Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2016 22:45 - КАК ЛИЧНОСТТА СЕ ПРЕВРЪЩА В БИОМАСА
Автор: budha2 Категория: Други   
Прочетен: 1466 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 17.02.2017 21:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Тук не става въпрос за само за мъже или само за жени.

image

Тук става въпрос за човека.

Или по-скоро за това как нацистката система е смазвала личности, как личностите са се противопоставяли на системата и на чудовищното деструктивно психологическо унищожение, за да превръща режима на Хитлер личностите в нищо повече от биомаса.

image




Гласувай:
4



1. lenalena - :)))
02.09.2016 17:50
В малкия град, в който живея, част от тези методи се прилагат на моето семейство.
Подозирам, че стри де-сари прилагат този "челен опит" спрямо нас, защото не си мълчим и не сме биомаса.

Неколкократно ни напомнят, че (по техни изчисления), вече трябва да умираме.

Докато учителствах, многократно се опитвах да обясня на учениците си, че няма такова нещо, като колективна вина - индивида е отговорен за действията си, незаивсимо дали и други са го правили.
Не би! Няма как да обясниш на биомасата, че е биомаса. Как ли са се гърчили тия, дето сега искат да ни промият мозъците, като са разбирали, на какво се опитвам да науча децата!

Не е за чудене, че се опитаха да ме изкарат извратена, родителите ми - крадци и ненормалници.
Оказва се, че където и да ида в чужбина, след мен върви "достоверна информация" какъв опасен боклук съм.
Предпоследната постановка беше: Млада двойка сяда близо до мен в кафене и се пита, кога са ни пуснали от затвора :)))

Сега лайтмотива е - хората да си пипат главите (преди си гледаха гениталиите), като ме видят. Много са готини - добиват вид на изплашени животни и бързат да се скрият.
Стадо.

Дълго време не ми се вярваше, че това се случва наистина. После писах до съответните органи.

Но...

Нищо ново под слънцето!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: budha2
Категория: Други
Прочетен: 8687368
Постинги: 4190
Коментари: 1130
Гласове: 1577
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031