Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2019 23:44 - Автомобили на Водород-Хибридно Гориво (MOH Gas)
Автор: grainis Категория: Технологии   
Прочетен: 1899 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 06.04.2019 11:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
България може да стартира производство на евтин водород и водород-хибридно гориво (MOH Gas), както и различни системи, захранвани с тези горива, с възможност за 100% задоволяване на вътрешните нужди, и реализиране на експорт за стотици милиарди евро.
Стартирането на цяла една такава нова, водородно-базирана икономика, ще изведе България в челото на най-развитите държави в света -- https://btp.alle.bg 

Споменатият по-горе MOH Gas представлява модифицирана кислородно-водородна (МОН) стехиометрична газова композиция, получена чрез инфразвук-модифицирана електролиза на вода.

Патентован е през 2008 и 2011 година от японският учен д-р Рюшин Омаса с името Ohmasa Gas.

http://www.patentsencyclopedia.com/app/20110139630#ixzz3LOxSiPwy

https://www.youtube.com/watch?v=NUPE0Z9V82E

За разлика от стандартния стехиометричен кислородно-водороден (SOH) газ, който експлодира при 2 атм. налягане и не може да се втечнява, MOH Gas може да се компресира до 1000 атм. и се втечнява успешно при  -178 гр.С ( с 16 гр.С по-ниско от Метана). 

При тези параметри МОН може да бъде безопасно складиран в стандартни бутилки и резервоари за Компресиран (CNG) и Втечнен ( LNG / до -200гр.С ) Природен Газ / Метан. 

image

Може да се съхранява и смесен до 70% с Пропан-Бутан :

image

МОН-Газът
може да се ползва като компресирано или втечнено газово гориво с почти нулева себестойност, за директно захранване на Бензинов Двигател, или на Газотурбинен Електрогенератор, захранващ електромотори на водещите колела. Предимството при този вариант, освен високата тягова мощност на електромоторите, е възможността енергията от спирането на МПС-то да се складира в батерия и да се ползва при потегляне. 

С една пълна 100-литрова бутилка втечнен МОН газ, един натоварен ТИР би могъл да измине 500 километра
image

Гореизброените свойства на МОН-газ му дават съществени конкурентни преимущества в сравнение с Водорода, който се втечнява при извънредно ниска температура (-253 гр.С) и за момента няма възможност да се ползва втечнен за захранване на превозни средства, поради което се ползва под формата на силно компресиран газ .

Поради ниската си енергийна плътност в газообразно състояние, водородът трябва да се компресира до свръхвисоки налягания (700 атм.), в специални дебелостенни и доста скъпи бутилки, напр. тип HEXAGON XPERION TYPE-4 :

image

image

Освен това Водородът проявява опасни свойства като течове, проникване, дифузия и окрехкотяване (embrittlement) на материалите, с които контактува, каквито свойства не се забелязват при МОН газ.

МОН газ е значително по-слабо възпламеняем от Водорода. Той на практика не може да бъде възпламенен от искра при стандартни PT условия.

От друга страна, MOH Gas не може да бъде ползван за директно захранване на Водородни Горивни Клетки, но пък нужните за целта свръхчисти водород и кислород могат да бъдат получавани на борда на автомобила чрез директна сепарация на МОН с помощта на молекулярно сито.

Така че можем да говорим за МОН не само като склад на чиста и възобновяема енергия, но и като склад на чист ВОДОРОД и Кислород за захранване на Водородни Горивни Клетки (HFC), както и на БЕНЗИНОВИ ДВИГАТЕЛИ, преустроени да горят 100% ВОДОРОД.

Така например, през м. февруари 2003 година бе проведен успешно експеримент от Департаментът по Енергетика на САЩ, съвместно с частна фирма, за 100% замяна на бензина с водород в тестов Мерцедес-Спринтер Ван, със специално модифициран на водород бензинов двигател. 

https://www.osti.gov/servlets/purl/809115

image

Експериментът доказва убедително и категорично, че употребата на чист водород като 100% единствено гориво, без смесване с други горива, е възможна, и води до гладък, стабилен и щадящ двигателя горивен процес, с отделяне на почти 100% чисти газови емисии.
Нашият Проект би могъл да включва серийно производство на различни видове Автомобили и Ел.Генератори с двигатели, преустроени да работят дуално, на водород и бензин (като резервно гориво).
  Всеки автомобил би могъл да се предлага и в комплект с Водороден Генератор за Автономно Производство на Водород от Вода !
  Би могло да се помисли и за организирана абонаментна доставка на пълни с водород оборотни бутилки, подобно на доставката на битови газови бутилки с Пропан-Бутан, и бързата им подмяна в автомобила, на място, на улицата / паркинга, в зони без водородни зарядни станции.
В сравнение с Водородните Горивни Клетки, които са изключително модни в момента, Водородно-Бензиновият Двигател би бил в пъти по-евтинкомпактен при единица мощност, с много по-дълъг живот от този на горивните клетки (20 000 часа), с по-ниска консумация на водород, по-лесен и с по-достъпна  и евтина поддръжка.
  Бензино-Водородния Двигател би могъл да се ползва и като ЕлектроГенератор по същия начин както в Хибридните Автомобили (Тойота Приус, Хюндай Йоник и др.), които стават все по-популярни.   България би могла да замени постепенно всички бензинови и дизелови превозни средства с водородни, и би могла да произвежда и изнася по света продукция за стотици милиарди евро.


Ниско-Енергийната Водно-Електролизна (LPWE) SOH-Gas-Технология :

image
image

може да бъде приложена и при производството на МОН газ, с извънредно ниска  себестойност, 20 пъти по-ниска от тази на Метана и 100 пъти от тази на Водорода ($10/kg H2 vs $0.10/kg MOH). https://fuels.alle.bg

Всички тези предимства дават възможност за създаване на много по-конкурентни системи за втечняване (крио-помпи), съхранение (крио-бутилки),

image

и изгаряне на МОН, в сранение с тези на чист Водород, като например стандартни Карбураторни и Ванкелови Бензинови Двигатели --

image

image


Газови Турбини :

image

 


image

и MOH-Seebeck Газо-Електрически Двигатели и Генератори :

image

за различни мобилни и стационарни приложения, в пъти по-евтини от съществуващите водородни зарядни станции :

image

image
МОН-Газ
технологията е изключително успешно приложима за всякакви летателни апарати - от дронове и летящи коли, до свръхзвукови самолети и хиперзвукови ракети. Съдържащият се в МОН кислород дава възможност да се премахнат въздушните заборници по корпусите на апаратите което намалява въздушното съпротивление и повишава значително скоростта им.

image



Част от бензиновите резервоари на съвременните авиолайнери могат да се заменят с бутилки втечнен МОН газ.


image


Перфектно приложение в различни видове комбинирани летящи МПС --

image


image



Повече информация на  --

https://watercar.alle.bg
https://fuels.alle.bg
grainis@abv.bg

Sofia, 
03/04/2019



Гласувай:
0



1. kolevdobri - Може ли още инфо?
05.04.2019 20:10
Това нещо подобно на системите за получаване на енергия от разделянето на кислорода и водорода чрез електролиза и оттам подаването на "гърмящия" газ към колекторите на колите ли е? Ако е това - пробвахме го вече. Не става за съвременните автомобили, защото имат сложни електронни системи, които се "побъркват", като им зададете да следват различни от заводските параметри. Работата става още по-сложна, ако до този момент автомобилът се е движил използвайки два вида гориво - бензин и пропан бутан или метан. Ако е нещо друго, бих желал да имам повече инфо. Благодаря предварително.
цитирай
2. grainis - Не е това.
06.04.2019 01:02
Нашата технология няма нищо общо нито с ГЪРМЯЩ ГАЗ (Н2О2), нито с т.нар. "ННО" за добавяне до 20% в горивото (и скапване на двигателя).
Не само че не става, но и двигателят заминава за няколко месеца измъчена работа, поради силното окислително действие на оксиводорода, който изяжда сегментите и клапаните.
Модифицираният Оксиводород (MOH Gas), патентован през 2008 и 2011 г. в Япония като Ohmasa Gas, може да гори на 100% като самостоятелно гориво, но само в обикновени карбураторни БЕНЗИНОВИ двигатели, без особено преустройство.
Ето видео как работи един такъв малък бензинов двигател, захранван с МОН газ --
https://www/watch?v=NUPE0Z9V82E -- ( от минута 2:30 )
Дизеловите двигатели изискват сериозна и скъпа преработка, за да горят този газ.
Най-висока ефективност над 60% се постига при комбинация с термоблок.
МОН или чист водород може да се произвежда от вода у дома, в гаража, в мазето, на двора или на терасата, със захранване с евтина нощна ел.енергия или със соларна или вятърна енергия, на себестойност, в пъти по-ниска от тази на метана. Почти на цената на тока, който зарежда Електромобил - но без тежката, скъпа, бавно-зареждаща, и с кратък живот батерия . Компресира се в стандартни метанови бутилки 200 бара или карбо-фибърни Хексагон 250, 500, 700 бара. https://vodorod.БГ

цитирай
3. kolevdobri - Предлагате ли такива продукти?
07.04.2019 11:32
grainis написа:
Нашата технология няма нищо общо нито с ГЪРМЯЩ ГАЗ (Н2О2), нито с т.нар. "ННО" за добавяне до 20% в горивото (и скапване на двигателя).
Не само че не става, но и двигателят заминава за няколко месеца измъчена работа, поради силното окислително действие на оксиводорода, който изяжда сегментите и клапаните.
Модифицираният Оксиводород (MOH Gas), патентован през 2008 и 2011 г. в Япония като Ohmasa Gas, може да гори на 100% като самостоятелно гориво, но само в обикновени карбураторни БЕНЗИНОВИ двигатели, без особено преустройство.
Ето видео как работи един такъв малък бензинов двигател, захранван с МОН газ --
https://www/watch?v=NUPE0Z9V82E -- ( от минута 2:30 )
Дизеловите двигатели изискват сериозна и скъпа преработка, за да горят този газ.
Най-висока ефективност над 60% се постига при комбинация с термоблок.
МОН или чист водород може да се произвежда от вода у дома, в гаража, в мазето, на двора или на терасата, със захранване с евтина нощна ел.енергия или със соларна или вятърна енергия, на себестойност, в пъти по-ниска от тази на метана. Почти на цената на тока, който зарежда Електромобил - но без тежката, скъпа, бавно-зареждаща, и с кратък живот батерия . Компресира се в стандартни метанови бутилки 200 бара или карбо-фибърни Хексагон 250, 500, 700 бара. https://vodorod.БГ




И ако да, къде могат да се видят?
цитирай
4. grainis - Не предлагаме продукти, а технология.
08.04.2019 01:35
За момента не предлагаме продукти, а ТЕХНОЛОГИЯ - Ниско-енергийна водно-електролизна (LPWE) SOH-Gas Клетка, показана на Снимка №7 в статията по-горе, която може да бъде видяна и демонстрирана в нашия офис в София.

ПРОДУКТИ ще предлагаме когато след няколко месеца стартираме серийно производство на водород-хибридно гориво и различни системи като двигатели, генератори, турбини и др. на конкурентни цени.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grainis
Категория: Бизнес
Прочетен: 43825
Постинги: 27
Коментари: 46
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930