Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2014 17:39 - Кой в действителност разсипва парично-финансовата система!
Автор: budha2 Категория: Политика   
Прочетен: 930 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПОРЕДНАТА ИДИОТЩИНА С КУРСОВЕ И БЮРА
След сигнали за нереални обменни курсове (аз като "паникьор" оповестих публично нарушенията, поместих и факсимиле на стената ми) Националната агенция за приходите ще проверява валутните бюра.
Според правилата обменните бюра могат да търгуват валутата по курс, различаващ се с не повече от 5% от фиксинга на Българската народна банка за деня.
Проверките ще са масови, ще включват всички населени места, включително и Черноморието и ще се извършват не само във валутните бюра, но и във финансовите къщи.
Поредната идиотщина на управляващите! НАП няма право на такива проверки, няма право на санкции за именно тези нарушения!
Проверките и санкциите са задължение не на НАП, а на надзора в БНБ и Комисията за финансов надзор. Т.е. става дума само за измиване на ръцете пред обществеността.
И тази идиотия показва за пореден път кой в действителност разсипва парично-финансовата система! И какво ни очаква, щом отговорните институции, дето уж са призвани да крепят стабилността, си трайкат и се ослушват.
Като си измиват ръцете с онези, които нямат правомощията за този тип нарушения и следователно нищо не могат да направят. Но БНБ днес поиска 5 години в закона затвор за мен, който съм се загрижил как хората да си спасят парите. А не желае да си мръдне и пръста си, за да направи онова срещу нарушенията, което я задължава законът: отнемане на лиценз - разрешението за дейност!
(бел.: нищо ново под слънцето, не се е поучила и научила БСП - при предишната катастрофа през 1996 г. вицепремиерът Конакчиев на Виденов също ми обеща затвор, обещаваха ми и далеч по-страшни неща на мен и близките ми).
Съобщението на НАП                                                                      imagewww.facebook.com/grigor.lilov




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: budha2
Категория: Други
Прочетен: 8726964
Постинги: 4190
Коментари: 1130
Гласове: 1577
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930