Постинг
05.11.2014 20:10 -
КИТАЙ ПРАВИ НОВ ПЪТ НА КОПРИНАТА ЗА 16.3 МЛРД. ДОЛАРА - БЪЛГАРИЯ Е В МАРШРУТА
Автор: budha2
Категория: Новини
Прочетен: 2784 Коментари: 2 Гласове:
Последна промяна: 05.11.2014 20:29
Прочетен: 2784 Коментари: 2 Гласове:
2
Последна промяна: 05.11.2014 20:29
Китай планира фонд от $ 16,3 млрд. за финансиране на изграждането на инфраструктура, свързваща пазарите ѝ с три континента, тъй като президент Си Дзинпин продължава с плановете си за съживяване на отдавнашния търговски маршрут Пътят на коприната, пише Bloomberg.
Фондът ще бъде използван за изграждане и разширяване на железопътни линии, пътища и тръбопроводи в китайските провинции, които са част от стратегията за улесняване на търговията през сухопътните и морските пътища, според правителствени служители, които са участвали в изготвянето на плана.
Скоро ще бъдат представени още политики, които да насърчат китайските кредитори за финансиране на инфраструктурата в страните по маршрута, свързващ Китай с Европа, заявиха длъжностни лица. Те поискаха да не бъдат идентифицирани, тъй като не са упълномощени да говорят публично за плановете. Китайските компании също ще бъдат призовани да инвестират в страните и да наддават за договори, казаха служителите.
The Great Wall of Hollywood Планът за новия Път на коприната е посочен като китайската национална стратегия след като Си предложи идеята в Казахстан преди година. Той предвижда блок на икономическото сътрудничество през Средиземно море, който да съживи стария Път на коприната, където търговията помагаше за развитите цивилизации по маршрута. Всъщност е по-удачно да се каже, че последните планове включват два маршрута на коприната - морски и сухопътен.
"Преди Китай се фокусираше върху привличането на чуждестранни инвестиции, но сега нещата се промениха - страната все повече и повече насочва капитала си към чужбина", каза Фън Юин, старши изследовател в Китайския институт за съвременни международни отношения в Пекин.
Експулсиране на газови спекулантите от Китай Тласъкът на Си към чужбина става явен, тъй като той се опитва да оформи Китай като велика сила, да възстанови нейното морско господство в Азиатско-тихоокеанския регион и да разшири нейното политическо и икономическо влияние в региона, където тя защитава своите териториалните претенции. Следващата седмица Си ще подсили образа, тъй като той ще посрещне американския президент Барак Обама и други световни лидери на срещата на върха на Азиатско-тихоокеанското икономическо сътрудничество в Пекин.
Oгромните инвестиции на General Motors капитал повлияха на китайския живот Фондът ще финансира изграждането на вътрешна инфраструктура и ще бъде ръководен от банки като Китайската банка за развитие, заявиха длъжностните лица. Финансирането ще бъде ограничено до регионите, включени в плана: Централна Азия, Близкия изток, Южна Азия, Югоизточна Азия и части от Европа.
Планът означава "промяна в стратегическото мислене на Китай", каза Джан Юнлинг, директор на Института за Азиатско-тихоокеански изследвания към Китайската академия за социални науки. Последните три десетилетия от развитието на Китай бяха фокусирани върху "поглъщащо чуждестранно инвестиране", а следващата стъпка ще бъде за разширяването на китайското развитие към нейните съседи, каза той.
Съревноваващи се провинции
Си повдигна въпроса за новия Път на коприната по време на речта си в столицата на Казахстан, Астана, на 7 септември 2013 г. Месец по-късно, когато се обърна към индонезийския парламент в Джакарта, той представи плана за "Морски път на коприната през 21 век".
Предложението породи конкуренция между служители от китайските провинции, особено от по-бедните западни региони, които се стремяха да се възползват от финансирането.
Южната провинция Гуанджон - производствен център, който помогна на икономическия растеж на Китай през последните три десетилетия - в началото на ноември бе домакин на международно изложение за морския Път на коприната. На него взеха участие 42 страни.
Индия, Афганистан
"Един от най-важните фактори в стратегията е опитът да се намали дисбаланса между източните крайбрежни райони и западните вътрешните области", каза Фън.
Си, който съобщи, че родната му провинция Шанси е отправна точка за стария Път на коприната, наскоро увеличи усилията да популяризира стратегията си в чужбина. По време на посещенията си в различни страни през септември той получи обещания от три държави по маршрутите - Таджикистан, Малдивите и Шри Ланка. Индия също проявява интерес, а новият президент на Афганистан, Ашраф Гани Ахмадзай, каза по време на срещата си със Си миналата седмица, че страната му също има желание да участва.
Според картата, публикувана на интернет страницата на официалната агенция Синхуа през май, Пътят на коприната по суша започва от древната столица Сиан, простира се на запад през Ланджоу и Урумчи, преди да се спусне на югозапад към Централна Азия, Ирак, Сирия и Турция. От Истанбул пътя минава през Босфора и се насочва северозападно към България, Румъния, Чехия и Германия. Достигайки Дуисбург, завива към Ротердам в Холандия, откъдето се насочва към Венеция. Там ще се събере с морския път на коприната.
Морският Път на коприната минава през Гуанджон и южната китайска провинция Хайнан, остров по пътя към Малакския проток и Индийския океан. Той пресича региона на Африканския рог преди да навлезе в Червено море и Средиземно море.
След като бъде завършен, Пътят на коприната ще доведе до "нови възможности и ново бъдеще за Китай и всяка страна по протежението на пътя, която се стреми да се развива", според статията на информационна агенция Синхуа. Виж тук >САЩ ПРЕДАВАТ ЛЕВИТСКОТО господство над света НА ДЖУСИЯ И "ЙОУ-ТАЯ" КИТАЙ Bloomberg News
Фондът ще бъде използван за изграждане и разширяване на железопътни линии, пътища и тръбопроводи в китайските провинции, които са част от стратегията за улесняване на търговията през сухопътните и морските пътища, според правителствени служители, които са участвали в изготвянето на плана.
Скоро ще бъдат представени още политики, които да насърчат китайските кредитори за финансиране на инфраструктурата в страните по маршрута, свързващ Китай с Европа, заявиха длъжностни лица. Те поискаха да не бъдат идентифицирани, тъй като не са упълномощени да говорят публично за плановете. Китайските компании също ще бъдат призовани да инвестират в страните и да наддават за договори, казаха служителите.
The Great Wall of Hollywood Планът за новия Път на коприната е посочен като китайската национална стратегия след като Си предложи идеята в Казахстан преди година. Той предвижда блок на икономическото сътрудничество през Средиземно море, който да съживи стария Път на коприната, където търговията помагаше за развитите цивилизации по маршрута. Всъщност е по-удачно да се каже, че последните планове включват два маршрута на коприната - морски и сухопътен.
"Преди Китай се фокусираше върху привличането на чуждестранни инвестиции, но сега нещата се промениха - страната все повече и повече насочва капитала си към чужбина", каза Фън Юин, старши изследовател в Китайския институт за съвременни международни отношения в Пекин.
Експулсиране на газови спекулантите от Китай Тласъкът на Си към чужбина става явен, тъй като той се опитва да оформи Китай като велика сила, да възстанови нейното морско господство в Азиатско-тихоокеанския регион и да разшири нейното политическо и икономическо влияние в региона, където тя защитава своите териториалните претенции. Следващата седмица Си ще подсили образа, тъй като той ще посрещне американския президент Барак Обама и други световни лидери на срещата на върха на Азиатско-тихоокеанското икономическо сътрудничество в Пекин.
Oгромните инвестиции на General Motors капитал повлияха на китайския живот Фондът ще финансира изграждането на вътрешна инфраструктура и ще бъде ръководен от банки като Китайската банка за развитие, заявиха длъжностните лица. Финансирането ще бъде ограничено до регионите, включени в плана: Централна Азия, Близкия изток, Южна Азия, Югоизточна Азия и части от Европа.
Планът означава "промяна в стратегическото мислене на Китай", каза Джан Юнлинг, директор на Института за Азиатско-тихоокеански изследвания към Китайската академия за социални науки. Последните три десетилетия от развитието на Китай бяха фокусирани върху "поглъщащо чуждестранно инвестиране", а следващата стъпка ще бъде за разширяването на китайското развитие към нейните съседи, каза той.
Съревноваващи се провинции
Си повдигна въпроса за новия Път на коприната по време на речта си в столицата на Казахстан, Астана, на 7 септември 2013 г. Месец по-късно, когато се обърна към индонезийския парламент в Джакарта, той представи плана за "Морски път на коприната през 21 век".
Предложението породи конкуренция между служители от китайските провинции, особено от по-бедните западни региони, които се стремяха да се възползват от финансирането.
Южната провинция Гуанджон - производствен център, който помогна на икономическия растеж на Китай през последните три десетилетия - в началото на ноември бе домакин на международно изложение за морския Път на коприната. На него взеха участие 42 страни.
Индия, Афганистан
"Един от най-важните фактори в стратегията е опитът да се намали дисбаланса между източните крайбрежни райони и западните вътрешните области", каза Фън.
Си, който съобщи, че родната му провинция Шанси е отправна точка за стария Път на коприната, наскоро увеличи усилията да популяризира стратегията си в чужбина. По време на посещенията си в различни страни през септември той получи обещания от три държави по маршрутите - Таджикистан, Малдивите и Шри Ланка. Индия също проявява интерес, а новият президент на Афганистан, Ашраф Гани Ахмадзай, каза по време на срещата си със Си миналата седмица, че страната му също има желание да участва.
Според картата, публикувана на интернет страницата на официалната агенция Синхуа през май, Пътят на коприната по суша започва от древната столица Сиан, простира се на запад през Ланджоу и Урумчи, преди да се спусне на югозапад към Централна Азия, Ирак, Сирия и Турция. От Истанбул пътя минава през Босфора и се насочва северозападно към България, Румъния, Чехия и Германия. Достигайки Дуисбург, завива към Ротердам в Холандия, откъдето се насочва към Венеция. Там ще се събере с морския път на коприната.
Морският Път на коприната минава през Гуанджон и южната китайска провинция Хайнан, остров по пътя към Малакския проток и Индийския океан. Той пресича региона на Африканския рог преди да навлезе в Червено море и Средиземно море.
След като бъде завършен, Пътят на коприната ще доведе до "нови възможности и ново бъдеще за Китай и всяка страна по протежението на пътя, която се стреми да се развива", според статията на информационна агенция Синхуа. Виж тук >САЩ ПРЕДАВАТ ЛЕВИТСКОТО господство над света НА ДЖУСИЯ И "ЙОУ-ТАЯ" КИТАЙ Bloomberg News
Следващ постинг
Предишен постинг
Търсене
Блогрол
1. ПАРАЛЕНА РЕАЛНОСТ
2. spectator-bg.
3. http://smoloko.com/
4. Андромеда Нео Нула
5. universalnite1neo
6. Религия-maranatha
7. Митът за Холокоста
8. get
9. Как бяха измислени “волжките българи”.
10. gepard96
11. memoriabg.com
12. История-Записки колымчанина
13. rebellion
14. Портос
15. Terra Byzantica
16. история
17. Нео Нула
18. bainiki
19. dbs
20. За Буквите,Числата и Времето...
21. windowsnikolai
22. mominasylza
23. shtaparov
24. автор: jedidiah
25. Ламбо
26. Логик
27. ezdra
28. Древните
29. Илюминати
30. netsky
2. spectator-bg.
3. http://smoloko.com/
4. Андромеда Нео Нула
5. universalnite1neo
6. Религия-maranatha
7. Митът за Холокоста
8. get
9. Как бяха измислени “волжките българи”.
10. gepard96
11. memoriabg.com
12. История-Записки колымчанина
13. rebellion
14. Портос
15. Terra Byzantica
16. история
17. Нео Нула
18. bainiki
19. dbs
20. За Буквите,Числата и Времето...
21. windowsnikolai
22. mominasylza
23. shtaparov
24. автор: jedidiah
25. Ламбо
26. Логик
27. ezdra
28. Древните
29. Илюминати
30. netsky