Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2015 01:45 - Човешки жертвоприношения в древния и съвременен юдаизъм
Автор: budha2 Категория: Технологии   
Прочетен: 2135 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 22.11.2015 08:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image                          
                         Човешки жертвоприношения според еврейската Библия

Принасянето на деца в жертва на боговете е древна и широко разпространена практика в Ханаан. Има няколко изображения от ерата на египетското Ново царство (XVI-XII век.), на което лидерите на ханаанците, търпящи поражение от египтяните, като последно средство за получаване на божествена подкрепа жертват своите синове. Описание на това събитие е запазено в еврейската Библия/ЕБ/. В средата на IX в. Моавският цар Миса отказал да признае над себе си върховната власт на Израел. В отговор, царете Йорам на Израел и Йосафат на Юдея се включват във войната срещу Моав и обсадили града му: "И той взе първородния си син, който е трябвало да се възцари вместо него, и принесе на всеизгарянето на стената. И имаше голям гняв против Израиля, и те си отидоха от него и се върнаха в земята си "(4 кг. 3, 27). Отстъплението на израелските и иудейските армии свидетелстват за еврейската вяра на евреите в ефикасността на тази жертва. Редица доклади за жертване на дете, като EБ асоциира този ритуал с божество, чието име традиционно преминава в Молох с п. Алтернативна гледна точка, съответстваща на еврейската дума Mlk/Милк означаваше не името на божество, а името на жертвата. Аргументът в полза на този възглед е, че в пунически Картаген и областите на колонизация с термин MLK наистина наричали жертвата на деца, които са били бенефициенти на божествата Ваал Хамон и Танит. Терминът се удостоверява с надписи върху стели намерени в тофета - церемониални учатаци с множество останки от изгорени деца в картагенските колонии в Северна Африка, Испания и островите Сицилия и Сардиния. Въпреки това, в текстовете на EБ, се говори по-скоро за името на божеството, а не за името на обреда, което се потвърждава от източници извън Библията. Ханаански бог MLK (с вероятност вокализация Molek в смисъл "цар") се споменава в две заклинания от Угарит. И в двата случая той се споменава във връзка с място, наречено Аштарот в Заиордания, които при други Угаритски текстове, са свързани с гигантите/рефаими, обитателите на подземния свят. Очевидно, 
Malik е посочен като бог и в списъците на боговете на Ебла, Мари и Угарит. И в старо вавилонския и асирийски списък на боговете той се идентифицира с Нергал - Месопотамски бог на подземния свят. Може би Молох  в EБ - е древен бог на подземния свят, свързан с култа към предците (може би царете им), както и превръщането на името му като название на жертвоприношение - явление в картагенското културно пространство. Жертването на деца се разпространява по целия Израил и Юдея. За жителите на царството на Израел като цяло, се говори, че те са " изпращали (ya"aḇiru) синовете и дъщерите си през огъня" (4 кг. 17, 17). Владетелите на Юдея, прибягват до тази церемония, посочена Ахаз, който "тръгна от Израилевите царе, и синът му, бе прекаран (he"eḇir) през огън" (2-рата половина на VIII в.). (4 кг 16:. 3) и Манасия (. 1-та половина на VII в.), който "провел (he"eḇir) сина си през огъня" (4 Царе 21:. 6). На Цар Иосия (края на. VII в.) се преписва реформата, в която той, якоб, "осквернил тофета, който е в долината на Еномовия син, така че никой не се занимавал (ле-ha"aḇir) да холокостира синорете или дъщерите си през огъня на Молоха (ле хектари-Molek) »(4 кг. 23, 10). Въпреки това, неговият син цар Йоаким (в края на VII в. -... и началото на VI в) "продължил небогоугодната за Яхве политика както баща му беше направил" (4 Царе 23, 37.), Което предполага възобновяването на човешко жертвоприношение. Наистина, Еремия пророкува в 620-580-те години и многократно споменава, за човешки жертвоприношения, на място, което е "долина на сина (или син) Еномовата" (която служи като източник на думата Геена), известна още като "Долината на трупове и пепел" ( Иер. 31, 40) при портите на Йерусалим Харшиф. Според Иеремия, иудеите "построиха висок тофет в долината на синовете на Еном, за да горят синовете си и дъщерите си в огън" (Ер. 7, 31). Като получател на тази жертва, Иеремия посочва Молох, Баал, евреите ", построен по високите места на Ваала, за да горят синовете си в огън, за всеизгаряне ((‘olot) Ваал "(Ер 19:. 5)," и съградиха високите места на Важала, в долината на Еномовия син, за да прекарат (le-ha‘aḇir) през огън синовете и дъщерите си на Молох (le-ha-moleḵ) »(Ер. 32, 35). Младия съвременник на Еремия, Изикиил (пророкувал през 590-570-те години), обръщайки се към иудеите, говорейки: "Чрез събирането на вашите подаръци и жертвайки (ha"aḇir) синовете си през огъня, се осквернявате със всички идоли (gillulim) до сетния ваш ден "(Езек. 20, 31). В името на Господа, той обвинява Самария и Ерусалим, че те "са извършили прелюбодеяние, и имаха кръв по ръцете си, и с идолите (gillulim) свои те прелюбодействаха, дори със синовете си, прекарвайки ги през огъня, (he"eḇiru) - "(Езек. 23, 37). Обръщайки се към Ерусалим, той каза: "И взех синовете и дъщерите ти, които ми се родиха и ги принесох в жертва (tizbaḥ), за да бъдат изядени от тях (идолите). Никога не знаех че сте били блудници? Но вие сте изклали моите деца (tišḥaṭ) и предавайки/прекарвайки ги (ha"aḇir) [през огъня] "(Езекиил 16:. 20-21). По-късен автор, който пише под името на Исая ("Трета-Исайя"), показва, че тази практика продължава между юдеите и в последната епоха:

image

"Не на децата ви е това престъпление, рожба на лъжа, и със страст към боговете (" Елим) под всяко зелено дърво, убивайки (šoḥaṭim) деца на потока, под пукнатините на скалите "? (Исая 57:. 5). Освен това, пряко споменава, Молох: "Ти отиде до Молох (MLK) с миро и умножи ароматите си, прати далеч посланиците и слезе в преизподнята/Шеола" (Исая 57: 9.). Масоретите(ивр. ‏ בעלי המסורה‏‎‎‎ баалей hа-масора,писачи на религиозни текстове) са озвучили тук, думата mlk като meleḵ - «цар", но в контекста на изпращане на посланици в Шеола. Следпленическото свещеническо законодателство забранява привеждане на децата за Молох: "От вашите деца да не извършвате (ле-ha"aḇir) [през огъня] за Молох (ле-ха-Molek)» (. Lev 18, 21); "Кой сред синовете на Израил, или от чужденците, които пребивават в Израел, Който дава от семето си на Молох (ле-ха-Molek), трябва да се умъртви: народът на земята ще го победи с камъни; и Аз ще насоча лицето Си против тоя човек и ще го изтребя изсред людете му, защото той е дал от семето си на Молоха (ле-ха-Molek), и е омърсил светилището Ми и е осквернил светото Ми име; и ако хората на земята, по какъв да е начин, затворят очите си, мъжът, когато дава от семето си на Молоха (ле-ха-Molek) и 
тогава ще го убия,  Аз ще насоча лицето Си против тоя човек и против семейството му, и ще го изтребя изсред людете му и  за да не блудстват след Молох (ха-Molek) »(Lev 20:. 2-5). Въпреки това, в тези законодателни разпоредби ние говорим само за жертвите към Молох, докато в EБ има данни за хора, носещи жертва и на Яхве, а в някои случаи тя е описана без никаква присъда, като приемлива и сама по себе си подразбираща се практика. Най-забележително доказателство от този вид е историята на книгата Съдии около дъщерята на Иеффая: "И Ефтай направи обрек на ГОСПОДА и каза:" Ако предадеш амонците в ръцете ми, а след това се върнете мир от амонците, който излезе от вратата на къщата ми да ме посрещне, ще принадлежи на ГОСПОДА, и ще го принеса на всеизгаряне. И дойде Ефтай при Амоннитяните - да се бори с тях, и предаде ги Яхве в ръцете му ... и дойде Ефтай в Масфа у дома си, и ето, дъщеря му излизаше да го посрещне ... Когато я видя, той раздра дрехите си и каза: Горко ми, дъще ми! ... Аз отворих устата си пред Господа, и не мога да се прибере ... И той се обрече сам, и извърши над нея обета свой, който даде "(Съд. 11, 30-32, 34, 35, 39).

image


Имайте предвид, че Ефтай обещава да жертва това, което ще излезе от вратата на дома му, без да уточнява, че това ще бъде, например, едно животно, тоест, още от самото начало се предполага, че това може да бъде и човек. И ГОСПОД се възползва от тази клетва и изпълнява искането на Ефтай. Човек може да предположи, че той изпраща дъщеря си да се срещне Ефтай, показвайки по този начин, че някой, или по-скоро той самия иска да получи жертва. Чувайки, че очаква дъщерята на Ефтай не е изненадан и той не възразява, не казва, че той Яхве не приема човешко жертвоприношение, което означава, че лицето, носещо всеизгаряния за Господа се възприема от всички участници като събитие за даденост. Повече подробности не са оповестени, но според правилата на жертвеното всеизгаряне, Ефтай първо трябваше да пререже гърлото на дъщеря си, след което събира кръвта и в литургичен съд, отсече ръцете, краката и главата, наряза тялото за да се премахне,... "и изми вътрешността, поръси и разпространи кръв в някои места по олтара, а след това изгори тялото на "жертвата, благоухание прятну Господу" (Lev 1:. 9). Описание на друг подобен случай, ние намираме във 2-та книга на Самуил: "Имаше глад на земята в дните на Давид три години, година след година. И Давид се допита до Господа. И ГОСПОД/АЛАХОВА каза: Това е за Саул и кръвожадния му дом, защото той изби гаваонците. Тогава царят повика гаваонците и говори с тях ... И Давид каза на гаваонците: Какво да направя за вас, за изкуплението, за да се благослови наследството на Яхве? И те му казаха гаваонците: ... човекът, който ни съсипа и искаше да ни унищожи, не беше с нас в нито един от бреговете на Израел, - от синовете му предайте ни седем мъже, и ние ще ги обесим за Господа в Гавая на Саул, избрания на ГОСПОДА. И царят каза: Аз ще дам ... и те ги обесиха на планината пред Господа "(2 Цар. 21, 1-2, 3-4, 5-6, 8). В този случай, жертвата принасят не евреите и гаваонците, но това е изкупление за греха, за който Господ наказва евреите, и че Господ-Яхвето е получателят на тази жертва. По време на царуването на цар Ахав на Израел ветилецът Хиил с цел възстановяване на Ерихон пожертвал двама от синовете си: "Ахиил Вефилянин изгради Иерихон: първородният му Авирон положи основите му, а по-младият син Сегуб поставил под портите му, според Господното слово на Яхова, което той изрекъл чрез Джошуа/Исус синът на Навий "(3 Царе - 16, 34). Пожертван според пророчеството на Исус Навин: "По това време Исус се закле и каза: проклет пред Яхве, който въстана и изгражди този град Ерихон; първородния си син тури в основите му а най-малкият положи в неговите порти "(Josh. 6, 26). Въпреки че не е изрично упоменато, който е получател на жертвата може да се разбира от контекста, че тя се носи на демона ЯХВЕ за греха. От яхувистките пророци първи срещу актове на човешко жертвоприношение се изправя Иеремия на прага на новия VII и VI век. При всички по-ранни пророци, осъждането им отсъства. По този начин, Осия в края на VIII в. бичува жителите на царството на Израел, направили изображението на Господа като бик, "А сега прибавят към греховете си, като си правят лети идоли от среброто си, идоли според своето разбиране за Божеството, но които всички са дело на художници;
самите те казват за тях:
Нека целуват телетата (zoḇḥe ’adam) онези, които жертват."(Осия . 13, 2). Смисълът на оригинала на иврит не е съвсем ясен, тъй като изразът (zoḇḥe ’adam) може да означава и " принасяне в жертва на хора " и " хората - телетата-говедата, че са жертва. " Ако първият вариант е верен, то думите на Осия могат да бъдат разбрани като осъждане на Апелативния целувка телета, но не и на човешко жертвоприношение. . Пророк Михей, който проповядвал в Юдейското царство в края на VIII в., причислява към възможни жертви на ГОСПОДА, от които най- великата била жертвата на първородните: "С какво да дойда пред Господа, И се поклоня пред Всевишния Бог? Да дойда ли пред Него с всеизгаряния, с едногодишни телци? Аз съм доволен от хиляди овни, жертвани за Яхве и реките от масло? Да дам ли първородния си за престъплението и плода на утробата си - за греха на душата си? "(Mic 6: 6-7.). За Михея жертвата на дете, е не повече от осъдително бика или овен за всеизгаряне. Според пророчеството на неговия сънародник и съвременник. Исая, пламъците, излизащи от устата на ГОСПОДА, светват в кладата подготвена за асирийския цар: "Ето, името на Господа идва от далеч, парене гняв (или лице), и пламъкът на неговата силна, уста с негодувание, езика му като поглъщащ огън ... Тофетата отдавна е подредена; тя се приготвя за царя, дълбока и широка; в огъня на неговия огън и много дърва; с дъх на ГОСПОДА, като поток от сяра, го запали "(Ис. 30, 27, 33). Малко вероятно е, че такова изображение може да бъде Isaiah, имал в ума си на ГОСПОДА, и човешки жертвоприношения са несъвместими. Дори Езекил в(.. Начало VI в), осъжда човешките жертвоприношения, признавайки името на Господа, че те са направени според волята му: "Аз ги оскверни техните подаръци, те започнаха да се държат (ha"aḇir) [през огъня] всичко, което се отваря от утробата (Peter Раама), за да ги унищожат, за да знаете, че аз съм - Яхве "(. Езекиил 20, 26). Както бе споменато по-горе, законодателството забранява  жертоприношение на хора за Молох. Но с човешките жертви към ГОСПОДА, ситуацията е малко по-различна. На първо място, и до днес той остава позиция на Левит за случая, в които приносът на човешко жертвоприношение на Господа не само е възможно, но е от съществено значение, "Но нито да се продава, нито да се откупува нещо, което е посветено, което би обрекъл някой на Господа от онова, което има, било човек или животно, или нива от притежанието си; всяко нещо, което е посветено, е пресвято на Господа. Нищо, което е посветено от човек, да не се откупува; то трябва да се умъртви. "(Левити - 27:. 28-29). Второ, остава формалното изискване за принасяне от евреите в жертва на Господу първородното мъжко на животните и на хората: "И ГОСПОД/ЯХВЕ каза на Мойсей, посвети на мен всяко първородно, което отваря утроба (Peter reḥem) от всички израилтяни, и човек и животно: са мои "(Исх 13, 2.); "Дай ми първородни от синовете си; Също така да постъпваш и с говедата и с добитъка ти "(Изх 22:. 29-30). Посвети на ГОСПОДА и ги заведи в жертва: "Всички мъжки първородни, които се раждат от говедата ти и от овците си да осветиш за Господа твоя Бог: ... пред Господа твоя Бог да ядеш до него вие и семейството твое, на мястото, което е избрано от Яхве. Ако, обаче, той ще бъде заместник, куц, или сляп, или с дефект, да не го жертват (tizbaḥ) за ГОСПОД, твоят Бог, "(Втор. 15, 19-22).

Градът и всичко, което е в него, ще бъдат обречени на Господа. Само блудницата Раав да остане жива - тя и всички, които са в къщата ѝ с нея, защото скри пратениците, които изпратихме.(Исус Навиев 6:17)

И обрекоха на изтребване с острието на меча всичко в града: мъже и жени, млади и стари, говеда, овци и осли.(Исус Навиев 6:21)

Въпреки това, децата от жертвата сега би трябвало да се откупуват, "Всичко, което отваря утроба (Peter reḥem) Всеки първороден син* принадлежи на мене,+ а и всяка първородна мъжка рожба от добитъка — от говедата и от овцете. И първородната рожба на магарето да откупиш с овца.Но ако не я откупиш, тогава трябва да ѝ счупиш врата. Откупувай всеки първороден от синовете си.И никой да не се явява пред мене с празни ръце!" (Изх 34:. 19-20) ; "Прекарай (ha"aḇarta) [през огъня] към Господа всичко, което отваря утроба (Peter reḥem); и всяко първородно от добитъка, който ще имате, мъжките - за Господа ... и всеки първороден човек между синовете си да откупиш. И когато, след това те запита синът ти, казвайки: Какво е това? след това да му кажеш ... жертвам (zoḇeaḥ) за ГОСПОД всичко, което отваря утробата (Peter reḥem) на мъжките, и всяко първородно от синовете си осребрявам/откупувам ",/тогава ще отделяш за Господа всичко, което се ражда, и всяко твое първородно от животно; мъжките животни ще бъдат посветени на Господа./А всяко първородно от осел ще откупиш с агне или яре; и ако не искаш да го откупиш, тогава ще му пречупиш врата. Ще откупиш и всеки първороден човек между синовете си./(Изх 13:. 12-15).

Понеже, когато фараонът не скланяше да ни пусне, Господ уби всяко първородно същество в Египетската земя, първородно на човек и първородно на животно; по тази причина жертвам на Господа всяко мъжко и първородно, а всеки първороден от синовете си откупувам.(Изход 13:15)

Защото всяко първородно е Мое; в деня, когато поразих всяко първородно в Египетската земя, Аз осветих за Себе Си всяко първородно в Израел - и човек, и животно; Мои ще бъдат. Аз съм Йехова.(Числа 3:13)

(както е писано в Господния закон, че "всяко първородно дете от мъжки пол ще бъде посветено на Господа")(Лука 2:23)
image

Имайте предвид, че в по-горния цитат от последната жертва на първородния си в жертва на Господа, е приет един и същи технически термин h"br, «да извърши [чрез огъня]", който описва Еврейската Библия като жертви, за Молох. Същият термин се използва в Езекил (20, 26) в изявление в името на Господа-Яхве, че той е извратил евреите да жертват всичко, "излизащо от утробата". Ясно е, че разпоредбите на законодателството в областта на свещеническото ръкополагане на всички първородни мъжки отрочета на Яхве, са последвани от древната еврейска традиция на жертване на животни и хора. Ако първородният никога не се принася в жертва на "Господа", нямаше да има нужда от тяхното изкупление. Може би митът в Genesis. 22 за провала, на несъстоялото се привеждане на Авраам в жертва от Исаак е измислен именно за да се оправдае замяната на действителното жертвоприношение на детето с неговото символично изкупление. Подробности за изкуплението в EБ се представят под формата на инструкции на Яхве към Аарон: "Всичко, което отваря утроба (Peter reḥem) във всяка плът, която те предлагат да ГОСПОД, човек или животно, ще бъде твое; или само първенците сред хората да бъдат откупувани ... изкуплението е за тях: започва от един месец, според твоята оценка, вземи откуп от пет сикли сребро ... но за първородните от говеда, или първородните от овците, и първородните от козите да не им вземаш откуп: Те са свети; поръси кръвта им по олтара, а тлъстината им да изгаряш като жертва, благоухание приятну Господу "(Числа 18:. 15-17). "Откупуване на Синът » (pidyon ха-Бен), като се нарежда сред 613 заповеди на юдаизма, се извършва на 31-ия ден след раждането на еврейското първородно от мъжки пол. Бащата на детето е длъжен да го даде на Яхве в лицето на свещеника (Cohen) и след това обратно да го изкупи за 5 шекела (около 100 грама сребро), което официално освобождава свещеника, от необходимоста да убие детето и да го изгори "за благоухание Господу." Както можем да видим, противно на твърденията на евреите и на юдействащите че човешките жертвоприношения са непознати за култа към Яхве и техните случаи в историята на евреите са отклонения от този култ, причинени от външни влияния, в действителност принасянето на хора в жертва първоначално е било задължителна част от яхвизма и в определен смисъл, остава и до днес.

image
И юдеи и мюсли се кланят на нещо което прилича/плагиат/ на Кибела, но в гуната на мрака, измамата е че се кланят на дух ЯЛАХОВА.Знание за Бал и за Кибела първоначално да е било на хората, живеещи на Балканите, а после да се е разпростряло към близкия изток.Кибела е име за Велика богиня Майка, позната на Балканите още от неолитни времена. През този период е изобразявана с женски фигурки с издължен врат и мъжка глава, но има и други, които са с триъгълно тяло, а не с човешко.
След неолита /7000-5000 г.пр.н.е./, по времето на халколита /5000-4000 г.пр.н.е./ образът на Майката започва да се променя. Мъжката глава и дългият врат изчезват, за да се появи статуетката със завършен вид на жена. Но разликата е, че при нея вече присъства животното ЛЪВ.В Шумер, Великата Майка също е позната с животното ЛЪВ, само че вече под името Инана. Има множество изображения на Инана с лъв. Там се появява и шапката-бомбе?Киббала е древно Халдейско учение от Месопотамия, имащо корени във Брахманизмът, пренесено от тракийци в Месопотамия. ЙУДАИЗМЪТ ПОГЛЪЩА КиББАЛА.По късно бомбето става с периферия а още по късно и масонски символ.На пръв поглед, каббализмът изглежда йудаизъм. В действителност, е точно обратното на йудаизмът. Каббалата предлага окултно обяснение с "обратно значение" на "откровенията на йудейските пророци" и историята на "израелитите"(тука не е ясно кои се наричат "израелити"- преселниците йудеи от Египет в Ханаан(Баалестин) или самите местни жители, които нахлуващите от юг моза-исти избиват и им разрушават и "нарочават" божествата за "идоли", но изземващи техните им функции: Ел(Ал)/Бел/Баал и го слагат за "ел-яху"/"еллох"( по-късно: "ал-лаху"/"аллах")?!



image

Територията на днешна Палестина е била територия на обожатели на Брахма, също преди юдеите от югът и Африканският паднал дух "ЯО"(Ях, Йах, йеШуа, йеШ"ва), копие на Рудра на Шива, вероятно наследен от Лемурия(Кумари-Кандам) от епохата на Рамайана, да я атакуват варварски от юг и да избиват поголовно населението от отроче до старец, и да плячкосват имуществото им, унищожават реликвите за култът им.
Палестина- Palaestina е Латинско наименование със Санскритски произход "БААЛ-е-СТАН"("Място на Ба"ал(Aл), Бел(Ел)"). Северо-семитските народи на Арамейци, Угарийци са взаимствали за името за "Бог" от Акадийците като "Илум", а те са взаимствали от ВЕДАическитото име за Брахма - "Баал". Това обяснява защо "ел"="ил"="ал" по тези земи, като пълен определителен мъжки член в лингвистиката.
Тези южни семити плячкосват Баал-Ел-стан и култът към Богът Ел, като го слагат за "префикс"-представка за своят паднал дух "Йах" : "Ел(Бел) Йах", "Ал(Баал) Йах", "Ил Йах-"Ilijah"(Англ. Илйаджа, Илийа)
Сходството на тези Северо-Семитски(Арамейски, Угарийски) думи за "Бог" с Индо-Европейските/АРйански- Латински и Еллински(Ел лада-Ελλάδα) за "oсветен"-illuminatus и "Слънце"-Hellios-Елиос, ήλιος-Илиос, "електрон"-ηλεκτρόνιο-"блестящ" идва с Общият ВЕДАически Санскрит с Баал/Ваал/Бел/Ел.Брахма е известен и като БА.ЛА(СИЛА) тази сила е за владеене на материалният космос.Шумерскитете "богове" са упаднали, разбунтувани ВЕДАически деви!! ("Баал-бек" е космодрумът на тези анунаки/ану-наги или библейаски "нефилими"- силата(баала) на Брахма, но злоупотребена!!).                       

image

ТОВА, КОЕТО E ПРИСЪЩО ЗА НАГИТЕ - КЪРВАВИ ЖЕРТВОПРИНОШЕНИЯ, СА ГО ПРИДАЛИ НА АРЙАНИТЕ ОТ СЕВЕР И ИЗТОК, демонизирайки девите до степен, до която са самите те-йудете!Тората на йудеите, демонизра Телецът, свещеното животно на АРйаните от Север и Изток."Извинението" на южняшките наги, настъпващи от юг за зверствата от Старият завет е "езическият бог"- северосемитският "Баал"(Молох), който бил "езически"(с форма). Ненавистта на нагите към Богът и девите се изразява във факта, че само в Абрахамските религии се среща понятието "идол", като вид "жигосване" на тези, които не следват паднали духове в гуната на мрака-ТАМАС. На съвременен хинди "крава" е Gāya- "Гея", но на Санскр е "го"(го-веда). Оттука евр. "гой"-мн.ч. "гоим" при яхудите, дето ни наричат нас, АРйАните.
Точният превод на "ХАР" е "ЗЕМЯ" и "ПРИТЕЖАТЕЛЯТ И". "хАРийците" не са нищо друго освен ПЪРВИТЕ-primeval ЗЕМЛЯНИ.На Санскр. "божествена любов" е ПРЕМА.

image

Илюстрация на Молох(Баал) от 18 век сл. Хр.в Германия
"Der Gцtze Moloch" т.е. "Молох, фалшивият Бог".Другата дума за Европейският Баал- "Молокх" има корен в думата "мляко", храната идеща от свещеното за АРйаните животно-кравата, aсоциирано със съзвездието "Телец".Обаче, паразитният иврит си има "друго СВОЕ обяснение"- "Молох" значело "цар"! Вярно но цар на девите, докато дух Йах е цар от нагите.Желанието на йудеите, продиктувано от нагите, да колят и да ядат месо е толкова огромно,че те ИЗФАБРИКУВАТ историята за уж "равратените израилтяни"(???), които са били
евреи в Египет и са мигрирали към Ханаан, но били "развратени" с това, че се"кланяли на Златният Телец"(удобен претекст да се наклепа символът на Телецът!!

image

Това "извинение" на йудеите с историята със "златният телец" в Синай им служи, като
извинение за избиването на коренното туземно население, което заварват в Ханаан(интересно, защо
наричат тази земя "Израел" и до ден днешен?!?).
Като им разрушват култовите, смятайки, че трябва да се разбира под "жертвеник" -
"приспособление за колене на крава" ("златен телец")
За това те фабрикуват тази история с която завоюват 2 неща за Аврамическите религии:
1) Елиминиране на символът на Телецът, защото е "идол"
2) Запазване на кървавите жертвоприношения- Агнец, Телец- всичко "диетично" под ножа
А?!-Да не забравя- и "идолът Исус Христос"- той трябва да умре, чрез колене!
Така Агнецът, макар и заклан и изяден е "непобедим"!
Така казал дух Йах/Ах !!Арйаните не прявят "златно теле"-идол и после ДА КОЛЯТ ЖИВИ ТЕЛЕТА, като "приношение към този идол". Това е йудейска ФНАТАЗИЯ, стъкмена, като сценарий на йудеите, като са взаимствали реален момент- ТЕЛЕЦЪТ, като Свещено АРйанско животно и йудейска представа за жертвоприношение- младо, мирно животно, невинна кървава жертва. По-късно те ще принесат това и върху човек, който е нейудеин(по вяра), както е случаят с Исус Галилейски- "гой"(буквално - "говедо", презрително към нейудеите, иде от санскр дума "го"- крава, говедо)
                Човешки жертвоприношения в древния и съвременен юдаизъм 
 



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: budha2
Категория: Други
Прочетен: 8726964
Постинги: 4190
Коментари: 1130
Гласове: 1577
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930