Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2016 23:31 - Магарешки пусна гориво на 0,99 лева/Дилма Русеф опроверга слуха, че иска българско гражданство
Автор: budha2 Категория: Други   
Прочетен: 880 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Новата бензиностанцията на Магарешки в Русе отвори днес с цена на дизела от 0,99 лева за литър.

Истинска истерия завладя шофьорите в Русе, след като ексцентричният бизнесмен Веселин Магарешки отвори новата си бензиностанция в дунавския град. Опашки от зажаднели за евтин дизел русенци се извиха пред новия обект на булевард "Тутракан."

В петък, 1.04.2016, дизелът в дунавската столица се търгува за 1 лев за литър и то от големите вериги, които продават нафтата с 1 стотинки над бензиностанцията на аптекарския бос, а до лятото се очаква да падне до 0,60 лева за литър.

Кметът Пламен Стоилов заяви, че вече е провел разговори с бизнесмена за намирането на терени в Русе, където да изгради още две бензиностанции.

Магарешки обяви, че в следващите няколко месеца ще открие бензиностанции в София и в Пловдив, и прогнозира, че горивото ще падне до лятото с още 20-30 стотинки.

image

Бензин А 95 е най-евтин в Русе на цена 0,80 лева. Най-скъпият бензин е в Кърджали 2,23 лева за литър.

image

Президентът на Бразилия Дилма Русеф опроверга слуха, че иска българско гражданство. От президентството на Бразилия са изпратили нарочно изявление на президента Русеф до българските медии с цел да разсеят всякакви съмнения по въпроса. Ето и текста на изявлението:

image

„Искрено съм огорчена и изненадана от начина по който моето име и институцията президент на Бразилия бяха замесени в подобен пошъл водевил. Искам да заявя, че никога не съм имала намерение и дори капчица желание да променям своето гражданство, най-малко пък за българско. Аз уважавам решението на моят баща да емигрира в Бразилия и не смятам да се връщам там, където лежат причините за неговото изгнаничество. Явно има българи, които са били подведени от моето любезно отношение към вашите делегации, както и от посещението ми във вашата страна, когато аз се убедих, че баща ми е взел правилното решение. Сигурна съм, че ако беше останал в България и аз се бях родила там, геният на българската завист и злоба, нямаше да ми позволи да стана нещо повече от журналистическа проститутка.

Всичко което баща ми, ми е разправял за България се потвърди. Той казваше, че българите са народ който вечно се оплаква, но никога не възстава срещу неправдите от страх да не загуби живуркането си. Българите, казваше той, са големи патриоти, душа дават да дойде някой да ги оправи. Могат да те приемат като цар, да те записят с комплименти, внимание и овации, но когато разберат, че не можеш да угодиш на всички ще те оплюят най-безмилостно, а дори ако угодиш на всички, пак ще те оплюят от завист и злоба, че и съседа им е добре, та няма с какво да се пъчат пред него.

Никога не се връщай в България, ме съветваше баща ми, там ще те сдъвчат и изплюят и този слух, който явно е пуснат преднамерено го доказва. Съжалявам, не че не мога да получа българско гражданство, а че не мога да се откажа от българският си произход въобще. Дори моят приятел президента Путин ми е казвал няколко пъти, че има само една моя черта която ми пречи да съм съвършенна и това е, че имам българска кръв в жилите си.

Още веднъж заявявам, че нямам никакво намерение да оправям народ от овце, които бленуват за зелени пасища и си търсят овчар да ги заведе да осерат и тях.“

neverojatno.wordpress.com/



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: budha2
Категория: Други
Прочетен: 8725843
Постинги: 4190
Коментари: 1130
Гласове: 1577
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930