Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2016 19:47 - Човечеството - "пчели" или "батерии"?
Автор: budha2 Категория: Технологии   
Прочетен: 1525 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 23.05.2016 20:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
image

            > Земята е ферма за хора, произвеждащи енергия за негативни същества



Съществува хипотеза, че нашата цивилизация се контролира от същества паразити, които използват човечеството като вид "батерии", т.е. за собствената си енергийна храна. И този енергиен вампиризъм, напълно невидим за по-голямата част от хората, продължава вече не едно хилядолетие.

image

Танца на пчелите е тракийска мистерия. Днес масоните "пчелари"над 33-та степен използват кошерното съзнание да управляват в матрицата. Така в гуната тамас тракийските мистерии се практикуват за циклене в материалния свят/прехвърляне на съзнание или дух в ново тяло./ Пчелните семейства умират при този ритуал а не от вирус.

image

Богинята на пчелите, наречена Кибела.


image


Нервна дейност, ориентация и сигнализация при пчелите/Танц на пчелите


Ето например какво казва за това изследователят на аномални явления Г. Белимов: "Това, че от нас се интересуват паразитни цивилизации, за мен е факт. Те се хранят с нашите фините енергии, изваждат енергиите на страха, сексуалното удоволствие, омразата, злобата. Това за тях е питателна среда, точно както и ние ядем растения и животни. Ето защо те се опитват да ни принизят да живеем живот на животни, да пълзим по Земята и да не се стремим към космоса".

image

Пчелата Кришна Мадхусудана: Аз съм в сърцето на всяко същество. "На всички същества аз съм душа, Гудакеша, в самото им сърце пребивавам аз. Аз съм тяхното начало, аз съм средата и края на всички същества също съм
"

image
Стилизирано изображение на танцуваща Пчела.Bee Goddess, 5000 BC - неолит Испания

image

Индийската Bee богинята - Bhramari Деви.Деви получава името си от думата Bramari , което означава "Пчелите" на хинди. Bhramari Деви пребивава вътре в сърдечната чакра и излъчва бръмчене на пчели, наречени "Bhramaran". По същия начин, звукът на Bee бръмчене е пример за подражание в ведически песнопения и бръмченето на пчелите представлява съществен звук на Вселената.

image


Пчелата: Богинята майка/ Бикът Апис/ Египет и Шумер

image

Тези същности се стараят да не се проявяват в рамките на честотите на човешкото възприятие, за да продължим да игнорираме съществуването им. Именно убедждавайки ни (включително с помощта на слугите си) че не съществуват, те си осигуряват почти неограничен достъп до енергията ни, използвайки ни почти така, като ние използваме пчелите, като вземем от тях по-голямата част от събрания мед.

image

image

Виждаме ясно изразеното инсектоидно коремче в задната част на съществото. Това е много интересно, защото съвпада с доста репрезентации от миналото на древните религиозни култове свързани с „богинята"

Империята на рептилианските пчели


image


Матриархат/Кошерно съзнание/Анализ на 2-ри сезон на сериала „V“

image
Христос разпънат на Fleur де Lys образна форма

Матрицата "Майа"- благословия(Йога-Майа) или проклятие(Маха-Майа)/Пчели и Масони

Поради това за тези същности-паразити не е изгодно ние да развиваме нашето съзнание и да разширим диапазона на своето възприятие. От това може да се заключи: чии верни служители са най-различните "борци срещу псевдонауката", явяващи се част от цялата възпираща система, организирана, за да ни попречи да се запознаем със забранените знания.
По материали от Интернет

image




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: budha2
Категория: Други
Прочетен: 8684499
Постинги: 4190
Коментари: 1130
Гласове: 1577
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031