Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2017 21:39 - Шарада 2014
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1402 Коментари: 5 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

             image



          Ние сме като  малки  деца и знаем
          това е нашата тайна игра...
          когато  те изгубих  ,разбрах,
          това беше Съдба...
  
           Още помня  докосна  ме  нежно,
           и   погали лицето ми...
          с  прикрита  тъга...
          сякаш знаеше,..какво ще се случи
          скоро  подир това..
  
          Помня имаше топъл, летен дъжд,
          и  ти ми изглеждаше,така ..могъщ..
          щто за филм беше това , и
          кой измисли  тази сложна игра ......
 
         Чаках те толкова дълго,май лаф,
         виках те насън, като мАлко дете,
         тъгувах те,  сънувах те..
         и, някак пророкувах те..
 
          Знам,ще дойде  друг ден ...
          летен  и омаен , и неслучаен..
          и ти ще положиш края фатален....
          на твоето търсене и на моето чакане.
      
           И след толкова дъжд..
          ще се питаме пак ...
          кой измисли тази луда игра..,
          и как тя стана наша шарада. 

           
Ти беше за мен като Слънцето ,
           като въздуха, ефирен , прозрачен,
           пълен с нега , и като дъжда
           който напоява жадната земя ..

            Някъде  далече  светкавица удари ...
            и сърцето ми в миг запали !!
            Усетих ,как сълзите потекоха топли,
            и превърнаха в радост моите вопли.

             Тайната  бе тук! Ти я разкри !
             и, Бог прошепна  нежно в моите Уши!
             Ние никога не сме сами..
             Ние сме, деца,които имат една Душа.....

             Джули Невърленд
             Cologne / 2014



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - prostole, не съм те канила..
17.12.2017 08:24
даже и да ме четеш..
а,снимката ми е пр 5г..
стой си при роса боса, тъкмо за теб..е мацката..
и се виж в огледалото,деде
весело да ти е...
цитирай
2. nalia - Смела изповед, Майко Кураж:)
17.12.2017 08:41
Чиста и мъдра!
цитирай
3. milady - https://youtu.be/oGsOTXCfY9o... Child in us- Enigma
17.12.2017 09:04
Благодаря ви за добрите очи,Нали,НадеждаИскрова..софи,
тази песен ме вдъхнови за тази..нежна изповед
Радостта е умножена,какво повече от това
бъдете вдъхновени..неуморими..
Човек е Бог в развитие..а, Душата е винаги млада..
Весели празници..
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - https://www.youtube.com/watch?v=_Z5-P9v3F8w
17.12.2017 11:51
Justin Bieber - Never Say Never ft. Jaden Smith... :)

Поздрав, Юле!

"Ние никога не сме сами..
Ние сме, деца,които имат една Душа....."

Вдъхновена, искряща от обич, щастие и жизнерадост Нова Годинааа! :) <3 Прегръдки!
цитирай
5. milady - музиката е връзката между Небето и Земята
17.12.2017 12:00
благодаря още веднъж, НадеждаИскрова
да бъдем..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263229
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол