Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2019 23:00 - Спрежение въпросително
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1186 Коментари: 8 Гласове:
15

Последна промяна: 17.05.2019 13:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Аз ли тъй пред теб признах се !?
Ти
ли мен‘ за нас разказа !?

Той
ли пак в нас припозна се  !?

Ние
ли спим в общо Тяло !?

Ви
е ли сте, пак наш Съдник...!?

Те
дали  са, в наш‘то Цяло !?


image

------
   Написах така, покрай много разни причинни-поводи, но и за ако някой пита случайно за някое от защото... Защото се чудех по какво се различават Знаещите от Умните, а те от Интелигентните, понеже се замислих, докато ги различавам...
   Може би по Парадирането на цитирани Знания, даването на чужди Отговори, и задаването на свои си Въпроси, на чуждите такива...








Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emelika - А къде са
17.05.2019 00:29
тя и то?
цитирай
2. lexparsy - :-))) По бързо ги спрягаш спреженията от мисленето ми Емелика :-)))
17.05.2019 01:24
emelika написа:
А къде са
тя и то?

Ама ще те апострофирам с Аз, на Той пък му на Тя!!!
Тя?
Тя е разделена половинка на Аз.
А То ли?
Защото спрежението на То-то, си е или Джендърското безлично, но и неопороченото чистоплътно детско и откровено...
Бииичкам те... А какво... никой възрастен не знае!
Това е То!
:-)))

цитирай
3. toti55 - Поздрави!
17.05.2019 08:30
Спрежение въпросително по Лексовски в минало неслучено.

Успех!
цитирай
4. missana - Комбинациите са наистина много, Лекс.
17.05.2019 09:49
Но по всичко личи, че си налучкал най-поетичните.

Поздрав и хубав ден, Приятелю!
цитирай
5. lexparsy - Комбинативно въпросителната математика, е най ефективна Младен.
17.05.2019 10:32
missana написа:
Комбинациите са наистина много, Лекс.
Но по всичко личи, че си налучкал най-поетичните.
Поздрав и хубав ден, Приятелю!

Това понятие сега ми хрумна... и наистина е свързано и с поезията...
Но понеже си математик, ми се иска да го докажа!
Голям математически дебат ще стане. :-)))
Имай красив слънчево-дъждовен ден днес, с красивите си въпроси от вчера! :-)
цитирай
6. lexparsy - Миналото неслучено изчезна в спиралата на спомените Тоти!
17.05.2019 10:36
toti55 написа:
Спрежение въпросително по Лексовски в минало неслучено.
Успех!

Но ни е оставило и в нас следи на подобието си... малки спиралки, че да се подсетим какво сме пропуснали да си случим.
А Успеха ни от това зависи! :-)

цитирай
7. vesever - На мен ми харесаха и скачащите чо...
17.05.2019 21:47
На мен ми харесаха и скачащите човечета, много сладурски.
цитирай
8. lexparsy - Ами да, сладурски са Веси :-)
17.05.2019 22:13
vesever написа:
На мен ми харесаха и скачащите човечета, много сладурски.

Припознават се, разказват се и се спирализират във времето и пространството. Дано да се слеят в някоя точка от интеграла :-)
И на тебе пожелавам все тъй весело да ни радваш с красивата спирала на преживяванията си!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1368987
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7380