22.02.2017 17:28 - Нова ДНК разкрива проучване Хората Бред С "чужди видове"
Автор: zahariada Категория: История

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Нова ДНК разкрива проучване Хората Бред С "чужди видове"
Публикувано на 7 Февруари, 2017 от Шон Адл-Табатабай в Sci / Environment

Ново проучване погледнете в човешката ДНК показва, че ранните хора може да са се кръстосали с тайнствена "чужди видове" преди 30000 години.

Според учените, се обновява на генома, от две близки на съвременните хора показват, че тези групи се кръстосали с няколко човека като вид, една от които е "не човешки".

3tags.org
 доклади:

imageИзкоп в Denisova пещера в Сибир, Русия, където остава на Денисов Човек hominins за първи път са открити.

Древните геномите, един от неандерталец и един от член на една архаична човешка група, наречена Денисов Човек, бяха представени по време на среща на древна ДНК на Кралското дружество в Лондон. Резултатите показват, че кръстосването продължи между членовете на няколко древни подобни на човешките групи в Европа и Азия преди повече от 30000 години, включително и като-още-неизвестен човешки прародител от Азия.

"Това, което той започва да се предположи, е, че ние не търсим на Господ на света на пръстените тип - че имало много хоминиди население", казва Марк Томас, еволюционен генетик в University College London, който е бил по време на срещата, но не е участвал в работата.

Първите публикувани неандерталци и Денисов Човек на генома, революция в изследването на древната човешка история, не на последно място, защото те показаха, че тези групи, отглеждани с анатомично съвременните хора, които допринасят за генетичното разнообразие на много хора живи днес.

Смесен наследство

Всички съвременни хора, чиито прадеди произхожда извън Африка дължат около 2% от техния геном на неандерталците. Определени групи от населението, живеещи в Океания, като Папуа Нова гвинейци и австралийските аборигени, споделят около 4% от тяхната ДНК с Денисов Човек, членове на група, наречена на името на пещера в Алтай в Сибир, Русия, където са били открити. Пещерата съдържа останки депозират между преди 30000 и 50000 години.

По време на срещата, обаче, Дейвид Райх, един еволюционен генетик Harvard Medical School в Бостън, Масачузетс, който е работил по тези изследвания, каза, че заключенията са базирани на ниско качество на генома, надупчени с грешки и пълни с пропуски.Неговият екип, заедно с сътрудник Сванте Pддbo в Института Макс Планк за еволюционна антропология в Лайпциг, Германия, сега произвежда много по-пълна версия на геномите Денисов Човек и неандерталски - съвпадение на качеството на съвременните човешки геноми. Тези висококачествени Денисов Човек и неандерталски последователности са и двете базирани на кости от пещерата Denisova.

Геномът Денисов Човек показва, че населението има около: Райх, каза по време на срещата, че както и кръстосване с предците на Oceanians, те също отгледани с неандерталците и предците на съвременните хора в Китай и други части на Източна Азия. Най-изненадващо, Reich каза, геномите показват, че Денисов Човек се кръстосали с още един изчезнал население от архаични хора, които са живели в Азия преди повече от 30000 години - една, която не е нито човешки, нито неандерталец.

Срещата беше гъмжащ с предположения за самоличността на тази неизвестено население на хората. "Ние не разполагаме с най-малка представа," казва Крис Стрингър, а палеонтолог в Природонаучния музей в Лондон, който не е участвал в работата. Той спекулира, че населението може да бъде свързана с Хайделбергски човек, един вид, който напуснал Африка преди около половин милион години и по-късно е довела до неандерталците в Европа. "Може би това е живял на в Азия, както и," казва Стрингър.

Спечели и ти от своя блог!
1. olivie - пълни глупости