Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2016 21:22 - Венчаване на славяните с иудейския дух / Венчавката се явява ритуал от черната магия
Автор: budha2 Категория: Технологии   
Прочетен: 2198 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 17.06.2017 18:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image

За греховноста. "...

Човек се ражда естествено грешник и виновни пред Божието правосъдие." Основната задача на църквата - е да събуди у хората чувство за вина, да ги накара да се молят и да се разкайват, и да ги държи в страх. Ако това успее - човекът се превръща в "слуга на Бога" (не забравяйте: "Слугата на Бога в името на Отца и Сина и Светия Дух ..."), "овцата е заклана," и се присъединява към "стадото" на Христос, и така постепенно се установява идеологическия контрол. Към това се добавя още и енергийната зависимост, която се поставя на лицето към момента на кръщението.

image

"В тази церемония свещеника на ордена на Ка проповядва следното:" Възвеличай се младоженецо, като Авраам и благослови се като Исаак, и да се размножаваш като Яков ... И ти, булка: се възвиси като Сара, радвай се като Ребека се и се размножавай, като Рахил " .

image


Както нормален здравомислещ човек аз се заинтересувах от тези герои, отворих Библията и научих следното: Авраам, е основател на главния клон на еврейското семейство, той се жени за Сара, която му е сестра от страна на баща му." 12. А при това, тя наистина ми е сестра, дъщеря на баща ми, но не и дъщеря на майка ми; и ми стана жена."(Битие 20:12) Авраам, заради ползите и изгоди си устроил един добър живот чрез поставяне на сестра-жена си в леглото фараона. (Битие 12: 13-16),и цар Авимелех (Битие 20: 2). Но Господ не наказал Авраам и Сара за действията си, а фараона, който не знае, че Сара омъжена за полубрат (Битие 12:17), и наказва Авимелех, съпругата му и робини (Битие 20:18)

11. А когато се приближаваше до Египет, рече на жена си Сара: ето, аз зная, че ти си жена хубава;
12. и египтяни, като те видят, ще рекат: тази е негова жена; и ще ме убият, а тебе ще оставят жива;
13. затова кажи, че ми си сестра, та да помина добре покрай тебе, и да ми остане жива душата чрез тебе.
14. И когато дойде Аврам в Египет, египтяни видяха, че Сара е много хубава жена;
15. видяха я и фараоновите велможи и я похвалиха на фараона; и я взеха в дома фараонов.
16. И покрай нея Аврам поминуваше добре; и той имаше дребен и едър добитък и осли, слуги и слугини, мъски и камили.
17. Но Господ порази с тежки удари фараона и дома му поради Сара, жената Аврамова.
18. Тогава фараонът повика Аврама и рече: какво стори с мене? защо ми не обади, че тя е твоя жена?
19. Защо каза: сестра ми е? Аз щях да си я взема за жена. А сега, на ти жената: вземи (я) и си върви.
20. И отреди фараонът за него човеци, та изпроводиха него, и жена му, и всичко, що имаше (и Лота с него).


Когато Авраам дойде в Ханаанската земя, където са живели ханаани, Господа Яхова завещал тази земя на него и на потомството му (Битие 13:. 14- . 1-7, 15:18, 17): 18), че какво от това че там вече живеят ханаани. Бог го благословпл както и статута му като собственик на роби, който е имал 318 роби (Бытие 14:14, 15:1-7, 15:18, 17). И Бог повели да се съобразят със завета - обрязването на 8-ия ден (Битие 17: 11-14). Сара не може да роди и съветва съпруга си, брат си Авраам да зачене детето си от египетски роби. Когато забременя Сара роб толкова близо, че тя трябваше да се измъкне, но тя се върна добрата ангел. Но когато Сара ражда, след това той моли да експулсира роба и сина й (Битие 21:10).

1. Господ погледна милостно към Сарра, както бе рекъл; и направи Господ на Сарра, както бе говорил.
2. Сарра зачена и роди Аврааму син в старините му, тъкмо по времето, за което му бе говорил Бог;
3. и Авраам нарече с име Исаак сина си, който му се роди и когото му роди Сарра;
4. и обряза Авраам сина си Исаака в осмия ден, както му бе заповядал Бог.
5. Авраам беше на сто години, когато му се роди син му Исаак.
6. И рече Сарра: смях ми стори Бог; който чуе за мене, ще се разсмее.
7. И пак каза: кой би рекъл на Авраама: Сарра ще кърми деца? Защото родих син в старините му.
8. Детето порасна и го отбиха; и Авраам даде голяма гощавка в деня, когато отбиха (сина му) Исаака.
9. Видя Сарра, че синът, когото египтянката Агар бе родила Аврааму, се присмива (на сина й Исаака),
10. и рече на Авраама: изпъди тая робиня и сина й, защото синът на тая робиня не бива да наследи заедно с моя син Исаака.


image
http://incogman.net/wp-content/uploads/2009/07/JEW-BIGFOOTAND-ALIEN.jpg


Бог казва на Авраам да слуша Сара (Битие 21:12). Исаак, сина на Авраам и Сара, женен Ревека, внучка на Нахор (брат на Авраам) (Битие 24:15, 24:24), т.е. Исак се оженил за братовчедка, племенница на благословията на Господ (Битие 24: 40-45). Исаак, като баща си, казал на жена си, че тя е сестра ми, защото се страхувал, че ще го убият (Битие 26: 7), и се страхува да умре за честта на жена си (Битие 26: 9). Господ го (: 12-14 26) благославя. Исаак и Ревека роди близнаците Исав и Яков. Старшия Исав бил в тежест на родителите си (Битие 26:35), аз се чудя защо, ако той е бил Исав стана човек изкусен на лов, полски човек; (Битие 25:27). Но Исак го обичал, защото Исав носел вкусен дивеч (Битие 25:28). Колко егоистичен е бил Исаак. Обикновено родителите обичат децата си, само защото са техните деца. Вторият брат, Яков подмамен от майка Ревека (Битие 27: 5-37) отнема от големия си брат първородството на Исав (Битие 25: 30-34), и благословението (Битие 27: 27-29). И Исав се превръща в роб на по-малкия си брат, Джейкъб-Иаков измамникът (Битие 27:37). За майката Ребека, това означава, че най-големият и син Исав вече не й е син (Битие 27:45). Яков имаше две жени, сестри, роднини, че той е братовчед на майката (Битие 29: 10-30). Господ отрича деца от по-голяма сестра Лия (Битие 29:31). Рахил беше бездетна! (Битие 29:31), и е раждала слугинята и Вала на Яков (Битие 30: 5). Прислужницата на Лия също роди на Яков (Битие 30:10). Сестра Рейчъл продава съпругът й Иаков за ябълки (Битие 30:50). Бог си спомни за Рахил, и тя роди Йосиф (Битие 30: 22-24).Рейчъл краде идолите на баща си (Битие 31:19) (Битие 31:32 - 36):

32. (И рече Иаков): у когото намериш боговете си, той няма да бъде жив; пред нашите сродници узнай, какво (твое има) у мене, и си го вземи. (Но той нищо не намери у него.) Иаков не знаеше, че Рахил (жена му) ги бе откраднала.
33. И ходи Лаван в шатрата на Иакова и в шатрата на Лия и в шатрата на двете слугини (и ги претърси), но не намери. А като излезе от шатрата на Лия, влезе в шатрата на Рахил.
34. А Рахил бе взела идолите и бе ги турила под седлото на една камила и бе седнала над тях. Лаван претърси цялата шатра, но не намери.
35. И тя рече на баща си: да не се разгневиш, господарю мой, задето не мога да стана пред тебе; защото имам обикновеното у жените. И (Лаван) търси (в цялата шатра), но не намери идолите.
36. Иаков се разсърди и се скара с Лавана. И заговори Иаков и рече на Лавана: каква е вината ми, какъв е грехът ми, та ме преследваш?


Бог не можеше да бори с Яков и затова му даде ново име на Израел (Битие 32: 24-28).

Интересно на какъв слаб бог са попаднали ... Синовете на Яков за изнасилването на сестра си избили цялата мъжката част от населението на града и я ограбили, жените и децата са били взети в плен (Битие 34).Бог не осъдил синовете на Яков, но се страхувал, че хората ще им отмъстят (Битие 34:30).

7. А синовете на Иакова си дойдоха от полето, и, когато чуха, огорчиха се тия мъже и пламнаха от гняв, защото той нанесъл безчестие на Израиля, като преспал с дъщерята Иаковова: а тъй не трябваше да бъде.
8. Емор им заговори и рече: син ми Сихем се прилепил по душа към дъщеря ви; дайте му я прочее за жена;
14. и им рекоха (Симеон и Левий, Динини братя, Лиини синове): не можем направи това, да дадем сестра си на човек, който не е обрязан; защото това е безчестно за нас;
15. само с това условие ще се съгласим с вас (и ще се заселим у вас), ако бъдете, както и ние: да бъде и у вас всичкият мъжки пол обрязан;
16. и ще ви даваме наши дъщери и ще си взимаме ваши дъщери, ще живеем с вас и ще бъдем един народ;
17. ако пък не ни послушате да се обрежете, ще вземем дъщеря си и ще си отидем.
24. И послушаха Емора и сина му Сихема всички, които излизаха от портите на града му: и биде обрязан всичкият мъжки пол, - всички, които излизаха из портите на града му.
25. На третия ден, докато още боледуваха, двамата сина на Иакова, Симеон и Левий, Динини братя, взеха всеки своя меч, и смело нападнаха града и избиха всичкия мъжки пол;
26. убиха с меч и самия Емор и сина му Сихема; а Дина взеха от Сихемовия дом и си излязоха.
27. Синовете на Иакова дойдоха при убитите и разграбиха града, задето обезчестиха сестра им (Дина).
28. Те заграбиха дребния и едрия им добитък и ослите им, и каквото имаше в града, и каквото имаше в полето;
29. и всичкото им богатство и всичките им деца и жените им откараха в плен, и разграбиха всичко, що имаше в (града, и всичко, що имаше в) къщите.


Но виждайки че се тревожат, богът на всички околни градове донесе ужас и им се размина (Битие 35: 5).

4. И дадоха на Иакова всички чужди богове, които бяха в ръцете им, и обеците, що бяха на ушите им; и закопа ги Иаков под дъба, който беше близо до Сихем. (И ги остави неизвестни дори до днешен ден.)
5. Па тръгнаха (от Сихем). Страх Божий нападна околните градове, и те не гониха Иакововите синове.
6. И дойде Иаков в Луз, който е в Ханаанската земя, сиреч във Ветил, сам той и всички човеци, които бяха с него.
7. и съгради там жертвеник, и нарече това място: Ел-Ветил; защото там му се бе явил Бог, когато той бягаше от лицето на брата си (Исава).


image

И така какво пожелават юдоправославните свещеници на младоженците при сватбата: кръвосмешение, полигамията, робство, лъжата в полза на обрязването, насилие, егоизъм, малодушие, лицемерие.

1. Бракосъчетание. Свещеника, застанал пред бракосъчетаващите се "властно", т.е. публично изрича молитва на първо място в реда на годежа: "Боже ... благослави Исаак и Ревека, и потомството им, сега благослови и твоите слуги (последвани от имената на младите)." Тези млади, стройни, красиви славяни: съпруга и булката се сравняват с еврейския лик на Исаак и Реввека.


Втората - малка молитва поставя младите пред другата двойка - християнска църква и Дева Мария/по точно Санта Муерте-Черната Дева/.


Третата молитва отново е призив към еврейския Бог: "Боже, който помогна на патриарха Авраам, сина му Исаак, който помогна да намерят подходящата съпругата Ревека и техните обръчи в крайна сметка, венчай/обречи сега и тази двойка ... Освен към тебе, Боже, няма към кой друг да се обърнем - защото ти даде право да Йосиф в Египет, ти прослави Даниила във Вавилон, ти откри истината на Тамар , въоръжи Мойсей в Червено море, винаги защитник на евреите ". Наистина, към когото друг да се обърнем - бедните руски, украинци, беларуси, освен към еврейския ог Яхве! Свещеникът носи брачната халка на пръста на младите.


2. Тази част от сватбената церемония започва стих, последните две от които се чете: ". Господ да ви благослови от Сион и ще виждате прекрасния Ерусалим през всичките дни на живота си" "И ще видите/имате деца от синовете израилеви: Да има мир за Израел." След това се нарича/призовава новия брак, да бъде такъв, какъвто е бил някога за еврейското семейство в Кана Галилейска. След това отново велигласна молитва: Боже ... веднъж благословил Авраам да нападне леглото на Сара докато спи и по този начин направил бащата на всички народи - Исак, и след това дари Исаак, Ревека, и те с твоя благословия родиха "славните" ти синове еврейски, включително Яков (по-късно Израел), след това свързва Яков и Рейчъл, които (заедно с другите съпруги на Яков), произведоха още 12 сина, славните основателите на 12-те племена на Израел, след това свърза Joseph/Иосиф (син на Яков) с Асенефа и им изпрати славните синовете на Ефрем и Манасий. След това благослови Захария и Елисавета, и им даде сина си Иоанна (Кръстител) И накрая, великия Бог, от корена на Иессей по плът родил Приснодева, и вече от нея дал на света Исус, който, от своя страна, е разкрил в Кана Галилейска на всички народи какво трябва да бъде брака ...
Благослови сега и тези бъдещи роби, сега стоящи в църквата. Веднага се прочита следната молитва, и отново друга част на еврейски гнусотии: Благослови Господи, младите сега, както някога си благословял Авраам и Сара, Исаак и Ревека, Яков и неговите 12 синове, Йосиф и Асенета, Моисей и Сапфору, Йоахим и Анна (родителите на Дева Мария), Захария и Елисавета ... И да ги съхраниш както някога си съхранил в ковчега Ной, Йона в утробата на кита, трите еврейски отрочета в Вавилонската пещ ... Помени ги, спомняй си за тях, тъй както някога си поменувал Енох, Сим, Илия и всички други видни евреи ... След това се чете пасаж от Посланието на апостол Павел до Ефесяни и място от Евангелието на Йоан, от която става ясно, че цялата нравоучителност на сватбата в Кана Галилейска се състои само в това, че когато изведнъж на сватбата свършило виното, после помолили присъстващия Исус да им достави алкохол и той подобно на Сатана в "Фауст", обърна свещенната вода във вино, отбелязвайки началото на неговите чудеса.

Що се отнася до еврейските дестилатори, които се грижат за продажбата на руските селяни, особено в западните провинции на Русия, с очевидното мълчаливо съгласие на Църквата на Христос, за да ги доведат до разруха и мизерия и да ги свикнат с водката до такава степен, че това да стане незаличимо национално наследство на страната. Това е, което е "святата" Кана с вино Галилейска! Вината за затъпяването на руския народ се крие именно в юдористиенството!

image




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: budha2
Категория: Други
Прочетен: 8686553
Постинги: 4190
Коментари: 1130
Гласове: 1577
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031