24.04.2017 22:15 - 1999 AN10: Астероидът от апокалиптичните пророчества?

Последна промяна: 24.04.2017 22:19

Очакваме го през 2027 година, а после отново през 2039-а

Понеже не вярвам в случайности, ще споделя едно откритие и ще го навържа с информация, която ни занимава. Няма да твърдя нищо. Ще опиша само предположение, а вие сами ще прецените дали съм го аргументирал добре.

При изготвянето на наскорошното видео за едно от пророчествата на Мама Шиптън потърсих илюстрации на астероиди, които са се насочили към Земята. Дали британската врачка под „пламтящ дракон в небето“ е разбирала астероид, е въпрос на тълкуване. Но за мен интерпретацията с космически камък е почти безспорна, защото за същото(?) апокалиптично събитие се говори в пророчествата на индианците и Откровение на Йоан.

www.youtube.com/watch

Вероятно Google е запомнил, че съм се интересувал от темата, защото оня ден ми пусна един рекламен банер, в който се препоръчваше да посетя някакъв сайт. Първата статия от него, която привлече вниманието ми, беше за небесните тела, представляващи опасност за планетата ни. А астероидът, който се открои в списъка, беше този:

(137108) 1999 AN10

Веднага ми направи впечатление, че е открит през 1999-а, което е отбелязано и в името му. Тази година съдържа три обърнати 6-ици, а освен това е първата след трикратното умножение на апокалиптичното число на звяра (3Ч666).

Друга година, спомената в статията, е 2027-ма. Тогава астероидът ще се доближи изключително много до Земята — на едва около 300 хиляди километра (ако са верни сметките на астрономите), което е приблизително колкото разстоянието до Луната. Това е времето, в което според пророчицата Слава Севрюкова ще бушуват опустошителни катаклизми.2

1999 AN10, който е с диаметър един километър, ще премине толкова близо до Земята, че ще се наблюдава безпроблемно само с бинокъл, а през нощта — вероятно и с невъоръжено око. Тази подробност може би е отразена от Мама Шиптън, според която:

Хората треперят от страх и пълно отчаяние
при всяко негово явяване, пред силното сияние.
Седем дни и седем нощи ще се наблюдава,
хората ще гледат нагоре прииждащата слава.

Забележителна подробност от NASA
Да видим и сбитите, но изчерпателни данни на Американската космическа агенция за 1999 AN10. След като в два параграфа се казва, че „няма страшно“, в последния четем:

There is still a very remote possibility that asteroid 1999 AN10 could pass by Earth in 2027 in such a way as to return in the year 2039 on an impacting trajectory.
В превод: „Все пак има малка възможност през 2027 година астероид 1999 AN10 да мине по такъв начин покрай Земята, че да се върне през 2039-а с траектория за сблъсък.“

Мама Шиптън като че ли описва същото в своето пророчество…

Тя казва, че при първото си явяване „драконът“ ще предизвика страх и природни катаклизми, свързани най-вече с огромни наводнения. След това щяло да мине известно време, хората щели да се окопитят от преживяното и да си карат по старому.

А после в пророчеството се казва:

А те, боговете, обратно дракона ще изпратят
да запали небето, опашката му ще разклатят.
И тя ще се откъсне, земята ще удари и пробие,
а сред хората и цар, и роб ще тича да се скрие.

Ако правилно разбирам тези думи, дори тогава астероидът няма да се насочи целия към планетата. Само част от него ще се „откъсне“, ще бъде привлечена от земната гравитация и ще се стовари някъде (вероятно в море или океан).

Не знам за вас, но на мен наличната информация за 1999 AN10 ми се връзва с няколко от пророчествата. Може би си струва и в бъдеще да следим новините за този космически обект. Повече, отколкото преекспонирания Апофис.

Иван Стаменов