Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2017 17:55 - Какво стана?
Автор: theyellowflash Категория: Забавление   
Прочетен: 387 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте,това е моят първи БЛОГ,Ще разкжа една изтория от моето ежедневие.(съжалявам ако има грешки но ми е по трудно да пиша защото съм от телефон)
Та, днес реших да се разходя по месната гора и вървяхме найстина доста с моят приятел с който караме колело и седнахме до един параклис, който не беше особенно стабилен
но ние не обърнахме внимание и седнахме,и аз тръгнах да ставам и да продължа но една стълба на параклиса се пропука и счупи и аз естествено паднах не се одарих сериозно(счупена китка)и така си казах че трябва да си ходя.Добре тръгнах си но моето куче което беше с мен осети нещо и започна да се дърпа,и изведнъж излезна друго куче от храстите голямо изглеждаше че беше "улично" и не му обърнах особенно внимание 
и продължих но този път това куче не беше много спокоино и аз започнах да се притеснявам и изведнъж това куче ме захапа и моето куче го захапа и избяга.Заболя ме естествено  доста седнах да си почина и с много мъки си отидах. 

Та това е, знам че не е нищо особнно но това ми се случи.

                                     Довиждане!!!!



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: theyellowflash
Категория: Забавление
Прочетен: 5815
Постинги: 8
Коментари: 1
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031