Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2016 20:03 - ПРЕДСТОИ ЛИ НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА ЛУКОЙЛ КАТО ПРЕСТЪПНА ЮРГАНИЗАЦИЯ
Автор: budha2 Категория: Други   
Прочетен: 1673 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 17.12.2016 22:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

НА-ЦИОН-АНАЛИЗАЦИЯТА НА ЛУКОЙЛ ЧРЕЗ КОНФИСКАЦИЯ Е НАЛОЖИТЕЛНА

- “Интереса клати феса…”
(…а Големия интерес, Големия фес…)

1. Може ли от Суровината Пропен да се произвежда Акцизната стока Бензин-98…?

2. Възможно ли е влаковете на Булмаркет да се движат и в двете посоки?

3. Някой има ли интерес да похарчи милиони за специализирани ЖП-цистерни, ако извършва САМО инцидентни превози в системата на полуразпадналата се наша икономика?

4. Ако трябва да превозвам незаконно и незабелязано радиоактивни течности, мога ли да ги скрия във вагони за Пропан-бутан и Пропилен…”

И…

Стигаме, до следните наивни отговори…:

- “Да!” - Сестрите близначки, “Лукойл”- България и “Лукойл”- Румъния знаят, че от Суровината Пропен може да си произвеждат Високооктанов Бинзин-98… (което отгаваря на първия въпрос…).

- “Да!” - Как да се избегнат Данъците и Акцизите, за да се печелят Милиарди в двете държави и да не се плаща данък “печалба”… След като си гарантират “Чадърчета” и “Фирми получатели-Бушони” в двете държави, започват да изнасят от “Лук.”- България за “Лук.”- Румъния… суровината пропен, а от “Лук.”- Румъния, за “Лук.”- България… суровината ПРОПЕН… (което отгаваря на Втория въпрос…)…?!?!?

- “Да!” - Превозвач със специализирани вагони…, като Булмаркет, например, който да вози или имитира превоз на Пропен в двете посоки… (което отговаря на Третия въпрос…)

- “Да!”, е отговора на Четвъртия въпрос …

А отговора на петия въпрос – Причината – “И защо ще изнасят един за друг една и съща стока…, е “Скрит” в изложението …към огромната измама трябва да добавим и едната цистерна с отработено радиоактивно гориво....която гръмна.

image

ХИТРИНО - НОВИ РАЗКРИТИЯ
* Европейската комисия предупредила с Уведомително писмо за проблеми с безопасността в железниците и поискала независимост на разследването на жп инциденти
След поста ми и разкритията в него, че е нямало никаква среща с пътнически влак, вече има и ново потвърждение. Справка от жп инфраструктура показва, че фаталната композиция се е движила ... със закъснение, както сочи агенция "Блиц" и че е нямало среща друг влак .
.
----------------------------------------
Давам и данни от мой коментар под поста ми, който кой знае защо непрекъснато се губи
----------------------------------------
**** Ръководството на държавните железопътни компании са издали заповеди, с които забранява под каквато и да е форма на свои служители да коментират пред медиите случилото се в малкото село под страх от дисциплинарни наказания.
***** Разследването освен от специализираните органи на Темида се води и от Национална компания „Железопътна инфраструктура”. Техните експерти помагат на прокурорите и следователите.
Да, но те заедно с „Булмаркет” са страни по случилото се в Хитрино и утре евентуално могат да бъдат и обвинени. Това е крещящ конфликт на интереси: парадоксално е изводите за случилото се да се правят и от лица с интереси да покрият свои евентуални отговорности и вини.
***** Повече от скадално е Уведомителното писмо на Европейската комисия, изпратено на България. То е за неизпълнение на задължението на страната ни за правилно транспониране (въвеждане у нас) на Директива на Европейския съюз относно безопасността на железопътния транспорт!
Забележете – писмото, с което ни уведомяват, че трябва да се вземат спешни мерки, иначе ще се пристъпи към наказателни процедури, пристигнало далеч преди катастрофата в Хитрино!
С това Уведомително писмо се иска и промяна в Наредба № 59 (2006 г.) за управление на безопасността в жп транспорта: изискването е да се създаде независим орган за разследвания на произшествия извън кръга на железниците и жп инфраструктурата!
***** Масово се посочиха данни за надвишена скорост. Но официални данни и досега няма. Ето един от възможните отговори!
Единият, вторият локомотив е с по-старите устройства – с тахограф и скоростомерна хартиена лента, върху която пише писец и от която може да се смъкнат лесно данни. Но те не са достатъчно меродавни.
Първият, челният, който е водещ, е с модерно записващо дигитално устройство с карта памет. Проблемът е, че у нас със софтуер за разчитането му разполага единствено „Булмаркет”. Т.е. фирмата може да си прави каквото иска, макар че е участник в тази катастрофа. А следствието и Прокуратурата не желаят да изпратят устройствата за експертиза в чужбина, при което ще се гарантира обективността на данните. Съобщавам това, защото при катастрофата на влак преди две години при Калояново имаше опит за подправяне на данните.
**** Официално разрешената скорост за междугарието (участъка между гарите) е 70 км в час по кривата с намаление до 60 км, както се вижда от таблицата, която давам и респективно 60 км за стрелка по главния коловоз и 40 км за стрелка с отклонение по страничен.
Но едната входна стрелка е отместена с 1 метър - неизвестно от какво според официални лица. Ето цитат от директора на Национална компания железопътна инфраструктура Милчо Ламбрев: "Проблемът не е в релсите - там няма дерайлиране, няма нищо. Нещо, може би, се е взривило при самото движение и след това се вижда как втората стрелка е изместена с около 1 метър със сила - просто е натиснато много здраво от удар. Но какво е точно за сега не можем да кажем". Разбира се, не бива да забравяме, че това изявление засега е твърдение на ръководно лице от компанията, която е страна в случилото се.


www.facebook.com/grigor.lilov/posts/1161316567317614

Шест от руските фирми са декларирали над 20 000 000 лв. годишен приход, както следва

ЛУКОЙЛ НЕФТОХИМ АД – приход 7 639 339 000 лв (7 МИЛИАРДА 339 милиона или 10 % от БВП на България). Печалба – няма!!!!!!!!! За последните 6 години декларирания приход е 40 МИЛИАРДА ЛВ., но няма година, в която да са отчели дори една стотинка печалба. Вече са изхвърлили на улицата 15 000 българи, работещи в рафинерията.

ТИТАН МАШИНАРИ АД – приход 80 333 000 лв.(80 милиона), печалба – само 798 000 лв.

СОК КАМЧИЯ ЕАД –

Едноличен собственик на капитала: ГРАД МОСКВА ЧРЕЗ ПРАВИТЕЛСТВОТО НА МОСКВА, ДЕЙСТВАЩО ЧРЕЗ СВОЯ ОРГАН ДЕПАРТАМЕНТ ПО ИМУЩЕСТВОТО НА ГР. МОСКВА

приход 23 000 000 лв. (23 милиона лв.), печалба – няма. Заб. – тук съуправляващ е Станка Шопова – ЦК на ДКМС.

ТРЕЙДНЕТ БЪЛГАРИЯ ЕООД – приходи 397 879 000 лв. (397 милиона лв) Печалба – 3 247 000 лв. или под 1 %.

ПРОМЕТ СТИИЛ АД (в борда има руснаци и украинци) – приходи 441 000 000 лв. , печалба – НЕ!!!

ЛУКОЙЛ БУНКЕР ЕООД – еднолична собственост на Руска Федерация. Дори в графата приходи резултатът е отрицателен, а за предни години при приходи от порядъка на 500 000 000 лв. печалба няма декларирана.

За сравнение - ДЪНДИ ПРЕШЪС МЕТАЛС ЧЕЛОПЕЧ ЕАД декларира приход от 423 000 000 лв. и печалба от 201 000 000 лв.

РОМФАРМ КОМПАНИ ООД (фирмата е българска) отчитат приход от 250 милиона лв. и печалба 154 милиона лв.

При фирмите с деклариран приход между 5 и 20 милиона положението е същото. Общо 21 на брой. При проявен интерес ще публикувам списък с имената им и данните от счетоводните им отчети. Търговски Регистър е публичен и всеки може сам да провери.

Руските фирми с годишен приход между 2 и 5 милиона са 20 на брой. Сред тях е и веригата Берьозка”. Деклариран приход за 2013 г. (добре, че има касови апарати, все пак) – 2 875 000 лв. Печалба – ха, сетете се сами?

Сред регистрираните като чуждестранни представителства с приход от 5 до 20 милиона са три руски фирми, но отново нито една не е декларирала и една стотинка печалба.

image

Към списъка прибавете и стратегическите предприятия като БТК, която стана руска собственост през 2012 г.

БТК е декларирала приход за 2012 г. от 849 000 000 лв., но не е отчела и стотинка печалба.

За 2013 г. все още не е декларирала печалба.

Добавете към списъка и онези руски образувания, които са регистрирани чрез подставени лица (като ТИМ например) и ще видите, че цели сектори на икономиката ни, освен енергетиката са руска собственост или в зависимо положение от Кремъл - вътрешния въздушен транспорт, речно плаване, вестници, електронни медии, ТЕЦ- ове, пивоварни, цели курортни комплекси и огромен брой хотели, зърнобазите в Добруджа, чрез които се рекетират зърнопроизводителите и се контролира и цената на хляба, МОЛ-ове... Да изреждамЕ ли още???

image


30 % от икономиката на България е в руски ръце, а възвращаемост - ъ!

Към сметката с ограбването на България прибавете и факта, че държавата плаща най-скъпия руски газ, почти двойно по-висока цена от страни в Централна Европа като Чехия, Унгария, Германия...

Сещате ли се за каква корупция иде реч, за какъв целенасочен, планиран и дирижиран от Кремъл политически и икономически саботаж на икономиката на България иде реч. За каква руска гнусна ченгеджийница ?!?!?

image

Запитвате ли се защо съдия – изпълнител образува изпълнително дело заради 500 лева и запорира всичко на някой клет българин, който едва връзва двата края, но срещу руските хуни, които дирибействат от 70 г. в България сякаш има табу. Запитвате ли се защо ТИМ във Варна има своя армия, от която се страхуват всички български граждани в региона и не смеят да гъкнат, страхувайки се от саморазправа с тях.

image



www.faktor.bg/




Гласувай:
2



1. borgorev - Чета и не вярвам...
18.12.2016 09:08
Какви ли не теории съм изчел из форумите за руското влияние в икономиката на България! Все си мисля че ако всичко това бе вярно нямаше да сме нито в НАТО нито в Европейския съюз. За мен всичката тази информация си е част от хибридната война и нищо повече...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: budha2
Категория: Други
Прочетен: 8738561
Постинги: 4190
Коментари: 1130
Гласове: 1577
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930