Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2014 22:05 - ТРОЯНСКАТА ВОЙНА и МАХАРАБАТА
Автор: budha2 Категория: История   
Прочетен: 2248 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 02.11.2014 17:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image                                                                                                                                                Родът на Пандавите се състои от петима братя, юридически синове на Панду, биологически напетима богове. Те са символи за петте фини неща в природата, наричани в Индия татви. Петте
татви се възприемат от петте човешки сетива.
Първият брат е Юдхищхира, (син на бог Дхарма) съответствие на
татва акаша
– звука.
Вторият е Бхимасена, (син на бог Ваю) съответствие на
татва ваю
– топлината.
Третият е Арджуна, (син на бог Хиндра) съответствие на
татва теджас
– светлината.

Тези трима братя са родени от първата съпруга на Панду – Кунти и са символи за физическивеличини.

Четвъртият брат е Накула, съответствие на
татва притхви
– мирис.Петият, близнак с Накула, е Сахадева, съответствие на
татва апас
– вкуса.

Тези двама братя са синове на близнаците, полубогове Ашвини и са родени от втората съпругана Панду – Мадри. Те са символи за химически величини.

Истинското име на рода е Пан Деви – общоматериални деви. Те са правилата от Единнияприроден закон, които управляват (изграждат, поддържат и разграждат) звука, топлината, светлината, вкуса и мириса – ефирната материя – елементарните частици, от които сеизграждат химическите елементи – твърдата материя.

Според епоса, Юдхищхира е старейшината на Пандавите. Познава моралния, обществениязакон Дхарма и като цар го спазва и прилага безкомпромисно. Но като символ за звука,всъщност е вещ за електромагнитните трептения въобще, за целия електромагнитен спектър, аДхарма, баща му, е електромагнитният спектър.

Родът на Кауравите се състои от сто братя и една сестра, първи братовчеди на Пандавите. Теса символи за Твърдата материя – химическите елементи. Числото сто тук е само символ замножество, а точният брой на химическите елементи е записан в Евангелие от Йоан:
„ЗатоваСимон Петър се качи на ладията та извлече мрежата на сушата, пълна с едри риби на бройсто петдесет и три; и все, че бяха толкова, мрежата не се скъса.”

Споровете и враждата между двата рода, накрая довеждат до неизбежна война между тях. Тя е описана в поемата Бхагавад Гита, най-ярката част от епоса.

Но както във всяко литературно произведение и в този епос има добри и лоши. Пандавите садобрите, Кауравите – лошите. А най-големият злодей в епоса е най-големият от братята Каурави – Дурьодхана. Той е символ за първия химически елемент – водорода. Най-избухливият, горящ иопасен.
Учените твърдят, че около ядрата на звездите и кометите гори водород В реалните небесни условия борбата се води между елементарните частици и химическитеелементи. В началото са елементарните частици – ефирната материя, а по-късно от тях сеизграждат химическите елементи – твърдата материя. Още по-късно химическите елементиотново ще се разградят на елементарни частици, а твърдата материя ще стане отново ефирна.

В същия порядък се предава и властта между Пандави и Каурави в епоса. Първо на власт саПандавите. След това Кауравите чрез машинации получават власт над половината царство, апо-късно чрез измама – игра на зарове, успяват да си присвоят властта над цялото царство, засрок от дванадесет плюс една години (времето на Зодиака).

Казано по друг начин, води се борба между ефирното агрегатно състояние на материята иостаналите две – течно и твърдо. Потвърждение за това е следният текст от книгата Джан,послужила на Елена Блаватска за написване на „Тайната доктрина”:
„През време наЧетвъртата Вечност Синовете получават заповед да създават своите Образи. Еднатрета отказва, двете други приемат.

Проклятието е произнесено. Те ще се родят вЧетвъртата, ще страдат и ще причиняват страдание. Това е Първата Война.
Една трета" (първата третина) е ефирът – елементарните частици. В него няма"образи и форми" , защото те (Пан Девите) "
отказват да създават своите образи и форми".
Те са"Разрушителите"."Двете други" (втората и третата третини),
са течното и твърдото агрегатни състояния наматерията. Те (Кауравите) "приемат да създават своите образи и форми"
. Те са "Творците" .Но за съществуването и на едните и другите е необходимо "пространство".
Затова "водеше себитка за пространство. Това е първата война."
Митология на Индия е родена по-рано в гръция, както се вижда от въвеждането на нови концепции, "Аватар" ( прераждането) и "прераждането" (прераждане в нова форма) . Но боговете отдавна се използват в част Текст, без него. По този начин, един и същи бог или богиня може да изпълнява под различни имена, аватари, в зависимост от тяхното състояние на ума. Инана в Гърция може да бъде богинята на любовта Афродита и Атина, богинята на войната, и в Индия тя е съпруга на Шива - Шакти, може да се появи като ядосан като Кали или Лакшми жаден. Както и в други страни, в Индия под името на някой бог може да бъде друг бог, на мястото на първия по причина на неговата смърт или отпътуване от клана Енлил, т.е. IU предишния бог бе прехвърлена към нов бог. Със създаването на термина "Аватар" и нова доктрина на прераждането да се разбере кой кой е, той става по-трудно. Сега един бог може да бъде съвсем различен например: 10 аватарите на Вишну, който включва риба Матсйа и джудже Vamana. Ето защо, най-важното доказателство на по-късната поява на митологията на Индия е резултат от сравнение със своя пантеон пантеон на Шумер и Гърция.

Риг Веда е един от най-древните писания в света. Епоси и Пураните са написани по-късно, така че те могат да бъдат използвани, за да се проследи еволюцията на боговете. Някои важни ведическите богове в крайна сметка загубиха своя смисъл, а други - напротив,станаха основени.

Например, във Ведите, създател е бог Брама - първичен, и цялата вселена е създадена от него и от него. Вишну във Ведите е най-вече - Indra младши помощник в борбата срещу демона Vritra. Ведическия Krishna - лидер на племето. Неговото убиване Indra. Шива се намира само в своето въплъщение на Рудра.

В Махабхарата, - Вишну e, който създава всичко. В края на всеки свят цикъл той поглъща вселената и спи, полулегнал на змия Шеша, която плува на океаните. Когато Вишну се събужда и започва ново творение, от пъпа му расте лотос лотос и се появява Брахма, който осигурява директен акт на сътворението на света. Кришна също е въплъщение на Вишну. A Шива и Вишну Брахма едновременно.

По-късно, в Пураните, Кришна става въплъщение на Вишну, и от Върховния божество Вишну. И сега, Вишну и Брахма, Шива създават, от фалос-Lingam се появяват. Върховната власт от ръцете на Брахма, Вишну, ръчно свити и започва пренасяне от Кришна-Вишну Шива и обратно.

"Риг Веда"
image
Първо дойде в Индия, бога на огъня Агни GIBIL (в Египет, той е създател бог Птах-Tatenenom), известен още като - сирийски майстор ковач Tvashtar. Почти по същото време с него в Индия пристигна Нимрод-Indra (може би понякога Indra е и Ninurta, които споделиха с Нимрод IU Marduk), който притежава страхотното оръжие Ваджра и завладява гиганта Vritra (Namtar-Загрей-Dionisa1). С Indra често се появява неговият приятел Brihaspati (Zababa). бога на слънцето Сурия е-Utu. Съпругата му, богинята на зората-Ushas Nanayya на. Sun бог Savitar, така Енлил в Египет, се превръща в бога на слънцето Ра. Луния-бог Sin беше Soma (Soma-късно става известен като свещено питие). Името Дакша често се използва като епитет на Агни и Сома. Говори се, че Дакша е съпруг и баща на Адити . Адити е Инана. Дакша Soma беше бащата на Адити-Sin Инана и Дакша-Agni е нейният съпруг GIBIL.
image
Горен ред: Енлил и синовете Ninurta, Nannar, Ada Долен ред: Трима от синовете на Енки: Нергал, Gibil и Marduk                                                                             ДЯУС- бог на небето, най-старият, макар и не най-могъщият бог. "Баща на боговете" - синоним на "Небето", съпруг на богинята на земята Притхиви. Негови атрибути са гърмотевицата и мълнията. Изобразява се или като червен, ревящ бик или като черен жребец, украсен с бисери. Небесния бог Dyaus (известен още като Брахма) и богинята на земята Притхви също са разпознаваеми. Това -. Енлил и Ninhursag собствена персона Заедно с тях дойде в Индия и богинята на словото и мъдрост Вачх(Вач)Богинята Логос, богинята – Слово, реч. -Nisaba. По-късно след Брама дойде там и Еней с богинята на мъдростта, знанието и изцелението Сарасвати(ГАЯТАРИ).                                                                            АДИТЖИТИ- божества, тясно свързани с небето. Към тях принадлежат: Дакша - символизира необикновения ум и способности на боговете; Вивасват - слънцето, което се появява на разсъмване; Мартанда - символизира невидимото, нощно слънце. Възникнал от мъртво яйце. (В епохата на брахманизма броят на тези богове нараства до дванадесет. Те олицетворяват божествената светлина - източник на живот, борят се със злото и тъмнината, наказват грешниците и благославят праведните. Те имат златни тела и никога не спят.)                  

В Индия Нинхарсаг не след дълго беше майка на боговете. Тази роля има по-късно Инана-Адити. Адити деца бяха войнствените Инана-бог Варуна (Лула Dumuzida-син) и слънчевото божество Митра (shum. Bowl, тракийски- Erihtony, egipet.Nefertum), роден от нея Gibila-Хефест. Те - Maruts. Шара по-късно стана и индо-иранския Митра -. Бог на зороастризма. МАРТ, марътии (Māvors или Māvortis) е свързана със санскритската дума МАРУТА (māruta) и означава ВЯТЪР. Март е вероятно бог на БУРЯТА и вероятно той става известен по-късно като ПЕРУН.

Адити съпруг Инана също се разглежда като Kашяпа-Utu, от които се предполага, че са родени пет божества. Атина е родила Инана Helios-Utu група божества. Въпреки това е възможно, не всички от тях да са деца на Инана. В Тракия, както си спомняте, Hera "прие" и Хефест-Gibila и Ares Zababu да се счита за майка на боговете. Инана може да направи същото. И Maruts и други деца, са наречени Адити Адити.                                                                            МАРУТИ-деца на Рудра и Пришни. Смята се също, че са родени от мълнията. Те са божества на бурята и буреносните облаци, раждащи мълнии. Те са вечно млади и са богато накичени със злато - златни са стъпалата им, носят златни браслети, златни шлемове и нагръдници и се носят в златни колесници. Понякога съпровождат баща си - Рудра, но по-често са в свитата на Индра, помагйки му да се бори със злите демони. Подобно на баща си, даряват на хората лекарства, но също като него, са смъртноопасни.

Asvinau близнаци може да са били или траки. Dioscuri, или син на Аполон (Ninurta) Aristej със сина си Actaeon участващите в Индийската кампания на Дионис, воини, пазачи на нивите и стадата, лекари, учители пчеларство. .
АШВИНИ- близнаци, братя на Ушас, появяващи се на разсъмване. Те будят сестра си и съпровождат колесницата й. Появяват се и при запалване на жертвения огън. Те са неразделни, но се различават един от друг. Единият е син на нощта, а другият - на утрото. Единият е светъл, другият - тъмен. Те се грижат за меда, нектара на живота, божествената "сома". Даряват пчелите с мед и лекуват с него боговете и хората. Обичат да помагат - спасяват корабокрушенците, попадналите в беда живи същества, помагат на младоженците да се установят в дома на мъжа.
                                                Ведическият Rudra - Бог на нещасията , често се идентифицира с бога на разрушението Шива и гръмотевични бури. Въпреки това - са различни личности. Rudra е първият бог Нергал или Erra, богът на смъртта и треската. Шива е Adad (със свой вечен символ - бик), а съпругата му е дъщеря на Дакша, Сати Sina-Инана (Инана е първият Сати Човек, който изгори себе си за втори Сати, съпруга на Шива-Рудра .).

Pushanom - господарят на стадата и охрана на пътища, е син на Тот-Хермес Pan (slav.Veles).                                                      
Равана e похитител на Сита /троянската Елена на индусите              
За да се гарантира, че индуските богове са - Същите като в Шумер и Тракия, ни обяснява по-подробно древния индийски епос "Махабхарата", написана след Ведите .

1 В традицията индуска се приема, че Ведите, Махабхарата и Пураните са написани от мъдреца Вяса, т.е. са написани в течение на живота на един човек.

"Махабхарата" - древногръцкия епос

Основният предмет на епоса "Махабхарата" е история за войната между двете семейства на Пандавите и Кауравите, които кулминират в кървавата осемнайсет дневна битката на свещената областта на Курукшетра. Kurukshetr е едно свято място за поклонение в индуизма, тъй като се смята, че Кришна е говорил  в"Бхагавад Гита", на Арджуна преди битката. Голямата битка бележи началото на Кали Юга - на четвъртия и последен, най-лошата ера на текущия цикъл на човешката история. Милиони индийци смятат, че битката се е състояла именно в Индийския Курукшетра, и милиони т смятат, че битката се е случило в Троя и се нарича Троянската война. Да, говорим за една и съща битка. .

Индийска версия.

image

От началото на късия разказ, преминал в "Махабхарата". Panda King бил бездетен и от двете си жени родили пет сина на Пандавите от различни богове (и все пак те бяха наречени братя). Когато Panda починал, една от двете му жени се хвърлила в погребалната клада, и всички синове донесоха втора съпруга. След смъртта на Panda започна да управлява кралството на брат си Dhritarashtra, който имал 100 синове, Кауравите. Пандавите са живеели заедно с майка си в двора на Кауравите. Dhritarashtra беше стар и сляп, и субекти започнаха да говорят за това как да предадат царството възрастния от Пандавите - Юдхиштхира. Той беше една година по-възрастен от най-големият син на Dhritarashtra, Дурйодхана, защото по закон той е трябвало да наследи трона. Въпреки това Дурйодхана таят злоба срещу Пандавите и убеждава баща си да ги изпрати в изгнание. Пандавите са пенсионирани, но Дурйодхана не е удовлетворена. Той подпалил къщата , и царят, като чу това, падна в една планина. Когато Пандавите се появили в двореца живи и невредими, той с радост веднага им дал половината от царството. При царуването му царството Пандава стана проспериращо, и се оженил за красивата принцеса Драупади. По-късно, по инициатива на Дурйодхана, Пандавите са принудени да играят на зарове против царство. Те загубиха, и царството със съпругата си Драупади става собственост на Кауравите. Драупади не можеше да търпи подигравките и унижение от Дурйодхана и стигат до съд: играта е несправедлива. Резултатите от мачовете са били отменени и върнати на Пандавите, Драупади. Но след това играта се повтаря, и Пандавите отново губят. Този път те отишли ​​в изгнание в продължение на 13 години. Драупади не може да забрави и призовава своите съпрузи да отмъстят и да си възвърнат царството. В уреченото време Пандавите се върнаха, но Дурйодхана не им  даде царството, и Dhritarashtra протестира срещу решението на сина си. След това започна известната битка в която Пандавите спечелиха. В битката е загубена почти цялата войска. От страна на Пандавите са живи пет Пандавите, Кришна и два съюзника: Сатйаки и Yuyutsu. От страна на Кауравите - само три.

Dhritarashtra не е участвал в битката .

След битката, групата на Юдхиштхира , не може да си прости за смъртта на всичките му роднини, реши да напусне, за да се скитат. Той се присъедини към останалата част на Пандавите и Драупади, а шест са отишли ​​на поклонение.

Гръцката версия.

image

История на Троянската война, може да не харесва историята на индийския епос, но само на пръв поглед. Легендите накратко са обобщени по следния начин. Spartanския цар Тиндарей обявява желанието си да омъжи дъщеря си, Хелън. Елена/СИТА/ се славила със своята необикновена красота и имало много претенденти за ръката ѝ. Баща ѝ ( Тиндарей) се страхувал да я даде за жена на когото ѝ да е от тях, защото това би породило недоволство от страна на останалите и може би война. Одисей от Итака, също претендент за ръката на Елена предложил план, за да се разреши тази дилема. Той предложил на Тиндарей да поиска от всички обожатели на Елена да обещаят, че ще приемат избора ѝ и ще го защитават, независимо кого избере. Претендентите дали исканата клетва. Елена избрала Менелай(микенският принц) за свой съпруг и той наследил трона на Спарта от Тиндарей.

След като посети Менелай ,синът на троянския цар Приам младия Парис и Докато Менелай е на погребението на дядо си,Парис, покори красотата на Елена, в отсъствието на собственика. Изпълнявайки обещанието което дала на Парис, Афродита изпратила Парис в дома на Менелай. Според най-разпространената версия Елена се увлякла по него и възползвайки се от отсъствието на съпруга си, избягала с него в Троя, отнасяйки със себе си много съкровища и роби.
Според друга версия, тръгваща още от Хезиод, но по-подробно разработена през 6 век пр.н.е. от Стезихор, Зевс или Хера подменили Елена с призрак, заради които и започнала Троянската война. Самата Елена била пренесена в Египет, където живяла под защитата на Протей, дочаквайки връщането на Менелай от Троянската война. Този сюжет е разработен в трагедията на Еврипид "Елена".Така започва най-кървавата война, описана в древногръцкия епос.

Така, както започна войната, защото от най-красивите жени, и двете са най-разрушителните в историята на страната си.


1. И двата лагера в двете войни са много добре запознати с всяко друго: войниците знаят имената на тези, с които те се борят. Освен това, много от тях имат роднини в противниковия лагер.

2. В гръцката война за участието на всички ухажори на Хелън, в Индия - всички съпрузи на Драупади. Въпреки това, тъй като сключване на брак с Драупади не противоречи на някое от Пандавите има и други съпруги и деца от брака си до Драупади беше ясно символично. 3.И двете  войни, започват заради красивите жени. Драупади като Елена, беше известна с неземна красота, а също така ухажвана от много ухажори.

4. Отец Драупади Drupada, освен дъщеря имаше и 2x воини сина. Drstadyumna и Shikhandi
бащата на Елена, Тиндарей, освен дъщеря имаше двама сина-воини: Кастор и Полукс .     5. Драупади станала жена на петимата Пандавите. Елена Fates са идентифицирали пет съпрузи две защото Тиндарей веднъж е забравил да направи жертва на Афродита 6. Цар Kaurava Dhritarashtra-стар, той е имал сто сина. Номер 100 - вероятно е само символ. King Trojans - Приам - деца на възраст от всички съпруги е имал 50 синове и 50 дъщери. Suschestvut много вариации в съотношението на броя и пола на децата си (например, от Вергилий, той имаше 100 дъщери ) , но винаги е показвал, че децата са били много. 7. Най-големият син на Dhritarashtra - Дурйодхана, подбужда към баща си конфликта с Пандавите, той им завидя заради Драупади и го прави така, че за кратко време, Драупади става негова съпруга. Най-големият син на Приам от първия му брак, Esaki, убеждава баща си да се отърве от първородния Пандава - Карна-Парис. На Esaki още неизвестен, но неговите функции са прехвърлени на друг злодей син на Приам - Деифоб. От завист за  смелостта и ловкостта на Парис Деифоб първо искаше да го убие, и той също е ревнив, че Париж има красива съпруга. След като Парис е убит Деифоб взе Хелън съпругата му ... за кратко време.

8 . Две от петте Пандавите, Nakula и Sahadeva са родени Madri, които са се втурнали в погребалната клада на съпруга си. Двете от тях са оцелели вТроянската война.
Два от най-известните мъже - ухажорите на Хелън(Елена), Sfenel и Диомед са от същия град и оцелели след Троянската война. Известно е, че майката Sfenela, Evadna, след смъртта на съпруга си Capaneus се хвърлила в погребалната клада . 9. Кой е умрял в битка Джайадратха - съпруга само дъщерята на Приам Dhitarashtry-то - син на Antenor Helikaon. В Приам имаше няколко дъщери, но защитниците на Троя, само две са били омъжени дъщери на Приам. Вторият е Еней, който оцеля, за разлика Джайадратха-Helikaon.


10. В лагера на Кауравите воюва Дрона, който преди това е бил приятел на Drupada, но след това стана негов враг, когато са иззети част от царството на Drupada.

В лагера на троянците се е борил Gippokoont (Дрона) (Омир, Илиада, X 515). Gippokooont бил брат на Тиндарей (Drupada), и на първо те са били приятели. После подкара Gippokoont Тиндарей на Лакедемон.

11. Приятел и съветник на Dhritarashtra беше Sanjaya, който е оцелял след войната.
приятел и съветник на Приам е Antenor, който е оцелял след войната.

12. Брат на майката Sahadeva Shalya се бие на страната на Кауравите и умира в края. Главк (Shalya) е роднина на Диомед (Sahadeva). Той се бори на страната на троянците. През втората песен "Илиада" описва срещата на Диомед (Sahadeva) и Главк (Шали). В шеста песен Омир ни представя още един двубой-един срещу друг застават Главк и Диомед, но те се побратимяват като си разменят доспехите.Диомед го разпозна като стар приятел.В края на войната Главк е убит.

13. Най-големият от Пандавите и най-умният, Юдищира е - Одисей, който също е кандидат за Елена. Тя Юдхиштхира отиде в царството в Индия, след битката на Курукшетра. Той царува там до 36години, докато изчезна в планината. След Троянската война, Одисей не може да се прибера вкъщи за 10 години и след това се върна и уби ухажорите на съпругата си Пенелопа (в някои версии: и себе си), отново отиде на странствания.


Карна-Парис

14. Карна беше най-възрастния от Пандавите. Майка му, Kunti, осъзнавайки, че нейният съпруг Panda е бездетен от древните мантри го нарича на бога на слънцето Сурия. От него тя родила Карна. Страхувайки се, че нейният съпруг ще разбере , тя хвърля детето. Когато Карна израснал, той е сред другите претенденти за ръката на Драупади, но красавицата, смятайки, че той е бил с нисш произход, не го е избрала. Като син на Бога, без да го знаят, Карна се появи в лагера на врага на братята си Пандавите . Той става приятел с Дурйодхана и с него прави заговор интриги срещу Пандавите. Според мъдрецът Вяса, Карна се появиха на земята, за да  сеят раздори.

По този начин, Карна беше един от ухажорите на Хелън, Драупади.
Карна е отгледан от приемни родители.
Карна е роден да сее раздори. Кой беше Карна в Гърция?

Както видяхме, Пандавите имат различни бащи и майки, и предишен опит в изследването на родословието им дава право да се предположи, че те по принцип не могат да бъдат преки роднини.

Преди раждането на Парис, който е отвлякъл Helen, е предсказано, че това ще доведе до смъртта на цялото семейство. Когато Хекуба била бременна с него сънувала, че ражда не дете, а горяща факла, която щяла да запали цяла Троя. Гадателите тогава ѝ обяснили, че явно синът ѝ ще бъде причината за гибелта на Троя. Като се родил, Приам го оставил в планината Ида, надявайки се, че зверовете ще го разкъсат. Той обаче бил намерен и отгледан от пастири. Там, в гората Ида станал и прочутия спор на богините коя е най-красива. За да го склонят на своя страна Хера му обещала да го направи най-мъжествен между царете, Атина- да стане най-храбрия герой, а Афродита му обещала най-красивата жена. Парис отсъдил, че най-красива от богините е Афродита. Върнал се в Троя, където отдавна оплакалите го родителите, го посрещнали с отворени обятия.

По-късно, въз основа на становище на Афродита, той отива на война срещу Спарта, където той се срещна Х(елена). Следователно, Парис, както и Карна, беше източник на раздора, тъй като е израснал в семейство на някой друг, за дълго време, без да го знаят, и също имаше най-красивата жена.

Арджуна-Менелай, Агамемнон Krishna и Balaram Plisfen

15. Пандавите, Драупади, както Елена имали особено топли отношения, разбира се, връзката Арджуна-Менелай. И в двата епоси той за пръв път започва да се подготвя за война.

16. Кой е Кришна, който е ръководител на армията на Пандавите, и особено обичаше и който винаги помага на Арджуна-Менелай?
Менелай помогна на по-големия си брат Агамемнон, който става лидер на тракийската армия. Възможно ли е той да е Кришна?
Баща на Кришна, Васудева, е женен за сестрата на злонамерен владетел Kamsa. Kamsa хвърлил баща си в затвора и иззема трона. След като на Kamsa е предсказано, че той ще умре в ръцете на осмия син на сестра му Деваки, той вкарва в затвора Деваки и нейният съпруг Васудева и ги държат живи при условие, че те ще му дадат всички бебета, родени от тях. След като Kamsa убива първите шест деца, седмото дете, Баларама е чудо прехвърля от утробата на Деваки до утробата на Rohini, друга жена на Васудева, който по това време е бил на свобода. Осмото дете на Деваки и Васудева става Кришна. Когато Кришна е израснал, той е убива Kamsa.
Леко променена, но все още се разпознава, историята се е случила и в семейството на Агамемнон. Angry брат на баща му Атрей, Тиест, конфискува трона, по някакъв начин се отървава от дядото на Агамемнон, цар Пелопс . Атрей, излагайки Фиест, го изгонва от страната. Фиест идва с различни схеми срещу семейството на Атрей. Тогава синът на Фиест убил Атрей. . По-късно синът на Атрей Агамемнон убил Фиест Макар последната история има повече обрати, акцентът не пада върху брат на майката на Кришна, Агамемнон, и брат на баща си (родословие на майката е много несигурно), същността на двете истории е една и съща семейна вражда, в които деца са жертви; оцелият син убива семейният си насилник.

Кришна-Агамемнон главния командващ  цялата армия на Пандавите-траките. Той беше първият  преговарящ, опитвайки се да избегне конфликт. Той е сред оцелелите след войната В "Матсйа Пурана" се казва, че по време на битката на Курукшетра, Кришна е бил на 89 години. Агамемнон е бил твърде млад (за да бъде 89 години, то ще бъде показано по-долу). Агамемнон не е обикновен цар, и това се доказва от факта, че в Спарта той е почитан като Zeus Агамемнон. Почитане като бог почти универсален. Храмът на Зевс-Агамемнон също е съществувал в Атика и Йония, макар че Агамемнон никога не е царувал в тези места .

17. Баларама, по-големият брат на Кришна от баща си, който е бил убит по-рано Кришна (Агамемнон), тя - Plisfen-големият брат на Агамемнон на баща си, от първата му съпруга на Атрей.

18. Интересен паралел: в "Махабхарата", Арджуна (Менелай) убива Карна (Парис), и Bhimasena (Аякс) убива Duhshasanu (Хектор), въпреки че Омир казва, че Парис е убил Филоктет и Хектор - Ахил(облечения в доспехите на Ахил - Патрокъл). Въпреки това, Омир също разказва за две борби между двата лагера, които искат да се сложи край на войната. Те са между Менелай (Арджуна) и Парис (Karna) и между Аякс (Bhimasena) и Хектор (Duhshasanoy) . Губещата страна в битка: Paris и Хектор в "Махабхарата" са наречени убити.
1 Likofron. Александър 1123, 1369 и кому;. Clement. Protreptics 38, 2, на Stafylos.
2 Омир. Op. Op. IV . 512, в L. и 581 и в р;. Tsets. Схолиите до Lycophron 112-114 и 1369; Павзаний VII . 5. 5.
3 Gomer.Iliada III http://ancientrome.ru/antlitr/homer/index.htm
4 Омир. Илиада VII .


Сатйаки Идоменей- и -Еней Kritavarma

19. След битката, от Пандавите избягали Сатйаки -. Един на Арджуна и Кришна приятел на Менелай (Арджуна) и Агамемнон (Кришна), Идоменей (Сатйаки), също е останал жив.
Елена казва на Приам,че Менелай често се вижда с Идоменей в къщата, когато той дойде от Крит . В Илиада, той се споменава като един от най-почитаните царе над всички останали Агамемнон .
20. Kritavarma (Еней) в "Махабхарата" - един от трите Кауравите, оцелелите от битката. По-късно Kritavarnu Сатйаки убива (Идоменей). Не е известно кога приключи живота на Еней, но по време на Троянската война, той се бори с Идоменей , като в легендата на седем годишното пътуването на Еней след войната Идоменей кръстен един стар враг на семейството му . Сатйаки-Идоменей преживял войната може да е убиец,на Еней.

21. Заедно с Пандавите оцелели в битката е един от Кауравите, който се присъедини към Пандавите.
Един от синовете на Приам и неговата жена -Хекуба и брат-близнак на пророчицата Касандра - Хелен( Ахей бил син на Хелен), се оттегля от Троя.Наричан е още и Скамандър.По време на Троянската война, след смъртта на брат си Парис, Елен се съревновава с другия си брат Дейфоб за сърцето на Хубавата Елена, но тя избира Дейфоб. Недоволен от загубата си, Елен се оттегля в планината Ида.Прорицателят  Калхант казва, че Елен знае пророчество, предсказващо падането на Троя. След като научават това гърците организират отвличането му. Одисей го намира в планината Ида и го пленява.Принуден е да каже на гърците как могат да превземат Троя. Казва им, че могат да победят ако откраднат троянския Паладиум (свещена статуя), донесат костите на Пелопс в Троя и убедят Неоптолем-Пир (сина на Ахил от Дейдамея) и изоставения на остров Лемнос Филоктет (който притежава лъка и стрелите на Херакъл) да се присъединят на тяхна страна във войната.До края на войната Gehlen е приятел с ахейеца Неоптолем (Пандавите) и се оженил за майка си.

Yuyutsu-Гелен е също Шива-Рудра, който получи IU Nergal (Rudra). Shiva Гелен-Yuyutsu не принадлежи към нито един лагер. Той вече не беше войнствен Шива като Нергал, но Шива като мислител, Шива, който дойде с третото си око.

1 Leskh. Little Илиада, синопсис, Софокъл. Филоктет 605-614; Псевдо-Аполодор. Митологични Library E V 10-11; Конон. 34 митове.


Ghatotkacha-Ахил

22. Най-умен и смел тракийски воин е Ахил в Троянската война (Ахил) - син на богинята Тетида (Вавилон) и смъртен Пелеев (Нимрод). Той беше убит от стрела на Paris-Карна.

Ghatotkacha (Ахил) от страна на майката е Ракшаса, По точно половин демон и затова имаше много мистични сили, които са важни за боец ​​в битката на Курукшетра . Кришна се опита да избегне битка на Арджуна (Менелай) с Карна(Парис), докато в ръцете на Карна е даден от Индра магична стрела. Затова Кришна нареди Ghatotkache (Ахил) битка с Карна. Не може да се защити от могъщата Rakshasa, Карна, Кришна, бе принуден да прибегне до използване също до магична стрела. Така Ghatotkacha-Ахил е бил убит,също като гнева на Карна-Париж.

23. Преди Троянската война бе жертвана дъщерята на Агамемнон -. Ифигения Агамемнон В Индия положително Кришна не го прави. Преди битката на Курукшетра се твърди, че е жертвал сина си Ghatotkachi (Ахил) - barbarchik (Khatushyamdzhi). Този факт подсказва, че след края на войната е имало разделение между Победителите. В Индия пристигна лагера на Инана  а Isis (майката на Ахил-Ghatotkachi) остана в Египет. Ахил е бил убит, и така се твърди, че жертвата е била подадена на сина му, откъдето идва и името "Ghatotkachi" се превежда като "пот без козина ", така че майка му - демон, не е богиня. Само тези, от ахейците, които са принадлежали към лагера на Инана стават велики герои на индийския епос "Махабхарата".
24. И в двата епоса се наблюдава същата връзка: Юдхиштхира Одисей често се появява с Sahadeva-Диомед, Агамемнон Кришна-Арджуна-Менелай, Арджуна, Bhimasena с Менелай, Аякс (очевидно Неговият род води началото си от Зевс и нимфата Егина. Той е описан като герой, равен по доблест на Ахил. Омир описва Аякс като огромен човек и го сравнява със стена. С големия си ръст, въоръжен с огромен щит, покрит целия с медни доспехи, в един момент той сам спира атаките на враговете, докато братовчед му Ахил тъжи в шатрата).

Несъответствия:? 10 години 18дни

Има, разбира се, и несъответствие между "Махабхарата" и древногръцкия епос, и много от тях, но много от тях могат да бъдат обяснени. Например: че битката в Индия е продължила 18 дни, а в Тракийската - 10 години. Въпреки това, "Илиада" описва само последната година от войната. И дуела между Менелай и Париж, които биха попречили на войната, е по някакъв начин на събитията от десетата година на войната. Тази борба няма да има смисъл, след 9 години на борба. В допълнение, обсадения град е просто невъзможно да оцелее 10 години, въпреки че той не казва нищо за глад в обсадения град. "Илиада", казва за 61 убити и 208 ахейците троянски коне.10-годишната война е логично да се предположи, че се води, ако не за 18 дена, то приблизително в този интервал от време.

По този повод един любопитен пример за Омир, отбелязвайки, че Hercules, няколко години преди Троянската война дойде в Троя за Laomedon и с шест кораба и няколко воини завладява Троя: "Hercules ... Lionheart! Той дойде тук, за да търси Laomedon коне, само с шест кораба, и малка свита Ратна, "(Gomer.Iliada V 640)

Дион Хризостом, в своя труд " Лакус Курциус " задава основателни въпроси: "... как може един град, който е взет и се редуцира до руини, да се възстанови толкова бързо и чудно, че за кратко време се превърна в най-великият в цяла Азия? И как става така, че Hercules, идва само с шест кораба и го завладява когато градът не е бил подчинен за един много дълъг период от време, и ахейците, идващ от 1200 кораби, които не биха могли да се възползват от него, когато градът е бил разрушен наскоро? Или защо Херкулес убива бащата на Приам Лаомедонт-негов смъртен враг, а на цар Приам възлага на управлението на страната му? " ( Dio Златоуст. Лакус Курциус 11 стр. 491) Логично е да се предположи, че продължителността на Троянската война, и брой бойци са преувеличени от Омир.             image   Sinon, част от Троя, в ръкописа на V век Vergilius Роман;  image След пробив на Ланка, Хануман си позволил да бъде заловен, да се срещнат лице в лице с Равана и да научи за силите на негово разположение. Ravana наредил да подпалят опашката Хануман, той опаковъчна с кърпа и се налива масло за лампи. Но Хануман, скачайки от къща на къща, става големия пожар.

Приятел и роднина на Одисей -Sinon, предаден на троянците, да ги убеди да вкарат в града дървен кон. Когато това е направено, подпалват града.       image                                                              В Ланка, Хануман случайно открил къщата, подобна на храм на Хари (Вишну), чието човешко въплъщение е Рама. Собственик на къщата, наречена Vibhishana - той беше единственият почитател на Хари в Ланка, но не е загубил вярата си и помога на Хануман намери Sita. Vibhishana е Хелен, избягал от ахейците.

Demon Ravana е едновременно Приам и Париж. Въпреки че не е в гръцкия мит откраднал Helen Приам и сина си в Париж, но не е в завещанието си, Елена не може да се намира в Троя.

Равана е правнук на Брахма (Енлил). Приам е син на Лаомедонт Sina и внук на Енлил (Брама). Правнук на Енлил (Брама) е Парис.                                                                                             Син на Ravana е Indrajit, чието име се превежда като "победители Indra." Той е Мемнон, който отиде в IU Индра-Ninurta. Майка му Mandodari (EOS) е известенна.      Другия син на Равана, по-малкият брат на Indrajit, Prahasta беше командир на Равана. Но - Хектор. Lakshmana ги убива и двамата, Агамемнон.                                                               Докато в Гърция, и двамата от тях е убил Ахил а Агамемнон, дойде в Индия след войната, което си присвои подвизите на Ахил, тъй като Ахил е убит.                                                                     В битката, Lakshmana беше ранен от инструмент на Шакти. На Агамемнон знае, че той току-що беше контузен и не казва от кой (Gomer.Iliada. XVI 26). Lakshmana също беше олицетворение на змията Шеша, на която се е излегнал Вишну със съпругата си. Така че, Менелай е Аватар на Вишну като Рама и Кришна като Агамемнон и Sesa.

Когато Sita е била отвлечен на o.Lanku Rama влезе в океана, три дни на гладно и медитирали да успокои морето бог Варуна, и попита за неговата милост. Въпреки това, Варуна не отговори.                                                                        Тогава Рама започна да стреля стрели от лъка си, и след това се събуди brahmastra - най-страшен сила, способна да унищожи цялата вселена. Варуна помолил Рама да не унищожава океана и ръководи този страхотен сила на демоните. Той обеща помощ на Рама и се държат спокойно океан до острова, за да се изградят мостове.

По-късно ние ще покажем, че богът на моретата след смъртта на Енки е същото Гелен (Шива), избягал ахейците.

Както виждаме, една и съща история за войната се появява в двете страни, разделени достатъчно място спонтанно от човешкото въображение. Войната беше наистина като останалата част от събитията, описани в митове. Все пак, за да легализират своята религия за исполините трябваше да го смесват с историята, или по-скоро историята смесват с религиозен мистицизъм и го превърщат в история.Исторически личности и събития, те поставят на митични функции и на митове дават облика на историчността изтеглят няколко елемента, но не позволяват да свържете тези части заедно. Тъй като така е много трудно да се стигне до истината. Единственото средство на нашето проучване е, че въпреки недоговореност в някои места и претовареност в други, всичко е изложено на повърхността ... като масонска пирамида на доларовата банкнота. Това - тяхната ахилесова пета.


По този начин, причина за Троянската война е сблъсък между интересите на боговете и героите. Отвличане на Хелън, Sita или Драупади отмъщение са само претекст за война, както убийството на австрийския ерцхерцог е причината за Първата световна, но това не е причината. Може би дори отвличането не е станало.         www.iisusbog.com/fallen14.htm                                                                                                                      Троянската война като реалност и като мистичен факт                                                                                                                Виж тук >Сакар Караман и битка при Курукшетра                                                                    



Гласувай:
3
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: budha2
Категория: Други
Прочетен: 6243769
Постинги: 4190
Коментари: 1146
Гласове: 1520
Календар
«  Ноември, 2019  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930