Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2016 21:49 - Васко Кръпката: Българите в Чикаго са като комунисти
Автор: budha2 Категория: Други   
Прочетен: 1974 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 14.08.2018 19:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Васко Кръпката: Българите в Чикаго са като комунисти - ( защо като?,...като след като в САЩ под ръководството на КГБ днес е комунизъм, и много крадливи комунисти са там - бел.ред.).

image


Съвсем съзнателно ДС и техните проекти ГЕРБ-БСП-ДПС - Тора Ностра направиха такъв "избор", за да се изгаврят с вас - гоите.


image

27 г. медии на ченгета ни мачкат самочувствието и ни забраняват да се радваме на промяната
Мислещите винаги ще оцелеем, останалите ще се затлачват в простотията си

Между Азис, Слави Трифонов и Делян Пеевски няма разлика, такива хора винаги ще има в политиката, казва пред Faktor.bg легендарният блусар

Интервю на Васил Василев

image

- Васко, чувстваш ли се предаден от успеха на референдума, който Слави Трифонов и екипът му инициираха и срещу който ти беше категорично против?

- Нямаше как да не чуя за идеята за референдум. Дори да се абстрахираш от това шоу, дори то да е под нивото ми да го дискутирам, се набива отвсякъде. Когато разбрах за тази идея, не се поинтересувах изобщо за какво става въпрос, защото знам, че го организират хора със задни мисли. Каквото и да ми предлагат, знам, че то ще бъде лъжа. Хората обаче се връзват лесно и това е резултатът от тези избори, че много се хванаха на въдицата. Аз не съм „за” по никакъв начин партиите да взимат някакви субсидии, защото те трябва да живеят за идеи, а не за пари. Като знам кой предлага всички тези неща, директно му обърнах гръб. Наистина ми е тъжно от тези избори. Преживял съм бай Тошо и Цола Драгойчева, но това, чалгата да има чак такова завръщане… Не е за вярване. В един момент тя се беше отдръпнала. Ясно е, че шоуто на тези хора отдавна се е изчерпало, но сега има други намерения и явно затова се е завърнало на сцената. На тези избори най-тревожното беше, че тази проклета чалга шайка се завърна на сцената.

- Може ли да тълкуваме резултатите от допитването и като официалното признаване и легализиране на чалгата в политиката?

- Чалгата още с идването на Тенор Сакскобургготски си влезе в политиката по принцип. Имаше едни времена, в които българският президент посрещаше „Лед Цепелин” на аерогарата, а след това видяхме как българският премиер посреща някаква сръбска кифла в Министерския съвет, на която ме е гнус да спомена името. Чалгата отдавна си е влязла в политиката. Въпросните шоуменчета да си стават политици, за да ми се махнат поне от телевизията, да не ми се набиват на очи. Аз не правя никаква разлика между Азис, Слави Трифонов и Делян Пеевски. Такива хора винаги ще има в политиката. Надявам се поне да не им се връзват толкова много децата и населението като цяло.

- Изчерпа ли се политическият елит, за да тръгне обществото само да търси начин за управление?

- Населението не можем да го съдим, защото почти винаги се е водело от левичарски идеи като „дайте да смачкаме политиците” и „богатите са богати, защото ние сме бедни”. Така болшевиките са нападнали Зимния дворец, с подобни мисли, смятайки, че ще натрият носа на богатите. В същото време злите сили отзад потриват ръце и се радват, а народът се лута наляво-надясно. Живеем в интересни времена и на мен ми е интересно.

image

Същността на демокрацията – тирания на мнозинството, която е изродена в деспотизъм и контрол над зомбираното мнозинство от определено малцинство.

Парламентът прие на първо четене промени в Закона за обявяване на комунистическия режим в България за престъпен.
Промените предвиждат премахване от публични места на лозунги, фотоси, знаци и други знаци и предмети(како агенти на ДС), създадени през комунистическия режим в периода 1944 - 1989 г. - 2016 г. забранява се възхвала на агенти на ДС и на нейните ръководни дейци. Законопроектът предвижда забрана на поставянето на такива червени задници на публични места.

Групите за насочено кошерно - комунистическо пазарене( които подлъгани че помагат на средният бизнес, точно обратното го унищожават и работят за едрия червен крадлив бизнес, от всички партии под ръководната роля на ДС) се забраняват със закон и участието в такива групи ще се преследва с цялата тежест на закона. Ако определени предмети - кашони(агенти на ДС) или Oрганизации от генномодифицирани микроюрганизми не могат да бъдат премахнати, върху тях ще бъдат поставяни табели с надпис, който посочва, че са комунистически дегенерати обявени със закон че са престъпници.

--------------------------------------------------------------------

- Очаквал ли си след 27 години от падането на режима на Тодор Живков лентата отново да се върне назад и толкова много хора да гласуват за БСП и за кандидат-президента й Румен Радев?

- Очаквал съм този сценарий. Когато съм изпял „Комунизмът си отива”, до ден днешен ме ядат с тази песен и гледам разни иронични изречения във Фейсбук. Хората всъщност не са обърнали внимание и не са забелязали последния куплет на песента. В него се пее: „диктатори сменяват, отново управляват, лъжата си остава, заборчава таз’ държава. Архиви унищожават, хората отчуждават, в чужбина заминават (не в Русия, а в САЩ), борбата продължава”. Борбата продължава и аз никога не съм си правил илюзии, че нещата ще станат лесно и бързо. Знам, че ще има залитане наляво и надясно, че народецът не може да го смениш, а можеш да си го обичаш и да си го възпитаваш по някакъв начин. Понеже има такива възпитатели в най-гледаното време на телевизията, чалга и левичарски възпитатели, той си гласува наляво много често. Ще го преживеем.

- Бяха ли координирани действията между червения предизборен щаб и екипа на „Шоуто на Слави” в действията им преди вота за държавен глава и за референдума?

- Разбира се. Една голяма част от хората искаха да накажат правителството и парламента. Те обаче не си направиха сметка за кого гласуват, а само гледаха да наказват. Понеже правителството се изцепи, и беше естествено хората да го накажат с този вот. Не знам защо си говорим за политика. Аз съм музикант и искам да си говорим за музика. Всичко това е мой музикантски поглед и не се считам за корифей в областта на политиката.

image


- Идеологът на Кремъл Александър Дугин заяви, че България е Руска, а ген. Леонид Решетников призова хората със западно мислене да се заличат след победата на Румен Радев и на БСП. Каква е крайната цел на подобни заплахи, идващи от Кремъл?

- Крайната цел на Матушка Русия винаги е била да измъкне колкото се може повече пари от Европа. Сега имаме „натовски” генерал за президент. Той всъщност ще си гледа интереса, който в крайна сметка е финансов, както и самият комунизъм е финансов. Неговият крах не беше идеен, а материален. Комунизмът фалира и затова сега руснаците са решили да измъкнат каквото могат от работещите германци, французи и все още англичани. За мен дори са по-важни и интересни реакциите на българите в чужбина, отколкото перманентните заплахи, които си изстрелват хората на Путин към нас. Българите в Чикаго са гласували за ген. Радев. Това означава, че те искат България да си стои към Русия, а те да си живеят в Америка, което е типично комунистическо. Навремето комунистите имаха корекомски дрехи и коли, сега си пращат децата да учат в САЩ, а ние да ходим в Русия. Това е тяхната логика.

- Каква е ролята на медиите и дори на левите интелектуалци, които трябва да са коректив на всички подобни вредни практики, които изброи?

- Когато написах нещо протестно против цялата шоуменска простотия, бях моментално атакуван от десетки писачи, голяма част от които са платени. Явно пропагандата и конспирацията, които болшевиките са измислили, продължават по всякакъв начин да ги прилагат в интернет, тъй като владеят голяма част от пространството. Винаги съм смятал, че медиите не са четвъртата, а първата власт. Неслучайно голяма част от нашите медии са милиционерски и то си им личи по настройката, която имат. 27 години настроиха хората да не се радват на това, което сме постигнали, да живеем с едно малко, принизено самочувствие, че се намираме в най-малката, най-бедната страна което абсолютно не е вярно. Хората не могат да се зарадват, че имаме нови пътища, нови коли, камиони, магазини, производства в България. Само плюят в следствие на цялата медийна атака, която според мен имаше задача точно да отчая хората от демокрацията, от западния свят и да те да си се завърнат към Изтока, към Азия, към Анадола и към комунизма. Донякъде успяха, защото атаката беше тотална. Но като гледам, целият свят е изтрещял. В САЩ беше ясно, че след два мандата на президент негър и демократ, следващият щеше да е бял и републиканец. Естествено. С това ли излязоха републиканците? С Доналд Дък? Явно народът е изтрещял навсякъде. Обаче народът ще си понесе последствията, защото ние, малцинството от мислещата част на нацията, винаги ще се оправим и ще намерим начин да излезем от положението. Но останалото общество ще продължи да се затлачва в собствената си простотия.

image

- Какви са очакванията ти към новия президент на България?

- От новия президент не можем да очакваме нещо повече отколкото при Гоце. През последните 27 години ние сме имали в 90% от времето си абсолютно комунистически управници. Аз лично очаквам Румен Радев да се придържа към Европа, докато от там пада някое евро, а в същото време да козирува на Русия.

- Не те ли обнадеждава все пак фактът, че първата дама Десислава Генчева поздрави за победата съпруга си с парче на „Меноуър”?

- Разбира се, че е обнадеждаващо. Дори някой ми изпрати как Гоце се е снимал с „Юрая Хийп”. Може би жената на новия президент ще открие някой нов рок клуб и ще се кандидатира за новата вокалистка на „Куийн”, които постоянно си търсят певци. Нека да не забравяме, че когато стана президент Гоце с „Юрая Хийп”, се появи веднага турне на Йосиф Кобзон в България под егидата на Георги Първанов. На този жена му го поздравила с „Меноуър”. Хубаво. Може двамата да отидат на концерт на „Аксепт”…

- Къде на този фон остана десницата и защо претърпя поредния удар на тези избори?

- Всичко това е трудно. Ако беше лесно, нямаше да ни викат нас по концерти. Недесните партии разполагат с големите пари от Матушка Русия, а десните се мъчат постоянно и така ще бъде, но така е по-сладко. На мен затова са ми и симпатични, защото повече се мъчат. Аз продължавам да вярвам в десните проекти и продължавам да ги подкрепям.

- Успяха ли да те обидят от екипа на Слави, имитират те в едно от предаванията си заради това, че им критикува референдума?

- Разбира се, че не съм гледал шоуто и не могат да ме обидят. Това са много долнопробни неща, от които отдавна съм се абстрахирал. Това, че с нещо са се опитали да ме иронизират, означава, че продължавам да ги стряскам. Много съм щастлив, че съм от другата страна. Много дълги години те се подиграваха с Лили Иванова и дори с Иван Вазов. Виждаме маниера на жълтите вестници, които всичко правят като подигравка, защото друго не могат.

- Защо нямаш продуценти и как тази дума се е превърна в мръсна у нас?

- Нямам продуценти, защото съм свободен. „Продуцент” не е само мръсна дума в България. През 70-те години, когато се появиха търговците на музика, рокендролът беше смазан. Отговорът на много банди беше да си направят собствени продуцентски къщи. В България пазарът е малък и блажените музиканти сме тези, които нямат продуценти, които да ти казват какво да правиш, да обличаш и да говориш. Съответно имаме и по-малко продажби, но както се казва - „беден, но свободен” (Звучи много хубаво като заглавие. Ето такава песен трябва да направя).

image

www.faktor.bg/ 



Гласувай:
6



1. schumpov - Много е нескромно от моя страна, но ...
24.11.2016 22:15
Много е нескромно от моя страна , но все едно , че мене са интервюирали.
цитирай
2. lexparsy - Свалям Шапка на Васко!!!
13.07.2017 01:09
Има Силата Да Мисли и Да Бъде и да Прави като Свободен... Наистина...
Аз имах удоволствието да го срещна след едно турне в Америка... в един бар на една маса...
Истинска история Ви разказвам...
Беше екзалтиран от посрещането му от българите там.. и от овацияиите и аплодисментите и от носталгията по България...
но... изведнъж му стана тъжно малко и заразказа...
за един "бЪЛГАИН" (шофьор на тира) дето ганьовски му обяснявал как Добре си живее в Америка... и колко съ тъпи 'мериканците...
Цитирам... "абе много са тъпи и наивни тези 'мериканци... аз се предреждам на опашката, 'шото нямам време... и "Я го Бунем..."... А он ми вика "ЕКСКЮЗ МИ" ...
...
и видях го в очите му...,
това бе покрусило цялата му гордост че е българин...
ако го видите... питайте го дали е вярно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: budha2
Категория: Други
Прочетен: 8687308
Постинги: 4190
Коментари: 1130
Гласове: 1577
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031