Постинг
15.11.2014 13:11 -
С какво право вие, комунягите, най-крупните убийци в човешката история, мърсите земята?
Автор: budha2
Категория: Политика
Прочетен: 2232 Коментари: 3 Гласове:
Последна промяна: 15.11.2014 19:00
Прочетен: 2232 Коментари: 3 Гласове:
6
Последна промяна: 15.11.2014 19:00
Преди точно 75 лета американският равин Хари Уетън изнесъл истината:
„Нека ви разкрия една тайна: Нацизмът не е нищо друго, освен имитация и извращение на марксизма; в нацизма не съществува нищо, което да не е заимствано от марксизма. Изследвайте Хитлеровата антимарксистка библия – “Mein Kampf”, прочетете я внимателно и какво ще откриете? Ще откриете, че Хитлер е възприел принципите, идеите, политиката и методите на марксизма. Хитлеровата Националсоциалистическа партия беше създадена по образец на Комунистическата партия на Съветска Русия, а двете бяха сформирани съгласно идеите на марксизма.“ Впрочем, успоредно с всички военно-доларови игри, оценката на руснаците за стопанина на Кремъл достигна рекордни висоти – 87 на сто!Някой всячески се старае да увеличи популярността на Путин. Вот вам.
Доста преди това някакъв литовско-руски съветски номенклатурен писател-сатирик, зет на бившия генсек на тамошната КПСС, се помъчи да се пошегува:
„Рейтингът на Путин удари тавана, но уважението към него се срина.“ Да си спомним, че преди падналия в Украйна, имаше друг самолет на “Malaysia Airlines”, който буквално изчезна. Дали продължават да го търсят? Не ми се вярва. Но той май падна жертва на друга далавера.
Вече знаете за съмненията, които обгръщат инцидента със сваления самолет на Малайзийските авиолинии по Полет 370 (MH370/MAS370). На знаменателната дата 8 март 2014 г. той излетял безпроблемно от летището на Куала Лумпур на път за Пекин. И сякаш се изпарил някъде над Индийския океан! В епоха, в която от космоса могат да заснемат не само как си палите цигарата на улицата, ами даже най-интимните моменти в семейната ви спалня…
Да видим репортажа на американска дисидентска телевизия, която разполага със собствена кабелна мрежа. Сиреч – не е съвсем случайна. В него се изнасят данни за тази вече забравена трагедия. www.youtube.com/watch Опаковайте двете събития заедно и ги завържете с обща златна панделка. Неизбежно в очите ви ще се набие инкрустираният текст: „Ротшилд“. Който желае, може да постави всичко това в папка с надпис „Конспирология“ и да я изхвърли. Свобода е, казват… Прави впечатление, че тук всички знаят всичко. Особено милиционерите, физкултурниците и пожарникарите…
Скоро след „изчезването“ на въпросния въздушен лайнер, който все пак не е с размер на топлийка, се появиха всякакви съобщения за неговата евентуална съдба. Най-упоритата, подкрепяна с доста факти и даже с видеодоказателства версия, е следната:
Самолетът е бил отвлечен от Военно-въздушните сили на САЩ. Принудили са го да кацне на остров Диего Гарсия, който се намира горе-долу по маршрута на полета му. Това местенце е част от Британската индоокеанска територия. То е доста любопитно. Намира се под контрола на военните в рамките на тайна във връзка с националната сигурност от най-висока степен. Но не на Великобритания, както може да се предполага, а на… САЩ! Защото островът е приютил голяма американска военна база.
Безспорен факт е, че миналата есен Израел е закупил съвсем същия самолет “Boeing 777”. Абсолютно идентичен на онзи на “Malaysian Airlines”, който е изпълнявал Полет 370. Израелската машина изобщо не е излитала. След приземяването си в еврейската държава е държана „на склад“ на летището край Тел Авив, така да се каже. Интересно е, че тя е купена от авиокомпанията “GA Telesis”. Нейното седалище е във Форт Лодърдейл, щата Флорида. Води се собственост на Абдол Моабери – син на ирански имигранти, които живеят в Уудлоун Хилз – изключително луксозно предградие на Лос Анджелис, Калифорния.
Преди и след 11 септември 2011 г. Моабери е бил изпълнителен директор на “Skywatch”. Тази компания се занимава с доставки на електронни компоненти за наблюдателни и проследяващи устройства, разполагани върху покриви и специални сгради. Един от тези уреди е в състояние да открие и следи движението на 300 летящи обекта едновременно!
Един от съдружниците в “Skywatch” е бившият кмет на Ню Йорк, ревностният ционист Рудолф Джулиани. От трийсетте години на миналия век неговото семейство поддържа тесни връзки с двете главни крила на американската мафия – италианското и еврейското.Обаче мрежата на “Skywatch” е пропуснала да улови един от главните обвиняеми за атентатите на 11 септември 2001 г. – Мохамад Ата. Макар да е действала, тя е пропуснала най-малко два от самолетите – онези, които се забиха в кулите на Световния търговски център!
Шест месеца след трагичната дата, през 2002 г. Абдол Моабери напуска “Skywatch”, за да основе “GA Telesis” във Флорида, където губернатор е Джеб Буш – брат на президента. Не бива да пропускаме, че преди всички тези подробности иранецът е служил във военно-въздушните части на Военноморските сили на САЩ. След което е работил на ръководни длъжности в две авиационни компании, собственост на Джордж Сорос – “Aviation Systems International” и “C-S Aviation”. Съкращението “C-S” в названието на втората идва от две имена Chatterjee и Soros.
Пуренду Чатърджий е индийски милиардер. Работил е в неправителствената организация Stanford Research Institute със седалище в Калифорния и в крупната консултантска фирма “McKinsey & Company, Inc.”. Създава “Chatterjee Group”, която се смята за притежание на неговия ментор Джордж Сорос. На практика това е нещо като тръбопровод за неуловими инвестиции в Западна Бенгалия. Преди три години инвеститори от Калифорния заведоха съдебни искове срещу двамата с обвинения в измами и злоупотреби. И спечелиха делата.
Да приключвам с тази трудна за изясняване, камо ли за доказване тема. Според тази хипотеза, грамадният самолет “Boeing 777” на “Malaysian Airlines”, който е летял по маршрут MH370 от Куала Лумпур за Пекин, е бил заставен да се отклони и да кацне на остров Диего Гарсия. Насетне всеки има фантазия… Едно е сигурно: това място е строго секретно и се знае, че в недрата му е построен подземен град. Авторът на публикацията, послужила за канава на горните редове, не е случаен. Японецът Йоичи Шимацу е бил редактор в крупната токийска компания за периодични издания “Japan Times”. Понастоящем живее в Хонг Конг и се занимава с журналистически разследвания на свободна практика. Новоизлязла книга с автор Найджъл Коуторн/може би написана преди инцидента/ дава ново обяснение за изчезването на пътническия Боинг на Малайзия Еърлайнз в началото на март: самолетът е бил свален,пише в.“Дейли мейл“.Това според версията, която Коуторн предлага в“Полет MH370: Тайната“,е станало случайно над Южнокитайско море от изтребители на САЩ и Тайланд, а издирвателните операции са били преднамерено насочени по неверен път, за да се се скрие злодеянието. Дали кланът Ротшилд е свалил Боинга на малайзийските авиолинии?
Версиите се базират на непотвърдена информация, че сред 239-имата на борда са пътували високопоставени служители на американската компания Freescale Semiconductor, която има производствен клон в Малайзия.
Това са били хора от борда на компанията и 4-има от тях е трябвало да станат носители на патента за най-новия неин високотехнологичен продукт - ARM microcontroller KL-03.
Съвпадение 1: новият електронен продукт за военни радарни системи е обявен няколко дни преди изчезването на Боинг777. Съвпадение 2: На 11 март милиардерът Джейкъб Ротшилд получава еднолично патента за микроконтролъра.
Част от фактите, които подхранват конспиративната теория, е самоличността на акционерите в Freescale Semiconductor. Това са частни инвеститори от Carlyle Group. Едни от консултантите на тази група са бившият американски президент, републиканецът Джордж Буш – страши и бившият британски премиер, консерваторът Джон Мейджър. Клиент на Carlyle е саудитската Binladin Group, строителната компания, притежавана от фамилията на Осама Бен Ладен. Защо толкова много служители на Freescale Semiconductor са пътували в този самолет? Дали те не разполагат със сторго секретна информация, дали не пренасят ценен твоар със себе си? Знаят ли корпоративни тайни? При цялата мощ на съвременната технология защо не може да бъде установено местонахожданието на този самолет или останките му? Къде са тези хора?
Според вицепрезидента на клона в Малайзия, 20-те души – 12 малайзийци и 8 китайци - били опитни специалисти, инженери в заводите за производство на чипове в Китай и Малайзия. Те летели за Китай, за да усъвършенстват операции, свързани с потребителските услуги.
От корпоративния сайт, обаче, става ясно, че компанията притежава също клон Freescale RF, който работи върху технологии за аеронавтиката и отбранителната промишленост: комуникации на бойното поле, авионика, радарни системи, системи за ракетно насочване, за електронна война и за идентификация на приятел или враг.
Експерти по въздухоплаването се питат възможно ли е такава огромна машина да не е забелязана от радарите или евентуално сама да е направила пробив в радарните системи, да ги е блокирала за около 6 часа.
Тук запознати с дейността на Freescale ще кажат, че отдавна нейните производствени цели са били създаването на новата "клоукинг технология", която прави летящи обекти невидими за радарите. Затова компанията активно е развивала производството на чипове за военни радари.
Миналото лято Freescale обяви, че създава екип от специалисти, който ще работи върху „радиочестотни продукти” за военната индустрия. На 3 март т.г. компанията съобщи, че пуска в производство 11 нови уреда за радари и радиокомуникации във високочестотния и нискочестотния диапазони – VHF и UHF.
Технологичната компания не отговори на въпросите, зададени от Express Online, включително дали изчезналите служители са разработвали продукти за армията. Освен това тя дори не реагира на широко разпространяваните конспиративни версии и спекулации за случилото се във онлайн изданията и форумите.
Четири дни след като самолетът Боинг777 сякаш пропадна вдън земя, патентът за полупроводниците беше одобрен от Патентната агенция на САЩ, разделен първоначално на 5 юридически лица по 20 процента. Един от собствениците е самата компания Freescale Semiconductor с централа в град Остин, Тексас.
Останалите са четирима китайци. Всички те обаче се „изпариха” на 8 март заедно с останалите пътници в самолета на Malaysia Airlines.
Така единствен собственик на лиценза остава Freescale Semiconductor/на Ротшилд шефа на Шоломонов./. Малайзийският боинг над Украйна е бил свален от изтребител? Сагата продължава на помощ идва вестник Московский Комсомолец. Нови радарни данни, показват, че има наличие на военни самолети във въздуха в близост до полет MH17, който се разби в източната част на Украйна на 17 юли т.г. Тази информация е разкрита от руската служба по безопасността на въздушния транспорт.
Консултантите са представили информация получена от радарна станция намираща се в Ростов, в близост до украинската граница. Данните са от 20 минути преди и след катастрофата на MH17.
Според Сергей Мелниченко главен изпълнителен директор на службата по авиационна безопасност, е имало един или два военни самолета във въздуха в близост до Малайзийския самолет. Данните хвърля съмнение върху версията за трагедията, предпочитана от западни държави, че самолета е свален от земята от бунтовническите сили с ракета земя-въздух.
Данните "идват от център за контрол на въздушния трафик в Ростов" каза Мелниченко за вестник Московский Комсомолец, като отказа да разкрие колко и за какви, граждански или военни самолети, става въпрос. "Имаме пълно доверие в източниците, което ни помогна да предоставим тази инфопмация на обществеността."
"Данните ясно показват, че в момента на катастрофата и след нея има самолети които се движат на север от курса на Боинга. Най-вероятно те са били военни, тъй като радарната информация, показва, че са много близко един до друг. Заключението е че това са един или два самолета " каза Мелниченко за всекидневника.
Друг показател, че засечените самолети са били военни е фактът, че те не са отговорили, когато радарът ги е сканирал, каза Мелниченко. Гражданските самолети винаги отговарят на сигнал за разпознаване от радар, докато военни самолети са "обикновено необорудвани с такъв предавател-транспондер или пилотите ги изключват по време на мисия", обясни той.
Руските бунтовници, не разполагат с S-200 ракети и ВВС. Тъй като въстаническите сили не притежават собствени ВВС, Русия и Украйна са най-логично страните, които биха изпратили, бойни самолети към тази област, каза още експертът. Но би било невъзможно за един руски военен самолет, да прелети през границата без да бъде засечен от украински или НАТО-вски радари.
Отговорът на въпроса дали снимката е истинска или фалшива се крие в това, което е изобразено на земята. Между изтребителя и пътническия самолет има голям град. Без особени усилия може да се идентифицира, че това е Донецк, Украйна. Тоест сателитната снимка показва, че малайзийският Boeing 777 е бил поразен в непосредствена близост до Донецк в североизточна посока.
Къде в действителност е поразен и къде пада полет MH17, обаче не е никаква тайна. Машината е поразена северно от град Торез, а останките падат основно край село Грабово. И двете места са отдалечени на около 55 - 65 km източно от центъра на Денецк. Всъщност са толкова отдалечени, че въобще не се хващат на снимката, която уж е запечатала свалянето на полет МН17.
Подобна разлика в дистанциите не може да бъде обяснена с перспективата, тъй като и двата самолета са изобразени сякаш са снимани отгоре, без почти никакъв ъгъл.
И друг дребен детайл
В долната част на снимката чинно е изписано времето в UTC - 1,19:47 (след обед) и датата - 17 юли 2014 г. Предварителният доклад на холандското разследване показва, че в 13,19:56 часа екипажът на самолета е говорил с украинското ръководство на въздушното движение, а черната кутия е спряла да записва в 13,20:03, което се смята, че е моментът, в който самолетът е бил поразен и вече се е разпадал.
Разстоянието между изтребителя и пътническия самолет на снимката е под 1 km.
Дистанция, която всяка ракета за въздушен бой ще покрие за максимум две секунди. Тоест в 1,19:49 малаийзийският самолет трябва да е вече поразен. Уви, седем секунди по-късно екипажът все още е жив, здрав, говори с украинските ръководители на полетите и не е сметнал за нужно да съобщи, че някой е стрелял с ракета по него. Да анализираме руските сателитни снимки/спец.Боинга/ , които уж са били заснети от спътник .
На снимката не е Боинг-777-200ЕР . Вижте основите на крилата , те са съвсем други . Приличат на Боинг 737. За сравнение чертежите на Боинга-777-200ЕР са сложени върху снимката , различията са очевидни .
Още размера на самолета на снимката е нереален за тази снимка , за да подхожда размера, а той е дълъг само 60 метра , сателита трябва да е бил на 1 км от самолета , а знаем , че сателитите летят на 80 км височина . Ако снимката е реална той трябва да бъде като една точка. Модификациите на съответния Боинг са с дължина 63,7-76,5 метра, ширина - 69-71,3 м, бойният изтребител в случая е дълъг 17,32 и широк 11,36 м. Или средно 4 пъти по-къс и 6.3 пъти по-тесен. Но щом вземете да мерите и сравнявате, бойният изтребител ще се окаже с размери на детски модел, което се вижда и с просто око спрямо Боинга. Може и да сравните мащабите с коларските пътища, които се виждат на снимката. И т.н., и т.н. Т.е. това е фалшификат за вътрешна употреба в Русия - за заслепените от пропагандата и за наивници. Виж тук >Григор Лилов: Боинг 777 и въпросът „Кой“ (и защо?)
Вижте надписа "Малазия" на реалният самолет , той започва веднага от крилото и завършва по средата на крилото .
На фалшивата руска снимка , надписа завършва пред крилото у тоест от където трябва да започва .
Изводите , тази фалшива манипулация , е с доста низко качество . Поредната излагация на руската телевизия и нашите неграмотни путинфили : http://diagnosa.net/
„Нека ви разкрия една тайна: Нацизмът не е нищо друго, освен имитация и извращение на марксизма; в нацизма не съществува нищо, което да не е заимствано от марксизма. Изследвайте Хитлеровата антимарксистка библия – “Mein Kampf”, прочетете я внимателно и какво ще откриете? Ще откриете, че Хитлер е възприел принципите, идеите, политиката и методите на марксизма. Хитлеровата Националсоциалистическа партия беше създадена по образец на Комунистическата партия на Съветска Русия, а двете бяха сформирани съгласно идеите на марксизма.“ Впрочем, успоредно с всички военно-доларови игри, оценката на руснаците за стопанина на Кремъл достигна рекордни висоти – 87 на сто!Някой всячески се старае да увеличи популярността на Путин. Вот вам.
Доста преди това някакъв литовско-руски съветски номенклатурен писател-сатирик, зет на бившия генсек на тамошната КПСС, се помъчи да се пошегува:
„Рейтингът на Путин удари тавана, но уважението към него се срина.“ Да си спомним, че преди падналия в Украйна, имаше друг самолет на “Malaysia Airlines”, който буквално изчезна. Дали продължават да го търсят? Не ми се вярва. Но той май падна жертва на друга далавера.
Вече знаете за съмненията, които обгръщат инцидента със сваления самолет на Малайзийските авиолинии по Полет 370 (MH370/MAS370). На знаменателната дата 8 март 2014 г. той излетял безпроблемно от летището на Куала Лумпур на път за Пекин. И сякаш се изпарил някъде над Индийския океан! В епоха, в която от космоса могат да заснемат не само как си палите цигарата на улицата, ами даже най-интимните моменти в семейната ви спалня…
Да видим репортажа на американска дисидентска телевизия, която разполага със собствена кабелна мрежа. Сиреч – не е съвсем случайна. В него се изнасят данни за тази вече забравена трагедия. www.youtube.com/watch Опаковайте двете събития заедно и ги завържете с обща златна панделка. Неизбежно в очите ви ще се набие инкрустираният текст: „Ротшилд“. Който желае, може да постави всичко това в папка с надпис „Конспирология“ и да я изхвърли. Свобода е, казват… Прави впечатление, че тук всички знаят всичко. Особено милиционерите, физкултурниците и пожарникарите…
Скоро след „изчезването“ на въпросния въздушен лайнер, който все пак не е с размер на топлийка, се появиха всякакви съобщения за неговата евентуална съдба. Най-упоритата, подкрепяна с доста факти и даже с видеодоказателства версия, е следната:
Самолетът е бил отвлечен от Военно-въздушните сили на САЩ. Принудили са го да кацне на остров Диего Гарсия, който се намира горе-долу по маршрута на полета му. Това местенце е част от Британската индоокеанска територия. То е доста любопитно. Намира се под контрола на военните в рамките на тайна във връзка с националната сигурност от най-висока степен. Но не на Великобритания, както може да се предполага, а на… САЩ! Защото островът е приютил голяма американска военна база.
Безспорен факт е, че миналата есен Израел е закупил съвсем същия самолет “Boeing 777”. Абсолютно идентичен на онзи на “Malaysian Airlines”, който е изпълнявал Полет 370. Израелската машина изобщо не е излитала. След приземяването си в еврейската държава е държана „на склад“ на летището край Тел Авив, така да се каже. Интересно е, че тя е купена от авиокомпанията “GA Telesis”. Нейното седалище е във Форт Лодърдейл, щата Флорида. Води се собственост на Абдол Моабери – син на ирански имигранти, които живеят в Уудлоун Хилз – изключително луксозно предградие на Лос Анджелис, Калифорния.
Преди и след 11 септември 2011 г. Моабери е бил изпълнителен директор на “Skywatch”. Тази компания се занимава с доставки на електронни компоненти за наблюдателни и проследяващи устройства, разполагани върху покриви и специални сгради. Един от тези уреди е в състояние да открие и следи движението на 300 летящи обекта едновременно!
Един от съдружниците в “Skywatch” е бившият кмет на Ню Йорк, ревностният ционист Рудолф Джулиани. От трийсетте години на миналия век неговото семейство поддържа тесни връзки с двете главни крила на американската мафия – италианското и еврейското.Обаче мрежата на “Skywatch” е пропуснала да улови един от главните обвиняеми за атентатите на 11 септември 2001 г. – Мохамад Ата. Макар да е действала, тя е пропуснала най-малко два от самолетите – онези, които се забиха в кулите на Световния търговски център!
Шест месеца след трагичната дата, през 2002 г. Абдол Моабери напуска “Skywatch”, за да основе “GA Telesis” във Флорида, където губернатор е Джеб Буш – брат на президента. Не бива да пропускаме, че преди всички тези подробности иранецът е служил във военно-въздушните части на Военноморските сили на САЩ. След което е работил на ръководни длъжности в две авиационни компании, собственост на Джордж Сорос – “Aviation Systems International” и “C-S Aviation”. Съкращението “C-S” в названието на втората идва от две имена Chatterjee и Soros.
Пуренду Чатърджий е индийски милиардер. Работил е в неправителствената организация Stanford Research Institute със седалище в Калифорния и в крупната консултантска фирма “McKinsey & Company, Inc.”. Създава “Chatterjee Group”, която се смята за притежание на неговия ментор Джордж Сорос. На практика това е нещо като тръбопровод за неуловими инвестиции в Западна Бенгалия. Преди три години инвеститори от Калифорния заведоха съдебни искове срещу двамата с обвинения в измами и злоупотреби. И спечелиха делата.
Да приключвам с тази трудна за изясняване, камо ли за доказване тема. Според тази хипотеза, грамадният самолет “Boeing 777” на “Malaysian Airlines”, който е летял по маршрут MH370 от Куала Лумпур за Пекин, е бил заставен да се отклони и да кацне на остров Диего Гарсия. Насетне всеки има фантазия… Едно е сигурно: това място е строго секретно и се знае, че в недрата му е построен подземен град. Авторът на публикацията, послужила за канава на горните редове, не е случаен. Японецът Йоичи Шимацу е бил редактор в крупната токийска компания за периодични издания “Japan Times”. Понастоящем живее в Хонг Конг и се занимава с журналистически разследвания на свободна практика. Новоизлязла книга с автор Найджъл Коуторн/може би написана преди инцидента/ дава ново обяснение за изчезването на пътническия Боинг на Малайзия Еърлайнз в началото на март: самолетът е бил свален,пише в.“Дейли мейл“.Това според версията, която Коуторн предлага в“Полет MH370: Тайната“,е станало случайно над Южнокитайско море от изтребители на САЩ и Тайланд, а издирвателните операции са били преднамерено насочени по неверен път, за да се се скрие злодеянието. Дали кланът Ротшилд е свалил Боинга на малайзийските авиолинии?
Версиите се базират на непотвърдена информация, че сред 239-имата на борда са пътували високопоставени служители на американската компания Freescale Semiconductor, която има производствен клон в Малайзия.
Това са били хора от борда на компанията и 4-има от тях е трябвало да станат носители на патента за най-новия неин високотехнологичен продукт - ARM microcontroller KL-03.
Съвпадение 1: новият електронен продукт за военни радарни системи е обявен няколко дни преди изчезването на Боинг777. Съвпадение 2: На 11 март милиардерът Джейкъб Ротшилд получава еднолично патента за микроконтролъра.
Част от фактите, които подхранват конспиративната теория, е самоличността на акционерите в Freescale Semiconductor. Това са частни инвеститори от Carlyle Group. Едни от консултантите на тази група са бившият американски президент, републиканецът Джордж Буш – страши и бившият британски премиер, консерваторът Джон Мейджър. Клиент на Carlyle е саудитската Binladin Group, строителната компания, притежавана от фамилията на Осама Бен Ладен. Защо толкова много служители на Freescale Semiconductor са пътували в този самолет? Дали те не разполагат със сторго секретна информация, дали не пренасят ценен твоар със себе си? Знаят ли корпоративни тайни? При цялата мощ на съвременната технология защо не може да бъде установено местонахожданието на този самолет или останките му? Къде са тези хора?
Според вицепрезидента на клона в Малайзия, 20-те души – 12 малайзийци и 8 китайци - били опитни специалисти, инженери в заводите за производство на чипове в Китай и Малайзия. Те летели за Китай, за да усъвършенстват операции, свързани с потребителските услуги.
От корпоративния сайт, обаче, става ясно, че компанията притежава също клон Freescale RF, който работи върху технологии за аеронавтиката и отбранителната промишленост: комуникации на бойното поле, авионика, радарни системи, системи за ракетно насочване, за електронна война и за идентификация на приятел или враг.
Експерти по въздухоплаването се питат възможно ли е такава огромна машина да не е забелязана от радарите или евентуално сама да е направила пробив в радарните системи, да ги е блокирала за около 6 часа.
Тук запознати с дейността на Freescale ще кажат, че отдавна нейните производствени цели са били създаването на новата "клоукинг технология", която прави летящи обекти невидими за радарите. Затова компанията активно е развивала производството на чипове за военни радари.
Миналото лято Freescale обяви, че създава екип от специалисти, който ще работи върху „радиочестотни продукти” за военната индустрия. На 3 март т.г. компанията съобщи, че пуска в производство 11 нови уреда за радари и радиокомуникации във високочестотния и нискочестотния диапазони – VHF и UHF.
Технологичната компания не отговори на въпросите, зададени от Express Online, включително дали изчезналите служители са разработвали продукти за армията. Освен това тя дори не реагира на широко разпространяваните конспиративни версии и спекулации за случилото се във онлайн изданията и форумите.
Четири дни след като самолетът Боинг777 сякаш пропадна вдън земя, патентът за полупроводниците беше одобрен от Патентната агенция на САЩ, разделен първоначално на 5 юридически лица по 20 процента. Един от собствениците е самата компания Freescale Semiconductor с централа в град Остин, Тексас.
Останалите са четирима китайци. Всички те обаче се „изпариха” на 8 март заедно с останалите пътници в самолета на Malaysia Airlines.
Така единствен собственик на лиценза остава Freescale Semiconductor/на Ротшилд шефа на Шоломонов./. Малайзийският боинг над Украйна е бил свален от изтребител? Сагата продължава на помощ идва вестник Московский Комсомолец. Нови радарни данни, показват, че има наличие на военни самолети във въздуха в близост до полет MH17, който се разби в източната част на Украйна на 17 юли т.г. Тази информация е разкрита от руската служба по безопасността на въздушния транспорт.
Консултантите са представили информация получена от радарна станция намираща се в Ростов, в близост до украинската граница. Данните са от 20 минути преди и след катастрофата на MH17.
Според Сергей Мелниченко главен изпълнителен директор на службата по авиационна безопасност, е имало един или два военни самолета във въздуха в близост до Малайзийския самолет. Данните хвърля съмнение върху версията за трагедията, предпочитана от западни държави, че самолета е свален от земята от бунтовническите сили с ракета земя-въздух.
Данните "идват от център за контрол на въздушния трафик в Ростов" каза Мелниченко за вестник Московский Комсомолец, като отказа да разкрие колко и за какви, граждански или военни самолети, става въпрос. "Имаме пълно доверие в източниците, което ни помогна да предоставим тази инфопмация на обществеността."
"Данните ясно показват, че в момента на катастрофата и след нея има самолети които се движат на север от курса на Боинга. Най-вероятно те са били военни, тъй като радарната информация, показва, че са много близко един до друг. Заключението е че това са един или два самолета " каза Мелниченко за всекидневника.
Друг показател, че засечените самолети са били военни е фактът, че те не са отговорили, когато радарът ги е сканирал, каза Мелниченко. Гражданските самолети винаги отговарят на сигнал за разпознаване от радар, докато военни самолети са "обикновено необорудвани с такъв предавател-транспондер или пилотите ги изключват по време на мисия", обясни той.
Руските бунтовници, не разполагат с S-200 ракети и ВВС. Тъй като въстаническите сили не притежават собствени ВВС, Русия и Украйна са най-логично страните, които биха изпратили, бойни самолети към тази област, каза още експертът. Но би било невъзможно за един руски военен самолет, да прелети през границата без да бъде засечен от украински или НАТО-вски радари.
Отговорът на въпроса дали снимката е истинска или фалшива се крие в това, което е изобразено на земята. Между изтребителя и пътническия самолет има голям град. Без особени усилия може да се идентифицира, че това е Донецк, Украйна. Тоест сателитната снимка показва, че малайзийският Boeing 777 е бил поразен в непосредствена близост до Донецк в североизточна посока.
Къде в действителност е поразен и къде пада полет MH17, обаче не е никаква тайна. Машината е поразена северно от град Торез, а останките падат основно край село Грабово. И двете места са отдалечени на около 55 - 65 km източно от центъра на Денецк. Всъщност са толкова отдалечени, че въобще не се хващат на снимката, която уж е запечатала свалянето на полет МН17.
Подобна разлика в дистанциите не може да бъде обяснена с перспективата, тъй като и двата самолета са изобразени сякаш са снимани отгоре, без почти никакъв ъгъл.
И друг дребен детайл
В долната част на снимката чинно е изписано времето в UTC - 1,19:47 (след обед) и датата - 17 юли 2014 г. Предварителният доклад на холандското разследване показва, че в 13,19:56 часа екипажът на самолета е говорил с украинското ръководство на въздушното движение, а черната кутия е спряла да записва в 13,20:03, което се смята, че е моментът, в който самолетът е бил поразен и вече се е разпадал.
Разстоянието между изтребителя и пътническия самолет на снимката е под 1 km.
Дистанция, която всяка ракета за въздушен бой ще покрие за максимум две секунди. Тоест в 1,19:49 малаийзийският самолет трябва да е вече поразен. Уви, седем секунди по-късно екипажът все още е жив, здрав, говори с украинските ръководители на полетите и не е сметнал за нужно да съобщи, че някой е стрелял с ракета по него. Да анализираме руските сателитни снимки/спец.Боинга/ , които уж са били заснети от спътник .
На снимката не е Боинг-777-200ЕР . Вижте основите на крилата , те са съвсем други . Приличат на Боинг 737. За сравнение чертежите на Боинга-777-200ЕР са сложени върху снимката , различията са очевидни .
Още размера на самолета на снимката е нереален за тази снимка , за да подхожда размера, а той е дълъг само 60 метра , сателита трябва да е бил на 1 км от самолета , а знаем , че сателитите летят на 80 км височина . Ако снимката е реална той трябва да бъде като една точка. Модификациите на съответния Боинг са с дължина 63,7-76,5 метра, ширина - 69-71,3 м, бойният изтребител в случая е дълъг 17,32 и широк 11,36 м. Или средно 4 пъти по-къс и 6.3 пъти по-тесен. Но щом вземете да мерите и сравнявате, бойният изтребител ще се окаже с размери на детски модел, което се вижда и с просто око спрямо Боинга. Може и да сравните мащабите с коларските пътища, които се виждат на снимката. И т.н., и т.н. Т.е. това е фалшификат за вътрешна употреба в Русия - за заслепените от пропагандата и за наивници. Виж тук >Григор Лилов: Боинг 777 и въпросът „Кой“ (и защо?)
Вижте надписа "Малазия" на реалният самолет , той започва веднага от крилото и завършва по средата на крилото .
На фалшивата руска снимка , надписа завършва пред крилото у тоест от където трябва да започва .
Изводите , тази фалшива манипулация , е с доста низко качество . Поредната излагация на руската телевизия и нашите неграмотни путинфили : http://diagnosa.net/
КАКВО И КЪДЕ ОБЯДВАХМЕ ЕДНО ВРЕМЕ?
А, беше хубав човек - ляв и прогресивен ...
ТРЕТИ ДЕН поред България е №1 в Европа п...
А, беше хубав човек - ляв и прогресивен ...
ТРЕТИ ДЕН поред България е №1 в Европа п...
Следващ постинг
Предишен постинг
Има един радар, военен. Намира се в Армавир и неговият обхват е с радиус 6 000 км. Този радар заасече изстреляните ракети от САЩ и ИЗраел в Средиземно море преди две години, но през март - НЕ ВИДЯ САМОЛЕТА и руснаците мълчат като пънове.
Да не забравяме, че само 40 дни след изчезването СЕ ЗАГОВОРИ за искане за ТОТАЛНО СЛЕДЕНЕ НА САМОЛЕТИТЕ от земята и от космоса. Как ще стане това?
Отговорът е ясен - с много мощни радари, работещи с огромни честоти, които ще допълнят ОГРОМНИЯ ОКЕАН НА ЕЛЕКТРОМАГНИТНА РАДИАЦИЯ, В КОЙТО ПЛУВАМЕ. Но това не прави впечатление на никого.
Тази е една от причините да "ИЗЧЕЗНЕ" самолета и не е никак маловажна.
цитирайДа не забравяме, че само 40 дни след изчезването СЕ ЗАГОВОРИ за искане за ТОТАЛНО СЛЕДЕНЕ НА САМОЛЕТИТЕ от земята и от космоса. Как ще стане това?
Отговорът е ясен - с много мощни радари, работещи с огромни честоти, които ще допълнят ОГРОМНИЯ ОКЕАН НА ЕЛЕКТРОМАГНИТНА РАДИАЦИЯ, В КОЙТО ПЛУВАМЕ. Но това не прави впечатление на никого.
Тази е една от причините да "ИЗЧЕЗНЕ" самолета и не е никак маловажна.
Има доста истини,но и доста изопачаване на фактите и е хубаво когато се публикуват текстове да се проверяват.
Когато един равин каже добър ден трябва видиш къде е слънцето,а и да не забравяме че за тях ние не сме хора а гои.По повод сваления боинг
1.Изтребителя не е бил на по-малко от километър,а на 3-5км.и след като ударил боинга с раккета въздух-въздух е продължил да го обстрелва с едрокалибреното си оръжие следите от които ясно се виждат по корпуса.
2.Интересно как реши автора на текста че боинга лети над Донецк,а не над такъв малък град като Торез с население от 100 000 жители и територия колкото Пловдив.
3.Надписа на Малаизийските самолети явно е различно разположен на самолетите им ето ти и доказателство-
http://chronicle.bg/malajzijskiyat-samolet-e-bil-udaren-ot-mnozhestvo-obekti-s-visoka-skorost-nad-iztochna-ukrajna/
Колкото до сателита,това е „желязна„логика.Сателит може да ти снима къщата,но това не значи че пред вас.
И последно се запитай защо резултатите от разследването на холандските власти бяха засекретени и дали ако имаше нещо което уличава руснаците нямаше да бъде веднага обявено.
цитирайКогато един равин каже добър ден трябва видиш къде е слънцето,а и да не забравяме че за тях ние не сме хора а гои.По повод сваления боинг
1.Изтребителя не е бил на по-малко от километър,а на 3-5км.и след като ударил боинга с раккета въздух-въздух е продължил да го обстрелва с едрокалибреното си оръжие следите от които ясно се виждат по корпуса.
2.Интересно как реши автора на текста че боинга лети над Донецк,а не над такъв малък град като Торез с население от 100 000 жители и територия колкото Пловдив.
3.Надписа на Малаизийските самолети явно е различно разположен на самолетите им ето ти и доказателство-
http://chronicle.bg/malajzijskiyat-samolet-e-bil-udaren-ot-mnozhestvo-obekti-s-visoka-skorost-nad-iztochna-ukrajna/
Колкото до сателита,това е „желязна„логика.Сателит може да ти снима къщата,но това не значи че пред вас.
И последно се запитай защо резултатите от разследването на холандските власти бяха засекретени и дали ако имаше нещо което уличава руснаците нямаше да бъде веднага обявено.
ЗНАЧЕНИЕ ИМА ЗА ПЕШО, КОЙ Е ИЗПЪЛНИТЕЛЯ?...ТЕЗИ СЦЕНКИ СА ЗА РАЗСЕЙВАНЕ И ЗАТЪПЯВАНЕ НА ГОИТЕ.ПОРЪЧИТЕЛ Е РОТШИЛД, А ДАЛИ УКРАИНЦИ ИЛИ ПИОНКАТА МУ ПУТИН Е ИЗВЪРШИТЕЛ,НЯМА ДА РАЗБЕРЕШ ПЕШО.НЯМА И КОЙ ДА ПРОВЕРИ ДАЛИ ИЗРАЕЛСКИЯТ “Boeing 777”, абсолютно идентичен на онзи на “Malaysian Airlines”, който е изпълнявал полет 370 е все още „на склад“ на летището край Тел Авив.
цитирайТърсене
Блогрол
1. ПАРАЛЕНА РЕАЛНОСТ
2. spectator-bg.
3. http://smoloko.com/
4. Андромеда Нео Нула
5. universalnite1neo
6. Религия-maranatha
7. Митът за Холокоста
8. get
9. Как бяха измислени “волжките българи”.
10. gepard96
11. memoriabg.com
12. История-Записки колымчанина
13. rebellion
14. Портос
15. Terra Byzantica
16. история
17. Нео Нула
18. bainiki
19. dbs
20. За Буквите,Числата и Времето...
21. windowsnikolai
22. mominasylza
23. shtaparov
24. автор: jedidiah
25. Ламбо
26. Логик
27. ezdra
28. Древните
29. Илюминати
30. netsky
2. spectator-bg.
3. http://smoloko.com/
4. Андромеда Нео Нула
5. universalnite1neo
6. Религия-maranatha
7. Митът за Холокоста
8. get
9. Как бяха измислени “волжките българи”.
10. gepard96
11. memoriabg.com
12. История-Записки колымчанина
13. rebellion
14. Портос
15. Terra Byzantica
16. история
17. Нео Нула
18. bainiki
19. dbs
20. За Буквите,Числата и Времето...
21. windowsnikolai
22. mominasylza
23. shtaparov
24. автор: jedidiah
25. Ламбо
26. Логик
27. ezdra
28. Древните
29. Илюминати
30. netsky