Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2019 07:55 - Коментари - Чешки политик за "Заплахата Русия"
Автор: kvg55 Категория: Политика   
Прочетен: 4905 Коментари: 48 Гласове:
14

Последна промяна: 19.06.2019 08:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
19.06.2019г.

     "Понякога ми се струва, че ще отворя хладилника и Путин ще изскочи насреща ми и ще започне да ми влияе или да ме заплашва", така иронизира страховете от Русия в Европейския съюз заместник-председателят на чешкия парламентарен комитет по външна политика на ДПС (SPD) Иржи Кобза в статията "Борба с Русия? " на страниците на Parlamentni Listy.cz.
"Дали Русия наистина е толкова опасна за Европейския съюз? ", задава въпрос авторът и отговаря : "Отговорът е очевиден : разбира се! И така, с какво? С една дума – традиция".
Анализът на руската действителност, свободен от пропагандни антируски клишета показва, че съвременната Русия е по-далеч от социализма, отколкото днешния Европейски съюз, така че страхът от "призракът на комунизма" откъм Руската федерация е несъстоятелен. Иржи Кобза много точно определя причината за страховата невроза на евробюрократите, като изтъква, че всъщност Русия наистина заплашва Европейския съюз, като защитава "най-неприемливата идеология за ЕС", която е диаметрално противоположна по същество на идеологията на ЕС и се състои в поддържането на традициите и отхвърлянето на влиянието на "гражданското общество" върху политическите събития. Русия внимателно спазва и съхранява националните традиции, а също така учи децата си да уважават и спазват тези традиции. В същото време патриотизмът се почита там и не се презира по същия начин, както в Европейския съюз. Тоест Руската федерация се противопоставя на либерастията, евроатлантическите "ценности" и соросоидите. Това е смъртна опасност за еврозелките.
"Родината като федерация на народите, които живеят заедно в мир и сътрудничество означава много за обикновените хора в Русия" отбелязва Иржи Кобза.
Там жените имат равни права с мъжете, но никой не смята, че двата пола са еднакви. В Русия не се провеждат "прайдове" и митинги в подкрепа на свободната употреба на дрога. Почти една трета от руските граждани са мюсюлмани, и там традиционно се уважава ислямът, но в същото време се възпира неговото разширяване. В същото време руснаците не са пристрастени и нямат влечение към извратения джендъризъм и екстремен феминизъм. "Там не пренаписват историята и все още почитат войниците, паднали във Втората световна война. Организации с нестопанска цел, които получават финанси от чужбина, трябва открито да го признаят. Сорос няма фондация в Москва", продължава авторът. Впечатлен от Парада на победата и походът на Безсмъртния полк авторът сравнява нещата с Чехия : "Един от лозунгите се отличаваше с особено дълбок смисъл : "Благодаря ти дядо за свободата!" И си спомних колко нечувствително нашата държава третира старите хора, които са принудени да оцеляват с мизерни пенсии в бедност, забравяйки, че те са работили за нашата държава, а много от тях са воювали за свободата ѝ".
В крайна сметка Руската федерация "заплашва" Европейския съюз не с военна сила, а със силата на здравия разум, с уважението си към историята и предците. Русия е "заплаха" за нечовешкия Запад с човешкото си лице. В Европейския съюз нормалните човешки индивиди и нормалните, утвърдени от природата човешки отношения не представляват ценност. В него на почит е извратеността – като се започне от кривите краставици, та се свърши с лицемерието и двойните стандарти в политиката и дори към собствените си страни членки.
https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Kobza-SPD-Boj-i-me-se-Ruska-581669

image
Иржи Кобза




Гласувай:
22


Вълнообразно


1. morskipesni - Чехите говорят добре руски, дори с желание.
19.06.2019 09:55
Преди 1г. седяхме с един чешки колега в телефонната палата в Берлин (естествено, сега е ресторант) и проведохме разговора си на руски. От него знам, че е МОДНА ТЕНДЕНЦИЯ в Чехия да се учи и знае руски. Накрая му заявих, че ми е все едно на какъв език ще ми чурулика русо и сладко чехкинче.
цитирай
2. kvg55 - До 1. morskipesni
19.06.2019 10:03
Ах, ти! На езика на любовта, естествено.
цитирай
3. pando - 100 %
19.06.2019 10:04
ISTINA!
цитирай
4. kvg55 - До 3. pando
19.06.2019 10:07
Благодаря за оценката.
цитирай
5. анонимен - аман от путиноиди
19.06.2019 14:28
русия е фашистка държава, както смята един руснак


Анализ на Владислав Иноземцев за Project Syndicate.

Владислав Иноземцев е професор по икономика в Московското висше училище по икономика. Той е директор на Центъра за постиндустриални изследвания.

През последните години, западните политици започнаха да изпитват затруднения с определянето на руската политическа система, като често се прибягва до неясни термини - "нелиберална демокрация" или "авторитаризъм".

Може би руската система трябва да се определи като протофашизъм. Тя е по-мека от европейските фашистките държави от 20-те и 30-те години на миналия ХХ в, но, въпреки това, има ключовите елементи от тези режими. Сред тях са - структурата на руската политическа икономика; желанието да се идеализират държавата като източник на морален авторитет; особените черти на руската външна политика.
цитирай
6. анонимен - изровил някакъв чешки путиноид
19.06.2019 14:32
ето ти официалната позиция на чехия срещу руския фашизъм

Министерството на вътрешните работи на Чехия е създало специално звено за противодействие на пропагандата от Русия и другаде, която въздейства на общественото мнение в страната. Това обяви днес чешкият вътрешен министър Милан Хованец, цитиран от „Ройтерс”. По думите му 20-членният екип ще работи за разсейване на дезинформацията в публичното пространство, но и ще обучава държавни служители как да подхождат към дезинформацията. Звеното ще трябва да реагира почти в реално време на различни дезинформации, използвайки "Фейсбук", "Туитър" и други средства за съобщения, каза министърът. "Искаме да влезем във всеки смартфон", обяви Хованец на конференция в Прага по стратегически комуникации, застанал до чешкия генерал Петър Павел, председател на Военния комитет на НАТО.
цитирай
7. radostinalassa - kvg55
19.06.2019 14:56
Прав си, това е основната заплаха , която идва от Русия. Русия критикува и политиката на Европа по отношение на мигрантите. Те не са дошли да работят, както правят нормалните хора. Някой им внушава, че Европа трябва да ги издържа.
цитирай
8. haterka - напомпано е от лайното блеки
19.06.2019 15:04
напомпано е от лайното блеки
цитирай
9. haterka - както и уондърката после ше почне ...
19.06.2019 15:05
както и уондърката
после ше почне с минусите за напомпаните
цитирай
10. анонимен - Пич, знам, че не си искал онова ле...
19.06.2019 16:02
Пич, знам, че не си искал онова влечуго да те напомпи.
Но не ставай смешен да казваш, че не си помпан.
цитирай
11. kvg55 - До 5. pompaduridiot
19.06.2019 16:05
И какви са "особените черти на руската външна политика"? Може би е агресивна и иска войни?
цитирай
12. kvg55 - До 6. pompaduridiot
19.06.2019 16:07
Никъде "официалната позиция" не съдържа думата Русия.
цитирай
13. kvg55 - До 10. pompaduridiot
19.06.2019 16:08
Не съм усетил да съм помпан.
цитирай
14. анонимен - и що не прочете добре
19.06.2019 16:09
има ключовите елементи от тези режими. Сред тях са - структурата на руската политическа икономика; желанието да се идеализират държавата като източник на морален авторитет; особените черти на руската външна политика.

ха, ами кой анексира крим и поддържа бандитите в източна украйна?
цитирай
15. анонимен - ти не си усетил, ама аз усетих
19.06.2019 16:12
kvg55 написа:
Не съм усетил да съм помпан.


същото влечуго цъкна по 300 прочита на 6 постинга.
тия номера с помпането ми са пределно ясни
цитирай
16. radostinalassa - 16. pompaduridiot
19.06.2019 16:24
Постингите, които са на първа се четат от повече хора. Това е достатъчно. А отрицателните гласове идват от русофобите , почитатели на западните ценности.
цитирай
17. kvg55 - До 16. pompaduridiot
19.06.2019 16:29
Публикувал съм постинга за да бъде четен. Това е главното. Другото са незначителни подробности. На теб като не ти харесва темата, не чети.
цитирай
18. radostinalassa - 16. pompaduridiot
19.06.2019 17:08
Аз обичам приказките и гласувах за Боби. Но той не бива да пее често.
цитирай
19. planinitenabulgaria - Пак се заформя Випбрадър...
19.06.2019 18:17
След като и Чернопръцко се укри, колкото и да го путканваше Христинчето, сега тя е навита на КГБ55. Да й кандише обаче КГБ-то е рисковано, защото в секретното досие на Христинчето има описани случаи от наблюдаващия я оперативен работник, когато тя, достигнала безумие от хормоналния удар, с колена е спуквала капсулата на черния дроб или далака, а също и перитониума на мъжа, с когото е преминала по същество. Тя също така е чупила и ребра на партньорите си, че и цяла гръдна кост, а с челото си е потрошила лицевата кост на доста мъже, днес изглеждащи съвсем различно след пластичната операция.
Дано тоя със счупената гръдна кост прочете коментара ми...Ще си спомни за болницата Токуда, където лежа 15 дни. Името му е засекретено, много знаков нетов изявявач е.
цитирай
20. kvg55 - До 19. planinitenabulgaria
19.06.2019 18:23
Не се притеснявай. Радостта ми е само идейна партньорка.
цитирай
21. radostinalassa - 20. kvg55
19.06.2019 18:40
Може, но ако обещаеш да не възраждаш комунизма. Нямам намерение да работя, а индусите само да раждат деца. Така е и в щатите.
цитирай
22. kvg55 - До 21. radostinalassa
19.06.2019 19:08
При социализма циганите работеха и не раждаха много деца.
цитирай
23. анонимен - Няма такова нещо русофоб.
19.06.2019 19:19
radostinalassa написа:
Постингите, които са на първа се четат от повече хора. Това е достатъчно. А отрицателните гласове идват от русофобите , почитатели на западните ценности.


Има българофил, истинските българи, и русофил, тия, които се прекланят пред една чужда държава.
По вашата извратена логика и Захари ,и Ботев са русофоби, понеже са знаели, че Русия е наш враг.
цитирай
24. radostinalassa - 23. pompaduridiot
19.06.2019 19:56
Статистиката не е извратена. Възможно е да е нагласена. Повишил се е със 7% броят на българите, които не одобряват ЕС. Това е нормално.
Извратено е да се прекланяте пред США. Та те са в 60% негри, латиноси , индианци, мулати.
цитирай
25. merlin68 - русия е фашистка държава, както ...
19.06.2019 20:07
pompaduridiot написа:
русия е фашистка държава, както смята един руснак


Анализ на Владислав Иноземцев за Project Syndicate.

Владислав Иноземцев е професор по икономика в Московското висше училище по икономика. Той е директор на Центъра за постиндустриални изследвания.

През последните години, западните политици започнаха да изпитват затруднения с определянето на руската политическа система, като често се прибягва до неясни термини - "нелиберална демокрация" или "авторитаризъм".

Може би руската система трябва да се определи като протофашизъм. Тя е по-мека от европейските фашистките държави от 20-те и 30-те години на миналия ХХ в, но, въпреки това, има ключовите елементи от тези режими. Сред тях са - структурата на руската политическа икономика; желанието да се идеализират държавата като източник на морален авторитет; особените черти на руската външна политика.


Русия е голяма страна и там идиоти има много, също предатели, както и платени драскачи. Дават ги всяка вечер по всички телевизии и те там смело и открито крещят срещу Путин и срещу каквото си искат. А могат просто да ги пратят в Сибир, не е ли така? Аз като гледам някои от тези руски либерали, честно ти казвам, ко бях на Путин, щях да ги пратя в Сибир и то без гащи. Ама Путин - демократ:)
Относно определенията за фашистки ценности в Русия, то този когото си цитирал, явно няма представа що е то фашизъм. Понеже " идеализирането на държавата като източник на морален авторитет", в никакъв случай не е фашизъм, а нормална практика за всяка една страна, която има желанието да продължи да съществува. Когато, на съмнение се подлага моралния авторитет на държавата и се величае свръх мяра личната свобода, собственост и права, то тази държава заедно с всичките й "личностни интереси", скоро ще отиде в небитието. Виж България - това е такава страна, това не е моята страна, моята искаше да живее!
Пусни си новините, вижа какво дават - след 80 години по данни на ООН, в българия ще останат 2 милиона души - а колко от тях ще са българи?

П.П.
И ти ми пишеш, че предатора помпел и слагал минуси на тези на първа:)
Ако кажеш, че е напомпал колегата... може, не знам, няма как да знам, но да ми кажеш, че му е сложил минусите... лекинко ме подценяваш:)
цитирай
26. анонимен - Да си продължим тука на открито, че ...
19.06.2019 20:38
Да си продължим тука на открито, че блекито пак те тури под чертата заради уличната котка,хаха.
Най после проумя, че редовно помпи тоя по путинистка линия.
А след това вече минусите може да са на Гочо, може на всеки.И аз сега мога да го украся с 10.Но минусите са следствие на помпите.
Пак повтарям, понеже ми се гади да огъзват котката и тя да измества други постинги, в случая твоя, ще я надрусан с минуси.
Но само заради помпата, иначе нямаше.
цитирай
27. radostinalassa - kvg55
19.06.2019 21:17
Внимавай този п.идиот да не те изпорти. Ти си оставаш един от по - възпитаните блогъри. Тези поклонници на Запада са съмнителни като нашите дървета.
цитирай
28. анонимен - Та така. Седят си някои постинги цял ...
19.06.2019 21:27
Та така.Седят си някои постинги цял ден, достигат си с нормални прочити на първа, като тоя на мери, и идва някаква разгонена улична котка, измества всичко и маа цици надд блога.Па като я подиграваш и като я нацвъкаш с минуси било хейт.
Като я дупят не врещи, ама за минусите реве и тя и Уондърката, и всичкото напомпано от пръдльото.
цитирай
29. merlin68 - Да си продължим тука на открито, че ...
19.06.2019 21:28
pompaduridiot написа:
Да си продължим тука на открито, че блекито пак те тури под чертата заради уличната котка,хаха.
Най после проумя, че редовно помпи тоя по путинистка линия.
А след това вече минусите може да са на Гочо, може на всеки.И аз сега мога да го украся с 10.Но минусите са следствие на помпите.
Пак повтарям, понеже ми се гади да огъзват котката и тя да измества други постинги, в случая твоя, ще я надрусан с минуси.
Но само заради помпата, иначе нямаше.


Първо, на мен ми е през ... дали ще вися на първа, още повече, че постинга ми вече е висял там (не знам колко време защото бях на работа).
Второ, предатора в никакъв случай не е напомпил някого, че да заеме моето място, по-вероятно щеше да е обратното
Трето, всичките тия движения, вътрешният глас ми говори, че са твои упражнения:)
цитирай
30. merlin68 - Та така. Седят си някои постинги цял ...
19.06.2019 21:37
pompaduridiot написа:
Та така.Седят си някои постинги цял ден, достигат си с нормални прочити на първа, като тоя на мери, и идва някаква разгонена улична котка, измества всичко и маа цици надд блога.Па като я подиграваш и като я нацвъкаш с минуси било хейт.
Като я дупят не врещи, ама за минусите реве и тя и Уондърката, и всичкото напомпано от пръдльото.


Виж какво пич, нали ти предложи безумната идея, че блога ще се оправи, когато напомпаните на първа деактивират постингите си?
Казвам, че е безумна, и то меко казано. Какво е виновна Валдор, или който и да било друг, че някой го е напомпил? Ами, че напомпения дори може да не подозира, че е помпен, когато става за 200-300 прочита. И защо трябва да се лиши от предоставената възможност да публикува нещо, само защото, ти, или някой друг сте решили да го помпите с различни свои си цели? Ами, те като не харесваш някой, може да го напомпиш и както съм чел коментарите ти, да започнеш да го тормозиш, че бил нечестно напомпен, нямал доблест да свали постинга си и тем подобни.
Когато някой сам се напомпе - да. Но не виждам причина да си свалям постингите защото помпиидиота е решил че е напомпан, или сам го е напомпал.
Въобще както вече казах - това вашето с помпите и минусите е забавление за дебили
цитирай
31. radostinalassa - А моите вълни къде отиват?
19.06.2019 21:40
Би трябвало и те да се броят.
цитирай
32. анонимен - Първо, не става дума за теб, , а за ...
19.06.2019 21:40
Първо, не става дума за теб,,а за принципа,. Всеки напомпан постинг изтласква друг нормален, а това е подло.
Второ, и двете помпи, на 6 те постинга следобед, и сега на котараната изместиха точно теб.
Трето, ако аз помпех, щях да кача горе не оная офцъ, а свой постинг или на някой, който харесвам.
Аз не помпя и не слагам минуси освен в случаите, когато е задължително, а при офцъта е задължително.
Защото тя е нагла и тъпа, щом се възбужда от тия помпи, които отвращават читавите блогърки.
цитирай
33. анонимен - И аз това казвам.Само дебил помпи.Начи за теб помпите са нормални, а минусите не?
19.06.2019 21:43
merlin68 написа:
pompaduridiot написа:
Та така.Седят си някои постинги цял ден, достигат си с нормални прочити на първа, като тоя на мери, и идва някаква разгонена улична котка, измества всичко и маа цици надд блога.Па като я подиграваш и като я нацвъкаш с минуси било хейт.
Като я дупят не врещи, ама за минусите реве и тя и Уондърката, и всичкото напомпано от пръдльото.


Виж какво пич, нали ти предложи безумната идея, че блога ще се оправи, когато напомпаните на първа деактивират постингите си?
Казвам, че е безумна, и то меко казано. Какво е виновна Валдор, или който и да било друг, че някой го е напомпил? Ами, че напомпения дори може да не подозира, че е помпен, когато става за 200-300 прочита. И защо трябва да се лиши от предоставената възможност да публикува нещо, само защото, ти, или някой друг сте решили да го помпите с различни свои си цели? Ами, те като не харесваш някой, може да го напомпиш и както съм чел коментарите ти, да започнеш да го тормозиш, че бил нечестно напомпен, нямал доблест да свали постинга си и тем подобни.
Когато някой сам се напомпе - да. Но не виждам причина да си свалям постингите защото помпиидиота е решил че е напомпан, или сам го е напомпал.
Въобще както вече казах - това вашето с помпите и минусите е забавление за дебили

цитирай
34. merlin68 - Не, много ясно съм се изразил - не...
19.06.2019 21:48
Не, много ясно съм се изразил - ненормално е да очакваш някой да си деактивира постинга, или дори блога, защото някой друг е решил да го помпи. Още повече, че този "някой друг" може да го помпи точно с такава цел - да го принуди да спре да пише. Аз не знам и няма как да знам, дали ти помпиш, и дали го правиш с описаната от мен цел спрямо някои блогъри, мога само да подозирам.
Единствения за който съм абсолютно убеден, че помпи, е Гочо.
цитирай
35. анонимен - Аз съм пък напълно убеден че блекито ...
19.06.2019 22:12
Аз съм пък напълно убеден че блекито помпи.В оня коментар на Гетю, дето изтри, той сам описваше как става.Аз помпя по друг начин, по бавно.Гочо несъмнено помпи най яко и е възможно да помпи.
Но валдор знае най добре всички до един помпадури.
цитирай
36. radostinalassa - Аз пък харесвам само П.изрод
19.06.2019 22:15
Той е прекрасен.
цитирай
37. kvg55 - До 35. pompaduridiot
19.06.2019 22:19
Нарекъл си се помпиер, а обвиняваш другите. Защо? Защото си гузен.
цитирай
38. kvg55 - До 36. radostinalassa
19.06.2019 22:20
Значи за теб друг е прекрасен.
цитирай
39. born - Не, много ясно съм се изразил - не...
20.06.2019 00:03
merlin68 написа:
Не, много ясно съм се изразил - ненормално е да очакваш някой да си деактивира постинга, или дори блога, защото някой друг е решил да го помпи. Още повече, че този "някой друг" може да го помпи точно с такава цел - да го принуди да спре да пише. Аз не знам и няма как да знам, дали ти помпиш, и дали го правиш с описаната от мен цел спрямо някои блогъри, мога само да подозирам.
Единствения за който съм абсолютно убеден, че помпи, е Гочо.


След приблизителното иочевидно сходство на стила на изразяване на помпадуридиота, използването на характерни идиотщини от рода на ХАХА и особено поради ярко изразените комплекциорни силни чувства на неистова омраза /вероятно дължаща се на завист поради вродените му ограничения във възможностите, което е очевидно от финалната част от ника му/ към Блеки, Валдор , Русия и персонално Путин, все повече оставам с обоснованото предположение, че Гочовите копия се увеличават прогресивно на заболяването му.
цитирай
40. theeconomist - Чудесно попадение............!
20.06.2019 06:44
Осемте минуса показват в колко задници се е забила тази публикация....

Що се отнася до помпите и помпадурите, по технически характеристики повечето нагнетяват, т.е. духат. Но и доста смучат......:-))
цитирай
41. kvg55 - До 39. born
20.06.2019 06:59
Направил си научно-обосновано заключение.
цитирай
42. kvg55 - До 40. theeconomist
20.06.2019 07:00
Те задниците обичат тези забивки.
цитирай
43. radostinalassa - 40. theeconomist
20.06.2019 14:10
Аз имах -16 гласа и съм рекордьорка в тази област. Никой не може да ме надмине, даже и фалшивия певец.
цитирай
44. kvg55 - До 43. radostinalassa
20.06.2019 20:31
И аз имам -16 гласа, така че не се пъни.
цитирай
45. radostinalassa - Не може да бъде
20.06.2019 21:51
Първи във всеки случай е бил певеца.
цитирай
46. kvg55 - До 45. radostinalassa
21.06.2019 18:50
Може.
цитирай
47. planinitenabulgaria - Постингът е с участие на толкова превъзбудени коментатори поради причината,
10.07.2019 17:12
че една от изкоментиралите се 9 /пиша с думи, ДЕВЕТ/ пъти под него според сводката на наблюдаващия я оперативен работник е била в осмия си ден, което е причина за превъзбуданото й състояние на духа...
цитирай
48. kvg55 - До 47. planinitenabulgaria
10.07.2019 17:24
Всяка диагноза поставена от Центъра е точна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 5755730
Постинги: 2808
Коментари: 25797
Гласове: 34179
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031