Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2015 21:33 - Проект “Супермен”: Интервю с Анди Перо (revision)
Автор: budha2 Категория: Технологии   
Прочетен: 1432 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageАнди Перо е един от малцината оцелели след участието си в проект по контрол над съзнанието, наричан „Супермен“. Главната идея на този проект била създаването на свръхвойници с най-различни пси-способности. Перо е бил пряк участник (не по негово желание) в проект “Монарх” - програма за контрол над ума, базираща се на травмата и подобна на онова, което Кати О`Брайън описва в своята автобиография, написана от Марк Филипс, озаглавена "Транс Формацията на Америка". Анди Перо твърди, че е бил създаден чрез комбинация от генетична манипулация (а.k.а. „създаване в епруветка“), базиращ се на травма, контрол над ума, и обучение по метода „Силва“ („starter pack” и комерсиална версия на набор от техники за контрол върху съзнанието, в това число и частичен self-imprint), често последователите му вярват, че това е върха на сладоледа и е е от типа „еволюция на ума“, тъмното правителство насърчава това. Спомням си как бях преди време на един курс, едно от момичетата беше много нетърпеливо и заяви, че това което и се предлага като знание е нищо в сравнение с великия метод „Силва“ където резултатите били невероятни, тя беше и първата която напусна мероприятието, тези от вас които са били там ще се сетят за какво говоря [жокер: Simon@say].

Комбинацията от всичко това довело до неговите свръхчовешки постижения и пси-способности. В допълнение към това, г-н Перо утвърждава, че е бил насилствено използван като наемен убиец за извършването на тайни убийства, както и в мисии, свързани с проекта „Монтоук“, като например за извършване на пътувания във времето. За пръв път Анди Перо представи пред публика своята история през август 1998г. като специален гост на Престън Никълс по време на поредица лекции с домакин Боб Юре от Филаделфия, Пенсилвания.
„Аз бях толкова изумен от разказаното oт Анди, че го интервюирах лично, така, че неговата история да бъде споделена с читателите на списание “Unknown”. За онези, които не знаят нищо за мен ще кажа, че съм работил 10 години по проучването на преживявания на хора, оцелели от различни видове аномални травми, например при ритуално малтретиране и контрол над ума. Поради опита, който имам с отвличанията от извънземни, с паранормалното, с окултните и аномални травми, разпознах в Анди човек, като по чудо оцелял oт програмиране „Монарх“, чиято история не бива да остане скрита“.


ЕЛ: Анди, откъде си по произход и кога започна твоето обучение?

АП: Роден съм във Фалон, Невада през ноември, 1969. По това време, баща ми беше капитан III ранг (в сухопътните и ВВС това съответства на звание „майор“) във морската военно-въздушна база във Фалон, Невада. Първите ми преживявания датират от времето, когато бях на две и половина години. На 5-годинки бях - семейството ми живееше в Мюнхен, Германия и си спомням, че посещавах два отделни класа в детската градина - един с немски, който беше в, или близо до военната база “МакГрю Арми Трууп” и друга детска градина - с английски. Имам проблясъци в паметта за измъчвания още на двегодишна възраст, по време на които бивах подлаган на шокови манипулации с игли, вкарани в ушите и гениталиите ми. Това, което те (програматорите) правят е да създадат интензивна травма у обекта чрез електрошок, мъчения, сексуално насилие, наркотици и игри със съзнанието, за да го насилят да се дисоциира от реалността, което е естествена реакция при някои хора, когато трябва да се справят с нетърпима болка. Способността на обекта да се дисоциира е основно изискване и очевидно е най-често срещано при деца, които идват от семейства с история на потомствено насилие (както е в случая с Анди Перо). Менталната дисоциация позволява на програмиращия да създаде скрити личности в психиката на обекта, които да бъдат програмирани и активирани при необходимост с различни формули, като неща от класа на свръхчовешките способности. По принцип, те изключват всички нормални мозъчни импулси, емоции, и онова, което обикновено е там, а след това ги препрограмират отново. Това се прави с цел да се отстрани страха така, че когато ти „вкарат“ нови способности да не реагираш с обичайното и инстинктивно "Не мога, страхувам се...". Програмират те да действаш, а не да мислиш. Основното е, че те третират и програмират ума ти така, сякаш е компютър.


ЕЛ: Кои са хората, които движат секретни програми като “Монарх” и “Монтоук” и къде те осъществяват своите дейности?

АП: Това е нашето собствено правителство. Един от моите хендлъри, който се опита да промие мозъка ми и да ме накара да повярвам, че ми е баща, беше по принцип нацист. Аз му дадох прякора “Адолф”, защото изглеждаше като ариец. След Втората световна война много нацистки учени бяха доведени в САЩ по програма под кодовото име [операция „Кламер“]. Тези учени са били ангажирани главно по програмите за контрола над съзнанието, главно в концентрационните лагери (д-р Йозеф Менгеле "Ангела на Смъртта" е един от най-известните). Вярвам, че те са останки от нацистката партия, която работи съвместно с различни клонове на американското правителство, разузнаване и военни. Голяма част от обучението ми и тези сесии, по време на които ме измъчваха, бяха провеждани в Университета Рочестер, NY. Обикновено ме водеха в уединена стая на тавана, или на последния етаж на библиотеката. Голямата библиотека, където проведоха по-голямата част от програмирането ми, беше в Римската Национална Въздушна База в гр. Рим, NY. Използван бях също така и в „стола на Монтоук“, докато бях в Кемп Ниъроу Монтоук, LI, както и в стола в Атланта, GA във въздушната база Добинс. Устройството в Монтоук, намиращо се в Кемп Хиъроу, беше активирано отново от Министерството на военноморските сили и функционира до ден днешен. Има подземни бази, разположени на различни места в страната. Всяка от тях има различни функции и предназначение. Налице са съоръжение в Рочестър, NY, Парамус, NJ, военно-въздушна база „Добинс“ в Атланта, GA, „Кемп Хироу“ в Монтоук, LI и много други. Парамус, NJ е мястото където се извършва така нареченото „секс-програмиране“ на жени-агенти. В 99% от случаите те са несъзнателни за този процес (от секс робини до куриери) на участие в различните проекти по контрол върху съзнанието.


ЕЛ: Какво представляваха някои от нещата, които програматорите ви караха да правите?

АП: Спомням си, че майка ми ме записа в курс по метода на Хосе Силва, с цел постигане на самолечение, релаксация, визуализация, огъване на лъжици със силата на ума и други подобни. Това е и времето, когато видях двамата военни, които периодично ме посещаваха в детството ми, особено по време на спортни събития. Аз се представях изключително добре в курса по метода на Силва (и спорта), и то до такава степен, че двамата военни се приближиха до мен и казаха: "Разбрахме, че имаш много специални способности. Някой ден ще работиш за нас" (в книгата „Подземните тайни на румънския сфинкс“ и филма „Predestination” e застъпен същия архетипен момент: децата със „специални“ дарби са наблюдавани от оперативни работници докато „съзреят“ [като с това „съзряване“ вървят и други паралелни процеси като самият програминг] и могат да бъдат използвани по предназначение, както се досещате, те – децата – са инженирани в лабораторни условия с „подходящо“ ДНК [може да видите интервюто с супервойника Рейчъл в YouTube, която говори на длъж и на шир за този процес по отглеждане в епруветка] и тъй като един вид се водят собственост на някой си, то те трябва да бъдат наблюдавани. В култовия „Манджурския кандидат“ също може да бъде видяна подобна сцена – майката на сержанта-вицепрезидент е неговия хендлър, той самия споделя „Още от дете бях обсебен от майка ми, тя беше постоянно край мен, само за малко успях да се „отърва от нея“ като постъпих в армията, но това беше кратък миг на щастие, после отново се върнах при нея!“. В по-късен етап от филма майката признава пред него (докато той е в хипнотичен транс), че го е дала в армията на един хора за да могат да го усъвършенстват и да го направят готов да бъде лидер, като само „малко му модифицират съзнанието“ - Е дами и господа, мисля, че няма какво повече да говорим, отделно от това като добавим и „програмата за клониране на илюминати“, която е стартирана някъде около 30-те на миналия век, картинката става уникално извратена, затова и никога през оставащия ви живот няма да чуете, че са убили примерно президента на USSSA или някой друг, които трябва да си остане там до осъществяването на тяхната (NWO, което всъщност е част от OS - Orion System) agenda. Всеизвестен факт е, че Обама много си прилича с Аменхотеп IV, като някой от конспиративните среди дори заявяват, че Барак е клонинг на този египетски фараон). По онова време нe разбрах какво имаха предвид, но впоследствие двамата се появяваха през цялото ми обучение, през всичките години в колежа. Разбира се, аз не осъзнавах това, докато спомените ми не се върнаха. Справях се много добре със спорта и демонстрирах гениални резултати на теста за интелигентност, но когато бях около двадесетте заеквах толкова зле, че всеки мислеше, че съм тъпак и половина - заекването се дължеше на електрошоковата терапия. Спомням си, че бях подлаган на електрошок много пъти, когато ме поставяха в затворен воден резервоар и ме караха да дишам под водата. В резултат се давих няколко пъти и се възстановявах единствено поради това, че си бях изградил мислено басейн за лекуване. Научих се да изграждам своя собствена умствена лаборатория по метода на Силва - натъпкана със свръхмощен басейн за лечение, който можеше за излекува всяко нараняване. Бях принуждаван да продължавам страданията отвъд всичко, което можете да повярвате, за да постигна свръхчовешки постижения с оглед на силата и способността за оцеляване.


ЕЛ: Разкажи ми нещо повече за различните свръхчовешки способности, които откри, че имаш.

АП: Треньорите ме въвеждаха в транс в който ми казваха, че мога да скоча от стълба с минимална височина. В ума си вярвах, че скачам само от табуретка или ниска стълба. В действителност, постепенно ме караха да скачам от все по-големи височини – стигна се дотам, че успешно скачах от сгради и дори от самолет без парашут. Когато ми контролираха ума можех да правя това, което ме инструктираха, докато им вярвах. Можех да направя 200 или повече набирания в перфектна форма, понякога в продължение на около половин час, или докато ми кажеха да спра. Вдигах тежест 247 килограма в колежа и много повече ( от 225 до 450 килограма), докато бях с контролиран ум в тренировъчната лаборатория, недалеч от Рочестер, Н.Й. При скоковете, които правех, беше сякаш падах като котка - спокойно и хладнокръвно, без никакъв страх, фокусиран като лазерен лъч единствено върху приземяването.


ЕЛ: Има ли други като теб, които са имали подобно обучение и преживявания?

АП: Мисля, че има хиляди други деца и хора, които са използвани като мен и много от тях изчезват - мнозина умират по време на процеса на обучение. Тях ги считат за процент допустима загуба. Онези, които успеят да оцелеят на най-безпощадното програмиране, живеят, за да се превърнат в това, което се нарича „момче от Монтоук“. Дънкан Камерън е подобна личност. Като общо, момчетата и младежите ги обучават за куриери, помощници и свръхвойници и дори за пси-убийци. Жените ги използват предимно за секс-агенти - пример за това е историята на Кати О`Брайън.


ЕЛ: В какви видове специални мисии или експерименти свързани с пътуването във времето си спомняте, че сте участвали?

АП: Имаше периоди, в които помня, че съм на малкото летище в Рочестър и ме взема един изтребител "F-16" - отиваме в някакъв югозападен пустинен терен, или такъв за специализирано военно обучение и курсове по преодоляване на препятствия или специални наемни мисии. Помня, че видях и други мъже в черни тениски и панталони поне веднъж. В други случаи, се оказвах на някакъв самолетоносач в морето. След мисията ме откарваха обратно и се връщах в колежа след един-два дни, или дори часове, без дори да си спомням какво се е случило. Всички тези мисии се осъществяваха по времето, когато бях на 15 години до 1988-1992г. под въздействието на дълбоко хипнотично програмиране (програмиране на дълбоките слоеве на подсъзнанието в състояние на хипноза. Тъй като наскоро попаднах на четиво за този вид програмиране - предполагам, че термина за това е „Hypnoprogramming”), с изтрити спомени, но впоследствие някои от спомените ми да започнаха да се връщат. Също така бях обучен да боравя с различни видове оръжия - как да ги зареждам, почиствам, специалните характеристики на всеки модел и стрелба по точни цели, непрекъснато и перфектно - без да мисля - просто действах.


ЕЛ: Разкажи ми повече за твоето участие в проекта Монтоук?

АП: Бях включен в част от проекта Монтоук, наречен “Столът на Монтоук”. По принцип той беше разработен за да осигурява на човека и духа му нулева отправна точка, и с това да улесни пътуванията във времето. Това, което по принцип прави столът, е да отделя ума от тялото. Мислите и вибрационната енергия на седящият на стола оператор се улавят от подобни на чадър антени, разположени над стола, изпращат се към компютър, обработват се с процесор, след това се усилват няколко стотин пъти, а информацията се изпраща до мрежа от кристали за свободна енергия, подредени в кръг. След това, когато съответните мисли се усилват, т.е. след известно време, в стаята се отваря една дупка - тя е с големина 4-5 метра в диаметър и достатъчно голяма, за да премине дори камион през нея. В Кемп Хиъроу, Монтоук, мястото е пресечна точка на биоритмите на Земята – това е точка от Земята, откъдето пътуването във времето се осъществява най-лесно - отправна точка е Земята.

Моето участие в проекта със "стола в Монтоук" бе да използвам моите умения за фокусирана визуализация – способността ми да мисля за специфични времеви точки от историята.
Столът е свързан към съвременна компютърна система и усилвател на мисли такъв, че когато бъдат визуализирани дадена мисъл или времеви период, компютърът симулира портал във времето, базиран на тази точка във времето. Правят поредица от времеви портали, докато се натрупа библиотека от времеви периоди и портали. Освен това, столът се използва и за да усилва изключително фокусирани мисли, за създаването на триизмерни материализации въз основа на мислите на операторите. Престън Никълс написа няколко книги на тема проекта “Монтоук” и в тях описва един случай, при който Дънкан Камерън, докато е бил в стола на Монтоук е създал чудовище. Една подобна мисия, свързана с пътуване във времето, беше наречена проект “Южен Кръст”. Този проект беше използван за спечелване на Втората Световна Война в полза на съюзниците. Това, което американското правителство направи използвайки пътувания във времето, беше да се върне обратно в периода до 1940г., за да помогне за спечелване на войната. Ние доставяхме устройства за комуникации, оръжия и технологии, направени от части, съществуващи през 1940 г. Те биваха доставяни в 1940г. заедно с пълен комплект чертежи, свързани с това как да ги изработят от частите, налични през 1940 г. Аз лично взех участие в няколко от тези доставки - веднъж бях изпратен в Германия, друг път в Англия. Не ми беше позволено да говоря на никого там, освен да оставя поверения ми пакет и бързо да се върна в нашето време. Всичко това се правеше под въздействието на дълбоко хипнотично програмиране така, че аз нямах свободата да проучвам каквото и да е. Доставките ми отнемаха не повече от два часа.


ЕЛ: Докато сте пребивавали в подземната база, срещали ли сте някакви извънземни или други форми на живот?

АП: Доколкото разбирам, Военното министерство има споразумение с извънземните Сиви за обмен на технологии срещу човешки жени и деца (сякаш умишлено е пропуснато да се спомене, че мъжете също са отвличани), с цел провеждането на ужасяващи експерименти за получаване на нови видове. Точно това става сега в подземната база, недалеч от Маями, Флорида. Един от моите най-кошмарни спомени е, че ме придружават по коридора в тази подземна лаборатория и виждам клетки, оградени с мрежа като за пилета, а в тях жени и деца, които пищят за помощ (за същите клетки вероятно говори и Рейчъл). Виждал съм извънземните Сиви (високи 1,20 м. с големи черни очи), както и двуметрови влечугоподобни същества (що е то?). Беше ми казано, че имам много деца от експериментите по отглеждане на хибриди, провеждани от извънземните. Освен това съм преживявал и отвличания от Сиви. В един от случаите, докато бях в подземната база някъде към 1989-90г бях представен на някакво влечугоподобно същество. В началото видях един двуметров човек, с вид на ариец. Той вървеше към мен и забелязах, че неговото изображение излиза от фаза, сякаш нещо се намесва в енергийното му поле. Той направи нещо на едно устройство, поставено на колана му, и ми каза "Добре, ще ти покажа!". След това натисна някакво копче и видът му се промени на 2 метра висок гущер, който като че ли тежеше над 180 кг. Бях представен и на група същества, които твърдяха, че са от подгрупа на Илюминати. Това беше група от 40-50 мъже, всички високи около 1,80 м. или повече, бели, на неопределима възраст - средно около 70, но подозирам, че бяха много по-възрастни, като се имат предвид технологиите, до които имаха достъп. Те се събират в стая за срещи, която според мен се намира в подземната база “Кемп Хиъроу” в Монтоук. Седяха около голяма маса с формата на футболна топка, направена от дърво. Всеки от столовете с висока облегалка имаше лампа и на всяка седалка имаше екран, подобен на телевизионен, и пулт за управление, който излизаше от самата маса. Имаше и голям екран, разположен в предната част на стаята. Имам основание да смятам, че не всички от групата Илюминати са хора и че всъщност са извънземни, които изглеждат като хора (браво моето момче).


ЕЛ: Кой или кои групи смяташ, че движат това шоу в САЩ, или дори на Земята? И по какъв начин се вместват извънземните във всичко това?

АП: Много е сложно, но по принцип има 4 основни версии или групи на Новия Световен Ред, всички с леко вариращи планове. Първата група се състои от САЩ и Западна Европа (т.е. Англия, Германия, Франция и САЩ). Втората група е Източна Европа, слята със Западна Европа и САЩ. Третата група е от страните от Ориента, а четвъртата – от страните от Средния Изток - елементи от Саудитска Арабия и всички пари от добива на нефт. Има също така и групи извън света (извънземни и бъдещите човешки същества от нацистки тип, наричани Зарданийци, както и Влечуги, Сиви и Драконианци), които също имат пръст в плановете за НСР. Засега старите, притежаващи пари групи на Европа и Англия, са се групирали с нацистките фракции, евреи и американци, образуващи групата, която винаги е била известна под името Илюминати и присъединени тайни общества. Тази голяма международна група контролира медиите, полицейските сили, военните и т.н. Що се отнася до извънземните, мисля, че повечето извънземни Сиви са или под влиянието на, или в сътрудничество с Влечугите, Драконианци и Илюминати, въз основа на някои от моите преживявания и спомени, които все още се връщат при мен. Някои групи от Сивите са в конфликт с плановете на влечугоподобните Драконианци и си вършат своето (програма за създаване на хибрид между човек/Сив), така да се каже.

SPCTTR.: Принципно Анди Перо е много прав като казва, че всичко това е много сложно, но реално по въпроса с фракциите, нещата не стоят точно по този начин. На първо място са изведени илюминати и техния НСР, което за повечето изследователи e крайна връхна точка. Следват ги Сивите, които служат на влечугоподобните – с две думи пълна каша. Колко фракции са реално никой не може да знае, но реално не се и налага, та нали знаем кои са двата най-големи играча – Орион и Сириус. Смешно ми е как никой от всички тези конспиратори и изследователи не казва и думичка за това (повтарям се за кой ли път!). Има два основни момента: или всички те не си дават сметка за сериозността на тези две Империи или има нещо което ги кара да не пишат/говорят за това. Все пак попадам на отделни автори (освен Морнинг Скай на които наскоро разбрах какво всъщност символизира името му [моя версия от моята камбанария], “Morning Sky” e аналогия на „Morning Star”, която дефакто е Венера, сега започвам да си обяснявам някой странности с неговата особа (освен, че издателство „Паралелна Реалност“ надлъж и нашир споделиха личната си опитност с въпросния) и душевния „shapeshifting” oт разобличител на орионската Кралица към възхваляващ женската „огнена“ енергия. Редно е да си припомним прословутия артефакт от Еквадор, на които е изобразено съзвездието Орион и на който пишеше: „Su-ta ma ti ca-ra as.... “, което обърнато наопаки се чете като: „Venus* mine, is from highest/creator Star“, *Венера.
Но нека се върна отново над това колко основни фракции има на Земята, така може би грубо те са някъде там - 4 основни, като първата е ясна: бунтовническата фракция, която управлява в момента, позиционирана в Англия, начело с баба Лизи 2, като към нея влизат САЩ, Германия и Франция. Друга фракция е (Внимание!) Матушка Русия – МА-RU (MARY – Мария). Третата по сила фракция е изцяло сирианска – всички ислямските държави и техните съюзници и протежета. Четвърти са Драконианските династии – Китай и всички производни, проповядващи техните идеали. Не мога да дефинирам фракциите по сила и мощ, само може да се предположи, че първите две фракции са най-силните, като и другите две не са за подценяване, нали се досещаме, че ако някой от тях е била по-слаба от другите тя отдавна да е асимилирана във вражеските редици. Работата е усложнена и от факта, че за да има нещо което е наречено „Нов Световен Ред“ - съществува и друго преди него, наричано „Стар Световен Ред“, може да потърсите информация по темата в Интернет, и така: OWO vs. NWO. По темата със Сивите, може да се каже, че те са хибридно създадени с кошерно съзнание, обслужващи agenda на Империите Сириус и най-вече Орион, но вероятно и там съществуват отцепени фракции.
Техните планове имат връзка със силно духовни неща, които са свързани с придобиване на емоционално тяло и на способност за преминаване в по-висши измерения. Те използват хора, за да осъществят това посредством хибриди между хора/извънземни. Хората имат ключа от гледна точка на това, че притежават триизмерна същност, или единството на съществуване - физическо, емоционално и духовно. Други извънземни са изгубили това единство на съществуването (поради изгубването на Божията милост), което не им позволява да се изкачат до по-високи измерения, или да се издигнат до по-високи нива. Така стигаме до бунта на Луцифер, падналите ангели и различните конфликти между видовете.

SPCTTR.: Нека преведа какво е искал да каже дефакто г-н Перо: „Техните планове имат за цел да осъществят нещо което е невъзможно – искат да изпитат емоциите и да изживеят нашата „човешка същност“ посредством технологична „имитирация“, това няма как да стане! Извънземните Сиви са създадени в лаборатория, те нямат Висш Аз, като повечето от нас, ние имаме ключа с които можем да отключим по-висшите измерения (понеже ние дефакто сме 3D продължение на нашия Висш Аз, които е мултиизмерен). Сивите са ориентирани само и единствено технологически, а там както се подразбира средата е „стерилна“ и няма еволюиране, нека си припомним Репликаторите от сериала „Srargate”, които бяха обладани от същите мераци за ascension“.


ЕЛ: Кога започнаха да се възстановяват спомените ти? Как успя да се депрогамираш дефакто?

АП: Някои от първите ми спомени изплуваха на повърхността, докато живеех със съквартирант в Атланта през 1996г. Отидохме в боулинга и там видях голям знак с формата на човек облечен като носорог, рекламираща ("Играйте с топките на Рино"). Това ме задейства („Тrigger” - това в програмирането се нарича още „активиращ спусък“, неговата функция е да активира/деактивира заложените предварително подпрограми у даден субект) и ме накара да си спомня, че "Рино" е името, с което моите нацистки хендлъри ме наричаха. Съдружникът ми ме чу да казвам на глас "Аз съм Рино, наричат ме Рино". Той се развълнува и незабавно ме попита "Къде чу това?" Имаше сериозно изражение на лицето и продължи да ме разпитва. По неговата реакция установих, че през цялото време той е бил един от наетите програмисти и хендлъри. Първоначално, задействаната памет, която изплува на повърхността беше проблясък, свързан с мен - обвит с електрически проводници, шокиран и пищящ от болка по време на една от многобройните сесии за причиняване на болка. След този първи спомен, започнаха да изплуват и другите. Беше сякаш умът ми е бил заприщен като с бент и подсъзнателните спомени започнаха да изтичат. Моите програматори нарочно изградиха защитна стена около моите спомени така, че да не си спомня. Когато започнах да си спомням части и откъслеци, си пишех бележки и ги криех. След това си намирах бележките, след като вече бях забравил всичко, защото моят съквартирант прихващаше това, което си спомнях. Затова той непрекъснато ме вкарваше в транс, изтриваше ми спомените и аз забравях това, което току-що си бях спомнил. Но после всичко това се сриваше, защото аз нарочно скривах бележките и се преструвах, че не си познавам съквартиранта. Мислех, че той ми е приятел, а той се оказа просто нает хендлър, за да ме държи в програмата. Спомням си, че в миналото дори не си помнех сънищата за период от 10 години, но сега нещата се връщат. Работя по пречистването на тялото, за да си прочистя ума, и да си възвърна способностите.


ЕЛ: Как продължават да контролират онези хора, които са били и все още са в проектите за контрол над съзнанието?

АП: Основното в тяхната тактика за контролиране на съзнанието е в разделянето (фрагментирането) му в млада възраст. Това става вследствие на подлагане на травма, мъчения, изнасилвания, дрогиране и унижаване на обекта. Процесът при всеки е различен, но по принцип, те влизат в подсъзнанието ти и откриват най-съкровенните ти мисли.

Случва се следното: човек, притежаваш специални умствени способности, се избира в много млада възраст [Много често те са от семейства на военни или от семействата на потомствени сатанисти – които също са програмирани предварително). След това ги подлагат на различни нива на терор и ужас, за да започнат да ги отделят от умовете им. Това е процес на прогресивно дисоцииране и разделяне на части на ума (ума може да бъде разделен на 13х13х13 килийки с форма на куб или общо 2196 отделни алтернативи) и личността. Те контролират ума чрез различни сложни техники за хипноза и команди, докато създадат идеалния наемен убиец. Програмират ви да направите нещо, след това ви изтриват паметта. По принцип програмират ума ви като компютър. След като инсталират магическата дума (активиращи кодове, спомнете си как активираха сержант Реймън Шоу от „Манджурския кандидат“ по телефона, като му повториха три пъти името в различни вариации), трябва само да я кажат и сте под техен контрол. Това се случва в ранна възраст, затова е по-лесно да ги контролират, ако са кондиционирани и дисоциирани [разделени] на няколко личности. Друг метод за контрол е, че изпращат специални хора в живота ви - хендлъри и контрольори, които ти се представят за приятели, учители, "депрограматори", съквартиранти, любовници и т.н., докато всъщност работата им е да те „работят“. Някои са спящи (тъй наречените „sleepers”), които до известна степен даже не знаят, че ги използват за такива тип дейности. Така ти става трудно да повярваш в когото и да било по този въпрос.


ЕЛ: Има ли нещо друго, което можете да кажете във връзка с тези проекти, или като съвет към другите, които са преминали през подобни преживявания - като например как могат да се освободят от неговото влияние?

АП: За онези, които се измъкват от влиянието на контрола върху съзнанието - трябва да имаш силен борчески инстинкт, за да направиш това, което е правилно, независимо от онова, което правят другите. Вашата единствена клетка (затвор) е онази, която сами сте изградили за себе си в ума. Трябва да се свържете със своя Висш Аз, за да победите злото, което е навсякъде около нас, за да не се подчинявате и да вършите зло единствено поради това, че всеки друг го прави. Запазете своя основен усет за правилно и погрешно. Всичко произтича от основния конфликт между добро и зло (вечната драма на полярностите!). Свързано е със стремежа на Силите на Мрака, които управляват сега тази планета и се стремят да проникнат с хитрост в Рая или в по-висшите измерения (SPCTTR.: разбира се това няма как да се случи).

image

от Eve Frances Lorgen, M.A. (eve@nightsearch.net)
http://educate-yourself.org/mc/andyperointerview13jun00.shtmlл





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: budha2
Категория: Други
Прочетен: 8728582
Постинги: 4190
Коментари: 1130
Гласове: 1577
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930