Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2018 11:46 - Нежност...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5423 Коментари: 14 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Нежност….

 

Планетите, звездите, всичко
без тебе ми изглеждат страшно пусти
едно усещане за вечност,
когато теб те няма ме напуска.
И скитам като вятърна комета
във коридора тъмен на съдбата
със вярата от теб назаем взета
аз търся да запаля светлината.
Откривам я, когато те пресрещна
и всичко в миг потъва в страшно синьо
една огромна вятърна надежда
в безкрая се понася пак щастливо.
И ставам песен, огън и посока,
последната ти мисъл всяка вечер
една любов безбрежна и дълбока
ме съхранява силна с много нежност.

21.01.2018г.
Елица

image







Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Много нежно и обично, Ели! Да о...
22.01.2018 18:04
Много нежно и обично, Ели!
Да опазим Любовта до края!
цитирай
2. lexparsy - Да Ели. . . и затова сме още съхран...
22.01.2018 20:52
Да Ели... и затова сме още съхранени... да не я губим...
цитирай
3. cinderellathespy - 1. vesever
23.01.2018 15:31
vesever написа:
Много нежно и обично, Ели!
Да опазим Любовта до края!


Да я опазим, Веси!
До края и отвъд!:)
Прегръдки,

Ели
цитирай
4. cinderellathespy - 2. lexparsy
23.01.2018 15:32
lexparsy написа:
Да Ели... и затова сме още съхранени... да не я губим...


Само да сме здрави, Алекс, вярвам че нещата са добре, а в бъдеще ще се подредят по-възможно най-щастливият начин!
Поздрави,

Ели
цитирай
5. vesever - http://vesever.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/12/05/alles-ist-gut.1581345
23.01.2018 19:05
В една любима песен на Доро се пее:

Es sieht aus wie ein kurzer Weg,
Ich hoff dass er noch nicht zu Ende geht,
So lieb mich besser jeden Tag
und wenn es geht, auch noch danach...

Пътят ни е кратък, зная, за мен надежда е една,
Обичай ме все повече до края, обичай ме и след това...

За тази песен ми напомни коментарът ти и затова ти пиша този откъс.. а ето и цялата песен, поздрав!
цитирай
6. cinderellathespy - 5. vesever
24.01.2018 08:56
vesever написа:
http://vesever.blog/lichni-dnevnici/2017/12/05/alles-ist-gut.1581345
В една любима песен на Доро се пее:

Es sieht aus wie ein kurzer Weg,
Ich hoff dass er noch nicht zu Ende geht,
So lieb mich besser jeden Tag
und wenn es geht, auch noch danach...

Пътят ни е кратък, зная, за мен надежда е една,
Обичай ме все повече до края, обичай ме и след това...

За тази песен ми напомни коментарът ти и затова ти пиша този откъс.. а ето и цялата песен, поздрав!


Страхотна песничка, Веси!
Страшно ти благодаря! <3
Много ми отива на мислите...
Превода ти е чудесен. Поетичен! Аз не знам немски,
но песничката ми звучи нежно и с оптимизъм!
Този ти пост съм го пропуснала миналата година!...
Усмихнат ден днес, Весинка!
Мен ме чакат съденици!
Прегръдки,

Ели
цитирай
7. vesever - Благодаря ти, Еличка, радвам се, че ...
24.01.2018 11:52
Благодаря ти, Еличка, радвам се, че ти е харесало!
Успешни да са начинанията ти, аз малко ще помързелувам, сега ми се е паднало, че скоро и мен ще ме юрнат пак...
цитирай
8. cinderellathespy - 7. vesever
25.01.2018 12:25
vesever написа:
Благодаря ти, Еличка, радвам се, че ти е харесало!
Успешни да са начинанията ти, аз малко ще помързелувам, сега ми се е паднало, че скоро и мен ще ме юрнат пак...


Благородно завиждам за мързелуването, Веси!
При мен е доста хард ситуацията. :)))
Махам усърдно с крилата и се надявам да успея
да смаля камарките в кабинета ми.
Това боледуване ми излезе през носа! ;)
Прегръдки от мене,

Ели
цитирай
9. troia - Ели,
26.01.2018 13:42
това твое стихотворение ми стана любимо. Препрочитам си го няколко пъти. Особено в началото много ми харесва:

Планетите, звездите, всичко
без тебе ми изглеждат страшно пусти
едно усещане за вечност,
когато теб те няма ме напуска.

Страхотно е!:)
цитирай
10. tom12 - Том Шекспира
26.01.2018 13:56
Впечатлен съм!
цитирай
11. cinderellathespy - 9. troia
26.01.2018 14:35
troia написа:
Ели, това твое стихотворение ми стана любимо. Препрочитам си го няколко пъти. Особено в началото много ми харесва:

Планетите, звездите, всичко
без тебе ми изглеждат страшно пусти
едно усещане за вечност,
когато теб те няма ме напуска.

Страхотно е!:)


Страхотно, Кате!
Радвам се, че си открила нещо за себе си в думичките!
Наистина има стихове, които ни карат да чувстваме
по-дълбоко и по-съкровенно! Радвам се, че този мой стих
за тебе е така! Надявам се, че ще излязат още
много стихотворни интересности през настоящата година!
Има едно "Прегърни ме". Ще го постна на рождения ми ден
след една седмица. Много ми харесва как се получи.
Мисля, че и на теб ще ти хареса!
Прегръщам те топличко,

Ели
цитирай
12. cinderellathespy - 10. tom12 - Том Шекспира
26.01.2018 14:37
tom12 написа:
Впечатлен съм!


Благодаря сърдечно, Том Шекспира.
Радвам се, че се намерихме пак, приятелче!
Ще си говорим! А ти поствай!
Поздрави и слънчев следобед,

Ели
цитирай
13. tom12 - Впечатлен съм! Благодаря с...
27.01.2018 09:18
cinderellathespy написа:
tom12 написа:
Впечатлен съм!


Благодаря сърдечно, Том Шекспира.
Радвам се, че се намерихме пак, приятелче!
Ще си говорим! А ти поствай!
Поздрави и слънчев следобед,

Ели

Аз не вярвах ,че ще се намерим пак...Нооо Боговете се смеят на опасенията, плановете ни ,и техни са пътищата... :)))
цитирай
14. cinderellathespy - 13. tom12
29.01.2018 11:45
tom12 написа:
cinderellathespy написа:
tom12 написа:
Впечатлен съм!


Благодаря сърдечно, Том Шекспира.
Радвам се, че се намерихме пак, приятелче!
Ще си говорим! А ти поствай!
Поздрави и слънчев следобед,

Ели

Аз не вярвах ,че ще се намерим пак...Нооо Боговете се смеят на опасенията, плановете ни ,и техни са пътищата... :)))


Нищо не се губи в този свят, Том!
Всяко нещо си стои във времето и пространството и си чака своето случване!
Някой път ситуациите, хората се преповтарят, отношенията търпят развитие,
случват се по нов начин и дават възможност на душата да расте и да се развива!
Друг път всичко застива и остава просто Минало, което ни е дало своите поуки...
Само да сме здрави! Вярвам, че много вълшебства тепърва предстоят!:))
Поздрав сърдечен,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719623
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031