Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2010 17:27 - ЗДРАЧ срещу ДНЕВНИЦИТЕ НА ВАМПИРА
Автор: elbel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20146 Коментари: 50 Гласове:
0



Здрач VS Дневниците на Вампира

 

Мамка му, защо блестят?

Е, явно на за Стефани това е една много оригинална идея. Но защо блестят?! Поне да имаше логично обяснение. Доста дръзко от нейна страна да счупи стереотипите  за вампири, но за мен това е малко прекалено. Винаги съм си представяла вампирите като секси, лоши и т.н., но никога блещукащи. И това, че блестят ги прави леко... хм, женствени. Никога не бих се осмелила да използвам прилагателното „блещукащ” за мъж, за който се смята, че е секси? Никога не бих употребила и прилагателното „секси” за Едуард.  Едуард е толкова учтив и галантен и... абе, държи се като дъртак. Вярно, че е 100 и колкото там годишен, но време е да осъзнае, че живее в 21век. Не ми харесва също това, че постоянно е толкова внимателен и нежен. Той е мъж, при това вампир. Би трябвало да е малко по-грубичък...

Точка за Дневниците на вампира.

 

Къде беше кръвта?

В Здрач, аз лично не видях да се чупят вратове, да се изсмуква кръвта на някой невинен, да има изсъхнали вампири и т.н. (като изключим „ужасяващата” загуба на Джеймс и трите капки кръв по ръката на Бела).В Дневниците на вампира от друга страна видяхме как Деймън буквално ходи по улицата и трепе, де що види ходеща банка кръв. Това трябва да бъде един вампир. Да трепе хора. Да пие кръв. Човешка кръв.

Точка за Дневниците на Вампира.

 

Любов... Любов...

И заживели щастливо да края на... ъъъ.  Вечността?

Добре да си признаем, че един филм без накрая поне един от главните герои да е умрял или да се случило нещо тъжно и гадно, няма да ни заинтригува много. Не е спор, че най-великите филми свършват с нечия трагична загуба (пауза, за да си припомним как Лео потъва замръзнал във водата към края на Титаник). А в Здрач, накрая всички живи и здрави си заживяват (поне доколкото е възможно на един вампир да живее) щастливо.

Във Вампирските дневници ми хареса особено много, когато Деймън разбира, че на Катрин не и пука за него. Все пак трябваше да има разбито сърце. А, любовният триъгълник, който се заформя Стефан – Елена - Деймън (или Стефан – Катрин – Деймън) и малко плосък...

Точка за Дневниците на Вампира.

 

 

 

Горещи сцени...

Е, не искам нещо като онези извратени сцени в Истинска кръв, но все пак мисля, че 180 годишен девственик е по-скоро нелепо, отколкото повод за възхищение. Вампирите трябва да са перверзни и извратени... (като Деймън) Нищо, че по негово време (на Едуард) не ставало толкова лесно колкото сега, но с риск да се повторя, ехоо? 21 век.

В Дневниците на Вампира имаше доста такива сцени. Нямаше нищо като в Истинска кръв, за което съм благодарна на Господ. Хареса ми Деймън и неговия извратен начин на живот. Пиене, жени, кръв и този омагьосан кръг. Ето де! Такъв трябва да е вампира! Хипнозата, която използва на жените също е много... хм.. добра идея.

Точка, знаете за кого (ДнВ)

 

Развитие?

В Здрач почти няма развитие, напрежение... Не ми се занимава да се аргументирам. В Дневниците на Вампира във всеки епизод умират най-малко 3-4 човека или вампира и се появяват още 5-6 (а в един от епизодите от гробница под изгоряла църква „оживяват” цели 25 вампира, от който след 2-3 епизода остават 2-3 – извод за няколко епизода умират 20 вампира).

Точка за Дневниците на Вампира.

 

Минало?

В Здрач всичко се развива в настоящето... Героите нямат кой знае каква предистория.  В Дневниците на Вампира се връщаме назад, назад в миналото чак през 19ти век. А и няма неща в миналото (въпроси, постъпки) който да не са разрешени. Няма неща от миналото, чиито отговори не са намерени.

В Дневниците на вампира има доста такива въпроси. (Който не е гледал до 21 серия чете на своя собствена отговорност!!!!)

Примери:

Деймън не знае какво се е случило с Катрин.

Аларик все още се пита какво се е случило с жена му.

Елена не знае как се е спасила от катастрофата.

Коя е истинската майка на Елена?

И също така се оказва, че Стефан и Елена имат предистория.

Още една точка за Дневниците...

 

Резултат:

0 точки за Здрач.

6 точки (от общо 6) за Дневниците на Вампира.

 

Не, че казвам, че Здрач е ужасен, а Дневниците на Вампира – перфектен. Казвам, че втория е много по-добър.

 



Тагове:   Здрач,


Гласувай:
1



1. анонимен - ЧЕ ГЕВАРА
10.07.2010 20:45
Естествено,"Вампирски дневници" е много по-хубав,той е страхотен филм,все пак е мексикански(режисьорът е Маркос Сиега),а Деймън-той ме разтапя с тия сини очи...много красив мъж и изключителен актьор.Но не съм съгласна с авторката или авторът."Здрач"също ми харесва.А и Деймън не е звяр.Той даже е сто-пъти по-галантен и нежен от Едуард,това нима е убягнало от погледа на автора/ката?Затова и ми харесва.
И двата филма са страхотни,но "Вампирски дневници"бие .


IAN SOMELHALDER,TI AMO!
цитирай
2. анонимен - Не знам дали си чела книгите &quo...
22.07.2010 19:34
Не знам дали си чела книгите "Дневниците на вампирите" или си гледала само сериала, но явно е второто, защото сериала не е напълно по книгите, така че не може да сравняваш измислен филм с друга книга! Седни и ги прочети (четат се за 2-3 дни всичките) и тогава говори!
Моето мнение е, че двете поредици са напълно различни една от друга и еднакво завладяващи по свой начин! Единствето, което ги свързва е думата вампир!
цитирай
3. анонимен - filmite
10.08.2010 23:17
i 2-vata filma sa mnogo hubavi i az s1m s1glasna 4e dnevnicite ne sa praveni mnogo po knigite a zdra4 e mn qk film i knigite sa mn hubavi 4ela s1m i 2-vete poredici :) (inlove (h)
цитирай
4. анонимен - браво
20.08.2010 12:50
Дневниците на вампира е много по-добър от Здрач и това е видно от зрителите!!!
цитирай
5. анонимен - Дневниците на Вампира е сто пъти ...
31.08.2010 22:50
Дневниците на Вампира е сто пъти по-добто!!! И историята,и актьорите и в сравнение със Здрач има по-голям смисъл.Иначе разликата книги и сериал е доста голяма,самите герои са променени но според мен за добро:)
цитирай
6. анонимен - ...
31.08.2010 23:10
Напротив грешиш не помня точно в кой епизод, но Стефан разказва на Елена как я е спасил...!!!
цитирай
7. анонимен - Не е така ...
01.09.2010 00:48
Ясно е, че и двата филма са много добри .... НО, както казаха и други, много различни. Всеки си има стил ... в смисъл, Стефани пише както и е по стила ... както виждате не е останала без фенове, така че е малко тъпо да кажеш, че Здрач сагата са лоши филми. Също така, не всички вампири трябва да изгарят на светлина, наистина трябваше разчупване на легендите за вампири, така се харесва на повече фенове. Според мен Здрач е много по-добър филм от ДнВ
цитирай
8. elbel - Това е моето лично мнение...
06.09.2010 20:28
Първо - стравнявам филм със сериал.
Второ - Статията е писана отдавна, още не бил излезнал еп-а когато Стефан разказва на Елена как я е спасил.
Трето - колкото до останалите, това си е моето лично мнение, греша на греша... това е :)
цитирай
9. elbel - http://vampirediaries-rpg. f...
06.09.2010 20:30
http://vampirediaries-rpg.forumotion.com/forum.htm
цитирай
10. анонимен - здра4
07.09.2010 18:34
здра4 книгите и филмите са много по добри от дневниците на вампира!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
11. анонимен - Всеки с мнението си
09.09.2010 11:06
За да спорим трябва да сме прочели вс кн и от двете поредици и да сме изгледали филмите на Здрач и сериите на Дн на вампира-макар че от филма не е излязла още 4 част нито пък 2 сезон на Дн на вампира!Аз съм го направила и не си мислете че искам да се хваля това си е моето мнение!Обожавам и двете части!И какъв е смисала да кажем тази част е по-хубава от другата и двете имат огромни количества фенове!Писани са от различни писатели съответно различен стил съответно различни почитатели!Който и да е много правилно е написал според мен(анонимен - Не е така ... )-7 коментар!Само дето накрая пише че Здрач е по-добър от Дн на вампира!И така за мен те са еднакво хубави!
цитирай
12. анонимен - Дневниците На Вампира
09.09.2010 14:26
mislq che Дневниците На Вампира e po_hubavakniga ot zdrach
цитирай
13. анонимен - Аз мисля че си парва и аз съм ги чела и ...
26.09.2010 22:01
Аз мисля че си парва и аз съм ги чела и спорд мен не е хубаво да се поставят на сравнение два филма и книги и "ЗДрач" и "Дневниците на вампира" са много хубави ама все пак всеки има право на мнение!
цитирай
14. анонимен - говоря за по по горния коментар
26.09.2010 22:04
говоря за по по горния коментар
цитирай
15. анонимен - ревюта
04.10.2010 15:26
И двата филма са си получили заслуженото ето тук:

"Здрач" - http://cinemascrotum.wordpress.com/2010/07/05/%D1%80%D0%B5%D0%B2%D1%8E-%D0%B7%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%87-3-%D0%B7%D0%B0%D1%82%D1%8A%D0%BC%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/

"Дневниците на Вампира" - http://cinemascrotum.wordpress.com/2010/09/24/%D1%80%D0%B5%D0%B2%D1%8E-%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0-vampire-diaries/

:)
цитирай
16. monityy - И двата филма си ги бива
11.10.2010 15:36
Според мен и двата филма са хубави.Затова въобще не съм съгласна с това което авторът на ЗДРАЧ срещу ДНЕВНИЦИТЕ НА ВАМПИРА е написал по-горе.Не мога да търпя някой да говори така за ЗДРАЧ. И това не означава че мразя ДНЕВНИЦИТЕ НА ВАМПИРА,а напротив.Аз обичам и двата филма и ако някой беше написал подобно нещо за ДНЕВНИЦИТЕ НА ВАМПИРА също щях да изразя негативното си отношение към авторът!!!!!!
цитирай
17. анонимен - Zdra4 vs dnevnicite na vampira
19.10.2010 19:38
v momenta 4eta zdra4 za sega tova e nai interesnata kniga koqto sym 4ela.az obi4am knigte za vampiri i tempodobni i sam obedena 4e i dnevnicite na vampira 6te e interesna!!!
цитирай
18. анонимен - "Дневниците на Вампира&q...
28.10.2010 12:53
"Дневниците на Вампира"е много много много по-добър от "Здрач"!
цитирай
19. анонимен - дневниците разбира се
30.11.2010 21:46
браво за статията .Да не говорим за подбора на артистите.Не може да сравняваме изобщо Елена с Бела.Който е отговарял за кастинга на актьорите на Здрач направо да напуска работа.От толкова хубави момичета в Холивуд са избрали най- грозната.Бела е ужасна.А за облеклото нямам думи по-големи парцали от нейните няма.Иначе това е филм за момичета и то на около 12 години.аз не познавам мъж на който да му харесва сагата Здрач.
цитирай
20. анонимен - Здрач е пълна лигавщина. . За да може ...
03.12.2010 16:01
Здрач е пълна лигавщина .. За да може само и единствено Едуард да целуне Бела трябваше а се оженят .. xaxx..
цитирай
21. анонимен - здрач е много по як от дневниците
17.12.2010 21:52
страшни сте откаде ви доиде на акъла да сравнявате здрач и дневниците на вампира много ясно че здрач емного по як
цитирай
22. анонимен - zdra4 e 100 p1ti p0 qk ot дневниците ...
20.01.2011 12:25
zdra4 e 100 p1ti p0 qk ot дневниците на вампира !!!!
цитирай
23. анонимен - "Дневниците на вампира" е по добър
26.01.2011 18:18
В "Дневниците на вампира " вампирите са някак по реални.Аз мисля че един вампир трябва лош така да го кажа. Например като Катрин.
цитирай
24. анонимен - Защо първо не прочетете книгите пък ...
06.02.2011 20:40
Защо първо не прочетете книгите пък тогава да коментирате, а ? Не може без да знаеш как наистина стоят нещата да обсъждаш или да съдиш. Чела съм и здрач (5-те книги) и Дневниците на вампира (6-те книги и чакам да излезе 7-та) И искам да ти кажа, че сериала дневниците на вампира е тоолко различен от книгите. Направо да се объркаш. В книгите :
1. Елена е с руса коса и сини очи.
2. Бони е червенокоса.
3. Елена има 2-ра най-добра приятелка - Мередит, която в сериала са махнали (?!)
4. Каролайн е зла и мрази Елена, Бони и Мередит.
5. Вики Бенет и Мат не са брат и сестра.
6. Бони е с Фамилята Маккълоу.
7. Деймън не убива нито 1 човек от Фелс Чърч.
8. Да ! В книгата града е Фелс Чърч, а не Мистик Фолс.
9. Елена става вампир в края на 2-ра книга.
10. Елена бива убита докато е вампир.
11. Елена се връща на земята пречистена, като ангел, гравитацията не съществува за нея или поне в началото, забравила е как се говори и пише.
12. Елена, Деймън, Бони и Мередит отиват на спасителна мисия в друго измерение , за да спасят Стефан, който е отвлечен от Шиничи и Мисао - китсунета или хора който се преобразяват в лисици с до 10 опашки и са зли.
13. Елена има по-малка сестра - също руса и с сини очи.
14. Жената която се грижи за Елена и Маргарет (сестра и ) е към 50-те с прошарена коса и т.н.
А в здрач разликите са минимални.
И какво излиза ? Че ти не знаеш Нищо за Дневниците за вампира или поне не вярно .. а за здрач няма да коментирам.. филма и книгите са велики. И между другото ако не беше Здрач който излезе през 2008 сега вампирите въпбще нямаше да са тема за обсъждане. Защото след като излезе Здрач започна вампирската мания и тийновете се запалиха да четат всевъзможни вампири поредици ( да си призная и аз съм от тях.. ) Прочетох Здрач, Дневниците на вампира, Училище за вампири Ромео и Жулиета, Гордост и предрасзъдаци Хари Потър и т.н. А пък за мъртви преди мрак или по-известно като истинска кръв - точно тези сцени са същността на историята. Мислете преди да пишете. :)
цитирай
25. анонимен - Защита за "Дневниците..."
09.02.2011 13:41
Анонимен (24) какво ще да значи "... за Дневниците на вампира или поне не е яврно" Как може това да е вярно и грешно О.О Много по- интересно е когато се прави филм по книгата да е различен от нея.

Здрач е много задръстен. Ако мога така да но нарека. Бела дето е на 18 е детствена, а тоя Едуард дето е на толкоз години го е страх да прави секс О.О И като се навлекът си тия дрехи и Бела дето се реше за 30 сек пред огедалото и гледа смотано... ъъъ... добре, че гледах първо пародията, че да ми беше малко интеренсно като се сетя за нея по време на филма. Няма и да отричам, че Джейкъб си е моята любов (достоен съперник на Деймън) но бела и Едуард. Двойката натровена от гъби разваля всичко.

В "Дневниците..." всеки епизод е много интересен и е много по- трудно да запазиш интереса на феновете със сериал отколкото с филм. Те се справят чудесно.
цитирай
26. анонимен - кари
28.02.2011 21:18
само здрач тия дневници съм ги гледала само 1 пит щях да повърна честно мноо са лигави ве и тая нина добрева въй въй горката каква е грозничка нищо то има доктори за това
цитирай
27. анонимен - оли
28.02.2011 21:19
мноо ясно 4е здра4 тъпии са тия дневници наа какото и да е тамм
цитирай
28. анонимен - саши
28.02.2011 21:19
здрач много ясно
цитирай
29. анонимен - каролина
28.02.2011 21:20
0фффф майко здрач много ясно чак ми е смешно
цитирай
30. анонимен - карито
28.02.2011 21:20
здрач са най яките
цитирай
31. анонимен - дневнците на вампира
01.03.2011 17:05
1-во дневниците са по интересни от здрач и няма напудрени идиоти,като едуарт.2-ро в здрач и другите серии няма развитие дават само едуард и бела!!!3-то погледнете какво пише за робарт патрисан и какъв ревлю е дори го е страх да си гледа филма щял да се разплаче.4-то филм като ДНЕВНИЦИТЕ НА ВАМПИРА НЯМА НЯМА И ДА ИМА!!!!!!!!!!!!!Които ще каквото ще да казва за мен дневниците на вампира са наи готиния филм правен до сега(в които се разказва за вампири)
цитирай
32. анонимен - po-dobriq
29.05.2011 18:44
abe vie ne ste dobre 6to samo da ima smurt i ne6tastiq , a kade spored teb ostav istinskata lubov, az sum tvurdo za zdrach a dnevnicite na bokluka
цитирай
33. анонимен - Най-добрият
16.06.2011 23:53
Здрач е най-великия вампирски филм и този който е писал в страницата е идиот, в здрач се разказва за чиста любов и отношиния. АЗ СЪМ ЗА ЗДРАЧ
цитирай
34. анонимен - "Дневниците на вампира"
08.08.2011 16:41
Моят фаворит е "Дневниците на вампира". Не виждам, какво място за сравнение има.
Напълно съгласна съм с това за Деймън и живота на вампирите (още повече, че той ми е любимец). Гледам някаква мацка преди мен е писала за чистата любов и др. такива, маце, кой иска да гледа някакъв интелигентен и възпитан "вампир" :D. Ми той е вампир а не някаква феичка, която не смее да убие човек. Ми нали образът на вампира е такъв - убийства, насилие, да не ти пука чии човешки живот отнемаш и т.н. В "Здрач" вампира е представен точно обратното. Да не говорим за това, кой е по-интересен, че там "Здрач" няма да уцелее. Защо не погледнете в youtube, напишете Thе Vampire Diaries vs. Twilight или пък Damon Salvatore vs. Edward Cullen и вижте коментарите по надолу. Там вече е смешка. За мен "Здрач" е по-скоро романтичен филм. Да не говорим за по-разсъблечени сцени от двата филма, че в "Здрач" не се показва и 1 кв. см. кожа от тялото :D Хубаво е от време на време да виждаме нашите герои и по-голи (разбирасе в границите на нормалното). Спирам, че няма смисъл да продължавам... "Дневниците" бият по всяка категория! :D
цитирай
35. анонимен - Коментирам ФИЛМА
08.08.2011 16:47
анонимен написа:
Моят фаворит е "Дневниците на вампира". Не виждам, какво място за сравнение има.
Напълно съгласна съм с това за Деймън и живота на вампирите (още повече, че той ми е любимец). Гледам някаква мацка преди мен е писала за чистата любов и др. такива, маце, кой иска да гледа някакъв интелигентен и възпитан "вампир" :D. Ми той е вампир а не някаква феичка, която не смее да убие човек. Ми нали образът на вампира е такъв - убийства, насилие, да не ти пука чии човешки живот отнемаш и т.н. В "Здрач" вампира е представен точно обратното. Да не говорим за това, кой е по-интересен, че там "Здрач" няма да уцелее. Защо не погледнете в youtube, напишете Thе Vampire Diaries vs. Twilight или пък Damon Salvatore vs. Edward Cullen и вижте коментарите по надолу. Там вече е смешка. За мен "Здрач" е по-скоро романтичен филм. Да не говорим за по-разсъблечени сцени от двата филма, че в "Здрач" не се показва и 1 кв. см. кожа от тялото :D Хубаво е от време на време да виждаме нашите герои и по-голи (разбирасе в границите на нормалното). Спирам, че няма смисъл да продължавам... "Дневниците" бият по всяка категория! :D

Междо другото, коментирам ФИЛМА а не книгата, искам тва да е ясно. В 21век сме ма*ка му. Не ме грее в книгите кой, какъв е, коментирам ФИЛМА!
цитирай
36. анонимен - Дневниците на вампира
17.08.2011 19:41
Дневниците на вампира е поне 100 пъти по-хубав от Здрач.Аз съм чела книгите (7-те) и съм гледала сериала.И двата са страхотни.Освен това съм гледала и чела Здрач, който е направен изключително глупаво според мен.А и всички се оплакват затова, че сериала бил много по-различен от книгите, но никой не забелязва, че така дори е по-добре.Има ли смисъл да прочетеш книгата и след това да гледаш сериал, който е абсолютно същият.Не казвам, че Здрач не е интересен-напротив.Просто Дневниците на вампира е направен с ум.На никой няма да му е интересно да гледа сериала ако книгата е напълно същата.А и ако манията за вампири е тръгнала от Здрач, по същия начин е можела да тръгне и от Дневниците на вампира, това е.
Аз съм за Дневниците на вампира.
цитирай
37. анонимен - Всеки с мнението си!
08.11.2011 12:23
В Здрач се разкрива истинската любов .. и не всички смятат че вампирите трябва да са толкова гадни, е да например Виктория и Волтури са гадни .. по скоро бих казала че Здрач е по романтичен, точно за това е и щастливият край ... Защото авторката се е опитала да покаже, че и вампирите макар и без душа могат да обичат! Така че аз съм за Здрач! Все пак всеки с мнението си!
цитирай
38. анонимен - i dvata sa syper!
11.11.2011 14:08
i dvata sa syper!
цитирай
39. анонимен - амиии незнам........
19.11.2011 21:58
оффф преди бях ТВЪРДО ЗА ЗДРАЧ но сега гледах дневниците на вампира с страшнооо ми хареса.Много съм раздвоенааалАБЕ МАЙ ИЗБИРАМ ДНЕВНИЦИТЕ НА ВАМПИРА...
цитирай
40. анонимен - Дневниците на вампира
03.12.2011 11:32
Само така! ДНВ е върха.
цитирай
41. анонимен - Желаете ли да сте като най-проспериралата българка в Холивуд? Мода и стил с младата актриса Нина Добрев от известния сериал " Дневниците на вампира"
10.12.2011 15:27
И така, нека да ви представя звездата на това шоу Нина Добрев, която играе две роли: Елена, чаровно модерно момиче и Катрин -хитър и коварен вампир изчезнал преди 150 години.

Нина Добрев е родена на 9 януари 1989 г., в София, България. На двегодишна възраст тя емигрира с родителите си в Канада.

Красивата 21-годишната актриса Нина Добрев, звезда от хитовата телевизионна поредица "Vampire Diaries" показва един изчистен и изтънчен стил, тип "съседското момиче." Тя винаги изглежда свежа, удобно облечена и красива. Бихте ли искали да се обличате в стила на тази прекрасна приятелка вампир? Нашият сайт ще ви помогне.
цитирай
42. анонимен - ДНЕВНИЦИТЕ НА ВАМПИРА!
10.02.2012 18:18
Ех ех как ще сравнявате ДНЕВНИЦИТЕ НА ВАМПИРА и ЗДРАЧ!ЗДРАЧ като го гледах в кината не издържах дрън - дрън мрън и така...Докато ДНЕВНИЦИТЕ НА ВАМПИРА е супер!Всички актьори са ГОТИНИ!
цитирай
43. анонимен - и двата са хубави но............Здрач
11.02.2012 15:39
Да сагласна сам и двата филма са яки да вярно е че вампирите би трябвало да са груби и да убиват(като Деймън) но в Здрач е искано да се каже че и вампирите могат да обичат макар че много харесвам ДнВ и че Деймън ми е лиобимец съм твърдо за Здрач.Също и без Здрач намаше да има такъв голям интерес към такива 'вамперски'филми
цитирай
44. анонимен - ОМГ
13.02.2012 23:22
Абе вие сте....Здрач е боза искали са да го направят малко като ДнВ. омг
цитирай
45. анонимен - Само ДНВ кои са с мен
13.02.2012 23:26
анонимен написа:
abe vie ne ste dobre 6to samo da ima smurt i ne6tastiq , a kade spored teb ostav istinskata lubov, az sum tvurdo za zdrach a dnevnicite na bokluka

Овца си като Здрач а той на боклука
цитирай
46. анонимен - здрач е боклук ти пък кои си много си ...
17.02.2012 17:01
здрач е боклук ти пък кои си много си смотан мислиш че от здрач идват вампирските филми те идват от дракула аи Днв е супр як
цитирай
47. анонимен - ДнВ
26.06.2012 19:00
Ако сте гледали поне един епизод от ДнВ, щяхте да знаете, че там вампирите също изпитват чувства. Стефан е избрал да се бори и не е изключил чувствата си а Деймън, колкото и да е лош обича истински Елена. Персонажите им са изградени много по-добре от тези на Здрач.
цитирай
48. анонимен - и двата ..са напълно различни
29.07.2012 10:58
гледала съм всичките филми на здрач и съм чела книгите..на дневниците съм гледала и 3те сезона....и мога да кажа че и двата филма са страхотни ..но напълно различни ...на мен лично маалко повече ми харесва здрач защото е по романтичен..но по як СЕРИАЛ от дневниците няма ;)
цитирай
49. анонимен - ne mislq taka
18.08.2012 00:04
Ami da ti kaja zdrach e mnogo po dobar film ot TVD da i az haresvam TVD no chak da e po dobar ot Zdrach :D:D:D tova e smeshno amo ne beshe zdrach pochti niikoi nqmashe da znae za TVD :D purvo procheti knigite na TVD i na ZDRACH i sled tva govorii zashtoto kakto izglejda nishto ne znaesh chela sam vs knigi na zdrach i na TVD i spored mene Zdrach e mnogo po qk ot Tvd :D i kakvo kato blestqqt kakvo losho ima...boli jenstveno hahaha emi kato ne ti haresva zashto si go gledala???? Verno TVD sashto e velik film no ne e po-dobar ot Twilight :]]]
цитирай
50. vampir96 - Ne Sam chela knigite, no gledala i ...
08.11.2019 11:50
Ne Sam chela knigite, no gledala i dvata filmi v interes na istina hubavi sa i dvata po svoi si nachin, no smisala na sveta nali e v istinska lubov i podchi vinagi e parvata po moe mnenie a zdrach filma q presajdava tazi mechna lubov, pri dnevnicite q imashe samo v nachaloto i mi haresvashe mnogo ne beshe chestno kak se razvi po natatak za stefan sashto kato eduart, stefan braneshe elena ot vsichko i ot vseki, shte da mi haresa poveche ako stefan i elena ostaneha za vinagi zaedno a za deiman moje da ostavqt katrin vmesto da umirashe mojeshe da q dadat kak se razkaiva i vzima deiman i zaedno cheterimata da se borqt s vsichko vshichki obichame hubaviq krai, no tova moio mnenie, vseki chovek ima razlichen vkus kato cqlo i dvata se prekrasni po svoi si nachin
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elbel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 75813
Постинги: 23
Коментари: 62
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930