича късовълновото електромагнитно лъчение с дължина на вълната в интервала приблизително от 10-6 m (10 nm) до 10-12m (10-3 nm). Х - лъчите действат на атомно ниво и са с по голяма честота от УВ следователно са с по-малка дължина на вълната. В инфра-червеното  статичната вълна на вирулентност на рака например е 0,45 целта е неговата вълна да се разтели на 7,30м., което не може да стане с късовълнови гама или ХВ.

В електромагнитния спектър рентгеновите лъчи се намират между ултравиолетовото излъчване и гама-лъчите. При ултра-виолетовата радиация ракът не се води от добрия пример на микробите които се успокояват, но той с нищо не е видоизменен или засегнат.

Откриването на рентгеновите лъчи дава мощен тласък в развитието на физиката и разкрива широки възможности за практическо приложение на тези лъчения. Рентгеновите лъчи се използват за избирателно гледане през дадени обекти (тъкани), както и във високоенергийната физика и астрономия. Неутронните звезди и акреционните дискове около черните дупки излъчват рентгенови лъчи, които позволяват изучаването им.

Радиестезия/Изследване на РАКА

2. Получаване на рентгенови лъчи

Рентгеново излъчване се получава, когато метална мишена се бомбардира от електрони с голяма кинетична енергия. За тази цел се използват т. нар. рентгенови тръби (фиг.10-1). Във вакуумирана тръба се разполагат един срещу друг два електрода - нагреваема жичка (катод К) и метална пластина (анод А), между които се подава високо напрежение (няколко десетки или стотици киловолта). От нагрятата жичка, която е свързана към отрицателния полюс на източника на високо напрежение, се отделят електрони. Те се ускоряват от електричното поле и се насочват към металната пластина, служеща за мишена.

3. Дифракция на ренгенови лъчи

През 1912 година германският физик Макс фон Лауе теоретично обосновава възможността кристалите, които са изградени от симетрично разположени редици от атоми, да се използват като дифракционни решетки за рентгеновите лъчи. На фиг. 10-3 схематично е показан предложеният от Лауе метод за наблюдаване на дифракция на рентгенови лъч. Успореден сноп от рентгенови лъчи с различна дължина на вълната, която е от порядъка на разстоянието между атомите, пада върху кристал. След като преминат през кристала, рентгеновите лъчи се разделят на отделни снопове, които попадат върху фотографски филм и създават дифракционна картина, съставена от симетрично разположени петна. Тези петна са резултат от интерференцията на вторичните вълни, излъчени от много голям брой симетрично разположени атоми, действащи като дифракционна решетка. Като се анализира разположението на петната и техният интензитет, получава се информация за структурата на кристала: за начина на подреждане на атомите и се определя разстоянието между тях. Този метод за изследване на вътрешната структура на веществата се нарича рентгеноструктурен анализ.

Чрез анализ на дифракционните картини, получени с рентгенови лъчи, се определя също така структурата на метални сплави, органични съединения и биологични обекти с периодична структура (например молекулите на ДНК, на хемоглобина и др.).

4. Приложение на рентгеновите лъчи в медицината
Поглъщането на рентгеновите лъчи от веществото се различава от поглъщането на светлината. Например прозрачното за светлината оловно стъкло почти изцяло поглъща рентгеновите лъчи и се използва за защита на работещите с рентгенова апаратура. Обратно, преминават с минимално поглъщане през алуминиево фолио, което е непрозрачно за светлината. Различните органи и тъкани на човешкото тяло поглъщат рентгеновите лъчи в различна степен: например костите и други образования, съдържащи калций, ги поглъщат по-силно от меките тъкани, на което се основава използването на рентгеновите лъчи в медицината за наблюдаване на вътрешни органи на човека - кости, бели дробове и др (фиг. 10-4). Изследваната част от тялото се „осветява" с рентгенови лъчи, които частично се поглъщат от нея, а преминалите лъчи попадат върху екрана на флуороскоп или върху касета с фотографски филм. На екрана образът на обектите, които по-силно поглъщат рентгеновите лъчи (например костите). е тъмен, а на по-слабо поглъщащите - светъл. В съвременните компютърни рентгенови томографи тесен рентгенов сноп пробягва (сканира) послойно дадена част от човешкото тяло и образите на отделните слоеве се получават след компютърна обработка на интензитета на преминалото през тях лъчение.

Airport Scanner

5. Биологично действие на ренгеновите лъчи

Подобно на радиоактивните лъчения, рентгеновите лъчи имат йонизираща способност. Те йонизират атомите и молекулите, влизащи в състава на живите клетки, на което се основава биологичното им действие. Погълнатото лъчение води до физични промени в клетките, като разрушаване на молекулите, спиране действието на ензимите, разкъсване на хромозомите и други увреждания. Клетките, които растат най-бързо, са най-възприемчиви към лъчението. Затова рентгеновите лъчи се използват в медицината за поразяване на туморни образования, чиито клетки се размножават много по-бързо от нормалните клетки и са по-чувствителни към йонизиращите лъчения.

Много усложнения от лъчетерапията се появяват няколко години след лечението. Това дава на лекаря и на пациента лъжливо усещане за сигурност в продължение на година или две след терапията. Костният мозък, в който се създават кръвните клетки, е до голяма степен унищожен в областта на облъчването. Това има необратим ефект.”

Между другото!

В книгата си “Разбиране за рака” д-р Джон Лазло - бивш вицепрезидент по изследванията към Американското дружество за борба с рака, доказва, че когато химиотерапията и лъчетерапията се прилагат заедно, вероятността след тях да се появят вторични тумори е 25 пъти по-голяма, отколкото в останалите случаи.

Според изследване, публикувано в Архиви на вътрешната медицина през 2009 г., всяка година в САЩ диагностицирането чрез компютърна томография е причина за поне 29 000 случая на рак и 14 500 смъртни случая. Изследователите откриват, че хората се подлагат на четири пъти повече радиация, отколкото е изчислено при по-ранни изследвания, че могат да понесат. Въз основа на тези по-високи дози облъчване от такова диагностициране пациентът може да получи толкова радиация, колкото от 74 мамографии или от 442 рентгенови снимки.

Лечението на рака е възможно единствено чрез два излъчвателя, всеки от които да излъчва успоредни инфра-черно и ултра-бяло, като рака се поставя или атакава с разделителната им линия.

1. В инфра-червено диаметърът на неутралните им сфери намалява ,от много опити се знае че тогава микробите и отровите са подсилени.В ултра-виолетовото,тези диаметри се увеличават,а микробите и отровите се омаломощени.Задачата е да се търси среда,в която всеки микроб,отрова, както и ракът трябва да имат колкото се може по-голямо увеличение на дължината на статичната вълна на тяхната вирулентност.

2. В ултра-бялото, микробите анулират цялата РА. Ракът е много засегнат тук.Той няма статична вълна/+/,но за да се защитава създава вирулентни кръгове подобни на микробите. Кръговите с големи диаметри показват намаляне на вирулентноста. Виждаме рака да се държи като микроб по отношение на вибрациите му. Това е защото остава само статичната му вълна/-/която може да влезе в действие.Той може да върши зло само с вълната си/-/.

3. Създаване на инфра-черно и ултра-бяло,да се поставят едно до друго и рака в разделителната им линия.

Всеки от тях прибавя своята РА мощ,както и добавъчните протони на ултра-бялото и електроните на инфра-черното за борба с/у електроните и протоните на двете статични вълни на рака.Микробът,който е болен в ултра-бялото,а след това още повече в инфра-черното,е напълно ликвидиран в разделителната им линия.Ракът се брани още малко с последните си електрони,но в/у разделителната линия е той безнадежно разтила статичната си вълна на вирулентност,и от 0,45 в инфра-червеното,тя се разтила на 7,30м.върху разделителната линия,което е сигурен електрически сигнал за неговата немощ.Никой от трите детектора не бележи вурху него.Видно е че е победен.Затворник на вълните които са по силни от него.Сигурно и просто средство е носене в джоб на ултра-бяло и ултра-черно и двете в една кутия/т.е.разделителната им линия ,която единствено побеждава рака.

При лъче- или химиотерапия карциномът се смалява, но здравето на пациента се влошава

И този път ще се изкушим да цитираме твърдение на небезизвестния д-р Ралф Мос, познат на нашите читатели от други публикации по темата. В своята книга „Онкоиндустрията” той споделя: „През 1902 г. немски лекар записва първия случай на рак при хората, причинен от радиация: туморът се появява на мястото на хронична язва, облъчвана с рентген. Експерименталните наблюдения, проведени през 1906 г., подсказват, че левкемията може да бъде причинена от излагане на радиоактивния елемент радий. Към 1911 г. са докладвани 94 случая на причинен от радиация рак. Повече от половината от тях – 54 – са при лекари или технически специалисти. От 1922 г. над 100 рентгенолози са починали от рак. Във всекидневната ми седеше специалист по мозъчни тумори. Каза ми, че никога няма да се подложи на лъчетерапия, ако има рак на мозъка. Попитах го защо тогава насочва пациентите си към тази процедура. Отговорът му беше: „Разбира се, че ще го правя. В противен случай ще бъда позорно изгонен от болницата”.
Според д-р Филип Бинцел „в днешното обществото проблемът с много лекари и онколози е, че са се научили да се вглеждат в тумора. Когато открие тумор, единственото нещо, което лекарят обсъжда с пациента, е какво възнамерява да прави с тумора. Никой не пита как се чувства пациентът. Виждал съм пациенти, които преминават през лъчетерапия или химиотерапия. Туморът се смалява, но здравето на пациента се влошава. Едва след аутопсията се констатира: „Не е ли странно: туморът е изчезнал!” Да, но е изчезнал заедно с пациента. Колко милиони пъти ще трябва да повтаряме един и същи сценарий, преди да осъзнаем, че лекуваме не това, което трябва?”…

X-радиацията е едно от най-страшните оръжия в арсенала на съвременната медицина - Робърт С. Менделсон

Нека да направим няколко снимки на гои

Повечето лекари, особенно зъболекари(да добавим само че юдеите са първите зъболекари и хирурзи от средновековието и до днес са кланови структори, бойно оръжие на равинската мафия) предписват рентгеново изследване небрежно и без уважителни причини, дори да знаят те не се притесняват за натрупването на вредните последици.

Необходимо е да се страхувате от лекар с рентгенова машина по същия начин, както би трябвало да се страхувате от шест годишно дете, размахващо зареден пистолет.

Безразборно използване на рентгенови лъчи е заплаха за всички, но главно е насочено към жените. Жените два пъти повече са предразположени към рак заради смъртоносните рентгенови лъчи в сравнение с мъжете
. Повечето лекари не предупреждават за това, че рентгеновите лъчи могат да предизвикат рак на гърдата или левкемия в нероденото дете. Ако ги попитате за потенциалните рискове, ще чуете същите гаранции това, което съм чул от техните учители преди повече от тридесет години, в Медицинския факултет. Те ще ви кажат, че нивото на радиация е толкова ниско, че не може да причини вреда. Това е пълна глупост, както сега, така и преди тридесет години.

Всеки лекар трябва да знае, че не съществува минимално ниво на радиация и че няма да навреди на жената. Лекарите трябва да са наясно, че радиационните ефекти се натрупват, така че стойността не е само дозата, получена при всяко рентгеново облъчване - страдате и умирате от комбинираното действие на всички някога дози получени от вас.Доста мрачно!

Можете мине през живота набързо, за по-кратко, благодарение на вашите лекари, които натрупват върху вас ефектите от рентгеновите снимки - един след друг.

Може би не знаят, че те ви причиняват непоправими вреди, например преди двадесет или тридесет години е открит рак на гърдата, причинен от натрупаната ниска доза облъчване Лекарите предпочитат да ви кажа очевидното - че рентгеновото лъчение е ценен метод за диагностика на животозастрашаващо заболявания. Но, както казва д-р Карл 3. Morgan, ръководител на отдел биофизика на Националната лаборатория Oak Ridge, X-лъчи - също са "един от медицински инструменти, които се използват по-често и за други цели." Вашият лекар няма да ви каже че е опасно да се използват рентгеновите лъчи, но вие имате право да знаете, така че аз ще ви кажа. Например: 30 процента проведените в Съединените щати, рентгенови снимки - което е около 300 милиона годишно - се назначават в случаите, когато не съществуват валидни медицински причини. Още един пример, един федерален съдия е заявил, че ако се намалят ненужните рентгенови прегледи с една трета, това щеше да спаси живота на 1000 души умиращи всяка година от рак. Ефектите на рентгеновата радиация за една година може да доведат до смъртта на хиляди хора в 30-те следващи поколения. Защо всички американци и не само те, са подложени на ненужните рентгенови лъчи? В действителност има много причини, никоя от които не прави чест на лекарите.

Лекарите, които пращат пациентите за радиологично изследване, печелят половината сума, от тези евреи, които имат собствен рентгенов апарат.

Не забравяйте, че каквито и да са рентгеновите лъчи, е без значение, когато устройството е лично на лекар или зъболекар. Много жени са ми споделяли, че са загрижени за възможните последици от използването на рентгенови лъчи в стоматологията, както и на жени в детеродна възраст.

Един пациент,...жена - шикша ми каза, че зъболекар и правил рентгенови снимки, с удоволствие и без колебание, по време на всяко от нейните посещения, което е, на всеки шест месеца, и когато тя най-накрая, изразила своята загриженост от факта, че твърде често е подложени на радиация, зъболекарят се присмял на страховете й, настоявайки, че дозата на радиация е толкова малка, че дори и комбинираният ефект от всички тези експозиции няма да донесе вреда. Това отношение е характерно за хората от тази професия но то игнорира правилата на американската стоматологична асоциация, в която членуват повечето от тях. Признавайки, че кумулативният ефект от
рентгеновата експозиция за опасен, асоциацията предупреждава лекарите срещу неоправдано използване на рентгенови лъчи, като предупреждава, че те трябва да се използва "след внимателна преценка на необходимостта от тяхното прилагане по отношение както на стоматологичното така и на общото здравословно състояние на пациента."

Въпреки това все още не съм срещал жена, чийто зъболекар би показал, поне някакъв интерес да води медицинска история или да описва  каква доза радиация е поръчал за всеки пациент по време на своята практика. Аз не съм срещал дори една жена чийто зъболекар си е направил труда да я попита, ако тя не може - има съмнение - за бременност, преди неговият помощник да включи рентгеновия апарат Освен това, едва ли  зъболекарите не знаят на каква доза облъчване, изложени на пациентите си, в действителност изследването показа, че една трета от всички зъбни снимки се правят с два пъти по голяма доза, от необходимата. Същото важи и за технологията X-лъчи за лечение на рак в големите болници.

Лекарите знаят, че тяхната способност първи да узнаят причината за разстройството, да видят нещо, което другите не виждат, внушава у хората благоговеен тре­пет. И те буквално се опиват от тази власт и назначават рентген по вся­какъв повод — от изследване на пъпки до вмешателство в тайните на вътреутробния живот. Много акушери настояват за рентгеново изследване, когато в резултат на своята некомпетентност не могат с ръка да опреде­лят положението на плода. И това е въпреки факта, че връзката между детската левкемия и вътреутробното облъчване много отдавна е доказана документално.

Жалко е че средният американец е изложен на радиация до шест пъти повече от една англичанка, два пъти повече, отколкото японците или шведски. Рискът от това безсмислено огромно облъчване е и поради факта, че 90% от пациентите не се осигуряват защитени престилки. Рискът се увеличава и тъй като по-голямата част от рентгенови машини не са обект на редовни технически прегледи, както и невероятният брой повредени, а някои не са били тествани изобщо някога . Дори за пожарогасители се наблюдава по-внимателно. Проучванията показват, че много голям брой от рентгеновата техника осигурява повишена доза на облъчване, и че много от
подложените на такава ненужна радиация са жени, , защото снопа лъчи е твърде широк.

Зъболекарите твърде често облъчват жените с рентген, при което облъчват не само челюстта но и гръдния кош. В много държави с рентгеновото оборудване може да работи всеки, дори хора от улицата. Само в един щат - Калифорния - при провеждане на рентгеново изследване - лекарите или техници - е трябвало да са преминали държавен изпит. Само няколко държави са работили, за лицензиране на техници. В резултат на това много от рентгенови изследвания се извършват от секретари, счетоводители или други служители на офиса, които не са обучени да поддържат експозицията на минимум. Те могат да издадат доза облъчване, и 100 пъти по-голяма, отколкото е необходимо, като по този начин се увеличава опасността от рак и генетични увреждания. "В крайна сметка" всяка година, милиони жени са изложени на риск от рак, защото лекарите ненужно предписват рентгеново изследване, които се извършват от неквалифициран персонал и повредено оборудване!

Но това не са всички, лоши новини. Ужасния риск не свършва дотук.

Постиженията на съвременната медицина в областта на рентгеновото декриптиране е жалка. След рентгенография, вероятността за правилната диагноза е абсурдно малка. Преди тридесет години, един експеримент показва, че около 25 процента от рентгенолозите са разчитали
различно една и съща картина на гръдния кош. Когато те отново са подложени да разчетат същата картина на "Санта Муерте", 31 на сто от тях отрекли предишното си декодиране.

С течение на годините, квалифицираните рентгенолози не са се повишили! Шокиращтия брой на тези грешки може да доведе до ужасни последици за жените, чиито снимки са били неправилно транскрибирани. Ако пациентът е с  несъществуващо реално заболяване, то може да му се
назначи друго лечение, което не е нужно, и така да се застраши функционирането на други органи. Това може да бъде потвърдено от много жени, които са загубили гърдите си вследствие на рак,... доброкачествен, но впоследствие установен. От друга страна, отрицателен резултат може да нарани. Ако рентгеновите лъчи не показват болест, когато тя наистина е, имаме фалшиво чувство за сигурност, затишие на пациента и на лекаря. Пациентът не получава лечение, което може да получи, ако един лекар използва други средства за диагностика. Жени умират всеки ден от една от двете причини, както и от щетите, причинени от рентгенови лъчи. Бременните жени трябва да бъдат особено внимателни, когато става въпрос за рентгенови лъчи. Известно е, че еднократна експозиция на бременни жени в областта на корема може да причини предразположение на детето към левкемия. Не забравяйте, че това е опасно не само излагането на корема, лекарски рецептата, но всяка експозиция, ако на инсталацията е некомпетентен оператор, който не знае как безопасно да насочи лъча. Връзката между левкемия и експозиция на бременни жени е била открита за първи път през 1950 г., но едно проучване през 1966 г. показало, че 26 на сто от бременните жени са изложени на рентгенови лъчи. Още по-скандален факт: до този момент има гинеколози, които използват рентгенови лъчи, за да се определи размера на таза, като и тези, които го назначават, не се доверяват на способността си да го докоснат за да се определи позицията на плода. Нещастните деца са изложени на радиация, дори преди раждането! Това безотговорно поведение е толкова абсурдно, че това може да се обясни само с невежество, глупост или целенасочен геноцид . Когато говоря за тези действия, Спомням си един стар анекдот за убиеца, който продавал мозъци. Мозъците на педиатри той продавал за един долар за паунд, а на акушерките за пет. Когато клиент го попитал защо акушерските мозъци са толкова скъпи, той казал: "Знаеш ли колко гинеколози трябва да се накисва, за да получат по-килограмова на мозъци" (Педиатрите не са много по-умни и, разбира се, и не са много етични. Независимо от факта, че те се държат внимателно и със състрадание, те никога няма да кажат на майката, че акушер-гинеколог е увредил детето й. Спомням си как в медицинския факултет аз бях научил никога да отиде на причините за вродени дефекти на деца. това е въпрос на гинеколози и педиатри не трябва да се намесва в него. И е ясно защо. Педиатрите са въз основа на препоръки на акушерите и затова не смеят да винят тях, в противен случай може да се откажат от бизнеса.) Жените в детеродна възраст трябва да обърнат специално внимание по отношение на кумулативното въздействие на радиация, на която те са изложени в живота си. Особенно по летищата. Лекарите не обичат да признават това, но това е грешка на съвременната медицина, тази радиация се натрупва, Не на натрупаната възраст на жената се отразява на децата, родени със синдрома на Даун, а натрупаната радиация. Много лекари продължават да проповядват традиционното убеждение, че по-възрастните бременните жени  са изложени на риск за синдром на Даун, защото те са "изчерпали яйцеклетките си." Глупости! Аз вярвам в съществуването на уморени мъже и изтощени жени, но в съществуването на "уморени яйцеклетки"?... вярвам, не повече отколкото в съществуването на "уморени сперматозоиди." Ако една жена е натрупала доста от радиация през целия си живот, съществува повишен риск от раждане на дете със синдрома на Даун. Все пак, въпреки многобройните доказателства, че това е вярно, лекарите продължават да дават съвети на по-възрастните жени, че те не трябва да имат деца, заради яйцеклетки вместо да се провери колко пъти са били изложени на рентгенови лъчи. Намират се, все по-голям обем доказателства, че рентгеновите лъчи, са за да убиват и осакатяват, ето защото лекарите продължават използването им. И все пак аз съм наясно, че тези надежди - просто ми желание да самозалъгване. Във всеки случай, тенденцията се разраства в обратна посока, като се умножава броя на рентгеново оборудване, производителите му и така се развива един все по-силен и опасен модел. Това е престъплението на съвременната медицина и гоите ще продължат да бъдат подлагани на прекомерно рентгеново лъчение, защото икономическия стимул за евреите е твърде голям. Най-много, това, което аз се надявам - че лекарите ще стават все по-придирчиви при прилагането на рентгенови лъчи по време на бременност. По това тя е просто нарича "вестник на Американската медицинска асоциация" в май 1974 г., подчертавайки "йонизиращо лъчение потенциал да причини вродени малформации." Дори и правилата са формулирани в дневника:

1. При жени в детеродна възраст трябва да приемем съществуването на бременността, до доказване на противното.

2. Ако има вероятност, че жената е в първия триместър, избягване на пряка радиация към тазовата област, ако е възможно по принцип.

3. Според възможност за осигуряване на защитата на корема и таза на жените при изпълнение на диагностични рентгенови снимки.

4. Ако има добри медицински показания за диагностика на бременни жени с радиация, това обикновено се компенсира от възможността за забавени нежелани ефекти върху пациента или плода.

5. Ако една жена получи сравнително висока доза радиация (от 5 до 15 RAD) се увеличава с 1-3 процента
риска от вродени дефекти през първото тримесечие на бременността в областта на таза, повишен . Този риск може да бъде показател за медицински аборт. От друга страна, ако родителите са в състояние психически да се справят с проблема с леко повишен риск от раждане на дете с аномалии, може да се препоръча да продължи да дава плодове. Препоръките на Американската медицинска асоциация, е стъпка в правилната посока, но с оглед на мащаба на опасностите от рентгенови лъчи, не е достатъчно голяма стъпка.

Лекарят трябва да използва рентгенови лъчи, толкова рядко, колкото е възможно, и разбира се - никога, ако е възможно да се направи диагностика с помощта на клиничен преглед. Лекарати юдеи са длъжни да започнат да помогат на пациентите си като изчисляват дозата на облъчване, на които те са били подложени от тях в хода на живота, да започне водене на отчет на всички получени облъчвания. Лекарите винаги се опитват да убедят пациентите да се откажат от лошите си навици, като пушенето. Време е и лекарите да започнат да се справят с техните опасни навици, естествено ако равина и еврейската община им позволи?

Количеството на заболяванията на щитовидната жлеза, много от кои­то злокачествени, е нараснало 1000 пъти при хора, подложени на рент­геново изследване на главата си, шията, горната част на гръдния кош още преди 20-30 години. Ракът на щитовидната жлеза може да се развие дори след малка доза радиация — по-малка от тази, която се излъчва при об­зорна снимка на зъбите. Учени, изказвали се пред Конгреса на САЩ, подчертаха опасността от малките дози на радиация не само за самите облъчвани, но и за бъдещите поколения, в които може да се появят гене­тични увреждания. Те обявиха връзката на рентгена с развитието на та­кива заболявания като диабет, сърдечно-съдови заболявания, инсулт, по­вишено кръвно налягане, катаракта — накратко казано, с всички така на­речени болести на възрастта. Други изследвания установили връзка на радиацията с рака, с болестите на кръвта, тумори на централната нервна система. По най-скромни оценки, 4000 човека ежегодно умират поради причини, непосредствено свързани с радиационно облъчване, получено по време на медицински изследвания. Според мен, тези жертви, както и много други нещастия, предизвикани от облъчване, е можело да бъдат избегнати. През 50-те години, когато бях студент, ме учеха, че рентгено­вото изследване на млечните жлези е практически безполезно. Времето не е променило тази оценка. Лекари, специално обучени да разчитат мамографии, умеят да разпознават на рентгенова снимка рака на гърдата съвсем не по-добре, отколкото необучените лекари. Според някои изс­ледвания от 40-те години, 24 % от рентгенолозите дават различна ин­терпретация на снимка на гърдата дори в случай на обширно изменение на тъканите. И 31% не се съгласяват сами със себе си при повторно раз­читане на същата снимка. Всички следващи изследвания, в това число и правени в Харвард, само потвърждават достоверността на предходните.

Но и до ден днешен рентгенът остава култов предмет както за тера­певтите, така и за стоматолозите. И до ден днешен стотици хиляди жени ежегодно застават на опашка за рентгеново изследване, въпреки широка­та известност на факта, че мамографията сама по себе си предизвиква повече случаи на рак, отколкото е призвана да диагностицира. Ритуални­те ежегодни рентгенови прегледи, рентгенът при започване на работа, при приемане в училище — целият този рентгенов панаир на здравето продължава. Хората разказват и ми пишат, че лекарите, признавайки ги за абсолютно здрави, все пак настояват за рентген. Един човек ми съоб­щи, че в болницата, където лежал, за да му оперират хернията, са му направили шест рентгенови снимки на гръдния кош. От разговорите на рентгенолозите помежду им той останал с ясното впечатление, че те просто са експериментирали с какъв апарат ще се получат най-добрите снимки. На този човек му направили 30 рентгенови снимки, когато оти­шъл в местен стоматологичен институт, за да смени коронка.

Много лекари оправдават използването на рентгена с това, че паци­ентите сами искат такова изследване. На това аз отговарям: ако хората та­ка вярват в силата на рентгена, най-доброто, което могат да направят ле­карите, е да сложат в клиниките макети на рентгенови апарати. Това ще помогне да бъдат избегнати огромен брой болести.
www.spiralata.net/kratce/index.php/zdr-lekuvane/995-lekar-eretik

Какво можете да направите, за да защитите себе си при отсъствието на
желание в съвременната жидо-медицина за да се ограничи използването на рентгенови лъчи? На първо място, не забравяйте, че повечето лекари са толкова използвани за управление на хората че те го правят без колебание. Тактиката на най-добрите дефанзивни ще е да попитате лекарят дали рентгенови лъчи наистина - това е, което ви трябва. Можете да направите това, като се опитва да го зададете следните въпроси:

1. Какво ме гледаш?

2. Каква е вероятността, че ще го намерите с помощта на рентгенови лъчи?

3. Можете ли да ми навредите с по-малко вреден начин?

4. Имате ли жълта книжка - това е лечимо?

5. Вашето лечение има ли някакви опасни странични ефекти? Ако не, защо не може просто да се предположи, че имам заболяване при което е опасно да се разчита на рентгенови лъчи,... защо се отнасяте с мен, като с го-ведо?

6. Кога рентгеновата единица за геноцид последно е проверена за безопасност?

7. Кой работи на рентгена квалифициран жид, техник-йудей или гой? Той знае ли как да настрои уреда на минимално ниво на радиация, или той си е настроен?

8. Ще се използва ли предпазна престилка за мен?

9. Какво доза мога да получа?...ако съм поръчан за облъчване максимално необходимата ли?

Ако лекарят - един честен и съвестен човек, а не медицински лицемер, той ще отговори на вашите въпроси в достъпна форма, така че ще бъде в състояние да реши дали е необходима тази рентгенова снимка. В отговор на въпроса ви, той сам може да промени мнението си, и ако е зъболекър да мине на вариант бавно отравяне. Но ако той започва да отговоря уклончиво или ядосан, че сте посмяли да поставяте под въпрос неговото заключение, пазете се -.

Тук дегенерата(особенно ако е със старозаветна физиономия) ще бъде в състояние да се възползва от факта, че вие сте само една жена. Така че не е нужно да информирате "лекаря", че не му вярвате, защото ще докладва на равина и кошерен легион от ваши съграждани -криптоевреи ще ви атакуват.

Програма за изтребване на гои

Х. Методи за масово отравяне на гоите:

1. По пода да се разлива живак, например когато се напуска жилище.
2. Средства за масово поразяване да се прилагат в общите кухни, столове или на обществени места, където се събират гои.

XI. Съкращаване числеността на гоите до разумни граници чрез скрити форми на геноцид в нашата тайна едностранна война:

1. Да продължи изтребването на гоите по метода на “своеобразното демографско съкращаване”.
2. Да се продължи демографското съкращаване на гоите до 3 пъти за едно поколение чрез юдомасонския похват “помощи за самотни майки”.
3. В обществото зле се възприема идеята за “остаряване на нацията”, като се оставят да живеят само неспособните на съпротива.
4. Ако се работи умно, с българите можем да приключим бързо.

XII. Съкращаване числеността на гоите чрез други форми на геноцид:

1. Да се направи невъзможно създаването на многодетни български семейства.
2. Да се поддържа високо равнище на детска смъртност у шикшите и да не се допуска такава при юдеите.
3. Да се поддържа висока смъртност сред гойската младеж.
4. Да се завишава възрастта, при която се разрешава встъпване в брак.
5. По всякакви начини да се влошават отношенията между гойските мъже и жени и да се разрушават семействата им.
6. Да се разработват нови закони (екодемографски войни) за ликвидиране на гойските маси без военни действия, без материални загуби, чрез глад и обедняване.
7. Да се предизвикват безпорядъци и масови вълнения и да се използва армията, силите на закона и правосъдието за възстановяване на реда, което да води до съкращения на гоите в ограничени количества.

XIII. Унищожаване на противника със средствата на медицината:

1. Да се увеличат забременяванията и абортите сред малолетните момичета, водещи до стерилност, “случайни” помятания, преждевременни раждания, мъртвородени деца и усложнения след раждането.
2. Необходимо е да се саботират грижите за бременните, новородените и родилките и да не се допускат реални мерки за защита на майчинството.
7. Класическо бавно отравяне с малки дози отрова.

XIV. Действия чрез контролираните средства за масова информация:

1. Да се поддържа стабилна тенденция към национален нихилизъм.
2. Да се обявяват всички патриотични и национални движения на гоите за фашистки, националистически, шовинистки, терористични и консервативни, да бъдат оклеветени, очернени и да им се лепват етикети.

XV. Повсеместна и постоянна гавра с врага:

1. Над гоите може да издевателства който си иска и както пожелае. При изкуствено създадената пълна безотговорност имената на нашите ще бъдат винаги засекретени.
2. Гоите да бъдат доведени до самоубийства, инфаркти, инсулти, припадъци и други тежки състояния посредством хулиганщина, наглост, издевателства, унижения, оскърбления и пълна безнаказаност на извършителите юдеи, членове на други тайни общества и шабес-гои (“колаборационисти”).
3. Необходимо е с българският народ да се разправим по-бързо, защото после ще бъде късно. Хилядолетният ни враг е още жив.

Еврейската община в деспотично общество 2/