Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2018 20:20 - Не изхвърляйте Любовта!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8735 Коментари: 11 Гласове:
-4

Последна промяна: 22.01.2018 21:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вчера в града си намерих късметче. И друг път съм намирала. Хората нерядко си хвърлят късметчетата. А аз не мога да ги подминавам, вълнувам се като дете, с нетърпение отварям, да видя какво пише.
И вчера, в краката ми, чисто ново късметче. Вземам го, и какво виждам: 
   image
Щерката ми каза:
- Но, мамо, това е чуждо късметче!
- Добре, де! - рекох аз - Тогава ще го подаря на Приятел, с пожелание за много ЛЮБОВ!
Наздраве!
                       image
                              И едно мое старо стихче за Любовта...
                  image










Гласувай:
21



1. urpa4a - Както се вика...
22.01.2018 23:21
Както се вика: кой ли вярва в любовта в днешно време.
Една снимка от лична колекция, която ми напомни с този си пост:

https://www.youtube/watch?v=K51O1FrVHco&feature=share

За щастие, аз продължавам да вярвам в нея - ЛЮБОВТА, защото само тя осмисля всяка една емоция ;)

Аз се боря, борим се нали?
цитирай
2. urpa4a - Снимката...
22.01.2018 23:29
https://www.facebook/ImagiPassion/posts/798077840377269
цитирай
3. vesever - Иво, много готина мелодия, и сни...
22.01.2018 23:36
Иво, много готина мелодия, и снимка, две в едно, благодаря!
Не трябва да се изхвърлят сърца, аз веднъж на една пешеходна пътека си намерих плюшено сърчице и си го взех.
Ами да, без Любов останалото е празно, и аз така мисля.
Борим се, а най-доброто го извоюваме именно с борбата си...
цитирай
4. lexparsy - Ами честно не знам дали ще ти хареса ...
23.01.2018 08:37
Ами честно не знам дали ще ти хареса коментара ми Веси!
В резюме... :
Не трябва да се радваме на изхвърления късмет на хората, все едно е наш, а да страдаме че са го изгубили, и ако искаме може да го намерим и да им го върнем!!!
Точно пък на тебе ли го казвам... дето само се раздаваш и споделяш (kiss)

Все едно само на тебе споделям:-)))
Понеже обичам да разговарям и споделям мисли с различни хора... един професионален клошар ми вмени да се заглеждам като подминавам кофи за буклук :-)
Виж... в едно село или малък град е друго... Но в София може да видиш ама нема да повярваш какви уникални неща...
амиии аз се чудя за причината някой да ги изхвърли ... някои все едно нарочно са оставени видно покрай кофите... все едно те подканват да ги видиш... щото Човека ги подарява...
ами...аз веднага си представям човека...може много да е обичал този предмет, но да страда че му напомня за Любов и всъщност да иска да го подари на друг...
Но да предупредя... моля разбери... това може да е и нещо заредено с много омраза и лошо отношение...
Накратко...Прочети Мислите на това, което си намерила...
цитирай
5. vesever - Лекси, и аз мисля така, доброто т...
23.01.2018 09:58
Лекси, и аз мисля така, доброто трябва да се споделя!
В случая имах повод да изпратя благопожелания за Любов и така се получи, спонтанно, с късметчето, което намерих. А, човекът минал и заминал, на пътя го намерих, няма как да знам чие е.
Ами, аз смятам, че когато нещо е натоварено с негативна енергия, всичко зависи много повече от енергията на приемащия, ако той е с позитивна енергия и е уверен в това, което носи в себе си, негативното не може да му въздейства.
Сиреч, защитата, която имаме.
Инак, не знам защо хората изхвърлят, аз рядко съм изхвърляла, поначало съм сантиментална и пазя хубавите спомени както емоционално, така и ако има вещи, свързани с тях.
Виж ако нещо навява негативни спомени, според мен най-разумното е да се зарови в земята, не да се хвърля. Земята има сила, по-голяма от нашата, да неутрализира негативното...

цитирай
6. lexparsy - Хехе, ам ще ти разкажа пак като пр...
23.01.2018 14:14
Хехе, ам ще ти разкажа пак като пример, ама може и да е смешно :-)
Есента имах един период,'дето все лични документи намирах... ам не знам щобе "матрицата" :-))) все в ръцете ми ги бута...
Един ще разкажа... Едно кошче за боклук, ама нарочно обърнато на тротоара и посредата портфейл, ами май и други го виждаха ама аз го взех.. Вътре, пари разбира се нямаше,е ама имаше ама всички лични документи на една жена че и лични нещица, че и едно левче дето крадеца не видял...
Таа аз си изгубих деня да седна на една пейка и да звъна на телефони дет' намерих че да върна намереното (и 2 бири изпих даже:-))) и накрая дойде женицата с един Приятел дет ма гледаше опасно мнително и след "разследване" на съдържанието женицата вика в лицето ми "ами няма ми международната книжкааа". аз забрави кво трябваше да кажа :-( а приятеля и още тъпи въпроси я прибра да си ходят...а кат закъснях доста за моята среща моя приятел ме насмете "що се занимаваш с глупости беее тъпак, ще те арестуват някъде..."
и разбрах, ам' може би левчето в портфейла си е било мое, а не го взех :-))) а той Господ и е откраднал портфейла на тая ... тааа аз черпих Господ две бири :-)))
цитирай
7. dpenkov - Точно казано vesever -
23.01.2018 15:11
"Борим се, а най-доброто го извоюваме именно с борбата си..."
Защото както казва и поетът Иван Динков:
"Който гризе решетката,
той остава жив."
цитирай
8. vesever - Лекси, случват се и такива неща. . . и ...
23.01.2018 17:28
Лекси, случват се и такива неща...
и при нас преди време имаше кражба на портфейл, бяха взели парите, оставили документите, а портфейла пуснали в пощенската кутия...
А ние преди време с децата намерихме телефон на пътя, от модерните, чисто нов изглеждаше, взехме го и аз прерових тефтера, установих, че телефонът е на дете, понеже намерих номера на татко му, обадих се и човекът дойде да си го вземе, много настояваше да ни даде 20 лв. да се почерпим, благодарен беше, защото наистина телефонът бил нов, и струвал няколкостотин лв., а детето го изпуснало прибирайки се от училище...
Случки всякакви....
цитирай
9. vesever - Димитър, благодаря ти! Комен...
23.01.2018 17:33
Димитър, благодаря ти!
Коментарът ти ми напомни за една случка преди години, в Родопите.
В един ресторант имаше птиче в клетка, което усърдно се мъчеше да прегризе решетките и да излети...
Дъщеря ми предложи да го пуснем, докато не ни гледат.
Но клетката беше заключена.
На следващия ден това птиче не ми излизаше от ума и в един миг над планината видях орел - летеше високо, спокойно, величествено...
Това беше много силен и преломен момент в живота ми и аз тогава "излетях" с този орел, усещането не мога да опиша с думи...
Поздрави!
цитирай
10. troia - Веси,
23.01.2018 21:51
чудесно късметче си намерила. Може да е било на някой друг, но щом си го открила и ти, значи важи и за теб.:) Сетих се как по телевизията даваха едно момче, което намерило изхвърлен билет от Националната лотария, подал цифрите му, за да учавства в играта и го изтеглили. Невероятно, нали? Беше спечелил пари.
Това е да си късметлия.
Приятна вечер!
цитирай
11. vesever - Кати, наистина стават чудеса! У...
23.01.2018 22:14
Кати, наистина стават чудеса! Уникално, не бях чувала за този случай.
Дай Боже хубави неща да се случват на всички ни!
Прегръдка от мен, лека вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4042588
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол