Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2016 19:50 - Война на световете 2. Двойственост-5. Две в едно
Автор: budha2 Категория: Технологии   
Прочетен: 2103 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Когато започнала ужасната битка с "титаните" за властта над света, Зевс получи превес, като призова за помощ циклопите и освободи от недрата на Земята, гекатонхейрите гигантски - "бойни машини", които хвърлиха огромни скали по титаните. Zeus/ мяташе мълнии огън и жупел - Земята се запали, всички смесени, горите изгаряха и слоеве от почвата се превърнаха в въглища. Морето преля, гъст дим покри планетата с тъмнина. Титаните - бяха победени, оковани и хвърлени в мрачния Тартар.

image

Но Земята-Гея била недоволна от начина, по който постъпили с нейните победени деца, и решила да си отмъсти, родила Тифон, описан като "Стоглав дракона." При това тези сто глави бяха поставени вместо главата му, според други източници, той е описан змееног и с образа на вълк. Било невероятно същество, но по-скоро, подобно на механизъм, създаден с определена цел - да се противопостави на волята на боговете. Всъщност, хекатонхейри и титани и циклопи - са деца, хтонично поколение на Гея, Зевс някак си ги "подлъгва" на своя страна. За да създадете в ума си образа на Тифон, трябва да имате добро въображение, защото дори боговете-олимпийски са били ужасени. Уплашени от гигантски морско чудовище и неговата мощ боговете, на Олимп са избягали в Египет, преобръщайки се в животни, за камуфлаж. Тази историята за победата на Зевс и поражението Гея има продъление с хепиенд. Зевс и Нептун си поделили власта над небето и водата, и оставили по взаимно съгласие Земята в обща употреба, а победения Тифон, заключили дълбоко в земята, откъдето той понякога извършва действия, които могат да бъдат категоризирани като тормоз, на пръв поглед. Но ние засега ще спрем до тук: "олимпийските богове избягали в Египет, се превръща в животни." С тази оригинална идея гърци обясняват произхода на египетските богове изобразявани като хора, но хора с глави на животни и птици, като боговете -скорпиони и змее-боговете. Египетско-Тракийската цивилизация е по- древна от Гърцката и трябва да се обясни защо египетските богове станаха гръцки, трансформирани в олимпийци. Не е тайна, че повечето от познатите до момента древногръцките философи и учени, са обучени в Египет. И не само гърците - финикийци, римляни, евреи. Едва лиМИФИ, Харвард, Оксфорд или друг съвременен университет може да се сравнява с престижа и значението на Мемфис, по това време, добре известен в древния свят. И по-късно подобно място става Александрия, където в подземията на Ком ел Шукафа (както се нарича сега), многослоен лабиринт високопосветените получавали тайното знание.

image

Сега по-ниските нива на подземията са заляти с вода, но първите две нива са на разположение за посещения. Когато ги разгледа, водачите съобщават, че преди са били използвани най-обширни лабиринти за погребения, и услужливо ще ви покажат ниши, където някога са стоели саркофази. Останалиса няколко такива, с гръцки писмени знаци върху корпуса им. Подземията са били открити случайно през 1900 година. По-ниско ниво или все още неинициираните са били обучавани в университети на повърхността. Един от тях е намерено в района на Ком Ад-Дикка, като по рано се е смятало че това е само един амфитеатър предназначен за емоционален комфорт на обществеността. Обучението е започвало, когато бъдещият свещеник е бил на четири години - тогава, се е провеждала първата инициация по сложен обряд, и е завършвала не по-рано от двадесет години. Може да се изненадате, но освен "съкровищници",с които са се разпореждали свещениците е имало и хранилища в който са "излагани" артефакти нямащи стойността например на злато или скъпоценни камъни. Предметите, чието назначение е било вече забравено по това време. Артефакти на две или три хиляди години и по-възрастни. Представете си, че още тогава вече са съществували музеи-кунсткамери с колекции на "странности" и изчислете времето, което ни отделя от тях. Имало е библиотеки. Известно е, че в Александрия е имало не по-малко от един милион ръкописни книги. Само папирусни свитъци са били около 700 хиляди. А тези библиотеки са имали и филиали.

image

За музеите на древния свят, и свързаните с това не твърде добре познати на широката общественост обстоятелствата, ние ще говорим малко по-късно. Но имайте предвид, че всичко това станало много преди Александър Велики да стане фараон, въплъщение на Зевс-Амон. Ние започнахме темата с ефремовския Ян-Ях. Зевс-Амон, Ра-Гелиос, Тот-Хермес, Ях-Тот, Хермес-Анубис ... - всеки гръцки бог е имал своя колега в Египет. Дори реално са съществували египетски персонажи, споменати в историческите хроники, в Гърция е имали огледало, като двойката Имхотеп-тракиеца Асклепий. Но докат гръцките богове рядко са разделяни като Янус, то египтяните ясно виждаха тяхната двойна функция.

        image


Бронзова статуетка на Асклепий от светилището край Сливница.

image
Хермес и Асклепий

image

На релефите на Анубис вляво в човешка форма, вдясно в образа на човека-куче с двойната корона на Египет, "две земи" на главата с ключа на живота Анкх в дясната си ръка и дългия скиптър на божествена сила/власт, Уас, в лявата. Неговият с гривни понякога доставя уши изображение куче в по-късните египетски пъти, може би защото целта на този инструмент с кука в горната и долната част раздвоена края е забравена и се превърна символично. Като цяло, всички за "по-късни времена" (тези, които са за нас древността) още по-объркана много съвременни египтолози, които не се колебаят да напиша, че, да речем, египетския Тот бърка с Анубис. Аз някак си мисля, че египтяните не са понесли арогантността на изкуството, но техните свещеници са разработили специален език на визуални символи, който се четат само посветени. И в числото на които не влизат критиците/изкуствоведи.

В Египет, химерическа фигура, състояща се от две части на различни лица, се е наричала "шесеп-анх", което означаваше "живия образ". Този термин е опростено използване на по-лесен за разбиране начин, както в случая с всичките известни Сфинксове в пирамидите. В действителност тя е един вид холограма, която има влияние върху физичните свойства на материалния свят, но тя неуязвима. Да се прекъсне подобна холограма е безсмислено и безполезно. Всяка една частица/атом/ану от него ще работи като цяло. От една страна. От друга страна, съществува становище в научната общност, че ние живеем в една гигантска космическа холограма. Нашето самата ежедневно съществуване само по себе си е холографска проекция на физични процеси, които се извършват в дву мерното пространство. Познати ли са ви холограмаите (както вашите множество кредитни карти, да се умножава техния брой, амен...) се прилагат към двумерена повърхност, която започва да се появява триизмерно, когато го удари лъч светлина под определен ъгъл. Ъгъла на виждане тук е от решаващо значение, без него ще бъде трудно да се извлече от двумерно триизмерно изображение, не и в кината, където ще ви сложат очилца. Смята се, че подобен принцип може да се прилага към цялата вселена като цяло. Физиците - теоретици имат много причини да вярват, че някои аспекти на холографските принципи на функциониране на Вселената са реалност. Становище само на пръв поглед абсурдно, ако се отчете, че в този свят има само две гледни точки - външна и вътрешна. Вие можете да определите и без заешката дупка зад бойниците от коя страна на огледалото сте? Може би някои ще са много разтроени, че са им отнели четвърто и пето измерение оставяйки само две. Но за повечето хора те не са необходимост. Теории от този вид възникват, защото ние знаем твърде малко за света, в който имаме удоволствието да живеем живота си и се намираме само в началото на степените на неговото проучване, въпреки опитите на проби и грешки, открития и пълна забрава минали такива, усвоени в рамките на няколко хилядолетия. Отново се отклоня ... - за груб пример - ако Neo заради собствените си несъвършенства, непълни инсталации, както и несъвместимост с други програми може лесно да се хвърли с кънките във виртуалния свят на Матрицата, то Агент Смит, според правилата на същата тази игра беше и в материалния свят условно безсмъртен , Това означава, че Neo е избиран по гръцката терминология като "полубог" - същество от физическия план, способно да въздейства и на един виртуален свят(където е безсмъртен-напр. интернет) ако е вътре в него. Условно в реалния за него свят е смъртен, съдбата на който е само физическия свят и има ограничения капацитет за въображение и творчество, което се дължи на специфичен набор от хромозоми. И имаме богове, създатели, демиурги, условно безсмъртни същества, които могат да проникнат във физическия свят. За да започнете да бъдат активни в даден свят се нуждае от главния ключ/код. Вие синове и дъщери на Бога, към коя категория принадлежите? Ние се разбра, че функцията на "който показва пътя" или "отворени врати" в различните религиозни култове носи Върховната Личност на Бога. Това са двуликите - Янус, Анубис, а дори и древния шумерски Исимуд. Всички те са имали двойници- заместители, съответно Портунеса, Упуаута и Усму. Същите двулики боговете са съществували и в други народи и при нашите предци също. В частност, това е Maрa, богинята на Луната, хранителница на живата и мъртва вода. От една страна тя гледа на Земята, от другата към космоса. Нейните други имена са Макош и Кошмара. Една от нейните функции - съдействие при пресичане между световете. За да не бъде обвинен в пристрастие и специално внимание на езическите богове, трябва да се отбележи, че християнството функционални диригенти и изпълняват ключарски светци. Pleaser. Христианството е опростло сложните мистерии в определени и последователни действия - обреди, литургия. В християнската църква, по негова идея, това неземно-светско, трансцендентално става иманентно, тука се отстранява дуалното противоречие между духовно и физическо. Всичко е подчинено на строга логика, в съответствие със структурата на Вселената. Църквата се прави вечен помен (анамнеза) не подчиняваща се на логиката на живота. Припомнете си, вероятно е възможно. Ако това е волята Му, и ще можете да се настаните/вместите. Някои от тях са вероятно ще бъдат против такова сравнение на монотеистична религия и езичеството. Но връзката на християнството с ритуала на една и съща елинистическата култура се откриват лесно, а ако се вгледате внимателно, и по-дълбоко. Връзките се нивелират и умишлено се взривяват за светски, конюнктурни и политически цели, но това не означава, че те не съществуват и че те са в състояние да се прекъснат. Противоречието е поетично-комунистическо обяснение, което устройва по-голямата част от вярващи. Поезията е нещо добро, само няколко строфи да драснеш. Но понякога имаме повече от хиляди думи. Мнозинството от гражданите само механично запомня религиозната поема, а след това се възпроизвеждат думите без да се обръща внимание на тяхното значение. Много хора мислят, че поезията е просто набор от римувани думи - това, което не е прозата. Нека по-добре за гърците.

image

Странно създание-реалистично, нали така? Това е статуя на Hermanoubis/Германубис/Хермес-анубис от Григорианския музей, един от музеите на Ватикана. Непременно да отидете там - открийте нови неща за себе си от това, което отдавна е известно, светите отци, за няколко хилядолетия направиха огромна колекция, една малка част от които ще ви покажат за 15 евро. При Hermes/Герман и Анубис имало сходни характеристики: те са двамата са проводници на душите според гърците, които са проникнали в Египетския култура, и ги съединили в едно цяло. Може би ще е по-добре да се помисли за това, например съединение на Анубис-Тот-Хермес, Янус. Но има и други дуални комбинации от двойна - Тот и Хермес се съединили в Хермес Трисмегист(гръцки Ερμής ο Τρισμέγιστος, Хермес Триждивеликия; латински Mercurius ter Maximus) е синкретизъм на гръцкия бог Хермес и египетския Тот. В елинистичния Египет на бога Хермес бил даден като епитет гръцкото име на Тот. Той бил идентифициран и с Енох. Други подобни обединени богове са Серап и Херманубис. Хермес Трисмегист може също да бъде обяснен по начина на Юхемерист като "мъж, който е бил син на Бог", а в кабалистичната традиция, която била наследена от Ренесанса, такъв персонаж е бил съвременен на Мойсей, съобщаващ на редица познавачи паралелна мъдрост..) В химнът, с който прославяли Hermanoubis били думите: ... Този, който пази пътника между световете, които намират пътя, който отваря вратата, който стои на прага, гледа и в двете посоки, които придружава туриста/пътника, жив или мъртъв, които ни бързоногия вестител ... Ако не знаете за кого иде реч всеки, може да помисли за Янус, въпреки че по същия начин, се прилага към Хермес и Анубис. И към Тот. Между другото, той е бил изобразяван понякога като човек с глава на павиан. Има и вид примат маймуна, която се нарича Papio Анубис, за приликата си с Анубис, който е изобразяван с глава на куче. Ето още една снимка Hermanoubis:


image

Някои политически анализатори дори в техните научни статии бъркат образа на Анубис и Сет, богът на гнева, пясъчни бури, унищожаване, хаос, война и смърт, защото образът на Сет е достатъчно зооморфен, и египтолозите няма консенсус за това каква животно се показва в Сет. Но Сет е изобразяван с глава на вълк. Не е кучето на Анубис, а именно вълкът - иероглифически с раздвоена опашка. Това е от съществено значение. Ако се опитаме да се намерим двойката на Сет при гърците, това е Тифон. Да, да - същия Тифон, което бе обсъден по-рано в тази глава. Виждате ли как действително всичко е взаимосвързано. Тифон е аспект или сянка на Озирис. Плутарх коментира че Тифон не е отделен "зъл принцип" или Сатана, както е посочен от евреите; а по скоро обратната страна нисш космически "принцип", долното пространство, на божественото тяло на Озирис. Озирис се явява персонифицираната Вселената под формата на мислиоснови, а Тифон - същата вселена в нейното материално проявление. Не е твърде объркващо? Получава се, че Тифон е земната и материална обвивка на Озирис, който е в нея "дух". Това заключение дори не изглежда парадоксално, защото материалното едва ли може да се отдели от духовното. Но когато те са разделени - те са антагонисти. В главата "Ритуал" Книга на мъртвите, Тифон е описан като "Сет, наречена по-рано Тот." Критиците са тотално объркани, открили, че в някои папируси към Тифон-Сет се обръщат като към "велик и добър бог", а в други - като въплъщение на злото.

image
           Отляво Сет, в дясно Тифон.

За да стане по-ясно: индусите са видели същността на принципа на "две в едно" в Вишну-Шива. Шива е описан в някои места като "най-добрия и щедър на боговете", а в други - ". Дивака бог" като "тъмно, черно, унищожаване, ужасно" и Първоначално Сет-Тифон бил почитан като изправен стоящ каменен менгир, който някои разбират като фалос, така и на Шива все още се поклониха под формата на лингам, които не възприема по друг начин освен ерекция на пенис. Трябва да отбележим, че тук един от най-важните точки, към които ще се върнем. Що се отнася до "официалната" страна на въпроса. Египетски и гръцки богове толкова често променят своята форма и облик, че Овидий описва техните метаморфози своите петнадесет книги. Някои смятат, че това е просто поезия, а други го виждат като "колективно безсъзнателното" проявление. Ако се върнем отново към споменатия в началото на главата момент, когато боговете са избягали в Египет - то според легендата, жертва на Тифон почти станал бог Пан: той се опитал обичайно да се маскира като коза, но от ужас паднал в река Нил, и като резултат на неудачно генно инженерство- метаморфоза получил под торса опашка на риба.

image

"Направо до тази градина се протегна дългоочаквания лунен път, и първо по нея се втурна да бяга остроухия пес." (М&М, М.А.Булгаков)

Информация относно обряди на жертва на кучета под дъбове могат да бъдат получени от много източници, и по-специално от "Златна клонка" Фрейзър. За предците, в прагматична гледна точка, кучето означавало спътник-водач и охрана, а вълкът - уникално безкомпромисен враг. В природата, която обгражда човека, милиарди очи са свързани в единна мрежа. Едно лице може да мисли, че никой не го вижда, но хиляди живи видеокамери във всеки един момент невъзмутимо записва движенията му, където и да е той. Но само едно куче или котка винаги се опитват да го гледат в очите. Те виждат в тях нещо. Преглеждат ги. Не ги изпускат от полезрението и слуха. Те се различава от другите домашни животни като зайци, овце, или косттенурки и др. Целта на древните жертви е създаване или засилване на връзката с Бога или друго свръхестествено същество. Ако близо до нас във времето, в този смисъл, едва ли може да се нарече, да речем, модерен официален свръхестествено същество, но принципът е един и същ - подкупите на длъжностни лица служи да се получат някои придобивки и привилегии на подкуподателя. Жертвата е много подобно на подкупа действие. Като цяло - богът на боговете, и Кесаревото на кесаря. Странно нещо са жертвоприношенията. За тях не съществува нормално обяснение. Най-малко Създателя би трябвало да прилича алчен чиновник или въркулак. Формите на жертвоприношение се е променяла през цялата история на човечеството - от кървави и брутални човешки жертви при някои древни народи, до прости и невинни, символично, като възлияние, разпалване на свещи и освещение на храна. От единично до масово, както гръцките хекатомби когато става клане на стотици бикове. Може би това е най-голямото едновременно жертвоприношение в древния свят от известните.

image

Имало е, и още има много различни видове магически действия, когато един домашен любимец се жертва. Но обикновено жертвата във формата на бик или овца не впечатлява така лаика, както жертвата на котки или кучета. Да, угодни ли са на Бога, такива жертви? И кой бог? В описанията на жертвоприношения винаги присъства и измъчване на животното. Тях ги пренасят в жертва по специален начин - измъчвайки ги. Това важи и за котки и кучета.

Беззащитни срещу човека, преданни и доверяващи му се животните са, разпъвани на кръст, вързвани и пребивани с камъни, хвърляни живи в пламъците на огъня. Кожодерите го правят и днес, като не винаги може да обяснят действията си със санитарни съображения - но това не е, и от умствена изостаналост и "хулигански подбуди" - правят го съзнателно . За церемониални цели. Снимки на кучета, абсолютно няма да дам, за да не ескалира емоционалния фон, което ще попречи, да се възприеме по-нататъшни текст. Само имайте предвид, че всичко това се случва в нашето време,... и така да продължим напред.

През римската епоха е описана мистерията, при която в огромен огън се хвърлят котки до момента, в който от тъмнината не излезе на "Big Cat" и попита за това, което трябва да се извърши, за да се спре мъченията на животните. И тогава те наричат желанието се. Ти ще ми кажеш, че всичко е една приказка, а хората тогава бяха по-лоши. Но аз знам, че подобни неща се случват и в нашите изчистени от древната тъмнина дни. И по-често, отколкото си мислите. Котката днес е идеалния домашен любимец, чист, деликатен - играчка за деца и възрастни. Очите на котката са с вертикални зеници, като влечуги. Cat - продуктът е египетски. Можем да кажем, че котката е с изкуствено селектирана генетика, умело така че в нея " нещо да се прояви" не може от само себе си се вкопчи в човека. Гърците не са имали котки, и преди да си доставят контрабанда от Египет, са се борили с мишките с помощта на най-добрите естествени мишелови - пор и змия. Котката съчетава качеството на последните и има чувство за самоуважение. Котката е един прекрасен терапевт, между другото. Котките са били мумифицирани. С образът на червена котка египтяни понякога са изобразявали бога на слънцето Ра. Символът на въстанието на Спартак беше свободолюбива котка. По време на коронацията на Елизабет I в 1558 в Англия, са били публично изгорени няколко торби с котки.

В произведениеро на Плутарх "На Изида и Озирис" се твърди, че Hermes се нарича кучето. Тука се усеща египетското влияние. Ясно е, че изявлението на Плутарх наистина има място, тъй като, според легендата Hermes е придружавал душите на мъртвите до Хадес/ Аид. За мъртвия са говорили: ". Душата му изтръгна Хермес" Сократ е имал особенност са се кълне пред куче, което знаем от диалозите на Платон, а за съвременните изследователи е изненадващо. Някой вижда това като ангажимент на Сократ към традицията, в която в името на Бога, не само не може да се кълнеш, но и да не произнасяш, да не се осквернява с празни жалби. Макар за самият Сократ това не може да се каже, защото той споменава името на Зевс навсякъде. При евреите, кучето е символ на незначителност и презрение. Тяхното негативно отношение към кучетара не се е изменило нито с египетското робство до Изхода, където дори египтяните са мумифицирали кучета, нито при вавилонския плен по време на Навуходоносор, когато по Авеста законът предвижда наказание дори и за наранявания, нанесени на кучета или за тяхното лошо хранене. Dog се смята за нечисто животно и при мюсюлманите. Като цяло, като се има предвид огромното уважение на гърци и римляни към египетската мъдрост, ако Сократ е казвал: "Заклевам се на кучето, египетския бог", то не е шега или юдейска философска ерес. Вярвало се е, че Анубис също може да се оприличи на короната, тъй като той всичко създава от себе си и зачева в себе си. Последователите на Анубис съхранявали тайно знание, и в древни времена кучето е получил почести и поради тази причина. Споменаването на кучето по време на клетвата е знак за желание да бъдете наказан от "кучето", египетския бог и кротко отидете на последното си пътуване, придружен от величественото остроухо куче по лунния път към отвъдното царство. Понякога си мисля как този начин писатели могат да изразяват толкова добре това какво е възможно и макар че не са искали/мислили да го кажат. Но Булгаков определено беше образован човек в темата. Жертвата на кучета, може да бъде обяснена по няколко начина: да пътуват с починалия в отвъдното с водач. За тези цели, би могло да се убиват не само кучета, но и хора като подчинени. Кучета понякога са откривани в гробове. С цел да се противопостави на Анубис (условно), и привлече подкрепата на Сет (условно). Това е общ принцип, принципът на подбор, имената на боговете могат да бъдат други. Несъзнателно, водени от неясни тъмни мотиви. Съпоставянето/ Противопоставямето на кучето и вълкът е интересно. На север, гигантския вълк Фернир, син на Локи и Ангрбод е претърпял същата съдба като на Сет-Тифон. Въпреки, че той е израснал сред аси, но е стамал опасен. Неговите вратовръзка специално проектирани компоненти за много редки верига наречени Gleypnir и направени дълбоко под земята. Както можем да видим, тази история при много народи имат едни и същи корени. Макар и с вариации, но многократният и преразказ я потвърждава - тези събития са били реални.

В ранното средновековие, отношението към кучетата е преобърнато, в Европа те са се превърнали в презирани животни, които нямат достъп до храма. Данте Алигери е един от оцелелите по време на великия чистка на тамплиерите, но той е бил не просто един монах и рицар, а един от лидерите на Третия орден (Троицата). Данте е имал най - висока степен на посвещение. Неговата космологична изследвания на "Божествена комедия", в допълнение към поезията, е пронизана с нумерология. Данте понякога дава трудноразбираеми пасажи, които оставят тези, които изучават работата му в пълно недоумение. В предсказанието на Беатрич, той споменава Вельтро, хрътка, куче, които ще се изправи срещу апокалиптическия звяр с номера 666, "Вълчица" и е негов враг. Вельтро има номер 515.

image
           РИМСКИЯ БОГ ЯНУС-БРАХМА РЕВЕРСИРАН В КАЛИ ЮГА.


Война миров-2. Двойственность. Глава 3, 4







Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: budha2
Категория: Други
Прочетен: 8685887
Постинги: 4190
Коментари: 1130
Гласове: 1577
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031