Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2017 07:37 - Ако Духа без тялото остане
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 465 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 06.10.2017 18:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не Ща, пак там да съм с Душите Мъртви!
Не искам там да се завърна,
       тъй…, просто в земната утроба!
Непростен там от любими смъртни,
с Духа си тяло ще обърна,
       тъй както Гогол стори в гроба…

***

Без страх на Дионис ще се престоря,
да търсят телесата ми безвечно!
Богиня не…, Орфей ще чакам,
сърцето ми ще върне поетично.

Даже… храна за зверове да бъда,
от Слънце, с Огън изгорен, в тоз делник!
Знам в таз Земя ако тъй пак пребъда,
и Вятър и Вода ще са посредник!

Тогава пак за Теб ще се намеря,
и Феникс, с Огън в пепел ще ме сее!
С Вода пречистен и със Земна Вяра,
Духа търси ми, с Вятър  ще успееш!


П.П. Това го написах, че дане забравя...
А ако още сме Тук, забравете Мъртвите Души и споделете с Живите:
https://www.vbox7.com/play:b54660a4cf
Иначе поне..
https://www.vbox7.com/play:522b7b052e
:-)))






Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1373455
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7380