Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2019 20:32 - Уникали на блоговата "демокрация"
Автор: merlin68 Категория: Забавление   
Прочетен: 6341 Коментари: 40 Гласове:
18

Последна промяна: 12.05.2019 23:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Блог.бг е люлка на уникалността, другаде трудно може да видите такива таланти и мисловни гиганти сбрани на куп по формулата на великия Анщайн. Ден след деня на Победата, един блогър, произведе сензация, безспорно достойна да е най-първа на страница първа - "Путин с уникален гаф, лъже, че баща му е загинал във Втората световна война"
АФтурът на това сензационно разкритие, гледал "По света и у нас", ама сигурно без очила, и слушал, ама сигурно без слуховия си апарат. 
Вещер, подобно на Шерлок Холмс, използва блестяща дедукция за да разкрие престъпните лъжи, в случая на Путин. Значи, включил се Путин в акцията Безсмъртния полк и разнася портрета на баща си загинал във ВСВ. Лъжец! Та той е роден през 1952г. как тогава баща му може да е загинал през ВСВ?! Е, не е ли желязна логиката на вещера?
Явно, офицерът от КГБ, достигнал до шефското място на наследилото го ФСБ - Путин, макар и безспорно умен, не може да излъже гения - вещер, за всеобща наша гордост подвизаващ се у блога.
Опитвам се... мъча се... до изнемога, да не обиждам хора, защото това е грозно и не говори добре за този който си го позволява... ох как само се мъча да не обиждам хора.
Скъпи, не обиден от мен, вещер, известно ли ти е, че преди да дрънкаш врели-некипели, е добре просто съвсем леко да се потрудиш и да ги провериш? Не за друго, а просто хей така да не изкушаваш такива простаци като мен да те залеят с поток от напълно заслужени епитети?
Путин за поредна година участва в Безсмъртния полк и винаги носи портрета на своя баща участник в Отечествената война (така руснаците наричат ВСВ). Бащата на Путин е участвал във войната, бил е тежко ранен, но не е загинал. В акцията Безсмъртния полк, участниците носят снимки на свои роднини УЧАСТВАЛИ във ВСВ, не само на загиналите в нея. Нещо повече, носят и снимки на тези трудили се денонощно в заводите произвеждайки оръжие и продоволствия за фронта, те също са участници в тази война и имат голям принос за Победата.
Така, че вещере, вместо да те обиждам, ще се опитам малко да те образовам както вика един блогър (който по-доло също ще изтъпаня) - написаното трябва да носи някакво знание на читателите. Та в този ред, информирам читателите, че бащата на Путин е бил тежко ранен на фронта и спасен от свой земляк с риск за живота му. Майката на Путин и по-големият му брат (още бебенце), са в Ленинград и търпят блокадните лишения. Братчето на Путин умира от глад, а майка му е била почти мъртва, когато баща му излязъл от болницата я открил. И забележи Гочо, никакво политизиране от страна на Путин няма тук, защото той е изживял мъката по загубата на брат си и има пълното право да се гордее с баща си. Путин има всичкото основание, както и огромната част от хората потомци на героите от СССР, сражавали се за свободата си и за тази на цяла Европа. Политизиране е когато "син съм на милиционер още от 70-те" се хвали какъв антикомунист е, след като комунизъм вече няма и се гордее, че хули Русия, когато Големият Брат се нарича САЩ.

image
Вижте сега, какви уникални експерти по фалшивите фотографии имаме у блога.
Гочо, бидейки още по-умен, от умния вещер, се усъмнява, че Путин като бивш офицер от КГБ, може да е толкова тъп, че да допусне гафа да твърди, че баща му е умрял преди 1945г. когато сам е роден през 1952г. затова решава да "защити" неприятния за него Путин, като изрази експертно становище, че фотографията която държи Путин е менте:)))
Уникални блогъри - уникална държава!
Аз отказвам да обиждам хората, това е толкова трудно като да откажеш цигарите, особено когато изкушенията изобилстват навсякъде.
Хайде сега да заповядат уважаемите блогъри Юла, Апостол, Колев и останалите които вчера под постинга ми за Геройте освободили Европа, дойдоха да плюят. Заповядайте уважаеми и ме изкушете да ви облея с епитети:)

image

Я, на парада по случай Победата пришол и американският актьор Стивън Сегал.
Абе, Гочо, това фото дали не е монтаж, а?
И накрая едно видео показващо 99/100 анимираната путинска военна мощ.

image
Река, куче лови риба
Гочо коя е реката и къде е направена снимката?





Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - здр, това ли ти е Топ Поста за седмицата? или ВОФ?
10.05.2019 20:48
а защо не погледаш нещо полезно/различно.М?
има фейк новини даа,кофти, има и (многоо) фейк аФтури/като теб, и др подобни
/това не беше обида, просто бегла статистика..
освен, това Мерелине../уважаемите блогъри Юла, Апостол, Колев
са Личности, които 100 кратно са се доказали, и тук, и оффлайн, а ти?

ето го филма за Путин, съвсем нов...моля..


"Хуизмистерпутин"...

Подробнее: http://freedomrussia/category/russia/putin-mafia/page/8/
цитирай
2. merlin68 - а защо не погледаш нещо полезно/...
10.05.2019 20:55
eva666 написа:
а защо не погледаш нещо полезно/различно.М?
има фейк новини даа,кофти, има и (многоо) фейк аФтури/като теб, и др подобни
/това не беше обида, просто бегла статистика..
освен, това Мерелине../уважаемите блогъри Юла, Апостол, Колев
са Личности, които 100 кратно са се доказали, и тук, и оффлайн, а ти?

ето го филма за Путин, съвсем нов...моля..


"Хуизмистерпутин"...

Подробнее: http://freedomrussia/category/russia/putin-mafia/page/8/

Уважаема Юла, когато ме уловиш да публикувам фейкове, моля заповядай. Дотогава те съветвам да не ме клеветиш.
Що се отнася до препоръчаното от теб видео, колкото и да си ми уважаема, не се ползвам от препоръките ти.
цитирай
3. radostinalassa - Ако това е истинската снимка на бащата на Путин...
10.05.2019 20:58
те много си приличат. У еверите генетиката се предава по майчина линия. А и Путин е хитър като евреин, защото си взе Крим без един изстрел, без да е евреин.
Това не се нрави на някои и те се гърчат като змии и хапят.
цитирай
4. eva666 - тъй като гледам..те налазват върлиПутинки,ще изчезвам бързо,спокс
10.05.2019 21:05
но,тъй,като съм една Лейди в Златна възраст, няма да си позволя да те обидя/тук
и да, споделя, че ти се превръщащ в..една скучна..клюклю станция..
жалко,определено си подбираш мн внимателно любимите.клюкини..
аз пък обичам, да чета и "враговете" си..
това е безценна Даоистка тактика и стратегия
хубава вечер...
цитирай
5. merlin68 - но, тъй, като съм една Лейди в Златна ...
10.05.2019 21:07
eva666 написа:
но,тъй,като съм една Лейди в Златна възраст, няма да си позволя да те обидя/тук
и да, споделя, че ти се превръщащ в..една скучна..клюклю станция..
жалко,определено си подбираш мн внимателно любимите.клюкини..
аз пък обичам, да чета и "враговете" си..
това е безценна Даоистка тактика и стратегия
хубава вечер...


Приятна вечер, уважаема Златна Лейди. И аз чета и слушам, при това много внимателно, враговете си, но ти не си ми враг.
И благодаря за мнението ти изразено с палец надолу. Днес не съм в настроение да идвам да ти връщам жеста, извинявай.
цитирай
6. blackpredator - хех, Мерлине
10.05.2019 21:10
нема как да дадеш обем на 2D "личности"
равно братче..
просто бегла статистика..:)

тия двете ще оспамят хубавия постинг :(
цитирай
7. radostinalassa - 4. eva666
10.05.2019 21:10
Е, аз поне съм лаконична и възпитана, не ругая до посиняване . Аз не харесвам лично Путин, успокой се, защото това е глупаво мнение.
Но Кокито прекалява с немощното си мислене и никога не ми е приличал на мъж в зряла възраст.
цитирай
8. merlin68 - нема как да дадеш обем на 2D "...
10.05.2019 21:17
blackpredator написа:
нема как да дадеш обем на 2D "личности"
равно братче..
просто бегла статистика..:)

тия двете ще оспамят хубавия постинг :(


То това е пост за спамене, терен за изява на най-уникалните съблогери. С добро започвам да ги приучавам, къде може, и къде не бива да си облекчават менталните болежки. Дажа мисля да оставя и Гочо ако се появи да пцува на воля.
цитирай
9. radostinalassa - 6. blackpredator
10.05.2019 21:25
Това е блог, не учебник по булеварден жаргон, червена мухоморке. Тук не си ти Гуммата.
цитирай
10. mt46 - Поздрав!
10.05.2019 21:26
Не знаех за бащата на Путин...
Лъжекрацията се изявява всеки ден...
цитирай
11. zax - Едно време имаше в. Стършел и Три...
10.05.2019 22:08
Едно време имаше в. Стършел и Тримата глупаци. Сега в часът на скуката влизам и в блог.бг като си викам:
- Я да видим днес какви ги е стършел, свършил.

И, Стършел не ми трябва. :)))
цитирай
12. kvg55 - merlin68,
10.05.2019 22:28
Мернах постинга на въпросния Вещер, но не го прочетох, защото съм си изработил усет към глупостите в блога. Общо взето, защото понякога и греша.
Това са прости и семпли хора, които са готови да уязвят всичко по-добро от тях, дори лъжейки. Путин ще се прави на велик. Той си е такъв всъщност. Ама това да не са Гетьофците?
цитирай
13. radostinalassa - Новина
10.05.2019 23:06
Червено - черната мухоморка е хванала опять трихомоназа. Пазете се.
цитирай
14. starforlife - "Опитвам се… мъча се... до изнемога, да не обиждам хора…"
11.05.2019 10:28
"… защото това е грозно и не говори добре за този който си го позволява... ох как само се мъча да не обиждам хора."

Било то от посредственост... Било то от прибързване... Надявам се не с опит чисто педалски да се изкривят фактите, в постинга merlin68 написа:
Гочо… решава да… изрази експертно становище, че фотографията която държи Путин е менте.

Хайде сега ми посочи кога и къде казвам това?


………………………………………………………………………………………………………………………………………… StarForLife™




цитирай
15. radostinalassa - И аз никога не обиждам блогърите
11.05.2019 10:31
Но се налага да им отговарям.
А тази снимка поразително прилича на Путин.
цитирай
16. merlin68 - "… защото това е грозно и не ...
11.05.2019 11:55
starforlife написа:
"… защото това е грозно и не говори добре за този който си го позволява... ох как само се мъча да не обиждам хора."

Било то от посредственост... Било то от прибързване... Надявам се не с опит чисто педалски да се изкривят фактите, в постинга merlin68 написа:
Гочо… решава да… изрази експертно становище, че фотографията която държи Путин е менте.

Хайде сега ми посочи кога и къде казвам това?


………………………………………………………………………………………………………………………………………… StarForLife™






Гочо, ами горе в постинга има снимка на това което казваш, ти не я ли видя? Че Путин не носел такъв портрет, а снимката е непрофесионален монтаж.

Разбира се, далеч не е само тази снимка на която се вижда как Путин носи този портрет, има много снимки от различни източници, както и множество видеа от различни източници. Ще рече, че експертизата ти както и в останалите 99/100 от случаите не чини пукната пара. И всъщност 1% успеваемост ти слагам, въпреки, че като се замисля, не се сещам къде си го проявил.
цитирай
17. starforlife - ~ 16. merlin68
11.05.2019 13:16
Мери, драга Мери...
Това, което казваш сега - осъзнаваш ли, че не е същото, което си казал в постинга и към което аз ти насочвах вниманието?
С една дума - посредствен?
Не ми отговаряй, въпросът е риторичен.

Виж за моите компетентни становища и експертизи - грижи не бери - те са факт там, където е необходимо и имат своята призната от куп инстанции тежест.
Аз отново повтарям, че тази снимка с Путин е монтаж. НЕ СНИМКАТА, КОЯТО ТОЙ ДЪРЖИ (както излизаше, че видиш ли съм бил казал от твоя... ок, неправилен изказ - но тогава се научи да се изказваш правилно, мила) Е МЕНТЕ, А СНИМКАТА С ПУТИН Е МЕНТЕ, ПОДПРАВЕНА.
Няма да ти показвам и разяснявам таман 7-те обстоятелствени налични факти, които доказват, че снимката е подправена...
Нито пък твърдя, че няма такива снимки и видеа с Путин...
Просто аз репликирах тогава Вещер КОНКРЕТНО ЗА ТАЗИ СНИМКА и изказах твърдение, което всеки средно добър компютърен специалист, компютърен дизайнер или работещ с продукти като PageMaker, CorelDRAW, Photoshop и т.н. - ще го каже.
Толкова е просто...
цитирай
18. merlin68 - Уважаеми Гочо, аз съм приложил фото ...
11.05.2019 13:49
Уважаеми Гочо, аз съм приложил фото на което се вижда какво точно си казал, така че читателите няма да останат в заблуждение.
Относно продължаващите ти напъни на експерт, че въпросната фотография е манипулирана, то в мен възниква следният въпрос - При наличието на стотици снимки и видеа на които Путин държи точно този портрет, защо някой ще прави колаж от недържащия портрета Путин и портрета?
Моето не експертно становище е, че въпросната фотография не е манипулирана и всеки с малко мозък в главата, дори и без да е компютърен специалист, отлично разбира това.
Относно "таман 7-те обстоятелствени налични факти, които доказват", че за енти път се изказваш неподготвен, нямам коментар - което си е така, така си е.
цитирай
19. level6661 - ее даа, бърза си..
11.05.2019 14:19
признавам ти,по цял ден ровиш из Нетя,и блоокъ
ноо, защо па сега и тозз...тъп тулуп. Пиара на С.Сегал?
цитирай
20. merlin68 - признавам ти, по цял ден ровиш из ...
11.05.2019 14:52
level6661 написа:
признавам ти,по цял ден ровиш из Нетя,и блоокъ
ноо, защо па сега и тозз...тъп тулуп. Пиара на С.Сегал?

Не нравится - иди в лес и поешь там снега.
цитирай
21. radostinalassa - Снег не се пие...
11.05.2019 15:16
а се яде. Освен ако не го разтопи. Това е идеалната вода - без калций и пясък.
цитирай
22. starforlife - ~ 18. merlin68
11.05.2019 15:39
~ В 18-ти коментар, merlin68 написа:
Уважаеми Гочо, аз съм приложил фото на което се вижда какво точно си казал, така че читателите няма да останат в заблуждение.
Ами именно де. Именно, че си приложил (не може да се твърди евентуално, че съм променил коментара си) и всеки нормален човек осмисля какво съм написал и не какво видиш ли аз искам да кажа, а какво става ясно за всекиго, че казвам.
А ти като малко дете, си се хванал за една признавам малко двузначно звучаща моя фраза (син съм на милиционер още от 70-те години), която все пак отново всеки нормално гледащ на нещата (а не търсещ и най-малкото, за което да се хване като удавник за сламка, че да се опитва да уязви опонента си поради липса на други, сериозни доводи) ще разбере, че баща ми е бил милиционер още от 70-те години, а не аз съм негов син от тогава. Въпреки, че и това принципно е вярно, защото съм 71-ви набор. Да, по-коректно щеше да е фразата да я бях тогава изказал "син съм на милиционер, който е такъв още от 70-те години", но, Мери, нормалните хора не се съсредоточават чак толкова при репликите си тук, защото все пак това е блог.бг, човече. Въпросът е да не се търси под вола теле, а да се говори правдиво и истинно - нещо, което при теб/вас често не е така.
В този ред на мисли, твоят изказ, казах ти го вече казах аз и всеки нелицемерен човек според мен ще се съгласи с моето мнение, е много по-некоректен в случая. Имам предвид това, че така, както си написал поднасянето си по адрес на коментара ми, се разбира, че аз твърдя, че снимката, която Путин държи е менте, а не цялостната снимка с него, че е манипулирана.
Ееее... Кое е по-"проблемно": Аз да съм се изказал малко двусмислено за "син съм от 70-те години", или ти да не можеш правилно да се изразиш, така, че хората да разберат какво искаш да кажеш точно, а не погрешно да възприемат думите ти?
Двата израза, моят и твоят, ако се цитират някъде самостоятелно - всеки четящ от моят ще разбере какво искам да кажа, а от твоят ще получи погрешна, изкривена информация какво съм казал.
И именно за такива неща ви говоря: Вие сте нечестни и много често такива извъртания ги правите съзнателно и нарочно. Кое му е мъжкото в такива случаи?
Вакеро? КВГ? Това ли са хората, които човек казваш трябва да харесва и които правят нещо друго, освен нищоговорене и манипулации?
Темперамент, какво да ви прави човек. Такива сте си още от онова време, когато такива постъпки ви носеха дивиденти и котиране в лицемерното ви общество.


~ Отново в 18-ти коментар, merlin68 написа:
Относно продължаващите ти напъни на експерт, че въпросната фотография е манипулирана, то в мен възниква следният въпрос - При наличието на стотици снимки и видеа на които Путин държи точно този портрет, защо някой ще прави колаж от недържащия портрета Путин и портрета?
Ами да, манипулирана е. А ти като за втори път казваш, че има стотици снимки и видеа - защо не дадеш по три линка за снимки и три за видеа, м?
Не казвам, че няма такива - сигурно има - не ми пука има ли или не. Просто казвам, че точно тази снимка е манипулирана.
А защо при наличието на такива снимки - това не мога да кажа. А и не ме интересува.
Хайде ти като твърдиш друго, намери я снимката в Интернет... Точно тази... И ми я покажи, м? Аз не съм я търсил и сигурно я има, но пак казвам - манипулирана е, а защо - ми е през оная работа.
Чакам да дадеш линк където ТОЧНО ТАЗИ снимка я има.


~ И отново в 18-ти коментар, merlin68 написа:
Моето не експертно становище е, че въпросната фотография не е манипулирана и всеки с малко мозък в главата, дори и без да е компютърен специалист, отлично разбира това.
Относно "таман 7-те обстоятелствени налични факти, които доказват", че за енти път се изказваш неподготвен, нямам коментар - което си е така, така си е.
Ти НЕ можеш да имаш експертно становище, Мери, най-малкото защото нямаш нужното не толкова образование, а компетенции. Факт. Релевантен (и ноторен - и ноторен). Виж аз мога. Защото имам и двете. И защото подписът ми и печат на фирма моя, биха могли да валидират дали една снимка, видео, звуков запис, програма и т.н. са достоверни или са манипулирани. Пак факт. Релевантен (и ноторен - и ноторен).
Виж защо е правен монтажът на портрета - вече казах, че това не мога да кажа, а и не ме интересува ни най-малко. Може да е дори само по онези цитирани от приятелят ми Вмир думи, че тъпите копелета са толкова тъпи, че дори не осъзнават колко са тъпи.

Аз просто репликирах Вещер, а ти засмука чепа на вола за пореден път.
цитирай
23. apostapostoloff - Кой го е еня за тоя скапан кагебешник бе, шапшал?
11.05.2019 16:10
Само такива шапшали като теб!

Не ни занимавай с разни руски идиотщини. Нека малоумните руснаци се занимават с идиотщини, а ти не ни досаждай с тия тъпизми и гнусотии, защото най- накрая някой ще ти скъса гъза!
цитирай
24. radostinalassa - Отец Путина 1932 г.
11.05.2019 16:14
Редкие фотографии Владимира Путина. Семейный альбом. Putin V. V. Rare photos - 25 сек.
цитирай
25. merlin68 - Гочо, за тъпите копелета съм съг...
11.05.2019 16:17
Гочо, за тъпите копелета съм съгласен, но има една още по-куул категория - тъпи и упорити като гочета.
Аз никъде не правя анализ на твоя цитат "син съм на милиционер още от 70-те", дали си син, или бащата е, употребявам го с друга цел, която ти явно не схвана или се правиш, че не схвана. А това, че сам се чудиш що си казал...
Аз да ти давам линкове:)), абе Гочо, нали имаш Гугъл търси и ще намериш, както казах има стотици.
Ако ти имаш лиценз да определяш коя фотография е подправена и коя не е, то призовавам раздаващия лицензии орган да се самосезира и да отнеме лиценза ти.
И още, ако случайно пък наистина имаш подобен лиценз, в което аз разбира се не вярвам, но допускам, понеже знам, че в много сфери, заради далаверата са се намърдали не по-малко негодни експерти от теб... е то жалко за държавата.
цитирай
26. radostinalassa - Е, Лайфчо има лиценз само за ЕС
11.05.2019 16:32
А срещу Русия има санкции по отношение на снимките, и това няма да може да се валидизира тук. Идете в Русия и се разправяйте там.
цитирай
27. vencivaleri1951 - Спорът е толкова безсмислен, че няма накъде.
11.05.2019 19:10
Путин бе представен с цялата си биография още при назначаването му за премиер.
Беше повтаряна , а и разнищвана по време на избиранията му за президент- вкл дядо, баба, дъщери, зетьове . В последните 20тина години няма по коментиран политик и държавник
от Путин. Без значение кой на какво мнение е относно "движенията" му във вътрешната и външната политика, няма значим коментатор, медия или колега на руския президент , които да са разколебани в качествата му на ръководител. За личност, политик и прочие на годината е оглавявал всички възможни класации. И ето въпреки , че всичко се знае за него , той безмозъчно почва да лъже и да представя баща си за загинал през ВСВ.Ето във Фактор четем, какъв гаф направил руския президент спъвайки се и падайки на килима след хокеен мач. Утре някой ще копира статията и в блог бг и гочетата ще почнат да викат Уууу. Гледай го този левак...ние като играем в НХЛ не правим такива гафове, а се прибираме в къщи направо и лъже...пардон за лапсуса -зидаме и мажеме. Колкото до снимката признавам, че не бих различил манипулирана ли е фотография или не. Това което обаче на мен ми прави впечатление са двамата хлопци с белите ризи които съм виждал и на други места около Путин Мисля си , че снимката си е читава, Путин си е в строя и с охраната си
цитирай
28. morskipesni - На 9/ти май нося винаги Георгиевска лента
11.05.2019 19:59
В България, Германия, навсякъде. Почит към спасителите на Европа.
цитирай
29. starforlife - Хайде последен коментар да ви дръпна и стига ви толкова - вдигайте гащите и черта.
11.05.2019 20:36
Та:

~ В 25-ти коментар, merlin68 написа:
Гочо, за тъпите копелета съм съгласен, но има една още по-куул категория - тъпи и упорити като гочета.
Няма как да не си съгласна, Мери, при положение, че когато сутрин се бръснеш, в огледалото съзираш едно от въпросните тъпи копелета и няма как да забравиш тази констатация.

~ Отново в 25-ти коментар, merlin68 написа:
Аз да ти давам линкове:)), абе Гочо, нали имаш Гугъл търси и ще намериш, както казах има стотици.
Мери, аз се обзалагам с теб на каквото кажеш (но вие сте нечестни и да речем сивият пърдятор може да ти подскаже, защото не вярвам да е чак толкова зле като теб), че ти НЕ МОЖЕШ да накараш Гугъл да ти открие дадена снимка. За мен това е детска игра и е въпрос на няма и 10 секунди действие.
И хайде да го кажа така: Проверих вече за снимката и Гугъл НЕ я открива. С това не искам да кажа, че я няма, че не е публикувана някъде - нали все пак Вещер я е копирал от такова място. Просто може би сайтът е толкова незначителен (или руски, което е едно и също - ха ха ха), че индексиращите машини на Гугъл не смятат за необходимо да го индексират.
Та, представи ли си това, което казах, а именно: Да приемем, че не откривам снимката... Хайде сега ти, Мери, блесни и дай линк къде я има, м?
А аз в предстоящ когато намеря време постинг, при все, че вече съм го правил поне два пъти през годините тук - ще образовам специално и изрично теб, как може за секунди да откриваш дадена снимка с помощта на Гугъл.

~ И отново в 25-ти коментар, merlin68 написа:
Ако ти имаш лиценз да определяш коя фотография е подправена и коя не е, то призовавам раздаващия лицензии орган да се самосезира и да отнеме лиценза ти.
И още, ако случайно пък наистина имаш подобен лиценз, в което аз разбира се не вярвам, но допускам, понеже знам, че в много сфери, заради далаверата са се намърдали не по-малко негодни експерти от теб... е то жалко за държавата.
Хайде сега ми цитирай къде някой говори за лиценз, м?
Казвам ви аз, че светът не функционира така банално както вие смятате, но вие понеже не сте просто тъпи копелета, а сте завършени идиоти - не само си мислите, че това не е така, а дори смятате, че светът се върти около вашата идиотска логика.
Ти правиш ли разлика м/у "образование" и "компетенции" (професионализъм) и лиценз? И какво точно ти даде основание да си помислиш, че за такова нещо - експертно мнение и то точно по такива въпроси - е необходим лиценз?
Аз съм дипломиран специалист по кибер-сигурност, Мери. А това за което говорим е една малка част от материята, която трябва да владееш, за да си добър в професията. Е... Аз определено съм добър в нея и дори тук, в блога, е имало очеизвадни случаи когато съм го демонстрирал.
Да ти дам линкове, м?
Хаааааааааааааааааа ха ха ха
(Смея се, защото способността ми да цитирам не само нерестриктирано линкове, а и такива, които уж към едно, а водят към друго, те комплексира и ти, Мери, изтриваш такива мои коментари, нали?)


~ 27. vencivaleri1951
Венци, понеже със своите патетични празнодумия си известен вече и на кълвачите в Парка "Горки" (отстрани на който е централата на Касперски в Москва, в която съм ходил и в която познавам поне 30 човека, включително управляващата я бивша съпруга на Касперски - Наталия... Има постинг в профила ми "терца" - което не идва от картите, а от друго, коренно различно нещо - със снимки и разказване на неща, които станаха реалност месеци след това...)
Но стига толкова хвалби - ха ха ха - а да кажа какво само ще репликирам спрямо комплексите ти по отношение на мен, Венци:
Венци,
да разбирам ли, че ти твърдиш, че аз лъжа за граденето и мазането?
Защото, ако е така, то аз те питам: От къде и в колко часа от утре до четвъртък (в този период по което и да е време от 7 до 29 часа съм на строежа) да изпратя големия ми син... Ще те вземе... Ще минете през офиса ми в службата, за да се убедиш къде работя и на каква позиция... Да се убедиш също, че ни най-малко не съм преувеличил, че корпорацията е най-скъпата частна в света и е наистина партньор на НАСА както съм споменавал(но аз никъде, Мери, не съм казвал, че лично работя с НАСА - ти така го измени поради същите си твои комплекси, че се чувстваш мъничък пред мен - ха ха ха)...
И след това, Венци, Божидар ще те докара на строящата се (за малкия ми син) къща и ти с очите си ще видиш кой работи и какво може да прави. Тоест, ще видиш мен - хе хе хе.
Хей така - ще ти курдиша каса бира, ще седнеш на сенчица под ореха и ще погледаш час да речем какви операции ще ти демострирам дали и как мога да ги правя.
Утре например ще има и ВиК.
Майстор?
Че моите ръце да не са бъкнати в гъ~Ъ бе, Венци?

Хайде за пореден път да те видя, празнодумецо.
Откъде, кога до четвъртък и в колко часа да те вземе и докара на строежа синът ми, за да се комплексираш още повече, че аз не съм празнодумец като вас?

(Идиот! Не по Достоевски.)

ПС: Тъкмо, Венци, ще те видя как не ще можеш да подготвиш електрожена ми за заваряване, а камо ли да заваряваш, но нали... - и за това се пъна като гладен комунист на ср~не с патетично нищоказване.
цитирай
30. radostinalassa - Според мене лъже
11.05.2019 20:49
Само обещава да ни образова, но като му разрових постингите не научих нищо.
Има само хвалби до бога за себе си, което е смешно.
цитирай
31. starforlife - ~ 30. radostinalassa
11.05.2019 21:01
Тинче, чАдо,
- Първо: Явно не си ровила достатъчно или пък по-вероятното е крайно ограниченият ти интелект да не може да осмисли дадено нещо, че да научи.
Иначе: Дори в този мой профил (който всъщност ми е от самото начало на блог.бг - 2006-та година - но съм го хибернирал на два пъти по определени причини), Тинче, има поне 10 образователни постинга, включително за това за клиповете в Ютюб, за което пита наскоро. Ще се убедиш с очите си тези дни.
- Второ: На мен, Тинче, "Инвестор" са трили цял профил точно заради това, че бях започнал да уча открито хората как да правят неща, спрямо които те бяха безсилни.
И съответно за това си действие са заеквали при моето посещение в офиса им. Петър Вълев може да го потвърди това, а той е човек, на когото може да се има Доверие най-малкото заради белите му коси. А и други могат всъщност, но част от тях ги определяте като мои клонинги, та премълчавам.
- Трето: Вече го казах, Тинче, под формата на... фул-контакт - ха ха ха, че на теб явно не ти достига интелект да разбереш неща, за които... не ти достига интелект - ха ха ха. Но да го кажа и по друг начин: В 90% от случаите, Тинче, аз не поднасям нещата сдъвкано и наготово както ти искаш, точно защото си тъпа като налъм, а държа хората да влагат нещо в това да учат от мен от говорене и пом/у редовете или просто примери, демонстрации.
Така, че...


Хайде стига ви толкова - изсъхнах след банята, сега е ред да изпия една бира с...
...
естествено, че с пържени картофки - тая Корти тук да не е на квартира и то без да плаща наем? Ха ха ха
цитирай
32. merlin68 - Гочко, много ти благодаря за про...
11.05.2019 21:13
Гочко, много ти благодаря за проявеното желание да ме обучаваш, нооо, ти как мислиш, че открих снимката от задачата за програмисти първа цедка дето беше постнал:) Причината да я няма снимката може да е и тази, че е фотната от видео, от самия вещер.
Впрочем има и други способи за търсене на снимки в интернет, или ти не знаеш, а? По един от тези способи, открих снимка с няколко кадъра по-ранна или по-късна от тази. Мога да те науча как да я намериш ако искаш, само кажи.
цитирай
33. radostinalassa - 31. starforlife
11.05.2019 21:30
Вярно е , Лайфи. Познай кое от двете.
Едното е валидно за тебе.
Аз не се славя с голямо търпение и се рових може би 7 минути. Не намерих нещо интересно.
Внимавай с тази жена, да не преглътнеш още едно кученце за вечеря.
За тебе схемата на ИГ може да бъде 6 / 18 часа. Поне опитай.
Напр. да изучиш медицината за 7 минути. Ще стигнеш до формалина и миризмата му. Ако дариш трупа си за науката , дали душата ти ще остане с тебе или не ?
цитирай
34. merlin68 - Гочо, ти си дипломиран специалист ...
11.05.2019 22:07
Гочо, ти си дипломиран специалист по кибер-сигурност който твърди, че снимката горе е манипулирана и Путин не държи този портрет, който му е пришит и то много некадърно. Аз и досега не съм вярвал особено в кибер способностите ти, но след това ти изхвърляне... пък съвсем. Способността ти да цитираш линкове, не само, че не ме комплексира, но ми е през третото краче това ти безценно умение.
цитирай
35. starforlife - Хаааааааааааааааааааааааааааааа ха ха ха
12.05.2019 09:30
Мери,
с това, че не осъзнаваш какво се случва от няколко месеца и в каква ситуация сте се самопоставили тъпите копелета, само доказваш максимата, че сте толкова тъпи, че чак не осъзнавате колко сте тъпи.
Малко по-подробен "анализ" - в 7-ми мой коментар под постинга на Ю на "първа" в момента. Да не давам линк, защото колкото и да не го признаваш - моженето ми в това направление те комплексира.
Ами, ако бяхте поне малко от малко интелигентни - щяхте още преди вече почти 3 години да научите как става това елементарно действие, защото както не веднъж съм казвал: в 90% от времето уча хората пом/у редовете, влагайки ум, а не папагалствайки от нещо дадено им наготово в чист вид, както иска дурачката РадостинаЛасса.

'Айде със здарве и както казваше изплувалият в комплексираното ти съзнание Рей-Гей (твоя фраза-а-ха-ха-ха-ха): НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ ДА СЕ УСМИХВАТЕ.
цитирай
36. radostinalassa - Редовете ти, Лайфи...
12.05.2019 09:52
са толкова дълги и безсмислени, че едва ли някой ще седне да търси знания между тях. Надценяваш се доста.
цитирай
37. merlin68 - Гочо, малко по-подробният ти ан...
12.05.2019 11:13
Гочо, малко по-подробният ти анализ ме преви от смях.
"Колажът е фейк най-малкото защото не е снимка, а е изваден от видео кадър. Това е толкова елементарно да се определи"
Тази "експертна" констатация, ти не я направи под постинга на вещещер, не я направи дори под моя постинг, а я правиш при Юла, няколко часа след като аз тук съм я направил без да съм експерт:) Поне да беше споменал, че се позоваваш на моята експертиза за откритието си, а.
Но, въпрос, защо да е фейк снимка направена от видеоматериал? Как твърдението ти, че "Путин НЕ е носЕл този портрет и НЕ Е заснет с този портрет, а той, портретът, е монтиран допълнително на снимката и то доста непрофесионално", се потвърждава от факта, че снимката е направена от видеоматериал, а? Като допълнително, г-н "експерт", имаш и множество още видеа и снимки на които Путин, носи точно този портрет. Смях...
цитирай
38. radostinalassa - Лайфчо, дурак е този, който не ме чете.
12.05.2019 12:12
Да предаваш знания, изследвания не е папагалстване.
Ето напр. един блогър е чел между редовете ми и твърди, че в хряна имало авастин.
А аз пиша, че хряна действа като авастин. Без убийственото му действие върху здравите клетки. Това е дурак, ферштеест ду дас? Ти си дурак, но не Иванушка, а някой от млада раса.
цитирай
39. vasilisa1917 - .
12.05.2019 14:31
полигор (вещер), въпреки, че не е програмист като гоче, пак е толкова глупав, колкото гоче
цитирай
40. merlin68 - Имало една блогърка през 2013г. ...
12.05.2019 23:25
Имало една блогърка през 2013г. дето публикувала снимки, а Гочо за минути и казвал къде са снимани. Публикува тя снимка на река, ама по нищо не личи коя е и ето наш Гочко след минутка открива коя река, на кои точно кординати и в колко часа е правена снимката. Ако не му вярвате питайте тая блогерка.
Абе Гочо, що да я питаме, я виж горе се е появила снимка на река с куче дето лови риба. Коя е гочо реката, къде е правена снимката?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1680001
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031