Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2015 23:36 - „Вълшебникът от Оз“ и окултизм / Филмът „Магьосникът от Оз“ и ритуалите на илюминати
Автор: budha2 Категория: Технологии   
Прочетен: 1612 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Взаимовръзки между „Вълшебникът от Оз“ и окултизма:
- Леля Ем, е това, което Блаватска нарича „мулапракрити“, а чичо Хенри е „неманифестирания логос“.
- Карнавалният мошеник е представен (макар и с шеговити нотки) като свързан с кралските фамилии на Европа. Както знаете, последните са потомствени окултисти и сатанисти от хилядолетия. Професор Чудо използва кристална топка, за която той твърди, че е използвана от жреците на Изида. Както знаете, Изида и Озирис са част от древните египетски мистерии и модерния сатанизъм. Това не са случайни препратки.
- Дороти е пренесена в Оз от циклон. Думата „циклон“ първоначално била „гръцка“ (да не се повтарям) и означава, както кръг, така и навита змия. С други думи, змията, или рептилианската енергия е тази, която превежда Дороти до Оз.
- Трите придружителя на Дороти представляват менталното, емоционалното и физическото тяло, за които Блаватска пише. Дороти „придобива“ тези три спътника по „пътя си“, точно както теософията учи, че ще придобием тези тела, когато се инкарнираме.
- В книгата, Тенекиения човек е обикновено същество от плът, но Злата вещица хвърля заклинание над него. Той продължавал да отсича части от себе си, които били заменяни от тенекеджия, докато не се превърнал в първия бионичен човек с напълно механично тяло. И не виждаме ли днес същата тенденция в нашето общество и разбирания? Не виждаме ли същото под формата на predictive programming във филми като „Repo men“? (И за да направим още една крачка към програмирането тип „Вълшебникът от Оз“ (за което предстои да пиша по-долу), Злата вещица и подчинените й не могат да понасят водата без да се разтворят. Във фрагментираната матрица на жертвите се създават самоличности на роботи-клонинги, които могат да бъдат ментално разтворени, само ако бъдат залети с вода.)
- Самият Оз има форма на мандала с Изумрудения град по средата й с непреодолима бариера, четири страни, четири символични цвята и кръг в центъра. Цветовете и посоките дадени от Оз могат да имат и друго окултно значение. Например, Изумруденият град е зелен, а зеленото е четвъртата точка от Източната Звезда (женското масонство) и най-висшия сатанински цвят (говоря за маслинено зелено). Пътят, който Дороти следва до Оз има форма на „Т“ с неговите 3 точки наподобяващи обърнат триъгълник.
- Жълтата павирана пътека е символизъм на няколко нива. Блаватска пише: „Има Път, стръмен и трънлив, осеян с опасности от всякакъв вид, но все пак Път и той води до самото сърце на вселената.“ Това е жълтата павирана пътека, която теософа Баум се е постарал да илюстрира в неговата приказка. Книгата съдържа много повече опасности, рискове и приключения по пътя, отколкото филма. Част от вярванията на сатанизма са, че реалността и фантазията се препокриват. Това застъпване е част от промивката, която систематично е предлагана на американските деца. На робите преминали през програмата Монарх им е невероятно трудно да различат реалността от фантазията, заради всичкото програмиране през което са преминали. Има няколко техники, чрез които може да се определи дали оцелелите от програмата Монарх имат истински спомени или имплантирани фалшиви. В играта „Илюминати!“, която бе създадена от хора свързани с тях (и за която споменавам като част от анализа си тук), на една от картите е написано: „Не вярвай на нищо от това, всичко е истина“. Това са типа двойно-обърнати формули, които сатанистите обичат да бълват. Робите от Монарх са програмирани с подобни фрази с двойнствено значение. Във връзка със склонността на сатанистите да размазват очертанията на реалността в съзнанието, ето един цитат, в който президента на теософското общество възхитено описва „Вълшебникът от Оз“: „Част от шегата на Баум, е че нещата никога не са такива, каквито изглеждат. Дороти изглежда да е малко и безобидно малко момиченце, но именно тя е тази, която убива вещиците от изтока и запада. Плашилото изглежда сякаш няма мозък, но именно той е източника на всички идеи от компанията. Тенекиеният човек сякаш няма сърце, но е пълен със сантимент и постоянно плаче. Страхливият Лъв е представен като страхливец, но предприема смели действия, когато е призован за това. Магьосника изглежда велик и властен, но всъщност е шарлатанин. Самата страна Оз изглежда великолепна и възхитителна, а Канзас сух, сив и отегчителен, но Оз е свят на илюзии, а Канзас е истински дом. Нещата не са такива, каквито изглеждат в Оз и Канзас.“
- Оз се контролира от човек в сянка, който никой не е виждал и не познава. Това е директна препратка към начина по който стоят нещата в днешния свят и контрола който се упражнява от тайното правителство.

Взаимовръзки между филмът „Магьосникът от Оз“ и културата и ритуалите на илюминати
- Тясната връзка между Дороти и нейното куче е много фина препратка към използването на (близки до жертвата) животни от сатанинските култове. На контролирания индивид ще му бъде позволено да се обвърже с животно. Детето ще го поиска така или иначе, защото хората вече са ужасяващи за него до този момент, заради упражнявания тормоз. Тогава животното бива убито, за да се травматизира детето. Освен това – в матрицата на всеки програмиран човек има инсталирана самоличност на животно. Котка, куче, заек или каквото и да е по избор на програматора. Във филма кучето е „част“ от Дороти и символизира нейната интуиция, но може да бъде и алтернативна самоличност в контекста на програмирането. Затова тази история е ползвана, защото е богата именно на такива двусмислени метафори, които служат за активиране на субектите при нужда. Тази връзка е много неуловима, навярно твърде неуловима, за да си струва да бъде спомената, освен, че тези, които са въвлечени в сатанински практики ще я видят, докато за другите ще остане невидима.

- Дъгата – със своите 7 цвята, тя има огромно окултно значение бивайки основно хипнотично средство. Констанс Къмби, в своята книга „Скритите Опасности на Дъгата“ (доста добра книга, слушайте поне радиоинтервюта с авторката), която разобличава окултното движение New Age, правилно отбелязва: „Дъгата (наричана още антакарана) е използвана като хипнотично средство. Върховният съвет на масонството от 33-та степен използват дъгата на корицата на тяхното списание. В книгата за друидизма (говорим за илюминатски друидизъм), „21-те урока на Мерлин“, дъгата е описана като „Истински признак за магия... съществува и в двата свята едновременно!““
- Елвира Гълч е жена, която притежава ? от окръга в Канзас, в който живее Дороти. Тя е показана по-късно в земите на Оз трансформирана като вещица. Всички илюминати са свръх-богати и водят двойнствен живот. Хората, които ги срещат на ритуали могат да видят тъмната страна на тези богаташи. По време на ритуал те са в транс от наркотици, ритуално пеене и програмиране; те са „отвъд дъгата“.
- Канзас е черно-бял, Оз е в цветове. Реалността се омаловажава във вещерството и сатанизма. Илюзията ни кара да вярваме, че е по-цветна и интересна от реалността. Освен това, като бягство от този свят, сатанистите използват наркотици, за да повишат тяхното възприятие за цветовете. Много известни писалите са взимали наркотици, които ги вкарвали в изменени състояния на съзнанието в опит да отключат своята креативност.
- Няколко сцени включват присъствието на прехвърляне на сила, чрез размяна на обувките с тези на вещицата. В илюминатските ритуали, за да се прехвърли сила, матриархалната фигура, Майката на Тъмнината ще убие човека който е в авторитетна позиция с удар по челото чрез специален, подобен на боздуган жезъл и после ще обуе нейните обувки. Обувките с цвят на рубин всъщност са използвани за символ на власт на матриархалните нива на илюминати.
- Злата вещица използва отрова, отровни ябълки и отвара. Вещерските сборища в реалния живот правят същото. Магьосника е изобразен като някой, който управлява и е доброжелателен. Във вещерството, магьосниците наистина управляват макар в някои групи да ги наричат обикновени вещери.
- Крилатите маймуни в призрачната гора ни препращат към паганските традиции, които поставят крила на различни животински идоли.
- Тенекиеният човек е личност, която е част от церемониите на илюминати. Първата посвещаваща церемония на детето на някой илюминат, е тази, в която Тенекиен човек с брадва наблюдава тяхното представяне пред сборището. Ако родителя представя детето, не се случва нищо. Но ако родителя откаже да представи детето, тогава Тенекиения човек в ритуала използва своята брадва за да отсече главата на детето (Тенекиения човек се появява и в т.нар. програмиране тип „Тенекиения човек“ или „замъка на Тенекиения човек“, но това за което говорим в момента е, че той е част и от ритуала).
- Дороти убива Злата вещица на запада с внезапен удар по челото с тоягата на самата вещица. Това се прави от илюминати, когато старата вещица от йерархията бива заменяна. И в двата случая, без значение дали говорим за филма или за практиките на илюминати, когато вещицата е премахната, хората празнуват това. В истинския живот, в тайнствения свят на илюминати, се използва свитък, за да се удостовери, че вещицата е мъртва както физически, така и духовно.
- Във филма има представени окултни предмети като кристални топки (в няколко сцени), обитавани от духове замъци, магия и доброжелателен магьосник. В един момент Лъвът казва: „Аз наистина вярвам в призраци, вярвам, вярвам, вярвам.“ (в днешно време агентите от разузнаването също се наричат „призраци“).
- Лъвът, Тенекиения човек, Дороти и Плашилото трябва да докажат себе си като достойни, за да получат благоразположението на Магьосника. Окултният свят е пълен с ритуали, където участващия трябва да докаже себе си като достоен.

Използването на „Магьосникът от Оз“ в програмата за контрол над съзнанието „Монарх“*
(* Тази част от текста може да бъде разбрана единствено в светлината на този материал. Препоръчвам следващия пасаж да бъде препрочетен само след като минете през горната статия и разберете повече за същността на програмата „Монарх“. След това можете да продължите да четете настоящия материал оттук нататък.)
Почти всички документи, отнасящи се до проекта MK-ULTRA и контрола над съзнанието, споменават значението на „Магьосникът от Оз“. През 1940 г., историята е била избрана от членове на разузнавателната общност на САЩ, за предоставяне на тематична основа за тяхната програма по контрол над съзнанието базиран на травма. Филмът е редактиран, за да придаде различно значение, използвайки го като инструмент за подсилване на програмирането на наблюдаващите го.
Историята зад програмирането тип „Вълшебникът от Оз“ е интересна. То отново ни води към важната окултна роля на това произведение. Както вече казах в съседния материал, една от тайните на древните религии, особено египетските мистерии на Изида, била способността да се създава фрагментация в съзнанието на даден човек чрез използването наркотични вещества и мъчения. Известно е, че светът Оз е използван като абревиатура от автора за Озирис. Цялата ни култура е пълна с подобни референции, които на пръв поглед изглеждат невинни, но имат дълбоко окултно значение за тези, които ги използват и до днес.
Братя Грим например, които били евреи-кабалисти, обикаляли и събирали фолклорните окултни истории. Техните приказки са пълни със заклинания, транс и наркотици. Спящата красавица е изпаднала в дълбок сън и активирана да се събуди от целувка по устните. Това са сериозни подсказки за онези, които имат очи да видят, че окултния свят никога не е спирал да програмира и дисоциира хора след падането на египетското царство. Вместо да използват технически жаргон и да кажат „хипнотизирам“, те ще кажат „правя заклинание“. Единствената разлика след тоталното заминаване на Империята SSS, е че днес магията е комбинирана с технология за пръв път от хиляди години (в масов мащаб).
Както казах, историята за „Вълшебникът от Оз“ е избрана в края на 40-те години, като основа за програмиране на хора. Като начин за подсилване от ефекта на програмирането, робите от програма Монарх са карани да имат активатори в живота си. Когато филма от 39-та бил правен, Джуди Гарланд, която е изживяла целия си живот под знака на окултно насилие и тормоз, била избрана да играе Дороти. Последният съпруг на Джуди, Мики де Винко, бил сатанист и главен асистент на Рой Радин, друг сатанист, който работил с илюминати и който контролирал „Църквата на Последния Ден“, в чиито редици били хора като масовия убиец Берковиц и роба от програма Монарх Чарли Менсън (между другото – почти всички масови убийци на новото време, са програмирани да извършват тези убийства като част от ритуални действия и жертвоприношения за илюминати; това не са хора с „психични отклонения“, както медията и властите ви кара да вярвате).
(Ето ви и друга следа на която няма да се спирам подробно. Всеки, който създава църква, нов култ или група е програмиран. Това е част от т.нар. програмиране на Новата Световна Религия, която илюминати смятат да наложат.)
Множество са връзките между книгите от поредицата „Вълшебникът от Оз“, филма и най-високите етажи в света на програмирането. Много малко хора знаят, но книгите за Оз всъщност са 14. Тези книги се продават и до ден днешен и инсталират условия за по-лесното програмиране на деца. Освен това, книгите се четат задължително на деца, които вече са минали през процеса на травмата и фрагментацията. Книгите излизат в различни издания. Оригиналите излезели през 1900 г. и малко след това. През 30-те, 40-те и 50-те думите били пренаписани и страниците имали друга номерация (когато се работи по депрограмирането на дадена жертва, от голяма помощ е ако се установи от коя година е изданието, с което роба е бил програмиран, защото картинките и номерацията на страниците варират в различните издания). Разбира се, да се имат качествени изображения е голямо предимство при програмирането, защото детето ги визуализира при изграждането на вътрешния му свят от програматора. В допълнение към това, илюминати са построили големи паркове на тема „Вълшебникът от Оз“, за да поддържат и подсилват програмирането на робите от програма Монарх. Най-добрия пример за това е безочливия Grand Complex на MGM в Лас Вегас (за който по-надолу ще кажа още няколко думи), наред с други паркове в Америка, които също участват в този вид дейности.
Предстоят множество референции за това по какъв начин историята се използва в програмата Монарх.

Взаимовръзки между серията от книги „Вълшебникът от Оз“ (и филма) с програмирането Монарх

Следващото, е част от програмирането Монарх тип „Вълшебникът от Оз“, което основно програмиране, бива поставено в съзнанието на детето, когато е все още много малко. Някои от робите познават части от книгите дума по дума. Активиращите кодове за смяна самоличността на даден роб често са базирани на „Вълшебникът от Оз“ и са толкова много, че е безсмислено да бъдат изброявани, а и това няма никакво отношение към българската публика. Ако в България е имало сериозен аналог на Монарх, то програмирането навярно е ставало на база някакви типични български или руски приказки или произведения. За съжаление, нямам никаква конкретна информация в тази посока, а само спекулации. Ако и днес тече такъв проект, то той най-вероятно е модернизиран и най-честия шаблон би бил „Алиса в страната на чудесата“, като по-близък до местния масов вкус.
- Дороти търси място, където не съществуват проблеми, което е място „отвъд дъгата“. За да избягат от болката, фрагментираните личности програмирани в съзнанието на даден човек „отиват отвъд дъгата“. (Това е аналогично на „преминаването през огледалото“ в програмирането тип „Алиса в страната на чудесата“.)
„Отвъд дъгата“ в Оз се отнася също до трансовото състояние на роба-Монарх, както и до някои други области на програмирането. Емблематичната песен на филма „Някъде отвъд дъгата... има земя, където мечтите, които се осмеляваш да имаш – се сбъдват.“
Текста служи като метод за хипнотично объркване на мозъка да приеме, че „преживяването отвъд дъгата“ (което обикновено е ужасна травма) е „мечта“. „Някъде отвъд дъгата“ е може би най-дисоциативната песен писана някога и често е пускана във филми със сцени на насилие или травматизиращи събития (виж например филма „Лице назаем“). Една нейна много популярна версия, без дори да подозирате, е тази:  www.youtube.com/watch                               Освен това в песента се споменават „сини птици“. Никъде не съм срещал из литературата някой да прави връзката, но според мен именно този мотив дава името на проекта за контрол над съзнанието „Синя птица“, за който вече трябва да сте чели тук.
Дисоциираното съзнание е щастливо да нарече травмата си „мечта“ и това се запечатва в съзнанието като фантазия. Терминът за това е криптоамнезия, което обозначава процес, при който правилното функциониране на паметта е хипнотично повлияна и объркана. Вътрешният свят на роба се превръща в „реалност“, а външния, истински свят, се превръща в земята на Оз.
- Дороти губи съзнание, света около нея започва да се върти при което тя започва да вижда несвързани картини. Същото се случва в съзнанието и на робите от програма Монарх. По-късно във филма Дороти възкликва „Божке, хората идват и си отиват толкова бързо!“ – това е точно онова което се случва на един роб, чиито множествени програмирани в съзнанието самоличности идват и си отиват. Когато множеството самоличности излязат на повърхността и си отиват много бързо, може да започне лавинен процес, който обикновено се превръща в нещо много опасно, ако не спре. Точно както хълцането спира от само себе си, бързото неконтролируемо сменяне на самоличности (което може да бъде активирано и от стрес), обикновено спира само. Има много записи на програмирани звезди, които изпадат в това състояние по време на интервю или участие пред камера. Дадени системи в съзнанието, които знаят, че ще бъдат измъчвани и използвани, чрез подсъзнателен страх могат да предизвикат тази постоянна въртележка. Казано е, че жертвата от Монарх ще стане коматозна, ако тази въртележка продължи твърде дълго. Различните самоличности се сменят на принципа на торнадото, което само по себе си, много често е използвано за активатор. Заложени са програми, които се задействат ако човек започне да се върти около себе си като торнадо. Това се използва не само защото торнадото произлиза от „Вълшебникът от Оз“, но и защото е забелязано (както и вие със сигурност сте забелязали), че една от най-честите игри на децата (особено момиченцата) е да започнат да се въртят около себе си. Тази даденост се използва като положени основи, върху които се гради програмиране, точно както зъболекаря изгражда счупен зъб върху това, което е останало от истинския. Броят на въртенето често има значение, като в зависимост от броя се включва една или друга самоличност в зависимост от необходимата за момента функция.
- Джуджетата са използвани във вътрешното програмиране (Холивуд наема огромен брой от тях за целите на филма, в който те са наречени „Гризачови“). Менгеле, познат още като д-р Грийн бил специално заинтересован от експериментите си с травмиране на джуджета.

- Дороти тръгва по жълтата павирана пътека по спирала. Забележете, че тя не стъпва на нея просто от някоя нейна междинна външна част от разгънатата спирала, а се връща и изрично я започва (дори стъпвайки на пръсти) от самото й начало, завъртайки се в кръг! Завъртането означава навлизане в честота!
 image  image                                                                                  Imprint – всички й повтарят – „тръгни по жълтата пътека“. Жълтата пътека е символична нишка и може да символизира активираща информационна ELF-вълна. Контролираните субекти от програмата са научени да „следват жълтата павирана пътека“. Без значение какви ужасяващи неща стоят пред тях, робите ще последват пътеката, която е проправена преди тях от господаря им. Жълтата павирана пътека е входът, през който алтернативните самоличности на даден човек излизат на повърхността от вътрешната матрица и взимат контрол над тялото. Един от най-честите активиращи спусъци ползвани за хора с този тип програмиране.
- Дороти казва, че Плашилото и Тенекиения човек са най-добрите й приятели, които някога е имала и че сякаш винаги ги е познавала, но това било невъзможно. Макар чисто сюжетно да става въпрос за тримата й приятели в материалния свят, преди да бъде отнесена от торнадото, това прави препратка към различните личности в програмираната матрица на фрагментираното съзнание, които са част от едно, но в същото време не знаят за съществуването на другите части.
- Някои роби от програмата са заплашвани с огън, за да бъдат травматизирани, точно както Плашилото в историята. Виждат и осакатени хора, както това става с Плашилото във филма.
- На някои самоличности във фрагментираната матрица не е предпрограмиран кураж и повечето са карани да вярват, че нямат сърца. Тъй като в състояние на травма съзнанието попива всички подадени команди, програматорите могат да създадат напълно безчувствени самоличности у човек, които да служат за разнообразните фантазии на елита. На подобни самоличности хипнотично се повтаря това, което казва и Тенекиения човек: „Мога да бъда човек, само ако имах сърце.“ Респективно, на някои самоличности се казва, че са глупави и нямат мозък. На Плашилото му е зададен въпроса: „Как можеш да говориш ако нямаш мозък?“, на което то отговаря: „Някои хора са без мозък, а могат да говорят доста.“
- Изумруденият град е използван при програмирането на хора. Той ще бъде добре охраняван и ще се достига трудно, защото обикновено съдържа ядрото на програмирането в шаблона на вътрешната конструкция, която програматора е избрал. Обикновено в Изумрудения град спят някои от най-важните самоличности на дадения човек, свързани директно с функцията им ползвана от илюминати.
- Крилатите маймуни във филма играят ролята на нещо като шпионски сателити. В матрицата на програмирания роб те могат да бъдат пазители, които да наблюдават състоянието на цялостната конструкция от 2 197 сегмента. Освен това те имат функцията да създават страх у човека и усещане, че винаги си наблюдаван.
- Цветята използвани в книгата и филма също се използват за програмиране. Вещицата използва макове за да приспи Дороти и Лъва. Опиумът и кокаинът са използвани за транквиланти на робите от Монарх (за тези, които не знаят, кокаина и хероина се правят от специален вид макове). Дадена алтернативна самоличност в матрицата на програмирания ще бъде „приспана“ и ще мине на заден план, ако й бъде казано, че навлиза в маковото поле. Във филма Дороти казва: „Какво става? Толкова съм уморена.“           image  Тя, Лъва и Тото заспиват много бързо без видима причина. Робите от Монарх правят същото. Събуждайки се от снега, не е нищо повече от алюзия за кокаина (който дори е наричан „сняг“ на жаргон), който е често срещана субстанция давана на програмираните, за да станат те зависими.
- В един момент Дороти заявява, че: „не си спомня“, последвано от: „предполагам, че няма толкова голямо значение“, което е доста символично за състоянието, в което постоянно се намират робите от Монарх. Те постоянно са в неведение на това, което им се случва, макар да разбират прекрасно, че нещо не е наред, че им се губи време, че се чувстват зле от постоянната злоупотребата с тях и т.н.
- За да имат разпознавателни белези, робите от програма Монарх носят диаманти, ако имат програмиране свързано с обслужването на политическия елит. Това се нарича програмиране тип „президентски модел“ (каквато беше Мерилин Монро). Рубини носят тези, които имат Оз-програмиране свързано с проституция, а изумрудите сочат програмиране свързано с бизнеса с наркотици. Пръстените също са използвани да обозначават дейността на роба и от какъв ранг са те в окултния свят на илюминати.

- Когато влизат в Оз, който е изцяло зелен, конете се сменят през кадър, което може да бъде активиращ цветен код. Това няма никаква логика и обяснение в контекста на филма и дори не мога да намеря адекватна окултна връзка. По-късно в „The Wiz“ от 78-ма се наблюдава същото нещо, което ще коментирам по-надолу.                                 image  image                                                                                             После всичко е много емоционално, Дороти плаче и всичко става зелено, защото това е цвета на сърдечна чакра и емоциите.
- Лъвът пее пред портата на Оз: „Аз съм Монарх“ – това има ли нужда от коментар въобще?
- Пясъчните часовници се появяват във филма на няколко пъти. Те често се появяват в различен контекст и като вътрешни образи в съзнанието на робите от Монарх. Пясъчните часовници имат способността да бъдат обръщани, което води до смяна на самоличност в матрицата. Освен това, програматорите на робите използват пясъчни часовници за да напомнят на техните роби, че смъртта е неизбежна и времето изтича. Това е метода, който Злата вещица използва, за да каже на Дороти, че скоро ще умре. Дороти е спасена точно в момента, в който последното зрънце изпада в долната половина на пясъчния часовник. Някои от господарите на робите наистина имат големи пясъчни часовници, точно както във филма. В автобиографията си на роб от Монарх, Кати О’Браян казва, че Дик Чейни има пясъчен часовник на бюрото си, с който той я заплашвал бивайки негова подчинена. Когато робът види пясъчния часовник, обикновено на повърхността изплува алтернативна самоличност, но това е и базисно напомняне, че господарите на роба имат властта да решат колко време живот му остава. Формата на пясъчния часовник на практика представлява два триъгълника, които се докосват взаимно в техните върхове в Х-конфигурация. Това се използва като програмен символизъм на няколко нива. Съзнанието на детето възприема тази конфигурация като компас с четири посоки – изток, запад, север и юг, а също така и като координатна система тип x, y, върху която може да се изгради град като вътрешен шаблон в матрицата.
- „Чукни петите си една в друга и ще бъдеш там на мига.“ е едно от най-запомнящите се действия във филма, което се използва и в програмирането. Тази инструкция е давана специално на робите Монарх в армията. Йозеф Менгеле, д-р Блек, Майкъл Акино и други също обичали да почукват своите нацистки ботуши докато програмирали деца.
- „Тишина!“ е команда, която присъства както във филма, така и в програмирането свързано с Оз. Тя е код и означава... логично – „не говори“, което се впива дълбоко в съзнанието на роба. Както във филма, някои самоличности на роба ще проговорят на своя господар, както прави Дороти: „Ако обичате господине...“
- Хилъри Клинтън (6-то ниво вещица в йерархията на илюминати и садистичен хендлър на Монарх-роби) в миналото получава шапка на вещица с очакването да бъде наричана „Злата вещица от запада“, а Мери Маталин (която се жени за главния съветник на Клинтън в неговата кампания Джеймс Карвил) има снимка стената на Хилъри, като Злата вещица на запада с надпис: „Ще те пипна малката ми, както и кучето ти!“ Шапката на вещицата и надписа са много популярни сред хората асоциирани с Белия дом, защото имат множество значения. Най-смъртоносното от тях е, че робите-Монарх, които обслужват сексуално Хилъри и Бил Клинтън, има програмиране тип „Вълшебникът от Оз“. Хилъри буквално е Злата вещица от запада за тези роби.

Както казах в началото на тази глава, преди години MGM построи мултимилионен комплекс с тематични паркове базирани на „Вълшебникът от Оз“ и „Алиса в страната на чудесата“. Една от сградите в този комплекс е с формата на пирамида и носи окултното име Луксор, служейки като хотел (от години хотела е шоу-база на супер-програмирания илюзионист Крис Ейнджъл). Допреди няколко години това беше най-големия хотел в света със своите 5 000 стаи, което идва само да покаже, че контрола над съзнанието е голям бизнес. Група от актьори се обличат като герои от „Вълшебникът от Оз“ и обикалят по жълта павирана пътека конструирана в комплекса на MGM. Изумруденият град е част от този тематичен парк. Според Las Vegas Review Journal, комплексът е на стойност 1 милиард долара и се спряга като „следващото чудо на света“. Интересно е, че това „чудо“ е център за програмиране. Убеден съм за себе си, че комплекса има огромни подземия, в които се случват ужасяващи неща.                                        image                                                                                   www.parallelreality-bg.com/analizi/podrobnianalizi/347-2011-07-21-14-15-17.html                                      



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: budha2
Категория: Други
Прочетен: 8685754
Постинги: 4190
Коментари: 1130
Гласове: 1577
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031