Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2019 16:42 - Русофобията и измамното чувство за елитарност и свободомислие
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4380 Коментари: 34 Гласове:
6

Последна промяна: 11.01.2019 17:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 От Осана до Разпни го растоянието е една "Голгота" . Ако имаш куража да носиш кръста

си пътят е тежък  и труден, ако оставиш друг да носи кръста е освежаваща  фитнес

разходка. Разбира се фитнесът е полезен и здравословен и повечето от нас ще го избе-

рат пред това да мъкнат "дървенията по баира", па ако ще този баир да бъде свят

някога след нас. К, во ни дреме това, че щял да бъде? Ние сме тук и искаме "светостта" 

да е сега. Да я пием, ядем, е-ем...да ни вози и да е в бяло:) Не ни интересува етносът на 

тази "святост"-важното е да "блажим" 365 дни в годината. Тогава сме фили на тази "

святост", но обеднее ли "госпожата", търсим друга "святост" и нея почитаме, на нея се 

кръстим....На предишната /святост/ показваме кукиш, подиграваме и се, заканваме и се...

И го правим защото предишната святост е глупава, наивна и тъпа. Ще взема да те 

освободи, да ти създаде банка, армия, държавни институции, апарат, а ти вместо да си

малко от малко признателен при първия удобен случай и показваш юмрук или вадиш

език за плезене, защото сме си избрали друга "святост"-по богата и по силна на първа

сгледа. После ни боли, плачем, вайкаме се и протегаме ръчици пак към първата "святост" 

Тя нали е наивна и тъпа , както си знаем и отново ни дава"рамо". Измъква ни от света на

ралото и газеника и ни прави ядрена и космическа държава. Помага ни да създадем 

промишленост, изкупува ни по голямата част от продукцията за износ. Въоръжава ни с

най-съвременно оръжие почти за своя сметка. Хайде да си припомним какво ни донесе

тази святост. Най напред ни "нарисува" отново на картата извоювайки в рат суверенитета

ни. След това ни помага да създадем държава-банка, армия, държавни институции и

апарат. Помага ни да създадем промишленост, да усвоим  ядрената енергетика, да 

се запишем на картата и сред космическите държави.

Днес ние отново имаме друга "святост". Тази , която на вчерашния ден през19 44та

година

жестоко бомбардира София и чиито бомбардировки сринаха столицата , и избиха около
 

4000мирни столичани, а над 10000инвалидизираха. На останалите живи започнаха да 

говорят за правата на човека...Абе кой помни тези без време погребани и осакатени.

А ако припомняш понякога горенаписаното си рубладжия и гаден русофил и трябва 

жив да бъдеш заравян-обяви се дори и кандидат за "живозаровител"-един гащник от

Делиормана. Друг пък потомък на "донски казаци"/понеже е от Панагюрище/ 

запрати помнещите какво е направила Русия за българите  на опашката на

живота-един път заради Русия, втори път защото нямаме бяли дивани с обем на 

половин стая-стаите ли ни големи, диваните ли ни малки.... Най смешното е , че

подобен сленг агресивните дами и господа смятат едва ли не за смелост,

свободомислие или мачизъм както се преставя панагюрския казак. 

И как се отразяват подобни алабалистики на руснаците?

Ами въпреки санкциите икономиката им расте, намирайки вътрешни решения на

санкциите . След ценовите лъкатушения през 2015,16 година днес имаме 

ниска инфлация и умело лавиране на рублата срещу долар и евро. Опитът за

задушаване на енергетиката със силен долар пропадна. Имайки опита първо на

иената, след това на юана, руските банкери пуснаха рублата да пада свободно, като

при това започнаха да се и освобождават ог доларовите актива. Стигна се до

парадокса янките от Севера да купуват руски газ-по на далавера им е. При това Русия

има съвсем ниска задлъжнялост -резервът и е по голям от задълженията.. Както си

"загиват" руснаците направиха строежи и инфраструктура, с които би се гордяла всяка 

държава. Организираха две впечатляващи състезания-Зимна олимпиада и СП по

футбол. Построеното те кара да онемяваш. Кримският мост също. Лично аз най съм

впечатлен от това което направиха сцентъра на столицата си-признавам , слабост ми е 

Петербург, но "истината ми е по скъпа"-Москва дръпна на Питер.

И човек си прави без да иска аналогии, въпреки че възможностите и сравненията са

много различни.  Да вземем например ул Тверская,която е около 20 км и около 3 или 4

ленти в двете посоки. Подмяната на покритието трая около 10 дни и всичко се случи на

5/там е петобална система/ Нужно ли да припомня какво се случи на Витошка,

Дондуков, Граф Игнатиев? Когато преди 4 години видях че са подпочнали да разтурят "


Блатная " площадь и района около него смятах , че това е "стройка" за поне двадесет

години. Това бяха промишлени сгради оставени на самотек,  стари домове, по нови от 

типа хрушчовки/примерно блокочетата около централна гара и Толстой-олющени,

неподържани, с паднала мазилка. Днес виждаме район от 21ви век. Луксозни жилищни

кооперации, административни сгради, спортна инфраструктура, както и такава за

култура.  Лично според мен сбъркаха  столичани в едно. Разшириха прекалено много

тротоарите, копирайки западните столици и несъобразявайки се с московския климат. 

Поне 6 месеца  не се кара колело в Москва, а от там и колелото не е преоритетно в

тази част на света. Не съм виждал , но ми казаха , че  карат с "писалки" по

велосипедните алеи на "Батная". Като обем  районът побираше около 30000души. 

Не знам днес колко са, но се боя, че една не малка част не е останала в Квартала-

"капитализъм сър"

Освен всичко това според експертите на Световната банка Русия влезе в 

отново в десетката, като прогнозата е до 2024-5 година да е в 5тицата.

Тоест и световните банкови експерти  са на мнение , че срокът който си постави 

руския президент в предизборната си кампания за Русия в 5ицата е напълно

осъществим. И то е така защото след първите 4 държави/ САЩ, Китай, Германия,

Япония/ между следващите до 10 разликите не са големи. Експертите не отричат

и покупателната способност да последва брутния продукт.

Не казвам, че при богатствата които притежава Русия подреждането и трябва да я

задоволява. Напротив, това е отстъпление , при това голямо. От друга страна

руснаците бяха пред катастрофа през 90те-на практика загубили суверенитет,

огромни задължения,в непрекъснати очаквания на парични траншове, или ешалони и 


кораби с провизии , смачкан и унизен народ. Състояние , което Руснаците не помнят от 

времето на монголите. Именно спомените от 90те правят илюзорни  всякакви надежди 

на зложелателите да се повторят годините през и след перестройката. Русия си има 

силен и умен лидер, а както виждаме  и поне двама достойни негови заместници.

Не виждам, как нови Горбачов или Елцин ще изплуват начело. Мисля си, че не е далеч

времето когато ще бъде сменен доминатора в слета. Русия ще помогне за това, но

дано си е направила добре сметките с избора.











Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vaquero - vencivaleri1951,
11.01.2019 17:41
Русофобията сред нашите психодесни е диагноза.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Фобията сама по себе си е
11.01.2019 18:15
vaquero написа:
Русофобията сред нашите психодесни е диагноза.


страдание и диагноза. Към нея трюбва да се отнасяме с разбиране и емпатия.

Фобията към който и да е етнос, народ , държава , сетоглед е фашизъм .

П П Аз не съм прочел в никой блога , освен тези няколко "посерковци" да се радват и да "еректират"при някоя трагедия случила се на руснаците.
цитирай
3. radostinalassa - 80% от българите са русофили
11.01.2019 21:58
В блога съотношението е по - друго и то е изкуствено сътворено. Не отговаря на действителността. Лайфчо напр. по цял ден се хвали с парите си, но това нас не ни грее. Освет това шрифта му е безобразен при четене от телефон.
цитирай
4. get - До vaquero - vencivaleri1951 - Русофобията е резултантна(производна) от Русофилията величина!
11.01.2019 23:25
vencivaleri1951 написа:
vaquero написа:
Русофобията сред нашите психодесни е диагноза.


страдание и диагноза. Към нея трюбва да се отнасяме с разбиране и емпатия.

Фобията към който и да е етнос, народ , държава , сетоглед е фашизъм .

П П Аз не съм прочел в никой блога , освен тези няколко "посерковци" да се радват и да "еректират"при някоя трагедия случила се на руснаците.


С изчезване на русофилите от самосебе си ще се затрият и русофобите!
За патриотите-родолюбци и двете форми "фили-фоби" са абстракции вкарвани изкуствено - за преднамерено опростачване и конфронтиране на национално незрели субекти!

Специално към Венци сърбо-удбашки?!
Да правиш внушения за някаква вина на нас българите - към чужда държава е признак или на личен мазохизъм или за съзнателно водена анти-народна пропаганда, тоест, сте проводник на враждебна спрямо мен българина и България отношение!
цитирай
5. radostinalassa - Българите са русофили, показва проучването
12.01.2019 00:22
В 80%. Има и 20 % , които не са такива. Но те са малцинство. Кой знае каква е причината за това. Сигурно не са етнически българи. Най - вероятно. Или са падали отнякъде.
Не може 80% да са незрели. По скоро е обратното. - другите са презрели вече.
цитирай
6. freeoldmen - Знам ли, манипулацията на данните какво става в Русия
12.01.2019 01:55
е потресаваща.
Но май кристализира една пагубна, според мен, тенденция.
Путин, вече в последния си мандат, в поредното живо предаване отговори на конкретен зрителски въпрос, който беше: Ще има ли пак социализъм в Русия?
Отговорът беше, витиевато, но твърдо НЕ.
Та мисля си, след толкова надежди и години, като върховен командващ в Русия, въпреки безспорните успехи, които постигна, все пак накрая се оказа, че не му стиска да бъде оня човек, който да обърне нещата, и Русия да стане отново решителен фактор в съвременния свят. Свят, който има нужда от нова надежда.
За мен това беше финалът на очакванията.
Какво ме интересува, че Русия евентуално ще бъде силна, когато играе същата игра, като Запада?
Дали България ще бъде зависима от днешните наши недъгави олигарси или от руските такива ми е през оная работа. Еднакви са.
Путин имаше времето, имаше шанса, но явно се е сговорил със силните да е временно плашило.
цитирай
7. krumbelosvet - Курица не птица
12.01.2019 06:54
Май това е неосъзнатата движеща идея на автора.
Умните руси, за разлика от куро-поговорката, ЗНАЯТ, че Болгария не курица и ЕСТ заграница. И както Русия не винаги е успявала да защити интереса си, ние още повече сме били зависими от враговете си.
Русия предаде СЕБЕ СИ, И НАС ПРЕДАДЕ НА ВРАГОВЕТЕ при Горби и Елцин. Това Путин го знае, и го показва за тоя, който има очи.
цитирай
8. radostinalassa - Ако се беше задържал още малко Горбачов, Русия нямаше да я има
12.01.2019 12:46
Путин възвръща суверенитета на Русия, като намалява евреите в обкръжението си,т.е. в парламента. Ние нямаме общи интереси с янките, а те са коренно противоположни.
цитирай
9. vencivaleri1951 - Бях изненадан от коментара ти без цитати
12.01.2019 13:38
Сега съм на мнение-продължавай с цитатите,по ти се отдават.
Освен сръбска баба имам прадядо поборник-оземлен като такъв и получаващ Поборническа пенсия, синът му /дядо е с кръст от ПСВ,а неговия син /баща ми/
с медал за храброст , а и друг орден през ВСВ. И тези отличия съм ги показвал
На съблогари при сбирка,а не на кухненски плот. Пиша ти ги тези неща защото не коментарите показват кой е с по български корен,а отличията в рат например.
Не ти вменявам вина, а смятам, че ти липсва почтеност. За разлика от теб на мен никога отношението ми към СССР, априлската линия никога не е формирало работната заплата. Ти можеш ли да кажеш същото??? Точно за това мисля ,че не са почтени някогашните преподаватели от марксистките катедри и журналисти от политическите редакции да ми говорят обратното днес. Същото се отнася и за най-верните синове на партията учили в Пазарджик и Симеоново. Не казвам, че човек няма право да се промени, но не е нужно да се бие в гърдите и с кресчендо да манифестира тази промяна!


quote=get]
vencivaleri1951 написа:
vaquero написа:
Русофобията сред нашите психодесни е диагноза.


страдание и диагноза. Към нея трюбва да се отнасяме с разбиране и емпатия.

Фобията към който и да е етнос, народ , държава , сетоглед е фашизъм .

П П Аз не съм прочел в никой блога , освен тези няколко "посерковци" да се радват и да "еректират"при някоя трагедия случила се на руснаците.


С изчезване на русофилите от самосебе си ще се затрият и русофобите!
За патриотите-родолюбци и двете форми "фили-фоби" са абстракции вкарвани изкуствено - за преднамерено опростачване и конфронтиране на национално незрели субекти!

Специално към Венци сърбо-удбашки?!
Да правиш внушения за някаква вина на нас българите - към чужда държава е признак или на личен мазохизъм или за съзнателно водена анти-народна пропаганда, тоест, сте проводник на враждебна спрямо мен българина и България отношение![/quote]
цитирай
10. vmir - Дяда Вова, мы с тобой!
12.01.2019 18:08
Единствената грешка на Путин е, че не запази властта на Садам, Кадафито и някои други демократи като Асад. Ако не беше пропуснал, сега цялото прогресивно човечество щеше да го иска свой за президент, а Тръмп щеше да му поднася кафето. Затова сега руснаците ще му бият шута и няма да им пука за петото място на икономиката им в света, щом Путин вече им каза, че са на първо място по ракети. За какво им е икономика, след като са си поили конете в Сена? Тогава заради едни коне англичаните са им платили разходката до Париж, а сега като си имат ракети, едва ли някой ще пропусне да ги командирова където си поиска, а те огромната част от руснаците нямат друг шанс да видят свят през живота си.
цитирай
11. radostinalassa - Русия се намира легитимно в сирия, за разлика от США
12.01.2019 19:14
Не знам Кадафи и Садам да са искали помощта й. И ти не знаеш, че Горбачов ги продаде на янките. Сигурно си фантазираш, че те доброволно слугуват на Запада. Няма такава песен. Онези са свикнали да живеят от чужд труд. Така е по - лесно. ако те обградя с бази и ти ще измислиш нови ракети от зор. Надявам се.
цитирай
12. apostapostoloff - Аман от тая Русия бе, аман!
12.01.2019 19:25
Вие друга работа нямате ли си? И докога ще драскотите все тия щуротии за ланския сняг?!

Кой го е еня за тая изостанала, западнала страна? Хората ядат, пият и се веселят, те с Русия се занимават, идиотите! Десетилетия наред! Да ви таковам онаковата! Ама изотзад!
цитирай
13. codetroina - ее, най накрая ,да чуя една Разумна приказка!, фрийчо,дойде ли на..моЙта...сл 5г..балтавене..
12.01.2019 20:03
6. freeoldmen - Знам ли,
За мен това беше финалът на очакванията.
Какво ме интересува, че Русия евентуално ще бъде силна, когато играе същата игра, като Запада?
цитирай
14. get - До 9. vencivaleri1951 - Бях изненадан от коментара ти без цитати
12.01.2019 20:04
vencivaleri1951 написа:

Сега съм на мнение-продължавай с цитатите,по ти се отдават.
Освен сръбска баба имам прадядо поборник-оземлен като такъв и получаващ Поборническа пенсия, синът му /дядо е с кръст от ПСВ,а неговия син /баща ми/

- Венци, не ми цитирай БИОГРАФИИ НА ПРЕДЦИТЕ СИ - а ми кажи, КАК ТАКА ТИ - синА на генералА от БНА, советский возпитаник - ей така изведнъж ЗАПОЧНА РАБОТА, като ЕКСКУРЗОВОД и ПРЕВОДАЧ В БЕОГРАД, определено не като служител "Балкантурист"? - Това Първом!
Второ: Я ми кажи ПРАВИ СЪРБИ ЛИ ЖИВЕЯТ по Българска Морава, Тимошко и Вардардско?

Трето: На въпроса ти задявка?
vencivaleri1951 написа:

За разлика от теб на мен никога отношението ми към СССР ... никога не е формирало работната заплата.

I- во, кой нормален българин при това и офицер - можеше да НЕ ГО ОБИЖДА ПРИСЪСТВИЕТО НА РУСКИЯ("съветник/чети надзорник) - във всяко по-голямо окръжно у-ние на МВР в България ... само това ти казва! Като няма да ти разказвам ... как съм ходил "да чистя" след ОРГИИТЕ НА ТЕЗИ ... пияни свине - не офицери!
Аз пропагандната чорба за "братската дружба" съм "я сърбал" лично - не като теб "по наслышке" - поняль !!?

II-ро
- Мога да изкарам СТАТИСТИЧЕСКИ ДАННИ И МАКРОИКОНОМИЧЕСКИ АНАЛИЗ - от СРЕДИ които съвсем не са близки на Путин?
В които розовите сънища - за ВЪЗХОД И ПРОСПЕРИТЕТ НА РАССИЯ - под мъдрото ръководство на Путята - са доста по-мрачни и бъдещето на РАССИЯ - твърде нелицеприятно?!

По оценките на(?):
- Организации экономического сотрудничества и развития (ОЭСР);
- Наталья Акиндинова, директор Центра развития Высшей школы экономики
- Аналитики Альфа-банка ... според тези три източника - Четем?
"потенциальный рост российской экономики ЗАВЫШЕН В ДВА РАЗА." ?!

На какво стъпват икономистите-аналитици в изводите си?
а) За последние десять лет российская экономика выросла лишь на 7%, что значительно медленнее экономик других развивающихся стран, отмечается в исследовании.
б) Основную поддержку потенциальному росту в России по-прежнему оказывает фактор капитала, однако в сравнении с другими развивающимися странами в России он сильно отстает.
в) На интеллектуальную собственность в России идет всего 3% инвестиций — это один из самых низких показателей в мире.
г) Из-за демографических проблем сокращается и будет сокращатся, производительность труда.
д) .... по нататък, сам си търси и чете АМА ИЗТОЧНИЦИ КОИТО НЕ СА ПРИБЛИЖЕНИ ДО УПРАВЛЕНЦИТЕ В КРЕМЪЛ - и поради това предполагащо се - по-обективни в прогнозите си ... ?

- За останалото след точка: "Д" - ако нещо не ти е ясно питай за разяснения "детето-чудо" в блог бг. заарката Радостиня-помакиня :))) ?
цитирай
15. radostinalassa - Джендьо е баннат и да мълчи.
12.01.2019 20:26
Той е от наглите. Те подлежат на затвор и разстрел.
Чудя се кое е по - добре - патица или помакиня. Говори за дълбоко разстройство или нападение от паразити.
цитирай
16. get - Той е от наглите. Те подлежат на з...
12.01.2019 21:07
radostinalassa написа:
Той е от наглите. Те подлежат на затвор и разстрел.
Чудя се кое е по - добре - патица или помакиня. Говори за дълбоко разстройство или нападение от паразити.


Ти си "специалист(а)" по последното "разстройство" и/или "паразити" - тъй като страдаш и от едното, и от другото :)))
цитирай
17. radostinalassa - Не говоря с тебе, ти си аут
12.01.2019 21:35
Ти си арап и не разбираш езика ми. Паразити има всеки, но аз лесно ги убивам, защото съм спец по убийствата. Чрез натурална химиотерапия. Ако си паразит, мога да убия и тебе. Само поискай.
цитирай
18. vencivaleri1951 - Сега съм на мнение-продължавай с ...
13.01.2019 01:42
Ха,значи съм бил прав, че много злоба си събрал...
Доста офицери съм познавал, зли са били за това онова, но не знам някой да се е оплаквал от чистене и
прислужвне.
Предците са важни-наследяваш не само имоти, но и характер и светоглед.
За Балкантурист. Не съм работил там по собствено желание. Това бяха бригадите ми. Една от любимите дестинации на руснаците бе в България през Югославия. Поназнайвах руски и сръбски и ме взимаха.
Понеже споменаваш генерала,то ще отбележа, че френският ми по това време бе по добре от сръбския, но именно заради баща ми не ме допускаха до френскоговорящи групи. Бъдещите ти колеги не ме допускаха. Впрочем защо смяташ ,че ме уязвяваш
като периодично ми напомняше, че имам и сръбски
корен? Ти най вероятно си избирал за премиер човек на когото майка му е сръбкиня-впрочем и циганка още

get написа:
vencivaleri1951 написа:

Сега съм на мнение-продължавай с цитатите,по ти се отдават.
Освен сръбска баба имам прадядо поборник-оземлен като такъв и получаващ Поборническа пенсия, синът му /дядо е с кръст от ПСВ,а неговия син /баща ми/

- Венци, не ми цитирай БИОГРАФИИ НА ПРЕДЦИТЕ СИ - а ми кажи, КАК ТАКА ТИ - синА на генералА от БНА, советский возпитаник - ей така изведнъж ЗАПОЧНА РАБОТА, като ЕКСКУРЗОВОД и ПРЕВОДАЧ В БЕОГРАД, определено не като служител "Балкантурист"? - Това Първом!
Второ: Я ми кажи ПРАВИ СЪРБИ ЛИ ЖИВЕЯТ по Българска Морава, Тимошко и Вардардско?

Трето: На въпроса ти задявка?
vencivaleri1951 написа:

За разлика от теб на мен никога отношението ми към СССР ... никога не е формирало работната заплата.

I- во, кой нормален българин при това и офицер - можеше да НЕ ГО ОБИЖДА ПРИСЪСТВИЕТО НА РУСКИЯ("съветник/чети надзорник) - във всяко по-голямо окръжно у-ние на МВР в България ... само това ти казва! Като няма да ти разказвам ... как съм ходил "да чистя" след ОРГИИТЕ НА ТЕЗИ ... пияни свине - не офицери!
Аз пропагандната чорба за "братската дружба" съм "я сърбал" лично - не като теб "по наслышке" - поняль !!?

II-ро
- Мога да изкарам СТАТИСТИЧЕСКИ ДАННИ И МАКРОИКОНОМИЧЕСКИ АНАЛИЗ - от СРЕДИ които съвсем не са близки на Путин?
В които розовите сънища - за ВЪЗХОД И ПРОСПЕРИТЕТ НА РАССИЯ - под мъдрото ръководство на Путята - са доста по-мрачни и бъдещето на РАССИЯ - твърде нелицеприятно?!

По оценките на(?):
- Организации экономического сотрудничества и развития (ОЭСР);
- Наталья Акиндинова, директор Центра развития Высшей школы экономики
- Аналитики Альфа-банка ... според тези три източника - Четем?
"потенциальный рост российской экономики ЗАВЫШЕН В ДВА РАЗА." ?!

На какво стъпват икономистите-аналитици в изводите си?
а) За последние десять лет российская экономика выросла лишь на 7%, что значительно медленнее экономик других развивающихся стран, отмечается в исследовании.
б) Основную поддержку потенциальному росту в России по-прежнему оказывает фактор капитала, однако в сравнении с другими развивающимися странами в России он сильно отстает.
в) На интеллектуальную собственность в России идет всего 3% инвестиций — это один из самых низких показателей в мире.
г) Из-за демографических проблем сокращается и будет сокращатся, производительность труда.
д) .... по нататък, сам си търси и чете АМА ИЗТОЧНИЦИ КОИТО НЕ СА ПРИБЛИЖЕНИ ДО УПРАВЛЕНЦИТЕ В КРЕМЪЛ - и поради това предполагащо се - по-обективни в прогнозите си ... ?

- За останалото след точка: "Д" - ако нещо не ти е ясно питай за разяснения "детето-чудо" в блог бг. заарката Радостиня-помакиня :))) ?

цитирай
19. vmir - 15. radostinalassa,
13.01.2019 03:22
radostinalassa написа:
Той е от наглите. Те подлежат на затвор и разстрел.


Това е представата за патриотизъм на дете с военна униформа. Зрял човек мисли, когато офицер му показва документирани факти.
цитирай
20. planinitenabulgaria - Другарю Венци, спретнахте нов Биг брадър!
13.01.2019 03:28
Текстът Ви не прави смисъл, защото допускате основна грешка - вменявате на путинофилите, че са русофоби. Този, който се явява подкрепник или поддержник на Путин е против руснаците, защото те чрез политиката на Путин они отходят от мире. Светът се променя и развива, те от 40 години не са сменили ни един детайл по колите Нива. Всичките им работи са такива. С изключение на хиперракитите, област во кято те всяка седмица пускат нова многомахова ракета. Вече стигнаха до 50 маха и продължават напред.
Има обаче нащо друго - изявите Ви в блога предизвикват узряване на яйцекретки на една блогърка, специализирана да пище като ракетчичка и самолетчичка, вазбира се само за самолетите от ВКС на Голямата страна. Специалстите считат, че въздействието Ви върху тази дама е толкова голямо, че узряването протича експлозино и в двата й яйчника, което предизвиква повишаване на естрогена, готовност на жлезичките й да отделят прогистерон и други изменения, доловими от специалистите, специализирани в Цнтъра за прочит на такива текстове на коментарии. До Коментар, прошнурованпри нас под №18, тя се еизкоментирала 4 пъти под псостинга Ви и пъти го е накоментирала.
На специалистите всичко е ясно, но аз имам критика към Вас:
Ако сте причинили на някоя дама разкритие, не бива да пренебрегвате задълженията си след тази намеса във физиологията й, защото то ще прерастне в контрация и ще се получи кофти.
В случай, че сте достатъчно неоправен в тази сфера и не знаете как да постъпите, ще Ви изпратя центрови линк с рекомендация что Вы должен делать при такива случаи.
Няма да гласувам за постинга Ви, защото преценявам, че написаното не прави смисъл. Ще ме убеждавате, че между две неуспоредни линии се прекарва равнина не пройдеть!
Послепис:
За такъв блогов Биг брадър не мога да не гласувами за постинга и за автора. Дано постъпите правилно, няма да уточнявам как...
Биг брадър сключва договор с Канал 3, ще Ви включа в екипа заедно с точно определена дама.
цитирай
21. radostinalassa - vmir - 15. radostinalassa,
13.01.2019 08:46
Това е шега, г - не. Отдавна не чета арапа, защото в чаршафите вмъква много обиди, които се явяват стрес и букет от свободни радикали. Обидите не подхождат на зрял човек, и не на дете, а на изхабен преял мозък. В този смисъл не съм мазохистка. Информацияя без вулгаризми има доста в нета. Ще преценя сама коя е вярната.
цитирай
22. radostinalassa - Светът се променя и развива, те от 40 години не са сменили ни един детайл по колите Нива
13.01.2019 09:11
Лично показах новият джип, и получих всемирно одобрение. Някои пак са били в гората, където и им е мястото.За жлезите си четете сами, това е ъпсурд.Хващайте горите Тилелейски и там ще намерите всичко, за което мечтаете, но е вече късно.
цитирай
23. vencivaleri1951 - Вмире, аз също съм офицер-при това от армията
13.01.2019 10:12
, а не от репресивния апарат. Също говоря с факти , при това от бюлетина на Световната банка. А фактологията на "офицера под прикритие" гет не е нова-поне от 10 години Русия пропада, разпарчатосва се и хамъри с Гет и Бабченко патрулират около Кремъл. Путин е на бесилото или разкъсан с колесници , а народите руски ликуват. Експертите на световната банка обаче се осмеляват да не се съгласят с милиционеро-офицерската прогноза на уважаемия гет. Те казват че икономиката на Русия , макар и с малко расте. Че реалната инфлация е малка и не е проблем , че доходите са с прогноза нарастване, икономиката също. Санкциите макар и проблемни успешно се преодоляват с вътрешни политики.
Впрочем ти би тябвало да знаеш и заго изследване на специалисти от Харвард. Русия е поставена на 6 място в класиране за "най-умна нация"/макар само за една нация в Русия е неправилно да се говори, впрочем същото важи и за САЩ които са класирани 5ти/ след Япония , Германия, Китай , Холандия, САЩ. Класирането е на база нобелови лауреати, постижения в културата и науката, качество на образованието, среден коефициент на интелигентност на хората, езикова и АЙ ТИ култура. И да те питам Вмире къде са днес известни гробокопачи на руската държава, като Камерън, Оланд, Хилъри, къде отива Мей. Въобще , къде отива Европа на фона случващото се в нея. Путин е диктатор , защото руския съд осъдил две пикли разголили се в църква и гаврили се канона на руската църква-там дори главата е покрита...Прибирали от време на време за по няколко дена Каспаров и Навални ...
В европа се използва възпиращо оръжие-водни оръдия, газ, стоп патрони. Имаме и убити във Франция. Организаторите на нерегламентирани протести ги почват от 6 месеца нагоре и там митингът трябва да бъде заявен около месец преди. Тоест доста време за да се тушира даден проблем, а и протестът може да не бъде разрешен. В Русия заявката има уведомителен характер и е до седмица преди събитието. Организаторите могат да получат до 15 дни арест при нарушение на правилата. Властта може само да не уважи мястото на протеста, но не и да забрани самия протест. Лично аз не помня протест в Русия който да е спиран с оръжие.
Диктатурата обаче е там, а не там където полицията дори убива

vmir написа:
radostinalassa написа:
Той е от наглите. Те подлежат на затвор и разстрел.


Това е представата за патриотизъм на дете с военна униформа. Зрял човек мисли, когато офицер му показва документирани факти.

цитирай
24. radostinalassa - Аз например се замислям за екстрите на технократичния живот
13.01.2019 11:26
Разработила съм си план за защита от облъчването на компа, наливам се с напитки срещу радиацията, мръсния въздух - това е също изобретение на США. Да ни пускат аерозоли с метални частици и гъбични спори. Най - напред са го експериментирали върху янките. За тях те са опитни зайчета. Хранят ги с ГМО храни, опитват се да завладеят и Европа с тия храни. А семената са стерилни. Аз съм на принципа назад към природата, за да има здраво поколение, а не зомбирани янкчета.
цитирай
25. get - До 18. 19. vencivaleri1951 - Вмире, аз също съм офицер-при това от армията, а не от репресивния апарат.
13.01.2019 12:18
От КОЯ АРМИЯ СИ ОФИЦЕР Венциславе - от Червената работническо-селска съветска армия - си офицер, НЕ ОТ БЪЛГАРСКАТА - май!?

Значи можеш да ми цитираш ДАННИТЕ ЗА "ВЪЗХОД", тези от РУСКОЕЗИЧНИЯ САЙТ на "Световната банка" ... защото са "розови" и МОЖЕШ С ТОВА СЕ "АРГУМЕНТИРАШ" - Колко успешен президент е другаря Путин, ли?

Ама примерно - не ти отърва да четеш и коментираш, че след СМЯНАТА ръководителя на РОС-СТАТА ... икономическите показатели, за "развитието" на Русия - бяха ЗАВИШЕНИ с три до четири пункта от ПРОПУТИНЕЦА сменил стария ...?
Значи, Световната банка - само тя казва истината ... която е почти диаметрално различна, от цитираните при мен данни от НЕ ПО-МАЛКО АВТОРИТЕТНАТА "Организация за икономическо сътрудничество и развитие" ... от РУСКАТА - но забележи ЧАСТНА ТЪРГОВСКА(тоест не гравитираща и влияеща се сляпо на пропутинския олигархат !) Алфа банк?

Русия е страна СЪС ЗАТИХВАЩИ ФУНКЦИИ - това в РЕЗУЛТАТ най-вече НА НЕЙНОТО себично-алчно ПОЛИТИЧЕСКО РЪКЪВОДСТВО! Лошото е и че НАСТОЯЩОТО ПОЛИТИЧЕСКО РЪКОВОДСТВО на България, твърде много докарва със стопанската си политика ИМАЩА ТОЗИ ПОКАЗНО-ЕКСТЕНЗИВЕН МОДЕЛ НА РАЗВИТИЕ - което наблюдаваме и в Русия?! Кво да го правим, Боко+Сие - като момечнце, е расло и пасло по време на късния "соц-реализъм" с второ име "развито социалистическо общество" ... след което следваше да дойде КОМУНИЗМА - а на практика дойде, Какво ... НО НА ПРАКТИКА КОМУНИЗМА И СИМПАТИЗАНТИТЕ (МУ) НЕ СА СИ ОТИШЛИ !?

А инак по отношение на ТАКА ЛЮБИМАТА ТИ И ПОСТОЯННО ЗАНИМАВАЩА СЪЗНАНИЕТО ТИ РУСИЯ? - Тя НИТО ни е БРАТСКА ... НИТО БЕЗКОРИСТНО Е ОСВОБОЖДАВАЛА БЪЛГАРИЯ и НАС КАТО НАРОД - ако и внушенията КОИТО ПРАВИШ - предполагам съзнателно?!

За това, за ЦЕЛТА НА РУСКАТА ПОЛИТИКА ... и то много ПРЕДИ БЕЗКОРИСТНОТО НИ ОСВОБОЖДЕНИЕ ... а на практика много по-рано ПРЕДИ ЛЪЖАТА ЗА "ОСВОБОЖДЕНИЕТО БЪЛГАРСКО" - ето какво пише Александър Пушкин по въпроса ... ?

„НЕ ДЛЯ ТОГО ЖЕ РУССКИЕ ОРЛЫ ПЕРЕЛЕТАЛИ за Дунай и Балканы, ЧТОБЫ СЕРБЫ И БОЛГАРЫ ВЫСИЖИВАЛИ БЫ ПОСЛЕ НА СВОБОДЕ КУРИНЫЕ ЯЙЦА МЕЩАНСКОГО ЕВРОПЕЙСТВА а la Вирхов, а la Кобден или Жюль Фавр.
Это было бы ужасно! (…)

Опять увенчаны мы славой,
Опять кичливый враг сражён,
Решён в Арзруме спор кровавый,
В Эдырне мир провозглашён.

И дале двинулась Россия,
И юг державно облегла,
И пол-Эвксина вовлекла
В свои объятия тугие.” – Ал. Пушкин,
Дата создания: 1829, Написано по поводу мира в Адрианополе, заключённого 2 сентября 1829 г. и завершившего войну с Турцией 1828—1829 гг.


Прочете ли, КОГА го пише Пушкин И на практика РАЗКРИВА - КАКВА Е ИСТИНСКАТА ЦЕЛ НА РУСИЯТА в "освободителните" й Балкански войни - преди, през и след 1829 г.!?

И последно не разбрах становището ти по ВЪПРОСА МИ - "За правите сърбе и къде живеят такива в момента?" - Ъм, другарю "български" офицер, работил и като ПРЕВОДАЧ-ЕКСКУРЗОВОД у СРЪБСКО ... защото знаел по-добре руски и сръбския от "родния" си български език ? :))) !
цитирай
26. vmir - 23. vencivaleri1951,
13.01.2019 12:20
Венци, ти си офицер, но офицер по фамилна привилегия. Значи, няма как да си изпитал чувствата и да познаваш положението на офицер без такава височайша мотивация. Затова ти ме заля с толкова измислици, когато споменах каква беше земеделската пенсия на баба ми, без да те интересува, че съм свидетел на нещата, в които ме разубеждаваше толкова самоуверено. Не се спря и да ми говориш измислици и за соц здравеопазването, когато споменах за другата ми баба - починала на 42 въпреки, че дядо ми е разпродал всичко свое, за да осигури пари за лечение и лекарства от чужбина, докато ти не си имал проблем да се лекуваш в чужбина пак по фамилна линия. Затова няма как да знаеш какво им е било на непривилегированите хора, за да твърдиш, че са имали необходимото, защото ти си го имал. И да мислиш, че твоя недостиг е бил не по-малък от този на останалите, защото са ти казали, че скромността ти е несравнимо по-голяма от привилегиите. Но теб не те интересува откъде е имал дядо ми какво да продаде в отчаяния си опит да спаси баба ми - от бизнес, в който е успял да се докаже след десетилетни неистови усилия, и тъкмо си бил стъпил на краката, привилегированите ти близки от името на "народната власт" са му ликвидирали бизнеса. В каквито и подробности да съм навлизал, ти си ме заливал с лавини от "опровержения", които нямат почти нищо общо с истината, защото твоя свят на привилегии е бил различен от този на хората без привилегии, а както вярно е забелязал народа: "Сития на гладния не вярва".

Как да не вярвам на Гет, след като личните ми спомени и наблюдения са съвместими с неговите, а не с твоите? Ти почти ми се подигра за майка ми, че е станала комунистка на 16 години (не ми повтяряй, че е невъзможно!) но не се запита какво друго е можела да направи, за да избегне ударите на двустранната фамилна обремененост на капиталисти и окупатори на любимите ти Западни покрайнини... Толкова ли не се насити на привилегии, че не можеш да погледнеш истината в очите?
цитирай
27. vencivaleri1951 - Това също е от Пушкин и като , че ли за теб е писано
13.01.2019 14:17
На думи страшни сте — но как ще се решите!

И богатирът стар, отдъхващ след войните,

не ще ли втъкне пак щика от Измаил[4]?

Иначе съм си български офицер, а и отказал милиционерски пагони. Колкото до работническо селската Червена армия -респект. Два пъти съм "играл"/учения/ с тях и имам бегла представа за възможностите които имаше-във всеки случай не съм "отсервирвал":))) Към предшестващата я руска армия дълбок поклон и признателност.
И не толкова към двора или ръководството на армията , а към многото хиляди "Ванки"
рискували, а не малка част и отдали живота си за да ни "има на глобуса" Ти "джандарино" много четеш, но цитираш избирателно. Защо не погледнеш, а и не прокоментираш заглавията на пресата , теченията И от след априлското въстание , до самата война. Защо не се потопиш в онази атмосфера емпатия и как това всеобщо чувство на състрадание, а и ярост принуждава двора да заповяда " по коням" Защо забравяш Тургенев какво пише. Покажи друга книга/ В навечерието/ в Световната литература, в която с толкова симпатия да се пише за нас или дори само да се пише?
Я кажи колко дами от дворянството от Запада са идвали като военни милосърдни сестри в България, а и дали някоя е оставяла кости тук?Ти знаеш отговора, но от 10 дерета вода ще донесеш да го манипулираш. За това казвам че ти липсва почтеност, а офицер без нея е кухо понятие. Освен в Русия съм живял и във Франция известно време. И всичко в Париж ми е било точно и безпроблемно. В Питер съм живял и с още трима в стая-с обща за коридора баня и тоалетна. Крали са ме, бил съм се, зарязвали са ме...В Париж обаче съм се чувствал чужд, в Питер свой. В Русия бях"братушка" във Франция навлек. И кагато казвам , че харесвам руснаците нямам предвид президент, цар или генерален секретар, а простосмъртните хора-добри, гостоприемни, щедри
За статистиката:
" Не по високо от свирката джандар":)
Първо , промени се начина на отчитане , що се отнася до брутния продукт.В общи линии вкараха и кредитите в инвестициите /понякога е разумно, в повечето случаи не/, а от там се увеличи изкуствено БВП. Ако в Русия говорим за няколко пункта , то погледни какво се случи у нас след промяната-с над 10% повече станахме да "произвеждаме" Това обаче не влияе по никакъв начин на ръста на икономиката. Сам по себе си БВП не говори за нищо-цифри някакви си и толкоз. Паричното измерение на хляб за 1млн долара в Холандия например е равно на паричното изражение на хляб за 1млн долара в Русия. В Натура обаче броят на хлябовете ще бъде съвсем различен.
Подобни различия, промени в отчета, игра с цени и стойност на валутите-всичко това се отчита с корелационни коефициенти и чак тогава икономисти, финансисти , статистици отчитат и прогнозират. Сега остава да кажеш, че Световната банка симпатизира на Русия-може би защото Кри-Сталинка е в управлението и:)
Това което мен специално далеч повече ме впечатли е престижното и класиране в " умните нации" и мястото което заемат някои от водещите и университети. В последните няколко години Московският е сред лидерите, като миналата или по миналата година лидираше. Моят университет/рабфак според теб/ е също на прилична позиция.Израстна и расте поколение съвсем различно от това , което ние познаваме-поколение което не жули водка, а играе тенис-очевидно е дори и за теб, кой е на кортовете през лятната ваканция във курортите около Варна.
Поколение , което за съжаление ни е умножило по нула заради такива като теб




[quote=get]От КОЯ АРМИЯ СИ ОФИЦЕР Венциславе - от Червената работническо-селска съветска армия - си офицер,
цитирай
28. vmir - 23. vencivaleri1951, И още нещо,
13.01.2019 14:20
Най-малко на теб ти подхожда да определяш назидателно милицията като "репресивен апарат", защото за превръщането на полицията в милиция отговорност носят точно привилегированите, които към полицейските функции, натрапиха и репресивните, за да пазят привилегиите си. За разлика от теб, Гет не изглежда никак щастлив от това обстоятелство. Все едно да повърнеш върху дрехата на човека и да го сочиш с пръст, че е с оповръщана дреха. Не е хубаво така.
цитирай
29. get - До 27. vencivaleri1951: На думи страшни сте — но как ще се ...
13.01.2019 15:10
vencivaleri1951 написа:
На думи страшни сте — но как ще се решите!

И богатирът стар, отдъхващ след войните,

не ще ли втъкне пак щика от Измаил[4]?

Иначе съм си български офицер, а и отказал милиционерски пагони. Колкото до работническо селската Червена армия -респект. ...
Към предшестващата я руска армия дълбок поклон и признателност.
И не толкова към двора или ръководството на армията , а към многото хиляди "Ванки" рискували, а не малка част и отдали живота си за да ни "има на глобуса" Ти "джандарино" много четеш, но цитираш избирателно. Защо не погледнеш, а и не прокоментираш заглавията на пресата , теченията И от след априлското въстание , до самата война.


Трябва първо да съм роден в семейство на ИНТЕРНАЦИОНАЛИСТИ - Второ, на КОМИНТЕРНОВСКИ ПАПИЩАШИ - за да следвам присъщата за фамилията ви Безотечественост - като модел на мислене? Което пък довежда до сляпо преклонение КЪМ СЪВЕТСКАТА АРМИЯ ОМЪРСИЛА ЗНАМЕНАТА СИ - Първо с Дружбата си с германо-фашистката армия!
Второ: Като окупаторка на СУВЕРЕННИ НАРОДИ И ЗЕМИ!

Само безмозъчен човек може да ми цитира "На клеветниците на Русия" - след като в това си произведение Пушкин е един РАЕКЦИОНЕН национал-шовинист - типично за човек възпитаван в пажеските корпуси в сляпа вярност на "Бог-Цар и Родину"?

Ти още ще ме накараш да вярвам сляпо по тютчевски :
"Умом Россию не понять ...
В Россию можно только верить"? - Хаха-ха ... за разлика от безмозъчните проруски епигони АЗ ИМАМ УМ и МОГА ДА ГО ИЗПОЛЗВАМ ПО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕТО МУ - ти едва ли!?

Баш Ванките и Сашките, в качеството им на "съветници" - са ме отвратили, не само с това да ги дундуркам а и да почиствам след ПИЯНСКИТЕ ИМ ДО ОСИРАНЕ ЗАПОИ - това за теб, ако са офицери - за мен са скотове с липса на елементарна култура и човешки задръжки ... за чувството за офицерска чест - да не говорим ! За интелект още по-малко!
... ама то и силиконовото джудже-президент Путята е с такъв произход - какво толкова има да го обсъждам ... този убиец и клетвопрестъпник?!

А за руските интелигенти-панслависти - кратко и ясно!

„Всяко тържество на българите е смърт за Русия. Балканските държави не трябва да имат нищо свое. Те трябва да бъдат притежание на русите или, по-ясно казано, те трябва да бъдат погълнати от русите!“
- Иван Аксаков в бр.24-ти на газета „Русь“, го казва за такива подобни на теб ... които НОСЯТ ОТ ДЕВЕТ ДЕРЕТА ВОДА - ЗА ДА ДОКАЗВАТ "СВЯТАТА И НЕРУШИМА ДРУЖБА" ... затваряйки очи пред истинските и користни помисли на ИМПЕРИЯТА - спрямо държавата и народа Български!?

Дано схванеш иронията в казаното:
- Если жена тебе изменяет, то радуйся, что она изменила тебе, а не России.
А.П. Чехов
цитирай
30. vencivaleri1951 - Защо когато спориш Вмире, се мъчиш да уязвиш и обидиш опонента си
13.01.2019 15:35

То по този начин обиждаш и собствените си мнение и коментар/ Не оспаривай глупца/
Хайде по точки
-за майка ти-не казвам , че лъжеш, просто си се объркал. Казвам че не се приемаха

комунисти на 16 годишна възраст-налични са и устав на БКП, а и методиката по които се приемаха партийни членове. Задължително беше пълнолетие. Преди 60та година имаме и кандидат-член на БКП и това важеше за всички-баща ми въпреки чу е бил комисар на фронта, след войната е приет първо за кандидат-член на БКП. После партийно е наказван и е снеман до кандидат член. Зруг е въпросът ако е скрила възрастта си за да отиде на бригада/майка ми го е правила/ и там отличавайки се да са я избрали-все пак трябвало е първо кандидат член да е Просто си объркал нещо. А възрастта в онова време се е крила лесно. Взимаш махленско от община или кметство, подписвайки декларация и толкоз-няма база данни , няма Есгарон. Знаят че си детето или внучето на някои си, но точната възраст не. Аз имах колега счетоводител, който навремето не можеше да се пенсионира именно заради подобно махленско. Залюбил се с някаква дама и послъгал с 10 години за възрастта си. Да, ама нещата се развили и се влюбил. Нещата идват до сватба и за да не разбере госпожицата , че я е лъгал, вади махленско. С годините всичко се разбира, но документално няма как за се поправят нещата, защото има глупостта да вземе и заем за младоженец/а там има ограничения възрастови/ Тоест има и материална изгода/по нисък лихвен процент/ Така този човек работи 10 години повече. Сега като се замислих, единствената възможност да си прав е тази. На бригадите са приемали ударници без кой знае каква проверка и поръчители са ставали местни и от ръководителите на бригадата-тоест хора които не познават и не знаят за фамилни ограничения за които ти пишеш.

За армията: Ти наистина ли мислиш, че съм искал да отида в ШЗОто И за какво? 12часа всеки ден учене и физическа подготовка. Тук Пискова намокри със сълзи блога, че нейния възлюбен са го карали да марширува по време на военното обучение, а какво да кажем ние школниците с по два мараша на скок месечно и всяка сутрин по десет км крос. Лягаш вечер и в главата ти схеми от УКВ и релейки, а тялото боли-не можеш да заспиш дълго от всичко това, а на сутринта в 5 тръбата Това ли е привилегията? А аз имах право да не служа, както се измъкваха много-от по известните Пирнски, двата братя Станишеви...Привилегия беше да не служиш, а не да ти скъсат гьона по сокаците и да ти тъпчат главата с познания по радиотехника към която нямам никакво влечение.
За пенсиите. ѝз имам също селски баба и дядо и много добре знам какви бяха земеделските пенсии. Това което съм защитавал е че по добре ниски пенсии отколкото никакви. Приказките за национализирани пенсионни фондове са манипулация. Да пенсионната система е одържавена, но национализирани пари по фондовете е измислица. Първо, осигурявани са били малко над 10% от населението и заварени пари по сметките няма. България е победена и фалирала страна на 9 ти септември . Поради недостиг на провизии и финанси е в купонна система. Заварена и отишла си през 1951ва година. При Стамболийски има разчети за земеделски пенсии, но за първи път такива се плащат след 9ти септември. До тогава селянинът е "стриган и щавен" да дава на държавата , но с нищо не е обезпечаван за старините си. По заможните са кътали , другите са работели докато могат и после на ръцете на децата си или умирали.
Да пенсиите бяха малки, даваха ги дори мисля на тримесечие. Знам обаче, че нямаше хора в този период , които да работеха само за едната храна при по богатите.



[quote=vmir]Венци, ти си о [/quote
цитирай
31. vencivaleri1951 - Когато покажеш фамилните отличия в рат за България ще говорим тогава за безотечвеност
13.01.2019 19:55


Да знаеш , че не се броят тези, които си получил на кръгли годишнини и по празници.

Иначе ми късаш сърцето. Бил прибирал след пияниците руснаци, бил се гнусял , че пиел заедно със скотове. А може би и когато си подпечатвал полите и дънките ни, когато си ни стрижел по плажовете-и това правехте. Когато слухтяхте за щяло и не щяло и донасяхте. Само не ми разправяю, че си единствено криминалист. Можеш да ги разправяш на Вмир и хлапетата си тези неща. Всеки мислещ човек знае , че вършехте черната и калната работа на ДС.
Ти си лицемер Гет. Много по голям от тези "хванати" за нещо си дами и господа с картончетата. Вие правехте мърсотията си по желание, а и някои от Вас с удоволствие. Хайде в сержантското училище си влязъл по родителска препоръка , или заради пуберските хормони. Ами после бе човече? Как претендиращ за офицер с чест ще бъде принуден да чисти след някого? Бе ти си срам за пагона. Ядеш и пиеш с някого , после като се обърна палачинката се жалваш. Като онзи наперен генерал и млад комунист Бонев, който се жалваше, че Костов го приемал по халат във фитнеса на Правителствената болница. Било му обидно!? Обидно му стана, като Костов го уволни, а до тогава го гледаше в очите. Така и ти. Щом ти е гадно било да пиеш със "скотове" ставаш и си заминаваш. Майната и на такава служба където ще те унижават. какво ти е пречило-бил си юрист, бил си офицер? Какво ти е пречило? Защо аз не се вързах и на обещанията и на натиска/истината е че не беше кой знае колко силен/ и не отидох в Спец-школата в Симеоново? Една от причините бе именно алколизирането сред ченгетата. Аз имам колеги и приятели ченгета, баща ми имаше също приятели и то на сериозни позиции сред тях. На петима трима бяха алкохолици, а четвъртият злоупотребяваше. Това не си го знаел ли? Та ти драги преди да почнеш да учиш си трамбовал улиците като сержант и старшина. Тоест познавал си добре средата. Полицаи или милиционери навсякъде пият -на Запад, на Изток. И не малко книги си прочел, не малко филми си гледал. Пият защото иначе ще откачат. Гледал съм на филм лекции на Ким Филби, а и на Абел-завършени алкохолици и двамата-лека им пръст Акъл обаче като бръснач и можене на 6. Ти не мразиш Русия, ти мразиш живота си-не оправдал мечти и стремежи и най вече не направил опит и усилие да ги постигнеш



get написа:
[quote=vencivaleri1951]На думи страшни сте — но как ще се решите!

И богатирът стар, отдъхващ след войните,

не ще ли втъкне пак щика от Измаил[4]?

Иначе съм си български офицер, а и отказал милиционерски пагони. Колкото до работническо селската Червена армия -респект. ...
Към предшестващата я руска армия дълбок поклон и признателност.
И не толкова към двора или ръководството на армията , а към многото хиляди "Ванки" рискували, а не малка част и отдали живота си за да ни "има на глобуса" Ти "джандарино" много четеш, но цитираш избирателно. Защо не погледнеш, а и не прокоментираш заглавията на пресата , теченията И от след априлското въстание , до самата война.


Трябва първо да съм роден в семейство на ИНТЕРНАЦИОНАЛИСТИ - Второ, на КОМИНТЕРНОВСКИ ПАПИЩАШИ - за да следвам присъщата за фамилията ви Безотечественост - като модел на мислене? Което пък довежда до сляпо преклонение КЪМ СЪВЕТСКАТА АРМИЯ ОМЪРСИЛА ЗНАМЕНАТА СИ - Първо с Дружбата си с германо-фашистката армия!
Второ: Като окупаторка на СУВЕРЕННИ НАРОДИ И ЗЕМИ!

Само безмозъчен човек може да ми цитира "На клеветниците на Русия" - след като в това си произведение Пушкин е един РАЕКЦИОНЕН национал-шовинист - типично за човек възпитаван в пажеските корпуси в сляпа вярност на "Бог-Цар и Родину"?

Ти още ще ме накараш да вярвам сляпо по тютчевски :
"Умом Россию не понять ...
В Россию можно только верить"? - Хаха-ха ... за разлика от безмозъчните проруски епигони АЗ ИМАМ УМ и МОГА ДА ГО ИЗПОЛЗВАМ ПО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕТО МУ - ти едва ли!?

Баш Ванките и Сашките, в качеството им на "съветници" - са ме отвратили, не само с това да ги дундуркам а и да почиствам след ПИЯНСКИТЕ ИМ ДО ОСИРАНЕ ЗАПОИ - това за теб, ако са офицери - за мен са скотове с липса на елементарна култура и човешки задръжки ... за чувството за офицерска чест - да не говорим ! За интелект още по-малко!
... ама то и силиконовото джудже-президент Путята е с такъв произход - какво толкова има да го обсъждам ... този убиец и клетвопре
цитирай
32. get - 31. vencivaleri1951 - Разговора ни взе да се обръща в ПАРОДИЯ ... досущ си говоря с ... ?
13.01.2019 21:03
vencivaleri1951 написа:

- Когато покажеш фамилните отличия в рат за България ще говорим тогава за безотечвеност


... "детето-чудо" в блог бг. заарската помакиня-Радостиня :))) ?

Защо трябва да се хваля с предци, един от които ми е опълченец ... втори, носител на Орден за храброст - два и член на ВМРО? Има го по архивни снимки, в четите на Чекаларов(костурски войвода) и Аджеларски(скопски войвода) ?
Защо следва да ти се обяснявам в стил "Искрено и лично" - моите перепетии, които ме докараха до там да стана ВСЛЕДСТВИЕ ЛИЧЕН ОПИТ до СЪЗНАТЕЛЕН ПРОТИВНИК НА МАРКСИЗМА ... и това чудо-строй Социализма?
Само ще ти кажа - дотолкова бях "угоден", та след демокрацията разбрах , от 1982 год. още, срещу мен има разкрит(о) ДОН - от колегите/подчинени на Димитър Иванов - още известен като Митьо "Гестапото", а е по-правилно КаГеБе-то да го зоват!

По отношение СВИНЩИНИТЕ на "братушките" - ти да не взе да ме нарочи че съм работил като камериерка или сервитьор - Не?
Просто на територията която обслужвах, се намираха ДВЕ ТЕХНИ РЕЗИДЕНЦИИ(генерално консулство), отделно представителни заведения на Балкантурист ... та тези, след като се освинваха от пиене и се държаха до там СКАНДАЛНО - че трябваше после, да ходя да успокоявам и замазвам положението пред "щипаните булки" или псуваните мъже от обслужващия персонала ... и т.н ...!

След "сержантското" - което м/у впрочем съм завършил с отличие в гр.Стрелча! ЕДИНСТВЕНО ни РАЗРЕШАВАХА ДА ПРОДЪЛЖИМ но не в "Симеоново", а точното е ВСШ, като нашият II-ри факултет, не бе в кв."Симеоново", а на ул. "А.Жданов" - настояща "Пиротска"!
Завършвайки "Симеоново" - следваше да държим още четири изпита от гражданско и облигационно право + юридически стаж - нарочно го бяха направили, ЗА ДА НЕ МОЖЕМ ДА СЕ ИЗМЪКНЕМ ОТ "СИСТЕМАТА"?
И отново повтарям ГЛАВНОТО - още от 1982 год. имам "лични сметки за оправяне" с ДС-то, на Авакум Заховците, от политическата полиция!
Така че, както имам ИДЕЙНИ/обективни така и ЛИЧНИ/субективни ПРИЧИНИ да съм "враг" на Партията и "Меча и Щита" й :))) ?
- Но това ли е темата на поста ти -мойта личност ... или личността на "успешния" Путин. Под мъдрото ръководство на който Русия "цъфти и връзва"?

- А като цяло въпросите ти и съветите ти към мен - дотолкова наивно звучат, но не ти се сърдя! Просто аз и ти - принадлежим на Два свята - ако и да сме живели по едно и също време, в една и съща държава и марширувахме в един и същ "социалистически по-беден строй" :))) !?
цитирай
33. vmir - 30. vencivaleri1951,
14.01.2019 04:23
Разбрах, според теб майка ми е е излъгала за годините си. Да допуснем, че е така. Идва обаче въпросът - откъде това нетърпение да стане комунистка, а после аз да чувам от нея, че за углавно престъпление има прошка, но няма прошка за напускане на Партията по свое желание. Защото изменничеството (на Партията, не на Държавата) е най-тежкото престъпление, както и го пишеха по оди и стихоплетства.

Горе назидаваш защо Гет не е теглил майната на любимите ти руснаци, "изобличаваш" Жоро, че робувал на измамни чувства за елитарност и свободомислие, пишеш се за баш народен чиляк и пръв демократин (и скромен като ангел небесен), а не се сещаш какво ти би трябвало отдавна да правиш, вместо да оправдаваш свинщините и по-лошото - да обвиняваш и издевателстваш над чувствата на потърпевшите, принудени да живеят в болшевишката кочина.

И защо майка ми е нямала търпение да стане комунистка на 16? Защото е знаела що е то комунизъм ли? Не е имала "далновидни" предци, които да я насочат към далаверата да се служи на руснаците в диверсиите им срещу българи и българското правителство. Обратното - имала е двама дядовци загинали в ПСВ, а също и баща - "окупатор по сръбско" - все неща, обвързващи с "монархофашизма", при това осъдително и позорно в степени, видни до днес от настоящите оценки на настоящи комунисти като блогърът Крумбелосвет.

И не, не е била тарикатка и далновидно заинтересована да се влюби в млад многообещаващ комунист от род със заслуги към СССР, точно обратното - сродява се отново с "монархофашисти" за племенник на човек, убил един от близките за теб "Ванки" заради изнасилване или непоколебимо намерение за изнасилване... (Как ще ти е близък французин с цвете пред жена, хайде моля без истории за галантности!) За да го крие (племенника преди всичко) и предпазва цял живот (въпреки зомбирането и възприемането на немалко от болшевишките маниери) от последствията на убийствено присмехулното му отношение към "Народната власт".

Как мога да харесвам като теб и да славословя подобна садистична свинщина, принуждаваща хората от малки да се спасяват с цената на разкъсващи съзнанието, съвестта и чувствата им противоречия?

Дядо ми ("окупатора на сръбско") едва на смъртния си одър се разпсува срещу комунистите. Изумен от нарушаването на добрия тон (на който винаги е бил привърженик), го запитах на какво се дължи този обрат в него. А той ми отговори, че цял живот е мълчал, за да ни предпази от отмъщение за неговите "монархофашистки грехове", (че е служил на държавата си).

Как се забравя това? Как ще искам отново да се върне? Как ще харесвам създателите, носителите и защитниците му? Все едно да се умилявам пред бруталния изнасилвач и да го обичам, защото французинът с цвете недоразумява чувствата ми към подобен мъж. Трогателна близост, няма що!
цитирай
34. vmir - Казах ли ти по-горе, че сития на гладния не вярва? Погледни какво пишеш:
14.01.2019 10:43
ВВ1951 написа:
Да пенсиите бяха малки, даваха ги дори мисля на тримесечие. Знам обаче, че нямаше хора в този период , които да работеха само за едната храна при по богатите.


Значи, няма значение, че с 24 -35 лева месечно през 80-те няма как да се нахраниш и живееш здравословно, ПО - ВАЖНОТО е, че няма да работиш (за да се нахраниш и живееш), нали така? Е, не се ли връзва това идеално с онова, което си написал за ШЗО (ах, какво жестоко издевателство са били физическите натоварвания за деликатната ти и скромна персона!). Ето ти го мисленето на привилегирования, след като нито ти се е налагало да работиш, за да се донахраниш и купиш лекарства, нито да тичаш и тренираш, за да бъдеш добър в професията си... А колко е лесно, когато за теб има лекарства, да отнемеш на друг възможността да си заработи своите, за да живее...

Знам, ще кажеш, че си гледал крава, за да си купиш мотор, че си работил като охранител и си продавал на сергия, но няма как да си представя да си свършил тези работи успешно и докрай, защото чувството нямаше да ти позволи да направиш горното изявление и да смяташ за постижение, че подобни възможности са били отнети на другите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060962
Постинги: 1353
Коментари: 19562
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031