Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2016 20:14 - faktifakti,ТУЙ НЕ Е ПОЕЗИЯ,СТИГА С ТАЗ АМНЕЗИЯ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 3441 Коментари: 4 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Прочетох нейде стих,

изпаднах в уплах тих!

Нима това си заслужава

в блога популярност,слава?!

Кипри се със две „значки“

стихът на faktifakti,

пък и гласове събрала

без коментари останала?!

Докога бе, пУетеси,

безмисленото ще ви чеше?

Вълна и пясък е едно,

с вълната морска е друго.

Било и пясък, и талази,

вълна стъпало давала,нагази

с коляното ,с радост оплискано…

Какво творение измислено?!

Вълна влизала в морето

за прегръдка със гердана,

пяна станала пък, ето

че и залък скъп,където

преглътва се кожа на бялото….

Това стих било …цялото!

„Удавница,морска вода

на гърдите съхнеща…“

Всичко поза е, лъжа,

Зима идва. Божа

срама няма пУетесата,

тук на някой е м….сата!

Вълна дайте,позволено,

faktifakti  да преде с вретено,

вълните морски да остави,

за поезия да забрави!

 

споделено в стих и клип А.Х.Т. sekirata

 

Това не го разбирам,

защо е популярно?

Где побират се таквиз брътвежи?

Боже, кви хора невежи?!Няма точки, всеки ред с голяма буква почва,неграмотност,гавра с нашият език започва?!

Вълна и пясък 09:20 - Вълна и пясък

 

Автор: faktifakti Категория: Поезия  

Прочетен: 614 Коментари: 0 Гласове: 10

 

Последна промяна: 09:25

 

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

"Ти беше морето залюбила,

Толкова жадно и страстно..

В сляпа любов ти не виждаше

 - Аз бях вълната ти ласкава

 Аз бях пясъка, а ти беше вълната

 Която всеки мой замък размиваше

 Ти беше пясъка, аз бях талазите

 Които с любов те заливаха.

Ти бе му дала стъпалото само,

А то го облизваше жадно.

Щом го нагази с коляното,

Аз го оплисках със радост

После, когато до кръста потъна,

То без ръце те обвиваше.,

С тебе морето любовно се сливаше

Аз бях ревниво обливащ те
После, в морето ти цялата влезе.

То ти прегърна гърдите, гердана..

 Сякаш те топло морето завиваше

 

Аз бях - превърнал се в пяна

Щом потопи и косите и чело

То те погълна - най-скъпия залък

 Нежно преглътна на кожата бялото

 Аз бях тогава – Удавника

Ала когато се върна на пясъка,

В жажда по слънцето тръпнеща,

Аз бях капката морска вода,

На гърдите ти съхнеща."




Гласувай:
13



1. katara - ха ха хааа..
22.09.2016 21:10
Анитаа....
изкефи ма ,сестро ,Секира си !
Честит Празник !
да си все такава, мила..
цитирай
2. sekirata - Честито,ма ти вярваш ли в истинността на този ......празник?
22.09.2016 22:17
katara написа:
Анитаа....
изкефи ма ,сестро ,Секира си !
Честит Празник !
да си все такава, мила..


А колкото до брътвежите на някои тук ,това е под всякаква критика.Гледам и други профили качват подобно и то в поезия,но май това са едни и същи хора с мноооого профилчета! Така се опитват да налагат явно своето,тва което могат.Горките!

Лека вечер!
цитирай
3. milady - аз вярвам в Себе си ,Ани...и това не е клише.
22.09.2016 22:20
все пак това са исторически факти..
а,сайта е вече под кота нула...
ние поне не сме анонимни
Хубава вечер!
цитирай
4. sekirata - Хубава вечер и на теб!
22.09.2016 22:33
milady написа:
все пак това са исторически факти..
а,сайта е вече под кота нула...
ние поне не сме анонимни
Хубава вечер!


Има и други сайтове , дори по зле сайтове, и все от тези неплатените.
Макар че в платените кой ли влиза ,
освен тези дето си поръчват нощни играчки.

На мене не ми прави кеф да пускам в един и същи сайт от различни профили мои неща,то просто си личи . Тези "ТВОРЦИ" толкова ли не виждат ,не разбират или какво, величаят се?! Ми смешно е .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5240192
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28490
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031